Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salutare,

 

ma inscriu si eu la intrunire (asta daca primiti hibrizi). Daca mai e loc de tricouri vreau un xl.

 

As pleca din Buc vineri dupa masa - seara.

 

Adrian

Primiti cu un singur cilindru? :cheers: Si eu as veni tot de vineri pe seara ...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Normal ca va primim. Grija mare, anul trecut a venit cineva cu un BMW F650 si la doua zile dupa, il vanduse si si-a cumparat Africana.

Cstelia, pune si numele celor din gaska pe lista, pentru ca seara o sa strigam prezenta. Deci, toata lumea sa se treaca pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca va primim. Grija mare, anul trecut a venit cineva cu un BMW F650 si la doua zile dupa, il vanduse si si-a cumparat Africana.

Cstelia, pune si numele celor din gaska pe lista, pentru ca seara o sa strigam prezenta. Deci, toata lumea sa se treaca pe lista.

Eu oricum vreau sa dau BMWul, dar alta vaca nu cumpar :D Sub 200kg, musai. Iar domi-ul, gasiti-mi client si-l dau si pe el, saracu. Pe urma oi vedea io.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"stiti pe cineva care face stickerele complete de africana ?"

 

Da stie Cstelia pe cineva :banana:

 

 

Africanu

 

daca e 'mertan' m-am lamurit. ori e-n concediu ori are prea mult de lucru ...

no reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru rulmentii rotii fata ai nevoie de 2 bucati 6203-2RS1/C3. Recomand SKF. Eu doar ce i am schimbat sunt cam 15 lei buc.

Semeringuri fata 28x42x8 si 45x55x5. Se gasesc amandoua la SKF, astea nu mai stiu cat sunt unul stiu ca e ieftin celalat e ceva mai scump pe la max 15 lei.

Ca sa ii schimb baga un dorn ceva pe roata si loveste axul din butuc ca sa il descentrezi fata de rulmenti. Asa poti expune o margine a rulmentului ca sa ai in ce bate. Nu e mare chestie sigur te descurci singur, eu i am scos singurel si fara tutoriale. Cu unul din ei scos, apoi scoti axul interior si il dai si pe celalalt afara. Apoi ii bati pe cei noi in locurile lor cu vechii rulmenti. Eu am folosit o presa de arcuri ca mi a fost la indemana. Semeringurile se pun usor.

Cred ca total nu ar trebui sa iti ia mai mult de o ora.

Uite ceva poze de cand am facut operatiunea, din pacate nu foarte detaliate si nu pt fiecare pas.

in poza1 rulmentul vechi scos! batut afara a iesit in max 30 sec.

poza 2 arata roata cu axul scos si rulmentul 2 inca inauntru. Asta a iesit mai repede

poza 3...cei 2 rulmenti vechi...si originalii de altfel impreuna cu unul dintre cei noi.

 

Daca crezi ca ai nevoie de alte info....0721 089499.

Spor

Merci pentru tutorial si datele de rulmenti si simeringuri :cheers: SKF am pus si inainte pe spate cind am luat vacuta, au tinut 60 mii. Voiam sa stiu daca sint ceva trickuri acolo la dat jos rulmentii fata dar nu, asa cum ai spus se scot clasic in 5 minute. I-am scos si pe cei din spate desi doar ala mic are ceva joc, cam 2 mm se aduna la circumferinta rotii, dar noah, ce-i nou ii nou.

 

In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine mai vine din Bucuresti ? ne organizam cumva pt vineri ?

 

cristi

 

0726 373 446

vineri o sa plec si eu in jur de ora 3 as vrea 0729 997 445 ionut

 

Ia sa facem o lista sa vedem exact cine vine... Ordinea e pur intamplatoare, si daca deranjeaza pe cineva il punem imediat cap de lista si cap de coloana in traseu... :moto:

 

1. Cstelia

2. KYK

3. Marius Roibu

4. Korben Dallas

5. Pedros

6. Neagu

7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vineri o sa plec si eu in jur de ora 3 as vrea 0729 997 445 ionut

Stiu ca m-ai scos intentionat de pe lista..dar eu tot o sa viu!! pozitia 6 era a mea !! :lol:

 

Merci pentru tutorial si datele de rulmenti si simeringuri :cheers: SKF am pus si inainte pe spate cind am luat vacuta, au tinut 60 mii. Voiam sa stiu daca sint ceva trickuri acolo la dat jos rulmentii fata dar nu, asa cum ai spus se scot clasic in 5 minute. I-am scos si pe cei din spate desi doar ala mic are ceva joc, cam 2 mm se aduna la circumferinta rotii, dar noah, ce-i nou ii nou.

 

In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc?

Daca jocul este chiar in capatul inferior al amortizorului este o bucsa dar daca jocul este in piesa de legatura dintre amortizor si bascula,acolo sunt rulmenti cu ace :cheers:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KYK, vino la intrunire si rezolvam si cu stickerele. Avem un prieten ca se ocupa cu asa ceva. O sa fie si el pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc?

 

Rulmenti

 

1. Cstelia

2. KYK

3. Marius Roibu

4. Korben Dallas

5. Pedro

6. Rul

7. Zoli

8. Ovidiu (Copilu')

9. Silviu (incepator cu Transalp)

10. Pufarinu'

11.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez si eu din nou la voi, de data asta la mila voastra!...Are cineva sa imi dea si mie un surub de parbriz (orice africana)/carene (de la rd07 in sus) ca eu am pierdut unul. Vreau sa fie dintrala cu capul pe semirotund sa nu fie diferenta intre ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Am patit si eu ca si tine. Daca e vorba de piesa triunghiulara cu trei axe. (am pus o poza mai jos) Noroc ca am gasit piesa completa cu rulmenti cu simeringuri cu tot si mi l-am schimbat complet. La cel vechi din cele trei rulmenti doua sunt in stare buna. Daca te intereseaza suna-ma (0744.633.491 Balazs) poate poti sa faci din cele 2 una buna.

 

Asa arata piesele de schimb din interior : http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_P_Africa_Twin_RD07/93-94/picture/Swinging_Arm_Pivot_Bearing_Kit_-_Slinky_Glide/

 

:cheers:

 

 

Merci pentru tutorial si datele de rulmenti si simeringuri :cheers: SKF am pus si inainte pe spate cind am luat vacuta, au tinut 60 mii. Voiam sa stiu daca sint ceva trickuri acolo la dat jos rulmentii fata dar nu, asa cum ai spus se scot clasic in 5 minute. I-am scos si pe cei din spate desi doar ala mic are ceva joc, cam 2 mm se aduna la circumferinta rotii, dar noah, ce-i nou ii nou.

 

In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc?

post-6085-0-80300800-1312958384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Am patit si eu ca si tine. Daca e vorba de piesa triunghiulara cu trei axe. (am pus o poza mai jos) Noroc ca am gasit piesa completa cu rulmenti cu simeringuri cu tot si mi l-am schimbat complet. La cel vechi din cele trei rulmenti doua sunt in stare buna. Daca te intereseaza suna-ma (0744.633.491 Balazs) poate poti sa faci din cele 2 una buna.

 

Asa arata piesele de schimb din interior : http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_P_Africa_Twin_RD07/93-94/picture/Swinging_Arm_Pivot_Bearing_Kit_-_Slinky_Glide/

 

:cheers:

Merci fain! De aia e vorba "swing arm". Am aprofundat intre timp si eu problema si e clar ca unul dintre rulmenti e praf. Din pacate se pare ca rulmentii se preseaza in bratul respectiv probabil la cald, deoarece in manualul Haynes se spune ca se distrug la scoatere. Mai am o sansa si anume ca piesa similara de la mobra de rezerva sa fie in stare buna.Daca nu, am sa-mi comand setul complet de reparatie la V-moto. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez si eu din nou la voi, de data asta la mila voastra!...Are cineva sa imi dea si mie un surub de parbriz (orice africana)/carene (de la rd07 in sus) ca eu am pierdut unul. Vreau sa fie dintrala cu capul pe semirotund sa nu fie diferenta intre ele!

 

ar trebui sa-mi ajunga mie zilele astea, daca e ce trebe iti aduc la Valeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

ma inscriu si eu la intrunire (asta daca primiti hibrizi). Daca mai e loc de tricouri vreau un xl.

Prea bine Adriane.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si un mic afis. Sper sa va placa.

 

Poate are cineva adresa de mail a bulgarilor de anul trecut, sa ii invitam si pe ei.

post-3626-0-48129100-1313030416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si un mic afis. Sper sa va placa.

 

Poate are cineva adresa de mail a bulgarilor de anul trecut, sa ii invitam si pe ei.

 

 

sarumana nu uita si de mine neam intalnit la valeni baiatu cu catelu o zi buna dar numai sa pot ajunge cu tractoru meu acolo multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si un mic afis. Sper sa va placa.

 

Poate are cineva adresa de mail a bulgarilor de anul trecut, sa ii invitam si pe ei.

super fain si cred ca cel mai simpatic afis pe care l-am vazut in ultimul timp!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag sama ca ati uitat complet de forumul xrv.ro :laugh:

Nu de alta, dar pe asta s-a ajuns la performanta de a se discuta 4-5 subiecte pe aceeasi pagina :wink:

Epic

Nu am uitat :) Promit ca la iarna imi pun tutorialele mele acolo. Ieri am schimbat toti rulmentii inclusiv la rotile de rezerva.Costul unui kit SKF inclusiv simeringurile este de 90 de lei. Deasemenea am pus (dupa tutorialul meu :D ) placute noi de frina marca ferodo. Corect zicea cineva ca scirtie pe vreme uscata dar numai cele de spate (mult mai dure). Costul este de 85lei/set, cost total 170 lei.

 

Cu bratul ala triunghiular (3 articulatii) de la suspensia spate e belea mare. Piesa de la mobra de rezerva pare buna, dar demontarea ei e un chin datorita pozitiei si piulitelor autoblocante la care nu stiu cum se poate ajunge, probabil cu o cheie cardanica? Cine a mai demontat si poate sa dea ceva indicatii? Altfel nu-i stres, umblu asa de aproape doi ani, dar stiu ca trebuie rezolvata si problema asta. :moto:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 5 rulmenti si 4 semeringuri te au costat doar 90 lei la SKF? :o

4 rulmenti 4 simeringuri, pe ala de la pinionul lant nu l-am schimbat, era schimbat relativ recent :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...