cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Probabil la supertenerele vechi sau tdm e feelingul de rahat pe off dar la modelele mai noi gen f800gs nu cred ca se plange cineva de distributia greutatii. Aici ai dreptate, am avut ST si nu mi-a placut deloc pe offroad. Am avut si TDM dar dupa experienta cu ST nu mi-a trecut prin cap sa il incerc si pe asta pe coclauri. Nu cred ca facea vreo branza. Ideea e ca am mers cu F800GS pe teren si feelingul e cam acelasi, desi motorul e mult mai suplu. Sunt tare curios la ce unghi sunt aplecati cei doi cilindrii paraleli de la noua AT... In alta ordine de idei: 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu 6. Borco 7. Arthur 8. Andry 9. Korben 10. Monocord ? 11. Pstefan 12. Bulinu 13. Paul Varanu' Editat Mai 9, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Posibil un unghi de 360 sa fie aplicat in cazul noului motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Si parerile mele sau schimbat tot cu 360 grade (sexazecimale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 1. Eu2. Zoli3. Mircea Leschian4. Pufarinu5. Neagu6. Borco7. Arthur8. Andry9. Korben10. Monocord ?11. Pstefan12. Bulinu13. Paul Varanu' 14. Tibi (@escovent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Se vorbeste de ceva vreme despre noua AT un link cu mai multe informatii decat cel anterior aici . Se pare ca V twin-ul este mort si ingropat iar viitorul este cu 2 in linie singura variabila este la cate grade se va da scanteia!! Aparent V twin-ul a ajuns pe AT printr-o conjuctura fiind dezvoltat pt un chopper si nu pt offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) OK, le facem chopper, da-le dreaq... Cand au studiat ce sa puna pe NXR-ul de Dakar a fost doar o conjunctura, nu aveau ce sa puna altceva. Editat Mai 9, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ERU are dreptate motorul asta v2 52grade cu 3 supape pe cilindru a fost dezvoltat si folosit pt prima data pe vt500. Au aparut ulterior derivate din el si a fost folosit pe mai multe modele insa initial a fost folosit pe chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu 6. Borco 7. Arthur 8. Andry 9. Korben 10. Monocord ? 11. Pstefan 12. Bulinu 13. Paul Varanu' 14. Tibi (@escovent) Se anunta un an greu , domnilor ! Au aparut nume grele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ERU are dreptate motorul asta v2 52grade cu 3 supape pe cilindru a fost dezvoltat si folosit pt prima data pe vt500. Au aparut ulterior derivate din el si a fost folosit pe mai multe modele insa initial a fost folosit pe chopper Eu nu spun ca nu are dreptate, stiu si eu istoria, dar nu cred ca a fost o conjunctura. Cand dezvolti o motocicleta pentru Dakar, nu te bazezi pe conjuncturi. Bunul simt zice ca au ales un motor ce imbina puterea cu cuplul si cu inca ceva esential. Sa nu uitam ca in perioada aceea exista un criteriu foarte important cand scoteai ceva pe piata, un criteriu care in ziua de azi a cam disparut... se cheama fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 O prezentare a modelului NXR : Daca am inteles bine , NXR-ul a avut si motorizare de 820 cm , in perioada 86 - 89 : http://www.rallye-tenere.net/NXR%20820%20V.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Sunt de acord cu ultima ta afirmatie Cristi. Ce a fost atunci....atentia la detalii, materiale...modul in care lucrurile erau facute..nu mai este acum! Insa sincer...eu as fi curios sa vad cum ar iesi ceva nou...chiar si 2linie...de ce nu....Pana nu incerci nu vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Si NXR-ul din raliu era identic cu XRV-ul din magazin? Nu cunosc istoria in amanunt dar tind sa cred ca nu. La fel si rivala Super Tenere cu varianta YZ din raliu si XTZ in magazin. Cel mai probabil, la Honda, modelul XRV e derivat din cel de chopper fara nici o conjunctura. Conjunctura face sa fie foarte bun in offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Si NXR-ul din raliu era identic cu XRV-ul din magazin? Aproape identic. Oricum discutia era despre conceptul de motor, adica V-ul la 52 de grade. Din punctul asta de vedere e identic. Si inca o chestiune... sa nu uitam ca Marathoanele RD03 au participat la Dakar fara nici o modificare fata de serie, except rezervoarele. Marius, si eu sunt foarte curios de ce va iesi, daca va iesi Ma duc si la Intermot daca o vor prezenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Adevarul e ca si experimentul Aprilia cu bicilindru la motocross, tot configuratia V au ales. E adevarat ca nu erau constransi de spatiu pt rezervor si, in plus, e un avantaj modelul de motor mai ingust. Ma intreb daca mai exista aceasta Aprilia RXV.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Am si eu o intrebare, pentru ca m-am intalnit ieri cu cineva si n-am stiut sa raspund. Ambreiajul de RD03 se potriveste pe RD04? Omul are un RD04 care are ceva probleme si inca un motor de RD03 in stare mai buna si era curios daca poate sa faca acest schimb, dar zicea sa intrebe inainte ca sa nu munceasca degeaba. Astept raspunsurile voastre. Multumesc! Si acum un alt subiect. Se fac tot felul de speculatii despre noua Africa Twin. In ultimele saptamani era un zvon ca o sa fie de fapt un CRF de 1000 cc. Acum cateva zile au aparut alte speculatii prin presa internationala; se pare ca o sa fie un V4 ca pe VFR. Au aparut chiar cateva poze. Nu stiu daca poza este reala sau este un trucaj. Daca este trucaj are mult talent cel ce l-a realizat Mai jos pozele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Lu domn profesor i-ar surade noua AT din ce observ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Am si eu o intrebare, pentru ca m-am intalnit ieri cu cineva si n-am stiut sa raspund. Ambreiajul de RD03 se potriveste pe RD04? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Parca cel de rd03 se imbumba cu cel de transalp md. Pd06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Aia era marea buba, c-au pus prima oara un astfel de motor V2 pe un cruiser, dupa care or fi ramas fara bani si l-au aruncat pe cadru de macadam. Cred ca asa au facut si BMW cand au tot plimbat boxeru de pe o motocicleta pe alta, cand touring, cand naked, un dirt bike wannabe, cruiser sau o motocicleta cu atas . Dar pe urma au dat de bani si-au pus un L2 in locul boxerului. 2 in linie, auzi la ei... Pai mai bine cu RAT-ul, au mai mult zvȃc MAN-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 2 in linie, auzi la ei... Pai mai bine cu RAT-ul, au mai mult zvȃc MAN-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Deci...tot felul de zvonuri. Am postat ieri cateva poze aparute la inceputul saptamanii. Postez o poza de astazi Ca o opinie personala imi place mai mult varianta de ieri decat asta de azi Asta e: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Scut de plastic.... Azi am fost la Nadrag. Noroiul e super, are acea consistenta numai buna pentru Anakee-uri Am reusit sa curatam si sa marcam traseul. Partea buna e ca va fi interesant, partea proasta e ca nu vor putea veni toti pe bucata asta, asa ca vom face si o ruta ocolitoare pentru cei incaltati necorespunzator P.S. Sper sa nu mai ploua... Editat Mai 11, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Incaltarile ca incaltarile, da' nasol va fi cu brandul... Trec la antrenamentul de flotari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Ieri am vrut sa vad daca mai este zapada pe Transalpina... Este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Si la Piatra Arsa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.