Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai NU,Africa Twin are legătură cu NXR-ul, Africa Twin a fost doar continuarea, pasul logic pentru producător, transpunerea unui model de competiție în varianta de strada,accesibila consumatorului,pana la urma,banii se fac pe producție în masa,nu pe concursuri. Uite aici găsești destul de multe despre ea http://www.honda-museum.com/honda-xrv650-africa-twin/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea din film sunt niste XRV 650-uri. Si Yamaha a avut YZE in raliu si XTZ in magazin. Si a castigat de 7 ori si nu mai e legenda.... Poate numai datorita pilotului....

 

 

PS. NXR-ul avea 127kg la gol doar daca o suiai pe cantar pe Luna. Sau era varianta de 125cc.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o greseala probabil, la gol avea 185kg

 

Specifications:

  • Type of engine: Water-cooled 4-stroke V-twin engine (4-Valve OHC)
  • Engine displacement: 779,1 ccm
  • Maximum power: 75PS / 7000rpm
  • Dry weight: 185kg
  • Fuel capacity: 59 liters
  • Seat hight: 990 mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc intr-o carte scrisa de un englez ( Lawrence Bransby ) ca un robinet de benzina lasat deschis peste noapte a permis ca benzina sa treaca de carburator , sa ajunga lichida in cilindru , respectiv in capul pistonului , iar dimineata , la pornire , forta de compresie a pistonului sa smulga efectiv chiulasa de pe bloc , pentru ca benzina lichida este bineinteles, necompresibila .

 

Eu stiu ca nu inchid niciodata robinetul de benzina de sub rezervor . E clar ca ce a descris englezul se poate intampla , asa ca de acum incolo o sa inchid frumusel robinetii .

 

Voi cum faceti ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La africana sunt sanse minime sa se intample asta pentru ca nu are cum sa treaca de pompa de benzina in primul rand benzina....plus ca e un cui care inchide benzina in carburator (dar care ar putea sa se duca la un mom dat!). Si dupa sunt supapele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi si de ar ajunge in cilindru, nu are forta electromotorul sa scoata chiuloasa din loc.

 

Cel mai probabil se blocheaza motorul pana scoti o bujiile si dai la automat.

 

Cazul 2 , benzina trece de pistoane pe langa segmenti , ajunge in baia de ulei si calezi motorul in mers.

 

Cazul 3 , curge benzina din carb si iti dai seama ca ceva nu e in ordine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da smulsul chiulasei!!!!!!!!!! credeam ca am vazut toate prostiile despre mecanica!iar m-am inselat! hai ca explic ca la etc ...cum se comprima un licnid fie el si benzina? si sa explodeze? sa presupunem ca bagam benzina intr-un cric hidraulic, ar functiona perfect. altele sant problemele lipsa de informatii de a invata ceva ! ca netul nu are dreptate tot timpul . de ce anumite masini au admisia aerului sus pe langa cabina? si unele moto pe sub sa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit acelasi lucru cu prima motocicleta (uitat robinetul deschis si ceva probleme la carburatoare), urmarile: curs toata benzina posibila din rezervor pe jos. In carburator,din ce am patit eu se pare ca ramanea blocat un plutitor pe deschis,caz in care se pare ca ar prelua benzina "nearsa" de catre motor, circuitul de preaplin/supraplin, care scuipa benzina afara. Deci daca ramane ceva deschis = benzina pe jos, daca nu ramane deschis si stau carburatoarele = evaporat benzina = pornit greu dupa o perioada lunga de timp. In rest, nu cunosc, iar la africane, DA,cred ca nu trece de pompa, iar daca ai pompa din aia vacuumatica, teoretic iar n-ar avea cum sa treaca de ea. Spor. Cat despre admisie, masinile care au admisia sus langa cabina, probabil o au acolo ca sa poata parcurge rauri si mlastini (vezi snorkel la jeepuri) sau nu am inteles eu bine ce zice Doru1900.

Din ce am mai patit la a mea pana sa ii nimeresc toate reglajele la carburatie: pornea cilindrul spate mai bine, il angrena si pe cel fata care avea bujiile inecate si de la o anumita turatie mergea in 2, la relanti,cam mergea intr-unul jumate :crack: . Am observat problema dupa ceva timp dupa ce am avut de umblat la bujii si erau ude cele de pe fata,adica fleoscaite rau, rezolvat din reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca un motor indiferent de ce categorie e auto ,moto ,utilaj trage sa spunem apa pe admisie face soc hidraulic!si se indoaie bielele !!!!!!!!!!! pe compresie hidraulica este si frana! nimeni nu cunoaste nimic despre fizica si mecanica fluidelor? de ce ma mir pe aici sant cam 5 insi care stiu mecanica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,restul nu avem habar,suntem doar pasionați și eventual încercăm să mai învățăm ceva din pasiune. Și ne pare rău că nu avem cei 7 ani de-acasă sa dam Bună ziua cu dinamica fluidelor și fizica avansată. Plus ca logic,pana sa ia atâta apa sa șocheze motorul,mai ai un filtru de aer care din câte știu eu,în contact cu apa cam asfixiaza motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...