Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Sunt rupt. M-am intors din teste cu Africana. Multumesc Cip, am iar bestia de care m-am indragostit. Am urcat pana la cabana Ciucas, si de acolo sus spre Varful Ciucas. Incredibil de frumos, inimaginabil de greu la urcare, imposibil la coborare. Noroc cu un prieten cu un 4x4 pe care l-am luat la remorca, ca sa nu sar in prima prapastie. O sa pun poze mai tarziu.

 

Am uitat sa spun. NU INCERCATI SA URCATI LA CIUCAS PE MOTO. Mai bine inchiriati un ATV.

 

 

De unde ai facut rost asa repede de membrane? Si la ce pret?

Apropo.... trackurile de la Nadrag????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca as urca cu mobra la cabana Ciucas, as urca cu vaca, bineinteles. Cu capra as ataca Varful. Dar, mai degraba, as lasa Ciucasul pentru talpasi. Apropos, in urma cu vreo trei ani, cand am fost ultima data pe acolo, drumul de pe valea Berii avea bariera la intrare. Noi am venit cu mobrele (Tenere+Shadow) din drumul spre Muntele Rosu. Nu ne-a deschis nimeni bariera sa putem iesi din Valea Berii si ne-am intors inapoi, in drumul de Muntele Rosu (ala asfaltat).

PS Cabana Ciucas ce mai zice? Tot rol de stana are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut rost de membrane. Ciprian mi-a lipit membrana cu Loctite pentru cauciuc, si imi caut in continuare membrane, ca intr-un final o sa cedeze lipitura. Rezolvam si cu track-urile.

 

:lol: E cea mai moderna stana. O sa pun poze imediat. Nu se compara deloc cu ce era inainte. Sunt si vreo 2 stane in zona. Bariera nu e legata, se poate da lejer intr-o parte, sau se poate ocoli. Nu iti recomanda deloc vacutza, pentru ca o sa ai mult de munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Revin si eu cu o intrebare. Am reusit sa termin si eu motocicleta insa acum ma necajeste ceva. Motorul merge foarte bine, insa ma deranjeaza ceva la modul in care schimba pe inferioare. De mentionat ca uleiul a fost schimbat si este un Motorex 15w50

Ca sa fiu mai explicit cu problema, plec cu ea dp loc, intra in viteza foarte frumos nu e nici o problema. Pe superioare ...din 1 in 2....din 2 in 3 samd nu e nici o problema, insa cat retrogradez, din 4 in 3 ....sau si mai pregnant din 3 in 2 levierul de la schimbator parca ar agata "undeva" si e nevoie de mai multa forta ca sa schimb (nu va inchipuiti ca tre sa ma las pe el, dar nu schimba asa cum ar fi normal....perfect), iar la schimbare face un mic zgomot. De mentionat ca in superioare schimb fara sa se auda nimic.

Inca o remarca...maneta de ambreiaj e de Transalp, e posibil sa aiba asta vreun efect, si de asemenea am manere incalzite, care au diametrul destul de mare, care ma gandesc ca ar putea micsora cursa la ambreiaj.

 

Astept ceva pareri ale voastre de unde ar putea sa fie! Imi e greu sa cred ca e totusi din cutie pentru ca motorul merge prea bine in general cat sa aibe totusi o problema de cutie (ba mai mult are garniturile originale pe motor si abreiajul nu scapa deloc,deci tind sa cred ca nu a fost tras prea tare de ea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Revin si eu cu o intrebare. Am reusit sa termin si eu motocicleta insa acum ma necajeste ceva. Motorul merge foarte bine, insa ma deranjeaza ceva la modul in care schimba pe inferioare. De mentionat ca uleiul a fost schimbat si este un Motorex 15w50

Ca sa fiu mai explicit cu problema, plec cu ea dp loc, intra in viteza foarte frumos nu e nici o problema. Pe superioare ...din 1 in 2....din 2 in 3 samd nu e nici o problema, insa cat retrogradez, din 4 in 3 ....sau si mai pregnant din 3 in 2 levierul de la schimbator parca ar agata "undeva" si e nevoie de mai multa forta ca sa schimb (nu va inchipuiti ca tre sa ma las pe el, dar nu schimba asa cum ar fi normal....perfect), iar la schimbare face un mic zgomot. De mentionat ca in superioare schimb fara sa se auda nimic.

Inca o remarca...maneta de ambreiaj e de Transalp, e posibil sa aiba asta vreun efect, si de asemenea am manere incalzite, care au diametrul destul de mare, care ma gandesc ca ar putea micsora cursa la ambreiaj.

 

Astept ceva pareri ale voastre de unde ar putea sa fie! Imi e greu sa cred ca e totusi din cutie pentru ca motorul merge prea bine in general cat sa aibe totusi o problema de cutie (ba mai mult are garniturile originale pe motor si abreiajul nu scapa deloc,deci tind sa cred ca nu a fost tras prea tare de ea)

 

Oarecum am si eu aceeasi problema . La fel ca la Marius , la ridicare in trepte nu am probleme insa din 3 in 2 trebuie sa fiu mult mai ferm . Mentionez ca am montat recent ( asta iarna ) un kit de ambreiaj nou ( placi ferodo + arcuri ) . Pe langa asta , atunci cand e rece , mi se blocheaza ambreiajul . Nu stiu cum sa explic exact ... dupa o oprire de cateva ore parca se lipesc placile de ambreiaj una de alta si imi ramane roata blocata chiar daca am ambreiajul tras la maxim . Ca sa pot pleca trebuie sa o imping jumate de metru sa se deblocheze roata . Daca o pornesc pe liber , in momentul in care bag in viteza se comporta exact ca atunci cand lasi cricul jos ( chiar daca am ambreiajul tras ) . In rest functionarea este exemplara . Banuiala o am pe arcuri care sunt noi si " cu 15% mai tari decat cele originale " - asa scria pe ambalajul lor .

Ceva idei ?

 

Cu respect ,

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind copil paduri cutreeram ...cand deodata la o groapa a trosnit ceva si de atunci spatele meu face ca o barcutza.chiar si un nepriceput ca mine si-a dat seama ca s-a stricat telescopul.se poate repara?sau trebuie inlocuit????va rog ajutor ca peste 2 saptamani asi merge si eu la predeal la East European Motor Show

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt rupt. M-am intors din teste cu Africana. Multumesc Cip, am iar bestia de care m-am indragostit. Am urcat pana la cabana Ciucas, si de acolo sus spre Varful Ciucas. Incredibil de frumos, inimaginabil de greu la urcare, imposibil la coborare. Noroc cu un prieten cu un 4x4 pe care l-am luat la remorca, ca sa nu sar in prima prapastie. O sa pun poze mai tarziu.

 

Am uitat sa spun. NU INCERCATI SA URCATI LA CIUCAS PE MOTO. Mai bine inchiriati un ATV.

 

 

:D nu mai vrei xr? :))

i-am scos spitele, le-am curatat, am centrat rotile...pun rotile de enduro :D, cu calcatura 13/49...fata de 15/38, cu care ai mers tu. Daca esti in valeni pe 1 august, facem o iesire. Ce zici??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peste 2 saptamani asi merge si eu la predeal la East European Motor Show

Cica nu mai se tine.

 

/index.php?/topic/664576-plecare-predeal-east-europian-motor-show-29-310711/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind copil paduri cutreeram ...cand deodata la o groapa a trosnit ceva si de atunci spatele meu face ca o barcutza.chiar si un nepriceput ca mine si-a dat seama ca s-a stricat telescopul.se poate repara?sau trebuie inlocuit????va rog ajutor ca peste 2 saptamani asi merge si eu la predeal la East European Motor Show

 

am patit si eu, si mi l-a reparat cineva din brasov. a pus si tija noua pe langa simeringuri si ulei nou. daca te intereseaza anunta-ma sa fac rosst de nr tipului. n-a fost scumpa reparatia (100-150 lei daca tin bine minte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu, si mi l-a reparat cineva din brasov. a pus si tija noua pe langa simeringuri si ulei nou. daca te intereseaza anunta-ma sa fac rosst de nr tipului. n-a fost scumpa reparatia (100-150 lei daca tin bine minte)

 

si tine sau e carpeala???nu asi vrea sa ma rezesc din nou ca ma dau in barci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tine sau e carpeala???nu asi vrea sa ma rezesc din nou ca ma dau in barci

 

tine. ma dau 90% offroad, de multe ori cu pasager si n-am avut probleme. daca citesti pe xrv.org.uk multi prefera sa reconditioneze decat sa ia alta la mana doua care poate la fel sa se strice sau sa dea multi bani pe o suspensie OHLINS sau ce mai este. daca te intereseaza am o suspensie de africana in plus care momentan e pe un Varadero, dar am sa-l schimb pentru ca nu tine la Varadero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tine. ma dau 90% offroad, de multe ori cu pasager si n-am avut probleme. daca citesti pe xrv.org.uk multi prefera sa reconditioneze decat sa ia alta la mana doua care poate la fel sa se strice sau sa dea multi bani pe o suspensie OHLINS sau ce mai este. daca te intereseaza am o suspensie de africana in plus care momentan e pe un Varadero, dar am sa-l schimb pentru ca nu tine la Varadero.

 

da un pm cu nr tau de tel si nr la cel de la brasov .ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! mai sunt raritati din acestea, si se vand extraordinar de scump. daca ai pus mana pe ea felicitari

http://cgi.ebay.co.uk/Honda-XRV750-AFRICA-TWIN-ONLY-4440-MILES-/280700498633?pt=UK_Motorcycles&hash=item415b0db2c9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas dator cu pozele cabanei Ciucas. Dupa urcare, a aparut o problema la Africana. Nu mai am crampoane. O sa fiu acasa pe 1 august, asa ca abia astept sa vad iar xr-ul.

 

Desi nu pare, panta aceea plina de piatra are 35-40 de grade lejer, e destul de lunga, si daca te opresti, nu prea mai reusesti sa pleci. Am parcurs distanta dintre cei 3 pomi in 45 de minute... Daca sunati la numerele de pe cartea de vizita, vine o masina 4x4 pana jos sa va ia si sa va urce la cabana.

post-3626-0-55629700-1310498429_thumb.jpg

post-3626-0-47439700-1310498452_thumb.jpg

post-3626-0-45961700-1310498508_thumb.jpg

post-3626-0-93649700-1310498528_thumb.jpg

post-3626-0-67770100-1310498574_thumb.jpg

post-3626-0-12281000-1310498618_thumb.jpg

post-3626-0-45197500-1310498667_thumb.jpg

post-3626-0-34228700-1310498768_thumb.jpg

post-3626-0-30646500-1310498786_thumb.jpg

post-3626-0-87867400-1310498800_thumb.jpg

post-3626-0-57233500-1310498815_thumb.jpg

post-3626-0-63493000-1310498830_thumb.jpg

post-3626-0-35219300-1310498849_thumb.jpg

post-3626-0-74197000-1310498882_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nenea ati spus ca am bau bau uitativa aici o seara buna

Honda Africa Twin 750 8889 km!!!!

 

Care nenea si care bau bau? :laugh:

Filme pe youtube cu africane sunt cu miile, motocicleta din filmul cu pricina e una care a stat mai mult in garaj etc

E normal sa arate ca scoasa din cutie, mai ales ca nu e in Romania

Raman la parerea ca o motocicleta ca Africa Twin e facuta sa alerge de-a lungul si de-a latul tarii, nu sa stea in garaj

 

P.S. Eu am cumparat-o pe a mea la 5523 km :rolleyes:

 

Am ramas dator cu pozele cabanei Ciucas. Dupa urcare, a aparut o problema la Africana. Nu mai am crampoane. O sa fiu acasa pe 1 august, asa ca abia astept sa vad iar xr-ul.

 

Desi nu pare, panta aceea plina de piatra are 35-40 de grade lejer, e destul de lunga, si daca te opresti, nu prea mai reusesti sa pleci. Am parcurs distanta dintre cei 3 pomi in 45 de minute... Daca sunati la numerele de pe cartea de vizita, vine o masina 4x4 pana jos sa va ia si sa va urce la cabana.

 

Te invidiez, Boiere, a meritat efortul :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas dator cu pozele cabanei Ciucas. Dupa urcare, a aparut o problema la Africana. Nu mai am crampoane. O sa fiu acasa pe 1 august, asa ca abia astept sa vad iar xr-ul.

 

Desi nu pare, panta aceea plina de piatra are 35-40 de grade lejer, e destul de lunga, si daca te opresti, nu prea mai reusesti sa pleci. Am parcurs distanta dintre cei 3 pomi in 45 de minute... Daca sunati la numerele de pe cartea de vizita, vine o masina 4x4 pana jos sa va ia si sa va urce la cabana.

 

 

oare pot urca pe TDM pana acolo? mentionez ca am karoo T pe spate, destul de uzat si pe fata K60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce experienta ai in off-road, dar ma indoiesc ca o sa reusesti sa urci, cel putin nu din prima, si fara sa cazi, sa impingi pana iti ies ochii la motor... O sa termini cauciucul spate de tot. Eu aveam crampoane destul de mari inainte sa urc, acum am niste resturi destul de tocite. Problema nu e neaparat urcarea, ci coborarea, pentru ca nu ai cum sa franezi. Cu ambele frane actionate, motorul meu in loc sa franeze, prindea viteza... Nu ai aderenta deloc pe piatra aceea. Poti sa incerci... Dar eu zic sa suni la cabana sa vina sa te ia de jos. Am uitat sa spun, ca daca intri pe traseu, nu mai ai semnal la nici un serviciu de telefonie mobila, si daca patesti ceva, nu ai cum sa anunti pe nimeni, decat daca urca sau coboara cineva si te gaseste pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma incurca prin casa un cablu de ambreiaj pentru African:

OEM# 22870-MY1-000.

Este inca in punga in care a venit anul trecut si pe punga scrie cu albastru: HI LEX Corporation si o etichete pe care scrie part number si made in japan.

Din cate imi amintesc este pentru RD07.

A fost cumparat pentru Transalp cu ghidon inaltat :D

 

Pret: 50 lei.

Din comoditate as prefera sa il dau cuiva din Timisoara.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...