Marius R Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Eh....asta voiam sa aud!...Dom' profesor multumim! Semnat: eu si altii ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 1. Cand ziceam Âşocul tras mă refeream miÂşcat o idee cât să țină relaniul. Intrebare (nu dau cu paru). Nu e bine să mai ținem motoarele să se încălzească cu Âşocu' tras? Hmmmm oare? Oricum Âşocul acela nu cred că e gândit să fie on-off ci Âşi să mai jonglezi cu el. Oricum ce e clar Âşi în mintea mea legat la funcționarea unui motor cu Âşocul tras nu se leagă prea mult de 'spalarea' cilindrilor ci de mers cu un amestec foarte bogat Âşi mult fum în cilindru Âşi pe la supape. Oricum nu cred că pe la mobra mea există prin cilindrii negreală d'aia sau calamină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Nu e bine sa circuli cu socul tras. Excesul de benzina "spala" cilindrii si scade ungerea. + ancraseaza bujiile Oricum nu cred că pe la mobra mea există prin cilindrii negreală d'aia sau calamină. De unde stii? Ai camera video in cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Nu e bine sa circuli cu socul tras. Excesul de benzina "spala" cilindrii si scade ungerea. => uzura maxima a motorului este in momentele imediat ulterioare pornirii acestuia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Cel mai bine si mai repede se incalzeste motorul in miscare. Dupa pornirea cu socul (choke = inecare in english), pleci in cursa bagand socul la loc, fara sa turezi motorul excesiv. La semafoare tii relantiul din acceleratie. In scurt timp motorul se incalzeste si intra in regimul normal de functionare. Am zis bine? PS Eu si vara pornesc motorul cu socul, urmand pasii de mai sus. Cele 40 de grade de afara sunt mai putine decat cele dintr-un motor la temperatura de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Seb...nu ziceam ca tu nu ai dreptate....numai ce spune Cristi ar parea logic. La relantiu stand pe loc e ok cu socul, asa cum ai zis si tu..e pus acolo si e logic sa fie d'asta ...Intebarea era, dar daca pornesc cu soc il las asa 1 min si apoi cu socul inca maxim plec su motocicleta si bag socul peste o vreme mergand! PS: desi am gresat cablurile, am desfacut si gresat pistonasele, socul meu e mai mult on/off decat liniar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 => uzura maxima a motorului este in momentele imediat ulterioare pornirii acestuia Da, deoarece circuitul de ulei nu intra in regimul normal. Dupa cateva "invarteli" nu mai exista uzura ci consum de ulei din cauza dimensiunulor mai mici ale pistonului datorate temperaturii scazute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Cum vi se par tobele din pozele de mai jos? Comercializam aceste produse si puteti afla mai multe detalii despre ele din linkurile aflate in semnatura. Enjoy ! Pentru RD07 A comercializam inclusiv cotul de conectare al evacuarii finale la galerii . Editat Octombrie 18, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 - Porneste usor insa moare dupa cca 1 sec. - reluam procesul la a 2a cheie de data asta porneste si continua sa mearga!....Se incalzeste sub soc cca 2 3 minute. Poi din lipsa de rabdare bagam socul la loc, si....si.....moare! Acelasi lucru il patesc si eu. Porneste si se opreste. O ajut usor si cu acceleratia si ... merge. O las in relanti cca 1-2 minute, timp pt pus manusi, casca, etc apoi inainte de a baga in viteza, reduct usor socul compensand din acceleratie astfel incat sa ramana undeva pe la 1200 ture si o tin asa pana dupa ce bag in viteza. Pana ies in drumul de serviciu, o duc vreo 250-300m incet, cu cca 2000 si ceva de ture. Socul e la locului, nu mai am treaba cu el. Mai tuseste ea un pic dar la o temperatura de 0-1 grade o inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Ce ziceti...in decembrie ne mai dam cu ele nu?! Nu de alta...dar ar fi pacat sa nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 De ce nu? Io am auzit ca "ză scai iz dă limit"... cam asa a aratat tura mea de weekend prelungit. 1440 km, 4 zile, 61.5 l benzina, consum de 4.3%, zapada, polei, frig, soare, luna, stele, muci, carnati, supe, muci,muci maini inghetate.... Am vrut sa facem transalpina in drum spre caransebes, dar am renuntat. Am intrat pe valea oltului, voineasa si am zis sa ajungem in petrosani dar sortii s-au opus,si au amplasat in fata noastra troienele cu zapada. am intors si am bagat sebes, hateg, caransebes, resita, anina, oravita, naidas, serbia -pe langa dunare-portile de fier 1, herculane, baia de arama, tg jiu, rm. valcea, curtea de arges, campulung, bran si acasa. Vorba prietenului meu,am avut muci de puteam tencui o casa, dar faina tura. :mrgreen: Ceva poze: https://picasaweb.google.com/100391964376205639874/BrrrCatreDunareLaSarbiSiInapoiAcasa cu socul n-am avut probleme, si la -4 grade a pornit la sfert de cheie. PS. cine n-ar oitza pt sa sa-si cumpere, e esentiala pt timpul rece (si nu numai) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Da, deoarece circuitul de ulei nu intra in regimul normal. Dupa cateva "invarteli" nu mai exista uzura ci consum de ulei din cauza dimensiunulor mai mici ale pistonului datorate temperaturii scazute. Dupa spusele tale consumul de ulei este absolut firesc si general valabil. In conditiile date toti ar trebui sa avem consum de ulei indiferent de anotimp, rezultand un consum mai ridicat de ulei in anotimpul rece si unul mai scazut in anotimpul cald. Am inteles bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Da este adevarat robert...Dar acel consum rezultat in urma pornirilor astora nu ar trebui sa iti scada nivelul de ulei intre schimburi sub nivelul minim. Adica pentru orice motor e firesc sa consume ulei in conditiile alea, si toate o fac....Dar nu iti inchipui ca la fiecare pornire iti consuma 30ml, e f f putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Cum vi se par tobele din pozele de mai jos? Tobele arata bine, iar preturile sunt bune, apropiate de cele ale producatorului. Dar eu unul sunt reticent sa discut cu o adresa de email, poate ar fi bine sa postati un numar de telefon si o adresa la care sa va gasesca lumea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Da este adevarat robert...Dar acel consum rezultat in urma pornirilor astora nu ar trebui sa iti scada nivelul de ulei intre schimburi sub nivelul minim. Adica pentru orice motor e firesc sa consume ulei in conditiile alea, si toate o fac....Dar nu iti inchipui ca la fiecare pornire iti consuma 30ml, e f f putin! Nu se consuma ulei la pornire! Tocmai pentru ca nu este de unde, motorul nu se prea unge cu uleiul rece si viscos. Este total gresita teza conform careia motorul trebuie incalzit cu socul. Socul tras inseamna benzina in exces si uzura maxima la segmenti pistoane si cilindri datorita fenomenului de spalare a uleiului adus din baie pe oglinda cilindrilor de catre segmentii de ungere.Motorul se uzeaza (80% din uzura totala) la pornirile la rece pur si simplu din lipsa de ulei.Uleiul e prea viscos ca sa fie preluat de segmentii de ungere sau sa ajunga imediat la camele de distributie.Mare adevar a spus cel care recomanda schimbarea uleiului cu unul de iarna 10W40. Cel mai grozav e sa-l poti tine in garaj incalzit daca umbli iarna, atunci nu ai problemele astea. Socul se foloseste STRICT pentru a porni motorul si cita vreme este tras, acesta NU TREBUIE TURAT sub nici un motiv. La temperaturi negative se merge cu socul la jumate inca citeva sute de metri, numai cit sa nu dea motorul in nas prea tare si se inchide la prima portiune drepta pe care o prinzi unde-l poti tine in turatii medii. Cei care inca folosesc metoda de a tine motorul pornit 2-3 minute cu socul tras sa se "incalzeasca" vor constata repede faptul ca nivelul uleiului urca, fiind contaminat cu benzina in exces scursa din cilindri. Apoi la primul drum lung vor constata un consum imens de "ulei". Intre timp motorul se uxeaza la maximum, mergind minute lungi cu uleiul spalat de pe oglinzile cilindrilor si apoi cu un ulei contaminat cu benzina.In plus si bujiile se "termina" repede prin ancrasari repetate. Conduita normala este urmatoarea: Se porneste motorul cu socul tras la maximum fara a se accelera dupa pornire de loc!. In functie de temperatura ambianta se pune socul la jumatate dupa maximum 10-30secunde (cit mai repede posibil)si se scoate de tot la prima linie dreapta care permite turatii medii. Nu se tureaza motorul la mai mult de 4000 ture decit dupa ce s-au facut citiva km. Tehnica de a-l accelera la rece fara soc este absolut criminala din motivele evidente mai sus expuse cilindri reci si "uscati" se rascheteaza pur si simplu. Editat Octombrie 20, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Nu se consuma ulei la pornire! Tocmai pentru ca nu este de unde, motorul nu se prea unge cu uleiul rece si viscos. Este total gresita teza conform careia motorul trebuie incalzit cu socul. Socul tras inseamna benzina in exces si uzura maxima la segmenti pistoane si cilindri datorita fenomenului de spalare a uleiului adus din baie pe oglinda cilindrilor de catre segmentii de ungere.Motorul se uzeaza (80% din uzura totala) la pornirile la rece pur si simplu din lipsa de ulei.Uleiul e prea viscos ca sa fie preluat de segmentii de ungere sau sa ajunga imediat la camele de distributie.Mare adevar a spus cel care recomanda schimbarea uleiului cu unul de iarna 10W40. Cel mai grozav e sa-l poti tine in garaj incalzit daca umbli iarna, atunci nu ai problemele astea. Socul se foloseste STRICT pentru a porni motorul si cita vreme este tras, acesta NU TREBUIE TURAT sub nici un motiv. La temperaturi negative se merge cu socul la jumate inca citeva sute de metri, numai cit sa nu dea motorul in nas prea tare si se inchide la prima portiune drepta pe care o prinzi unde-l poti tine in turatii medii. Cei care inca folosesc metoda de a tine motorul pornit 2-3 minute cu socul tras sa se "incalzeasca" vor constata repede faptul ca nivelul uleiului urca, fiind contaminat cu benzina in exces scursa din cilindri. Apoi la primul drum lung vor constata un consum imens de "ulei". Intre timp motorul se uxeaza la maximum, mergind minute lungi cu uleiul spalat de pe oglinzile cilindrilor si apoi cu un ulei contaminat cu benzina.In plus si bujiile se "termina" repede prin ancrasari repetate. Conduita normala este urmatoarea: Se porneste motorul cu socul tras la maximum fara a se accelera dupa pornire de loc!. In functie de temperatura ambianta se pune socul la jumatate dupa maximum 10-30secunde (cit mai repede posibil)si se scoate de tot la prima linie dreapta care permite turatii medii. Nu se tureaza motorul la mai mult de 4000 ture decit dupa ce s-au facut citiva km. Tehnica de a-l accelera la rece fara soc este absolut criminala din motivele evidente mai sus expuse cilindri reci si "uscati" se rascheteaza pur si simplu. foarte util ! multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 io imi aduc aminte ca in manual zice ca socu trebe sa mearga 1 min si in acest minut mai zice sa accelerezi de cateva ori(1 sau 2 ori) dupa care sa pleci cu mobra! de asemeena in manual e o pictograma cu tipurile de ulei si daca nu mansel 10w40 era varianta care acoperea ai vreme rece si vreme calda. si gasisem undeva pe cineva care recomanda ca schimbul de ulei sa se faca mai des la 10w40, cam la jumatatea perioadei(asta pt cei care vor sa aiba mobra fara service-are la cilindrii and co pana la 300k) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) io imi aduc aminte ca in manual zice ca socu trebe sa mearga 1 min si in acest minut mai zice sa accelerezi de cateva ori(1 sau 2 ori) dupa care sa pleci cu mobra! de asemeena in manual e o pictograma cu tipurile de ulei si daca nu mansel 10w40 era varianta care acoperea ai vreme rece si vreme calda. si gasisem undeva pe cineva care recomanda ca schimbul de ulei sa se faca mai des la 10w40, cam la jumatatea perioadei(asta pt cei care vor sa aiba mobra fara service-are la cilindrii and co pana la 300k) Sa accelerezi cu socul tras la maxim? probabil greseala de traducere, sau originalitate cu orice pret. Indiferent de tipul de motor in 4 timpi socul trebuie folosit cu cit mai multa zgircenie, adica atit cit trebuie sa nu moara motorul la ture joase, nu mai mult, apoi se lasa la jumate. Cind s-a lasat la jumate se poate accelera moderat daca tinde sa moara si ca sa pleci de pe loc fara sa dea in nas. Normal ca 10w 40 merge "all season" la motoarele noi. Altfel bagi 10w40 iarna si 15 sau chiar 20w50 vara ca sa nu-l pape cind se incinge pe off sau pe autostrada la viteza. Nu am inventat eu metoda expusa, e sfatul automobilistului de raliuri Petre Cristea, a scris o carte pe la pensie Am adoptat acest stil la tot ce am avut in 4 timpi si de atunci nu am mai ancrasat bujii si nici uleiul nu mai miroase a titei. Benzina are prostul obicei de a spala uleiul de pe suprafetele in frecare. Motorina in schimb unge cit de cit si ea. De aceea tin de fapt dublu motoarele diesel desi lucreaza la compresii mai mari. Si mai e o chestie iar foarte logica, motorul se incalzeste mult mai repede lucrind in sarcina decit in ralenti datorita exploziilor (arderilor) mult mai intense. De aceea trebuie pus in miscare cit mai rapid. Cristea mai expunea in cartea lui o smecherie, dar nu stiu daca merita aplicata si la motoare. Aplica sub carter un resou puternic pe care il alimenta cu o ora iarna, inainte sa iasa . Deasemenea monta si un termoplonjon in radiator sa fie si apa calda. Avea astfel porniri calde si motorul nu se mai uza aiurea in sezonul rece.Stiau batrinii astia ce stiau Editat Octombrie 20, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Tobele arata bine, iar preturile sunt bune, apropiate de cele ale producatorului. Dar eu unul sunt reticent sa discut cu o adresa de email, poate ar fi bine sa postati un numar de telefon si o adresa la care sa va gasesca lumea. Bafta! Clientii care au dat deja comenzile si avansul de 25 % din acestea tin legatura telefonic cu noi la orice ora din zi doresc. Ei vor decide in privinta seriozitatii nostre. Multumim pentru aprecieri! Toate cele bune! Editat Octombrie 20, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 ciudata abordare.... adica doar daca platesc avansul la o toba, doar atunci pot afla un numar de telefon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Clientii care au dat deja comenzile si avansul de 25 % din acestea tin legatura telefonic cu noi la orice ora din zi doresc. Ei vor decide in privinta seriozitatii nostre. Multumim pentru aprecieri! Toate cele bune! Ma tinere esti nou in comert? Cand un client iti cere numarul de telefon...tu nu zici "cand imi dai avans vorbim" sau PM sau mail...eventual il intrebi ce retea prefera daca ai mai multe...si ii raspunzi la toate pasaricile care ii trec prin cap...stiu e aiurea mai dai de pisalogi dar vei avea +1 la "Customer Suport" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Raul sa stii ca , acele caneluri nu se distrug de la intinderea lantului ,ci mai mult de la accelerarile bruste si de la fortarea lantului . Cu poxipolul nu rezolvi nimic , doarece acel pinion trebuie sa aiba un joc axial si radial . Eu zic ca trebuie sa ne cumparam toti cate un motor de schimb doar pentru aceste probleme. Cred ca prietenii comunisti trebuie sa stie despre ce vorbesc, asai Judas? (suna-ma maine si o rezolvam si cu axul ) Spor in toate . Vezi, ember ca ti-am dat PM , pt, problema aia a lui prietenul cu Afrika Twin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 ciudata abordare.... adica doar daca platesc avansul la o toba, doar atunci pot afla un numar de telefon? Ma tinere esti nou in comert? Cand un client iti cere numarul de telefon...tu nu zici "cand imi dai avans vorbim" sau PM sau mail...eventual il intrebi ce retea prefera daca ai mai multe...si ii raspunzi la toate pasaricile care ii trec prin cap...stiu e aiurea mai dai de pisalogi dar vei avea +1 la "Customer Suport" Ok, imi cer scuze pentru raspuns/abordare. Am adaugat numarul de telefon in semnatura. Am instalat si Yahoo Messenger si ne putem "auzi" si acolo. Ne miscam cat de rapid putem pentru a da drumul si site-ului nostru, in scopul unei mai bune si mai accesibile prezentari a informatiei. Numai bine ! Klajic Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Stiau batrinii astia ce stiau Prea multa vorbaraie si fara sens.Socul a fost inventat sa fie folosit atunci cat este motorul rece si Punct.In rest sunt superstitii.Un motor bine reglat nici nu iti merge cu socul tras mai mult decat are nevoie.Simtomele sunt simple.Moare motorul.Daca se foloseste uleiul indicat pt sezonul respectiv nu cred ca are vreo buba motorul.Sunt niste motoare cat se poate de clasice fara cine stie ce nave spatiale prin ele.Ulei sa aiba la nivel si biciul pe ele.Cat vreti sa va tina un motor? Au fost concepute in anii cand inca se mai faceau motoare acum sunt numai trompete.Uitati-va la Sebi... baga ce ulei are in ea si merge Reta lui de ragaie.Nu cred ca isi pune vreodata problema daca a mers mai mult de un minut cu socul sau daca a fost turata sau nu.Cred ca cel mai important este sa ne duca sa ne facem treaba. Sper sa nu supar pe nimeni este pur si simplu parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Asta cam asa e Galen, da-mi voie sa te contrazic putin Dupa oprirea motorului pistoanele si cilindrii raman unsi, pompa de ulei ramane amorsata, ungerea porneste in cateva secunde Eu tin minte inca de cand aveam un amarat de Simson, pornire dupa RK, in maxim 10 secunde uleiul era sus la rampa de culbutori Pornire dupa RK insemna ca in circuitul de ungere nu exista ulei, doar in baia de ulei Parerea mea e ca un ulei de calitate face toti banii si ne scuteste de griji de acest gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.