Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 ce dimensiuni are cercul de la roata spate !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 ce dimensiuni are cercul de la roata spate !? Africa are pe spate 32 gauri, tie am vazut ca iti trebuie cu 36, deci nu te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Forum Harley: ofer 2000 Euro ptr coburi din piele cu franjuri si cat mai multe pin-uri posibile de la hoteluri de pe Route 66! Urgent! Forum Harley: Cine ma poate ajuta in a pronunta corect toate orasele de pe Route 66? Urgent! Forum Harley: Ajutor! Bitch a mea a sters memoria mobilului! Cunoaste cineva nr. de telefon al ACR-ului???? Forum Harley: Oferta speciala! “Captain America`s Tattoo” tatueaza toate nr. de telefon ale ACR-ului la pret special!!! Forum Harley: Ajutor! Electra Glide a mea s-a umezit in ploaie. Trebuie sa merg la reprezentanta sau sau se ocupa ACR de caz? Forum Harley: URAAAAA! Electra Glide a mea TUNATA a depasit o caruta! Forum Goldwing: Cine stie daca in iunie mai gasesc lant de lumini ptr pomul de craciun ? Forum Cagiva Elefant: De ce rad motociclistii BMW daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului??? Forum BMW-Paris-Dakar: De ce rad conducatorii Africa Twin daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului? Forum Africa Twin: De ce repara conducatorii BMW-urilor vacile lor pe marginea drumului? Nu au ateliere acasa? Si, de ce sa uita atat de incruntati daca radem de ei? Forum Ducati: 8000 km fara pana!!! ( Post sters de admin-ne putem minti si singuri) Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Aaa ahaaaaaa.... D'aia nu prea înțelegeam eu ce se întâmplă. Că eu le-am montat pe mobra mea Âşi nu a fost nevoie de nimic. A mers direct Âşi atât. Nu înțelegeam ce se întâmplă ... de ce la alții trebuiesc modificări... care-i treaba... Mulțam de lămuriri. Probabil mobra ta avea de la inceput socluri H4.Daca chinezoii au facut corect lampa asta e situatia normala, adica sa nu trebuiasca distantiere. Situatia in cauza apare la AT-urile facute pentru Italia, alea cu luminarile alea penibile de 35 W care au socluri si mai penibile. Din experienta, nu este o solutie fericita pentru drumuri nemarcate si neluminate. Asa ca am preferat sa-mi pun xenon doar pe un far, celalalt sa-l tin halogen. Bixenon, ca cele folosite de Galen. Balasturile mele au 3 ani, anul trecut am schimbat doar becul, dupa 2 ani de utilizare. E o solutie interesanta si asta sa mergi pe clasic cu un far. Se pare ca atita tin becurile, cam doi ani. Eu am ajuns la al treilea chit de becuri, balasturile sint inca originalele. Daca tot ati deschis discutia cu xenon eu am renuntat pana la urma ca imi resetau tripmasterul si sa mut balasturile mai in spate ma alegeam cu un manunchi de fire si sunt adeptul ca lucrurile mai siple sunt mai usor de intretinut si depanat. Lumina era ok deoarece am folosit becuri de 35w la 5000k...asa ca cine vrea am un set de vanzare 5000k cu balasturi slim!! Inca nu s-au inventat xenoane cu balasturi incorporate, asa ca instalatia de xenoane e destul de complicata. Daca o asamblezi insa meserias nu ai probleme cu ea. Vital e sa tragi un fir gros direct de la baterie pentru plusul principal, iar balasturile incap frumusel in lateralele carenei fata cu pungi trase peste ele. Rasplata e ca ai lumini superadevarate ceea ce e vital daca umbli mult noaptea Forum Harley: ofer 2000 Euro ptr coburi din piele cu franjuri si cat mai multe pin-uri posibile de la hoteluri de pe Route 66! Urgent! Forum Harley: Cine ma poate ajuta in a pronunta corect toate orasele de pe Route 66? Urgent! Forum Harley: Ajutor! Bitch a mea a sters memoria mobilului! Cunoaste cineva nr. de telefon al ACR-ului???? Forum Harley: Oferta speciala! “Captain America`s Tattoo” tatueaza toate nr. de telefon ale ACR-ului la pret special!!! Forum Harley: Ajutor! Electra Glide a mea s-a umezit in ploaie. Trebuie sa merg la reprezentanta sau sau se ocupa ACR de caz? Forum Harley: URAAAAA! Electra Glide a mea TUNATA a depasit o caruta! Forum Goldwing: Cine stie daca in iunie mai gasesc lant de lumini ptr pomul de craciun ? Forum Cagiva Elefant: De ce rad motociclistii BMW daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului??? Forum BMW-Paris-Dakar: De ce rad conducatorii Africa Twin daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului? Forum Africa Twin: De ce repara conducatorii BMW-urilor vacile lor pe marginea drumului? Nu au ateliere acasa? Si, de ce sa uita atat de incruntati daca radem de ei? Forum Ducati: 8000 km fara pana!!! ( Post sters de admin-ne putem minti si singuri) Africanu Apropo, sintem noi tari dar incepem sa avem o problema. Se cheama costul carburantului. S-a mai gindit cineva la africa cu optiune GPL?. Eu sa zicem ca am inaintat putin pe pista, problema inca nerezolvata este tankul de GPL. Ceva omologat si suficient de mic sa incapa in topcase? Stie cineva ceva? Editat Martie 31, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Probabil mobra ta avea de la inceput socluri H4.Daca chinezoii au facut corect lampa asta e situatia normala, adica sa nu trebuiasca distantiere. Situatia in cauza apare la AT-urile facute pentru Italia, alea cu luminarile alea penibile de 35 W care au socluri si mai penibile. E o solutie interesanta si asta sa mergi pe clasic cu un far. Se pare ca atita tin becurile, cam doi ani. Eu am ajuns la al treilea chit de becuri, balasturile sint inca originalele. Inca nu s-au inventat xenoane cu balasturi incorporate, asa ca instalatia de xenoane e destul de complicata. Daca o asamblezi insa meserias nu ai probleme cu ea. Vital e sa tragi un fir gros direct de la baterie pentru plusul principal, iar balasturile incap frumusel in lateralele carenei fata cu pungi trase peste ele. Rasplata e ca ai lumini superadevarate ceea ce e vital daca umbli mult noaptea Apropo, sintem noi tari dar incepem sa avem o problema. Se cheama costul carburantului. S-a mai gindit cineva la africa cu optiune GPL?. Eu sa zicem ca am inaintat putin pe pista, problema inca nerezolvata este tankul de GPL. Ceva omologat si suficient de mic sa incapa in topcase? Stie cineva ceva? GPL?Fa-ti o remorca si pui rezervorul!!las-o in colo de treaba este motocicleta sau taxiu!!!??? Editat Martie 31, 2012 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 GPL?Fa-ti o remorca si pui rezervorul!!las-o in colo de treaba este motocicleta sau taxiu!!!??? Nu inseamna transformarea africanei in taxi, in schimb o butelie usor demontabila e o buna solutie pentru drumurile lungi pe asfalt, "scazind" consumul de la 6 la 4 litri, ceea ce incepe sa devina o chestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 @Galen Montarea GPL la AT nu este posibil ptr ca amestecul carburant se face in carburator. Exista instalatii de gaz care se pot monta pe motociclete, dar NUMAI cele pe injectie de benzina. Sper sa te ajute link-ul de mai jos. http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/rat-und-tat/so-gehts-lpg-autogas-fuer-motorraeder/200187 Pot spune din proprie experienta, in cazul masinii, care functioneste pe GPL, ca este mai ieftin, calculat la suta de km. Tinand cont de consum, acesta creste cu 10-20% la gaz, fata de benzina. Un punct negativ este, in cazul ca ti se pare important strict ptr tine,este, iti creste greutatea motocicletei prin rezervor, plus, nu vei consuma niciodata tot volumul gazului. La un rezervor de 48 litri, la masina, poti consum maxim 37-38 litri, restul ramane in rezervor. Nu se poate consuma ptr ca ai nevoie de o anumita presiune , care nu mai este data in cazul de fata. @All Stie cineva cum pot lustrui, sau polish discurile de frana? Am citit intr-un forum Ducati ca merge, dar nu mai gasesc. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) @Galen Montarea GPL la AT nu este posibil ptr ca amestecul carburant se face in carburator. Exista instalatii de gaz care se pot monta pe motociclete, dar NUMAI cele pe injectie de benzina. Sper sa te ajute link-ul de mai jos. http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/rat-und-tat/so-gehts-lpg-autogas-fuer-motorraeder/200187 Pot spune din proprie experienta, in cazul masinii, care functioneste pe GPL, ca este mai ieftin, calculat la suta de km. Tinand cont de consum, acesta creste cu 10-20% la gaz, fata de benzina. Un punct negativ este, in cazul ca ti se pare important strict ptr tine,este, iti creste greutatea motocicletei prin rezervor, plus, nu vei consuma niciodata tot volumul gazului. La un rezervor de 48 litri, la masina, poti consum maxim 37-38 litri, restul ramane in rezervor. Nu se poate consuma ptr ca ai nevoie de o anumita presiune , care nu mai este data in cazul de fata. @All Stie cineva cum pot lustrui, sau polish discurile de frana? Am citit intr-un forum Ducati ca merge, dar nu mai gasesc. Africanu Am sa-ti spun o chestie tare:Ridici mobra pe stander si o asiguri bineinteles si pe dedesupt sa nu plece cumva. Apoi o bagi intr-a 2-3-a, normal treptat(daca trebuie ridici un pic turele din rozeta de ralenti)si apoi prelucrezi discul cu o piatra de polizor sau chiar cu un flex daca ai un disc gros pe flex. Asta daca nu-l duci cumva la un strungar.Problema e ca daca il planeizezi de obicei te sperii cit de subtire a ajuns Cu gpl-ul esti gresit informat, se poate monta o instalatie simpla "de dacie". Un rezervor de gpl de 20 litri ar ajunge, ai 16 litri utilizabili, asa dar o autonomie de 200km suficienta intre doua statii gpl. Conserva mea nu a mers in 5 ani cu altceva decit cu gpl si de ris, da am ajuns sa merg cu ea mai ieftin decit cu africana Editat Aprilie 2, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Salutare! Vand amortizor spate de RD07 cu 300 lei pret fix. Mai multe detalii PM sau 0744.633.491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Cumpar parbriz original de RD07. am asa ceva daca-ti trebuie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 am asa ceva daca-ti trebuie : Mersi, dar nu se pupa cu RD07. La RD07a e diferit. Ma intereseaza 93-95. Am mai primit un nr de tel de la Byk, dar decat cei 200 de lei ceruti, si ebayul iese mai eftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 pentru amatorii de proiecte sau visatorii ca mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Stie cineva cum pot lustrui..... Eiiiiiiii, asta a fost ieri, azi nu mai vreau sa stiu In legatura cu gpl ptr carburator, nu stiam ca se mai fabrica. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 faza cu gpl pe afrikana estem posibila numa ca vedeti voi, instalatia trebuie omologata la RAR si pe langa asta Rar zice care ce si cum se poate monta si pe ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) faza cu gpl pe afrikana estem posibila numa ca vedeti voi, instalatia trebuie omologata la RAR si pe langa asta Rar zice care ce si cum se poate monta si pe ce Ai dreptate, legal nu se poate si nici nu sugeram Stie cineva cum pot lustrui..... Eiiiiiiii, asta a fost ieri, azi nu mai vreau sa stiu Eu asa mi-am planeizat/lustruit in 20 min discul spate, ma refer la cel original de pe africana mea de 150 mii km. Apoi s-a uzat din nou si recunosc ca mi-e groaza sa repet operatia. Apropo de unde se poate cumpara unul nou? Am intrebat si mai intreb daca are cineva de vinzare unul SH decent? Adica cu uzura acceptabila. Editat Aprilie 2, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Disc spate ieftin si din citite bun este aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10700000000/vehicle/18009/article/99775?show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Disc spate ieftin si din citite bun este aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10700000000/vehicle/18009/article/99775?show=gallery merci Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Iarna v-a afectat serios. GPL pe Africana? Asta mi-ar mai trebui, sa merg cu butelia dupa mine prin padure... Intr-un fel e buna, mai faci cate o omleta. Totusi ma gandesc ca e mai frumos sa merg linistit cu vacutza pe benzina, decat sa ma arunc pe burta in transee daca ma fura peisajul si trantesc dihania, asteptand sa vad daca sare in aer sau nu... Xenonul de calitate nu se strica atat de usor, asa ca evitati chinezariile. Am bagat motorul prin noroaie, diferite rauri, am spalat-o cu presiune inclusiv pe balasturi, si merg perfect de mai bine de 4 ani. Doar la Basca Chiojdului am mers noaptea la lumina telefonului din cauza unei sigurante la care s-au oxidat contactele, in rest, am facut radiografii cu faruruile. 4300K e cea mai buna temperatura de culoare, pentru ca au albul usor galbui, care bate bine atat pe uscat, cat si pe ceata sau ploaie si asfalt ud. Tot ce sare de 6000K e lumina de OZN, total inutila pe sosea. S-a constat in urma unor studii ca motociclete echipate cu faruri cu lumina galbuie sunt mai bine vazute in trafic de catre soferi. De aceea Philips a creat becurile speciale pentru moto, care au o nuanta galbuie. Si banuiesc ca Philips sunt ceva mai buni la lumini decat chinezii. Apoi, 1 litru la 100 de km, nu mi se pare un capat de tara. Poti sa elimini litrul in plus consumat, daca mergi ca bunicul, fara sa turezi excesiv, fara demaraje bruste, si nu in ultimul rand mergand la sala sa scapam de burta facuta de la berea cumparata din banii pe care i-am economisit din litrul acela de benzina... Daca era motor de camion, intelegeam sa va plangeti de consum, dar asa... Oricum, sper sa nu fiu prin preajma cand o sa se intalneasca Clujul cu Craiova... Sa vezi atunci discutii referitoare la consum, carburatoare... Referitor la gume, stilul de condus influenteaza foarte mult durata de viata a unei anvelope. De ex, ma uitam la cauciucul lui Galen, si cred ca daca ar conduce mai sportiv pe curbe, guma nu o sa se mai toceasca atat de mult pe mijloc, deci poate ca o sa faca mai multi kilometrii. Dar daca conduce mai sportiv, creste consumul... CONCLUZIA E CA PIERDETI PREA MULT TIMP CU DETALII, IN LOC SA VA BUCURATI DE DRUM. SAU DE PADURE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Bine punctat, bine spus! Ma dau ca o baba cu africana cu 90km/h si scot consumul de 4,3 sau ma bucur de tot ce poate motorul asta in conditii usor mai zapacite si abia daca ajung cu un consum de 5,3. Pentru doar 3-4L in plus, am o zi plina de tot ce poate fi mai fain :-) In privinta cauciucului lui Galen am aceeasi parere: uzat neuniform, pe curbe ori o lasa incet ori demaraje violente si franari pe masura cu spatele! Nu cred ca a mers cu anvelopa umflata peste normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Fiecare cu experienta lui. Din punctul meu de vedere doar viteza (guma se inclzeste) si derapajele uzeaza guma. Acuma nici eu nu ma ridic pe o roata si nu fac drift nicaieri si mai ales nu blochez niciodata rotile la frinare. Schimbarea brusca sau neadecvata de viteze inseamna tot derapaj. Pai a spus putin mai in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Pai a spus putin mai in urma... Boiere cum e vremea pe la voi? Uite Kik si cu mine ne batea gandul sa mergem pe valea Doftanei.poate reusim prin weekend sa vedem cum reusesc sa scap de acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Boiere cum e vremea pe la voi? Uite Kik si cu mine ne batea gandul sa mergem pe valea Doftanei.poate reusim prin weekend sa vedem cum reusesc sa scap de acasa. Ionut, eu sint cu masina prin paduri we asta. sa mor daca va inteleg cu xenoanele astea. sa stai sa imprastii matze peste tot sa legi empiric deviceuri de cadru samd. eu zic ca daca se apuca japonezu sa faca ceva o face cu simt de raspundere si-o fi dimesionat cum trebuie luminile la motoreta asta eu personal am neshete becuri de 55W cred insa de firma si cu + 125 sau 140% parca. nu am simtit vreun moment nevoia de mai multa lumina asa ca nu pricep ce-i cu tararaia asta cu xenoanele. sa ma lumineze careva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 sa ma lumineze careva ! Doar un kit xenon poate elucida misterul ! Mai ai pe acasă suporții de sidecase ce_nu_i-am_mai_luat_de_asta_vara de la tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Ionut, eu sint cu masina prin paduri we asta. sa mor daca va inteleg cu xenoanele astea. sa stai sa imprastii matze peste tot sa legi empiric deviceuri de cadru samd. eu zic ca daca se apuca japonezu sa faca ceva o face cu simt de raspundere si-o fi dimesionat cum trebuie luminile la motoreta asta eu personal am neshete becuri de 55W cred insa de firma si cu + 125 sau 140% parca. nu am simtit vreun moment nevoia de mai multa lumina asa ca nu pricep ce-i cu tararaia asta cu xenoanele. sa ma lumineze careva ! Stai ca m-ai pierdut pe drum... :-) Daca mi-a picat un bec si mi-am luat din peco unul de 55w nu-i ok? Am remarcat eu ca dupa, am avut ceva lumina mai slaba pe farul ala cu toate ca aveam H4-55W . Trebuie sa aiba +125 sau altceva in specificatii??? Si eu sustin ideea ca luminile gandite de japonez sunt cele mai bune in orice conditii. Editat Aprilie 5, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Contează Âşi producătorul becului, nu cred că au toți aceaÂşi calitate a filamentului / gazului ( puritatea acestuia ); sper să nu vorbesc prostii. Kyk poate a avut becuri în genul Philips MotoVision / VisionPlus / X-treme Power, care au o luminozitate mai mare decât becurile clasice halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.