Arthur E Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Din filmari reiese ca BMW-urile or fo tat pe sub Africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 un Bord de africana 07 gasesc si eu pe undeva? ale mele s-au decolorat de la soare. proprietarul a uitat-o in fata blocului 3 ani Ce s-a decolorat? Cadranul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Din filmari reiese ca BMW-urile or fo tat pe sub Africana E drept ca de vreo doua ori am reusit sa dec9olez cu africana. Mai greu putin la aterizare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Stiu ca e o piesa mai rara si ca se cer multi bani pe ea, dar asta deja mi se pare prea mult http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Africa-Twin-650-Headlight-Grill-/111859764319?hash=item1a0b5c8c5f:g:3twAAOSwCQNWdY9T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 protectie rezervor BAGSTER + parbriz original pt africa twin /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-89&do=findComment&comment=4101492 tel 0727362440 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Hello, mai e cineva pe aici? Q? Un cdi de AT o sa imi miste ambii cilindri la TA fara necaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Da am eu 2 cdi ...sunama 0745538663 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Daca s-a mai postat, imi cer scuze, dar fotografiile arata prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 motocicleta care a castigat raliul Dakar nu are nicio legatura cu africa twin. NXR ul de la Honda cred ca si astazi ar face fata cu brio, 75 de cai pt 127 kg la gol... http://www.lamotoclassic.com/essai/honda-nxr-750-veni-vidi-vici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Pai NU,Africa Twin are legătură cu NXR-ul, Africa Twin a fost doar continuarea, pasul logic pentru producător, transpunerea unui model de competiție în varianta de strada,accesibila consumatorului,pana la urma,banii se fac pe producție în masa,nu pe concursuri. Uite aici găsești destul de multe despre ea http://www.honda-museum.com/honda-xrv650-africa-twin/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Alea din film sunt niste XRV 650-uri. Si Yamaha a avut YZE in raliu si XTZ in magazin. Si a castigat de 7 ori si nu mai e legenda.... Poate numai datorita pilotului.... PS. NXR-ul avea 127kg la gol doar daca o suiai pe cantar pe Luna. Sau era varianta de 125cc. Editat Ianuarie 8, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 E o greseala probabil, la gol avea 185kg Specifications: Type of engine: Water-cooled 4-stroke V-twin engine (4-Valve OHC) Engine displacement: 779,1 ccm Maximum power: 75PS / 7000rpm Dry weight: 185kg Fuel capacity: 59 liters Seat hight: 990 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Nu se mai aude nimic de calendarul cu africa twin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Stuturi de admisie XRV 750 RD07: http://olx.ro/oferta/stuturi-admisie-intake-manifold-honda-africa-twin-xrv-750-rd07-ID4Yh9E.html Accept la schimb piese de Simson sau bani. Sau o sea de IJ56... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) Citesc intr-o carte scrisa de un englez ( Lawrence Bransby ) ca un robinet de benzina lasat deschis peste noapte a permis ca benzina sa treaca de carburator , sa ajunga lichida in cilindru , respectiv in capul pistonului , iar dimineata , la pornire , forta de compresie a pistonului sa smulga efectiv chiulasa de pe bloc , pentru ca benzina lichida este bineinteles, necompresibila . Eu stiu ca nu inchid niciodata robinetul de benzina de sub rezervor . E clar ca ce a descris englezul se poate intampla , asa ca de acum incolo o sa inchid frumusel robinetii . Voi cum faceti ? Editat Ianuarie 18, 2016 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 La africana sunt sanse minime sa se intample asta pentru ca nu are cum sa treaca de pompa de benzina in primul rand benzina....plus ca e un cui care inchide benzina in carburator (dar care ar putea sa se duca la un mom dat!). Si dupa sunt supapele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Apoi si de ar ajunge in cilindru, nu are forta electromotorul sa scoata chiuloasa din loc. Cel mai probabil se blocheaza motorul pana scoti o bujiile si dai la automat. Cazul 2 , benzina trece de pistoane pe langa segmenti , ajunge in baia de ulei si calezi motorul in mers. Cazul 3 , curge benzina din carb si iti dai seama ca ceva nu e in ordine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Cazul 4 : doar putina benzina ajunge intr-unul dintre cilindri , iar celalat vrea sa porneasca , adica face prima explozie si pistonul functional il ridica si pe cel innecat . E posibil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Eu stiu ?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 da smulsul chiulasei!!!!!!!!!! credeam ca am vazut toate prostiile despre mecanica!iar m-am inselat! hai ca explic ca la etc ...cum se comprima un licnid fie el si benzina? si sa explodeze? sa presupunem ca bagam benzina intr-un cric hidraulic, ar functiona perfect. altele sant problemele lipsa de informatii de a invata ceva ! ca netul nu are dreptate tot timpul . de ce anumite masini au admisia aerului sus pe langa cabina? si unele moto pe sub sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Eu am patit acelasi lucru cu prima motocicleta (uitat robinetul deschis si ceva probleme la carburatoare), urmarile: curs toata benzina posibila din rezervor pe jos. In carburator,din ce am patit eu se pare ca ramanea blocat un plutitor pe deschis,caz in care se pare ca ar prelua benzina "nearsa" de catre motor, circuitul de preaplin/supraplin, care scuipa benzina afara. Deci daca ramane ceva deschis = benzina pe jos, daca nu ramane deschis si stau carburatoarele = evaporat benzina = pornit greu dupa o perioada lunga de timp. In rest, nu cunosc, iar la africane, DA,cred ca nu trece de pompa, iar daca ai pompa din aia vacuumatica, teoretic iar n-ar avea cum sa treaca de ea. Spor. Cat despre admisie, masinile care au admisia sus langa cabina, probabil o au acolo ca sa poata parcurge rauri si mlastini (vezi snorkel la jeepuri) sau nu am inteles eu bine ce zice Doru1900. Din ce am mai patit la a mea pana sa ii nimeresc toate reglajele la carburatie: pornea cilindrul spate mai bine, il angrena si pe cel fata care avea bujiile inecate si de la o anumita turatie mergea in 2, la relanti,cam mergea intr-unul jumate . Am observat problema dupa ceva timp dupa ce am avut de umblat la bujii si erau ude cele de pe fata,adica fleoscaite rau, rezolvat din reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 daca un motor indiferent de ce categorie e auto ,moto ,utilaj trage sa spunem apa pe admisie face soc hidraulic!si se indoaie bielele !!!!!!!!!!! pe compresie hidraulica este si frana! nimeni nu cunoaste nimic despre fizica si mecanica fluidelor? de ce ma mir pe aici sant cam 5 insi care stiu mecanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Corect,restul nu avem habar,suntem doar pasionați și eventual încercăm să mai învățăm ceva din pasiune. Și ne pare rău că nu avem cei 7 ani de-acasă sa dam Bună ziua cu dinamica fluidelor și fizica avansată. Plus ca logic,pana sa ia atâta apa sa șocheze motorul,mai ai un filtru de aer care din câte știu eu,în contact cu apa cam asfixiaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Asta daca e filtru de hartie, dar pana sa se umfle ala e suficient cata apa intra ca sa inoaie biela. Ce zice Doru1900 e corect, De biele indoite din cauza apei in motor am auzit, de chiuloase smulse nu. O chiuloasa e prinsa in minim 4 suruburi, cam greu sa o smulgi. Am vazut acum foarte multi ani la taica meu la fabrica un motor V8 ce a tras apa prin carburator. Rezultatul: 1 din cele 8 biele s-a strambat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.