cristi-mic Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) WWW.KEDO.DE, cod 40357, pompa vacuumatica Mikuni. Se poate comanda prin ROMI. Debitul este de 14L/minut, cred ca merge si la Hummer. Editat Martie 15, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 gaxel, uite aici link-ul cu pompa : http://www.ruggedroads.co.uk/shop/article_...6aid%3D40105%26 ... bafta maxima Asta este electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 WWW.KEDO.DE, cod 40357, pompa vacuumatica Mikuni. Se poate comanda prin ROMI.Debitul este de 14L/minut, cred ca merge si la Hummer. La aceasta ma gandeam si eu, dar livreaza 14L/ora nu pe minut. Si ma gandesc ca asta este debitul maxim, in conditii ideale, cu vacuum continuu pe furtun. De aceea intrebam, sa stiu daca merita efortul sa iau din state asa ceva http://www.denniskirk.com/jsp/product_cata...leafCatId=50901 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 WWW.KEDO.DE, cod 40357, pompa vacuumatica Mikuni. Se poate comanda prin ROMI.Debitul este de 14L/minut, cred ca merge si la Hummer. Si pe mine ma-r interesa o pompa mikuni,,,cum facem sa intram in posesia ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) eu tocmai ce am facut rost de o pompa de benizna de yamaha tdm 850 de la un prieten! m-a costa doar sa-i schimb kitul de lant la mobra lui evident pe care il avea deja dar nu avea cine sa-l schimbe! pentru cei interesati gasiti kitde reparatie al pompei de benzina originale pe: http://www.motomike.eu/mike/category/10400.../article/268235 Editat Martie 15, 2009 de duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) Romimoto = Motomike in Romania. Uitati aici : http://www.romimoto-piese.ro/search/724+43+04/article/268235 Nu stiu pretul taxelor postale. Contactati-l pe user-ul @Romi3 Editat Martie 15, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 F-ul meu a cazut la " 50 000" , segmenti praf si supape distruse !acelasi lucru mi s-a spus si mie, ori sunt 150 000 ori n-a vazut cele de trebuinta, uleiuri filtre d'astea ! pe de alta parte acum am motor nou bafta la reparatii ! Nu compara un F650 cu o Africana! Totusi ai dreptate pe undeva.... probabil ambele motoare au fost neglijate de fostii proprietari (ce sa schimb io uleiu!?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Si pe mine ma-r interesa o pompa mikuni,,,cum facem sa intram in posesia ei? ma inscriu si eu la o pompa mikuni... hai cu organizarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Atentie! Pompa pe vacuum nu este recomandata la utilizare la turatii joase (offroad). Multi detinatori de AT din UK folosesc pompe electrice de Mitsubishi, mai ieftine si mult mai fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Atentie! Pompa pe vacuum nu este recomandata la utilizare la turatii joase (offroad). Multi detinatori de AT din UK folosesc pompe electrice de Mitsubishi, mai ieftine si mult mai fiabile. Pai atunci ce fel de pompe sa luam ?zine Csetelia da sti mai bine ca noi.Eu nuam luat AT sa o bag pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Stiu discutia cu utilizareape off... Pai trebe aprofundata solutia cu pompe electrice de Mitsubishi. Zi mai multe. Ca eu am luat Africana sa o bag pe off... Editat Martie 17, 2009 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Pai ce sa va zic mai mult decat v-am spus deja? Optiunile sunt urmatoarele: #1 Folosesti Africana pentru touring pe sosele/autostrada, drumuri lungi -> e bine sa-ti montezi pompa pe vacuum, sau sa iti iei una electrica cu tine de rezerva. #2 Folosesti Africana pentru offorad lejer unde nu bagi motorul in turatii ridicate si constante -> e bine sa lasi pompa originala si sa iei una electrica cu tine de rezerva. Explicatia sta in faptul ca cea pe vacuum nu asigura un debit suficient la turatii joase. Acum, referitor la pompele electrice, asa cum am spus mai sus, multi dintre proprietarii de AT-uri din UK folosesc pompe electrice FACET sau pompe de benzina electrice luate de la dezmembrari auto. Ei au identificat ca cele de Mitsubishi ar fi printre favorite, datorita fiabilitatii. Acum, parerea mea proprie si personala: Pastrez pompa originala de Honda. Apoi: - Cumpar o pompa de AT la mana a doua (din cauza pretului si ii reconditionez contactele), pompa asta o car cu mine la orice deplasare in afara orasului. - Ma duc la schrott si caut o pompa de Mitsubishi sa vad si eu cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Mie nu mi se pare prea corecta explicatia cu debitul pompei de vacuum la turatii joase. Dimpotriva, un motor are maximum de vacuum la relanti, deci la turatii mici o sa traga serios de membrana aia si o sa bage in jeturi puternice. La turatie mare vacuumul scade foarte mult, dar creste frecventa, deci cam tot pe acolo se ajunge. In plus, eu n-am auzit niciodata sa fie vreo problema cu pompa de vacuum la Super Tenere (cu asta compar, ca nu am alta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Vis-a-vis de pompa vacuumatica, eu vad problema in felul urmator : debitul acestei pompe variaza in functie de turatia motorului. Asadar, la ture joase (cu punct terminus ralanti-ul), volumul de carburant ce ajunge in carburtor este mai mic decat volumul din turele inalte. Evident, in ralanti motorul consuma mai putin, deci nu are nevoie de prea multa benzina. Amplitudinea oscilatiei membranei de la pompa vacuumatica este aceeasi, indiferent daca motorul merge in ture inalte sau joase, pt ca ea este angrenata intotdeauna de un volum constant de aer. Deci, important este ca pompa pe vacuum sa aiba suficient debit pt a tine motorul in ralanti la parametrii optimi. Eu asa vad problema, posibil sa ma insel, sau poate nu Editat Martie 18, 2009 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Mie nu mi se pare prea corecta explicatia cu debitul pompei de vacuum la turatii joase. Dimpotriva, un motor are maximum de vacuum la relanti, deci la turatii mici o sa traga serios de membrana aia si o sa bage in jeturi puternice. La turatie mare vacuumul scade foarte mult, dar creste frecventa, deci cam tot pe acolo se ajunge. In plus, eu n-am auzit niciodata sa fie vreo problema cu pompa de vacuum la Super Tenere (cu asta compar, ca nu am alta). Prea bine @cristi mic. Atunci fane tu rost de pompe de benzina, zine pret si conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Eu sint adeptul pompei vacuumatice pentru ca vad cum functioneaza (pe viu) si pentru ca nimeni nu s-a plins pina acum de ea. Chestia cu vacuumul la relanti versus turatie e reala, am filtru transparent si se vede in mers, plus ca am testat-o si in gol, si se vede diferenta. Oricum, nu exista ABSOLUT NICI O SANSA sa ramina fara benzina la relanti sau in turatie. Cit despre cumparat asa ceva, intrati pe www.kedo.de, bagati codul 40357 si o sa va apara frumusetea ). Costa 37 Euro. Vorbiti cu ROMI3 si va aduce el in citeva zile, fara alta bataie de cap. Tot ce pot sa spun despre cei de la KEDO este ca sint cei mai buni specialisti Yamaha din Germania (toate cluburile din Europa ii recomanda) si ca nu vind prostii. Mai au si o pompa electrica (cod 40422) pentru cei carora nu le place sistemul vacuumatic, dar e mult mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 ce ne-am face fara experienta si cunostintele voastre.... in cazul in care va exista intalnirea propun ca in cadrul acesteia sa premiem o persoana de pe forum care de-a lungul timpului a oferit cele mai multe si complete informatii aci pe forum AFRICA. Poa vi se pare o gluma dar cei care nu au timp sau rabdare sa caute informatii sunt sigur ca ar dori sa le multumeasca intr-un fel celor cu '''bagaj ''' de cunostinte. In ceea ce priveste premile :fiecare ce poate sau faceti o propunere. in legatura cu propunerile pt "" PROFESOR"" propunerea mea ar fi : 1 : CSTELIA numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 #2 Folosesti Africana pentru offorad lejer unde nu bagi motorul in turatii ridicate si constante -> e bine sa lasi pompa originala si sa iei una electrica cu tine de rezerva. - Ma duc la schrott si caut o pompa de Mitsubishi sa vad si eu cum sta treaba. no, pai du-te la schrott, caut-o pe doamna Mitsubishi si vezi care-i treaba. Apoi zi-ne si noua, ca bagam comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Dragilor, Deunazi am mers din Bucuresti pana la Braila si a trebuit sa ma tin dupa un disperat (aka sukhoi) cu un CBR. Cu fortele ei slabe, Africana a mers constant cu 180, ceea ce e de bine si felicitari pentru maestrul Klavi, mecanicul dumneaei. Problema e la consum, pentru ca a consumat in jur de 11-12. E normal? Mentionez ca toba si filtrul sunt stock, doar bujiile sunt NGK Iridiumm. Nu exista Dynojet-uri sau alte traznai pe ea. Multumesc, Vampi Editat Martie 20, 2009 de Vampirica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) constant cu 180... bravo... bine ca apuci sa ne povestesti asta... cat despre consum, sigur ca-i normal... profesoru' cstelia iti poate spune mai multe... el de-aia s-a luat africana cu rezervor de 45l ca sa mearga constant cu 180 de-aci la bucuresti Editat Martie 20, 2009 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 constant cu 180... bravo... bine ca apuci sa ne povestesti asta... Pai si ce m-ar impiedica sa o fac? Frigul? Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) constant cu 180... bravo... bine ca apuci sa ne povestesti asta...cat despre consum, sigur ca-i normal... profesoru' cstelia iti poate spune mai multe... el de-aia s-a luat africana cu rezervor de 45l ca sa mearga constant cu 180 de-aci la bucuresti Cu fortele ei slabe, aceeasi minunata Africana a ars-o subtil cu 140 pe primii 20 km intre Slobozia si Braila unde e limita 40 din cauza nenumaratelor cratere din sosea. Si senzatia mea este ca e bine ca a apucat sa povesteasca. Tot bine e ca i-a consumat doar 12, as fi pariat pe mai mult. Ce nu e bine este ca in acelasi dulce stil, ma tem ca va cala motorul. Nu ma pricep la Africane dar am o vaga banuiala ca nu pentru asta au fost facute. Si persist in ignoranta mea in a afirma ca nu cred ca Africanele sunt facute nici sa franeze ca mobrele de sosea in conditiile extreme descrise mai sus, ceea ce nu e deloc bine. Pai si ce m-ar impiedica sa o fac? Frigul? Experienta ta vasta pe doua roti, tipul motocicletei, starea motocicletei, anul de fabricatie, temperatura scazuta, intunericul, starea proasta a drumului, traficul. Desigur si instinctul de conservare daca l-ai fi avut cu tine. Editat Martie 21, 2009 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Fiindca marea majoritate a cauciucurilor cramponate serios sunt pe 18 inch, vin si eu cu urmatoarea intrebare : A adaptat cineva in Romania/oriunde altundeva, o roata de 18 (de la alta motocicleta) in locul celei standard de 17, la o Africa Twin NXR650? (P.S. - Un prieten de-al meu, co-forumist, are planuri de raliu cu motocicleta lui) Editat Martie 21, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) 180km/h cu Afrika, in regim constant, e crima... nu cred ca o sa reziste prea mult in regimul asta. si daca o sa se caleze motorul si o sa se blocheze in mers la 180, nu cred ca ai mari sanse sa te bage in cosciug intreg... ar trebui sa stii ca primul lucru pe care il are in minte un motociclist normal in zilele noastre, e sa ajunga la destinatzie in sigurantza. se vede ca nu ai avut nici un accident serios pana acum... iar prietenul tau a fost cam inconstient, daca te-a lasat sa il alergi. pacat... te sfatuiesc sa iti iei una de viteza daca mai vrei 180, daca nu, las-o mai moale... ma intereseaza si pe mine faza cu roata pe 18", inclusiv transformarea in motocicleta de raliu. vreau sa schimb si furca fatza, cu una de competitzie. incepetzi sa propunetzi data intalnirii, ca sa nu ramana pe ultima clipa. pentru cei care vor sa isi puna ventilator la releu, am gasit cateva poze interesante. Editat Martie 21, 2009 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Fiindca marea majoritate a cauciucurilor cramponate serios sunt pe 18 inch, vin si eu cu urmatoarea intrebare :A adaptat cineva in Romania/oriunde altundeva, o roata de 18 (de la alta motocicleta) in locul celei standard de 17, la o Africa Twin NXR650? (P.S. - Un prieten de-al meu, co-forumist, are planuri de raliu cu motocicleta lui) Si eu ma gandeam sa fac aceeasi chestie la Tenere. Problema e ca, cauciucurile cramponate serios nu sunt facute pt vaci de 200+ kg. Iar alea care merg si pe moto grele vin si cu dimensiuni de 17". In final, prietenul trebuie sa schimbe si raportul pinioanelor. Cu o roata mai mare pe spate, moto va merge mai repede dar va pierde cuplu. PS Singurul lucru pe care il castigi la afacerea asta e ca moto va trece mai lin peste hopuri si gropi. Acum am vazut. Africa Twin 650?!?! Asta o fi mai usoara. Editat Martie 21, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.