Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La parbrizul original poti sa ii pui deflectorul ramas intreg si va fi ok.

Multumesc. o sa incerc sa ii dau gaura. Sper sa nu se sparga.

» Post actualizat in 08 Nov 2015 14:14

Este pentru dreapta fata sau stanga spate. dar mai cred ca cu un pic de pilit o ridicatura si daca poti sa traiesti ca are santul de scurgere apa in partea de sus (oricum nu intra apa in el) merge si pe partea stanga.

daca iti e oki pot sa ti-l trimit si gasim pe cineva care vine la bucuresti ...nu te costa piesa si poate gasim si cu transport gratis.

 

zi-mi daca sa ti-l trimit si poate stii pe cineva de la tm care vine la bucuresti.

 

stima,

paul

Multumesc mult. O sa vin eu cred saptamana viitoare in timi. E orasul meu favorit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai vrea berga ?

o Yuasa nu te satsiface ? :)

 

Yuasa YTX12-BS mai exact, are curent de pornire de 180 A, si mai e si AGM, o activezi tu cand o cumperi si te tine vreo 5 ani, dac anu abuzezi de ea, evident :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut accident. Primul in 14 ani. Undeva prin Malaia pe DN7C intr-o curba. Motorul a derapat pe partea stanga. Eu m-am dus intr-o masina (umar luxat si julituri), pasagera s-a dus pe spate burta (julituri), iar motocicleta ...avarii minime, dar scumpe Politia a decis cauza: o emulsie pe sosea. Parbrizul vario MRA s-a spart (am ramas doar cu partea de sus variabila) A crapat de la suruburile de prindere la impact, Top case-ul spart (nu stiu cum si de ce) oglinda rupta si semnalizator rupt (doar carcasa de plastic neagra). A si sidecaseul julit. In rest nimic. Aveti de vanzare sau idee de unde sa iau carcasa de plastic neagra semnalizator stanga, un parbriz vario si un sidecase la pret decent? Parbrizul l-am repus pe cel original dar ma sufla vantul rau in fata cu el.

Multumesc mult.

 

refacere usoara!

vrei side case sau top case ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare V-Strimisti,

 

Maine scot de la vopsit aparatoarea la roata fata si vreau sa o montez. Din cate am observat la demontare e foarte usor de zgariat.

 

Poate imi puneti spune niste tips & tricks legat de montare sa nu o zgariu. :)

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine scot de la vopsit aparatoarea la roata fata si vreau sa o montez. Din cate am observat la demontare e foarte usor de zgariat.

 

Poate imi puneti spune niste tips & tricks legat de montare sa nu o zgariu. :)

... o sa ma injuri: dai un telescop jos.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o sa ma injuri: dai un telescop jos.

bafta,

paul

 

phuuu...la varianta asta m-am gandit si eu, dar am refuzat sa o iau in calcul. :)

 

dar e o idee avand in vedere ca ar trebui sa schimb si uleiul in telescoape doar ca vroiam sa il schimb in primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ar trebui sa schimb si uleiul in telescoape doar ca vroiam sa il schimb in primavara

nu te chinui cu ele pe rand. oricum vremea e urata - schimba-le pe toate o data (inclusiv verificat rulmentii jug daca mai au vaselina si cauciucul roata fata)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija doar la muchii, cand bagi mana risti sa iti tai venele. Ca sunt relayiv rezistente sunt de acord, dar calitatea constructiei......... facute cu dalta si ciocanul. :))))

 

Eu nu am nici o muchie ascutita. Are cheder. Poate la modelul vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am si eu o intrebare legata de baterie/starter, la un DL 650 din 2006. Azi dimineata am pornit mobra fara probleme la cheie, am lasat-o un pic sa mearga dupa care am oprit motorul. Peste 2 minute cand am vrut sa plec efectiv cand sa pornesc nu a mai luat-o. S-a aprins bordul,farul,pompa etc, toate ok, dar cand sa apas butonul de pornire face doua-trei zgomote si gata, nu o mai ia. Dupa cateva alte incercari moare complet, nici macar nu se mai aprinde bordul, nimic. Deci clar e moarta total bateria. Am chemat pe cineva cu masina sa ma ajute sa o pornesc cu cabluri si reusesc, dar cu destule "emotii", adica cand apas pe butonul de start se sting toate aproape si se chinuie sa porneasca, din a doua - a treia incercare porneste. Merg pe ea fara probleme vreo 10-15 minute in zona sa vad daca se incarca vreun pic bateria, dupa care o opresc. Cand ii dau contact, pare totul ok, se aprinde farul (chiar la intesitate normala), bordul, se aude pompa totul e ok, insa cum apas butonul de pornire face un click starterul si moare complet totul. Dar mort de tot, ca si cum s-a scurs tot ce era in baterie intr-o fractiune de secunda. Si asa ramane, nu se mai aprinde nimic, e mort complet totul.

 

Acum e posibil sa am un scurt pe undeva pe la starter? Pot sa verific ceva pe undeva? Mi se pare ciudat cum moare bateria complet instantaneu asa... Imi dau seama ca starterul consuma mult cand incearca sa roteasca motorul si ca alea 10-15 minute de mers nu incarca prea mult bateria, dar chiar asa rau sa fie? Plus ca am mers in ultima sapatmana destul de mult cu ea, chiar ieri am facut 200 km si n-a avut nici cea mai mica problema, pornea la cheie mereu. Si nu e problema cu contacul de la ambreaj sau la stand, le-am verificat pe alea. Plus ca mi se pare ciudat chiar si cand am pornit-o de la bateria masinii ca s-a chinuit, parca nici aia nu avea suficienta forta sa actioneze starterul.

 

Are cineva vreo sugestie ce sa ii fac? O sa ii iau maine o baterie noua dar mi-e teama sa nu o descarc si p-asta din doua-trei incercari de pornire.

 

Mersi frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, mai ales in sezonu rece, bateria moare subit fara nici o explicatie logica. Cel mai bine de verificat este cu un voltmetru. Citesti tensiunea inainte sa o pornesti si dupa incercarea cu pornirea.

Ai incercat sa incarci bateria pe un redresor moto ? Dupa o ora dupa ce s-a terminat incarcarea pe redresor ce tensiune are bateria ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am si eu o intrebare legata de baterie/starter, la un DL 650 din 2006.

 

Acum e posibil sa am un scurt pe undeva pe la starter?

Eu zic ca s-a dus bateria. Dupa ce primesti bateria noua sa masori incarcarea si sa ne zici si noua.

Nu cred ca sunt alte probleme. Daca nu ti-ai mai bagat mainile prin moto - curata si unge urmatoarele coenxiuni - mufa aia neagra din zona prindere surub rezervor 20 cm langa borna de masa (cablu gros negru cu dunga alba), mufa verde din fata cilindrului 1 si eventual si mufa aia mare sub clopot de cauciuc din stanga farului.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, mai ales in sezonu rece, bateria moare subit fara nici o explicatie logica. Cel mai bine de verificat este cu un voltmetru. Citesti tensiunea inainte sa o pornesti si dupa incercarea cu pornirea.

Ai incercat sa incarci bateria pe un redresor moto ? Dupa o ora dupa ce s-a terminat incarcarea pe redresor ce tensiune are bateria ?

Am incercat cu redresor, dar din pacate nu am avut voltmetru. Dupa o ora de incarcare, la fel a facut, parea totul ok (faruri, bord etc) dar cand am actionat starterul de la buton s-a auzit clickul si a murit subit din nou bateria. O sa incerc sa imprumut un voltmetru maine.

 

 

Eu zic ca s-a dus bateria. Dupa ce primesti bateria noua sa masori incarcarea si sa ne zici si noua.

Nu cred ca sunt alte probleme. Daca nu ti-ai mai bagat mainile prin moto - curata si unge urmatoarele coenxiuni - mufa aia neagra din zona prindere surub rezervor 20 cm langa borna de masa (cablu gros negru cu dunga alba), mufa verde din fata cilindrului 1 si eventual si mufa aia mare sub clopot de cauciuc din stanga farului.

Mersi mult pentru explicatie, chiar vroiam sa iau la verificat mufele, dar nu stiam unde sa ma uit dupa ele si nu voriam sa iau la puricat chiar totul. O sa pun maine noua baterie si revin cu rezultatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se discuta de uns mufe, dupa ce se da cu spray de contacte (care din cate stiu doar curata), cu ce pot da pe mufe pentru a proteja pentru mai mult timp ? M-ar interesa ceva gen vaselina, ceva care odata pus in mufe, cativa ani sa nu mai am grija lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se discuta de uns mufe, dupa ce se da cu spray de contacte (care din cate stiu doar curata), cu ce pot da pe mufe pentru a proteja pentru mai mult timp ? M-ar interesa ceva gen vaselina, ceva care odata pus in mufe, cativa ani sa nu mai am grija lor.

vaselina siliconica...

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca s-a dus bateria. Dupa ce primesti bateria noua sa masori incarcarea si sa ne zici si noua.

Nu cred ca sunt alte probleme. Daca nu ti-ai mai bagat mainile prin moto - curata si unge urmatoarele coenxiuni - mufa aia neagra din zona prindere surub rezervor 20 cm langa borna de masa (cablu gros negru cu dunga alba), mufa verde din fata cilindrului 1 si eventual si mufa aia mare sub clopot de cauciuc din stanga farului.

 

bafta,

paul

 

Se pare ca bateria a fost, dupa ce am schimbat-o nu a mai avut nicio problema. Am si verificat acele contacte si le-am uns sa fiu sigur.

Cred ca toata beleua a fost de la proiectoare, vechiul proprietar a montat niste proiectoare suplimentare si am cam mers cu ele aprinse. Deh, in mintea mea credeam ca daca sunt acolo, de ce sa nu le folosesc... Macar m-am invatat minte, sincer nici nu stiu daca are sens sa le mai tin, am inteles ca cica ar fi nevoie de un alternator mai bun ca sa le duca cum trebuie.

 

Mersi inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...