Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare.

 

Am si eu un v strom 1000 k7.

De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea. Mergea bine in ture dar la relanti sau cand reduceam mai dadea cate un rateu. Am schimbat bujii, acelasi lucru. A parut ca nu mai are probleme cu benzina de afara.

Am masurat pipe, bobine pare totul ok. Filtre ok.

Nu am sincronizat clapete dar nu vad legatura.

Nu am nici o eroare pe bord in modul diagnoza.

A patit cineva asa ceva?

 

Ps cum dau de baietii de la tng, ca nu vad rubrica de contact :)).

Editat de panther_cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca sti tot de ce ai nevoie de un specialist? dar ghinion. apeleaza un specialist! nimeni nu se naste mecanic a.......... cauta unul adevarat nu mecanic din tastatura! ai masurat jocul la supape? de exemplu! sau poate a sarit admisia la cilindrul din spate! suces. la cautari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu un v strom 1000 k7.

De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea.

Salut,

Eu unul nu am intalnit - dar probabil daca isi baga cineva mainile rezolva problema fara prea mult stres.

 

In alta ordine de idei au ramas prin garaj o pereche de burdufuri din cauciuc de foarte buna calitate pentru jambe si un corpul injector (de pe o motoreta cu 30k km si folosit foarte putin de mine - functioneaza perfect).

 

Daca si le doreste cineva (100lei burdufele si 500lei corpul) - dati-mi un semn.

post-18136-0-34723200-1458426250_thumb.jpgpost-18136-0-87956000-1458426294_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 19 Mar 2016 23:51

Ah - si o cheie pentru jug (150lei):

post-18136-0-41025700-1458431478_thumb.jpg

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , problema , mergand cu stroama un numar de km am inceput sa sesizez ceva dubios la actionarea franei fata , o trosnitura puternica in furca , ce e drept la viteze mai mari , zgomotul se auzea foarte accentuat , la gropi sau borduri la fel , ori a intervenit obisnuita si am eu impresia ori ceva este in neregula , am inteles ca ar putea fii rulmentii de la juguri slabiti...oare ? a mai avut cineva probleme similare in intervalul 30.000 si 37.000 km ? capra este 2008 si are 37.000 km , necesita o interventie mai complexa ?

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , problema , mergand cu stroama un numar de km am inceput sa sesizez ceva dubios la actionarea franei fata , o trosnitura puternica in furca ,

salut, este clanc-ul clasic de la furca fata de vstrom, inca nu am gasit o explicatie decenta legata de ce produce acel clank.

evident nu strica sa verifici jocul la rulmentii roti si rulmentii de la jug.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel sunet nu este produs pana in 2007 , daca nu ma insel ? sau e loterie la cum le prinzi ?

parerile sunt impartite. unii zic ca s-a rezolvat din 2008 iar altii ca l-au mai intalnit.

cum ca s-ar fi folosit arcuri care nu au atata joc lateral in jambe, ca au inlocuit surubul acela lung care tine rezervorul ...

idee e ca cum se produce acel clanc la tine? Oricum este un sunet inconfundabil.

ca sa izolezi daca este de la jug - cu frana fata pusa - faci balans fata spate si cu degetul sa ai contact pe ambele zone (cadru si jug) sus si jos - vei simti jocul daca este (eu personal nu cred :D )

ce pot sa iti spun - cu arcuri sonic spring se reduce dar nu se elimina, cu valve ricor se reduce si mai mult dar tot mai apare cand dai grav in gropi.

eu sincer la vstromul fost nu l-am mai auzit de tare demult ... probabil ca nu am mai dat in gropi din alea grave.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude in 80% din furcile de vstrom. Face asa din cauza saibei din supapa jambei. au modidficat-o din 2007 dar tot mai face cand dai in gropi sau denivelari foarte bruste. Eroare de proiectare a jambei. Se reduce cand e uleiul proaspat sau cu alte valve inauntru. Ai grija sa schimbi la timp uleiul in furca si o sa il auzi foarte rar. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi rascolit putin netul, poate gaseai informatii .

Tin minte ca am mai citit despre acea mobra pe undeva, mai ales acele cutii de aluminiu

Tin minte ca facuse un targ cu cineva, le-a luat pe 2 lei si voia sa le vand scump.. :)

Pe langa, mobra sta de mult timp la vanzare, are Vizualizari:2152 , nu te-ai gandit ca a fost nitel ocolita ? :)

/index.php?/topic/722254-sidecaseuri-aluminiu-40-litri-konvoi-100e/

 

Asta e

» Post actualizat in 21 Mar 2016 09:30

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-set+sidecase+topcase+suzuki+vstrom+coburi+v+strom+650+set+2x+sidecase+aluminiu+4+-231145.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai daca sti tot de ce ai nevoie de un specialist? dar ghinion. apeleaza un specialist! nimeni nu se naste mecanic a.......... cauta unul adevarat nu mecanic din tastatura! ai masurat jocul la supape? de exemplu! sau poate a sarit admisia la cilindrul din spate! suces. la cautari

» Post actualizat in 21 Mar 2016 10:14

Pai nu sunt specialist dar am un pic habar si m am bagat cat am stiut.

Mobra a ajuns la cineva si sper sa ii dea de cap.

O sa vedem.

» Post actualizat in 21 Mar 2016 10:14

Pai nu sunt specialist dar am un pic habar si m am bagat cat am stiut.

Mobra a ajuns la cineva si sper sa ii dea de cap.

O sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ajutorul domnului Ivanp si a tutorialelor de pe net am reusit sa schimb uleiul si simeringurile din furca , este mai simplu decat pare :)

Vechile simeringuri sunt nok br1922j la cele de ulei si br 4730h la cele de praf, sunt cele originale sau au mai fost schimbate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerile sunt impartite. unii zic ca s-a rezolvat din 2008 iar altii ca l-au mai intalnit.

cum ca s-ar fi folosit arcuri care nu au atata joc lateral in jambe, ca au inlocuit surubul acela lung care tine rezervorul ...

idee e ca cum se produce acel clanc la tine? Oricum este un sunet inconfundabil.

ca sa izolezi daca este de la jug - cu frana fata pusa - faci balans fata spate si cu degetul sa ai contact pe ambele zone (cadru si jug) sus si jos - vei simti jocul daca este (eu personal nu cred :D )

ce pot sa iti spun - cu arcuri sonic spring se reduce dar nu se elimina, cu valve ricor se reduce si mai mult dar tot mai apare cand dai grav in gropi.

eu sincer la vstromul fost nu l-am mai auzit de tare demult ... probabil ca nu am mai dat in gropi din alea grave.

 

bafta,

paul

 

 

 

 

verificat si indentificat problema ... multumesc ...se aude si se simte un joc intre cadru si jug :D , acum ca am indenficat problema mai am sa desfac si sa remediez

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verificat si indentificat problema ... multumesc ...se aude si se simte un joc intre cadru si jug :D , acum ca am indenficat problema mai am sa desfac si sa remediez

Bravo! sa pui rulmenti cilindrici...stransi corect nu mai au moarte.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ca rulmentii originali, cel putin la al meu K8, nu avea protectie pe ambele parti, ci doar pe una.

Cand i-am pus anvelope noi, baiatul de la vulcanizare mi-a zis ca rulmentii sunt pe duca, ca se simteau in axul de la scula de echilibrat unele pacanituri.

Asa ca am schimbat rulmentii atunci si aveam 48oookm.

 

Dar pretul mi se pare un pic cam mare.

Eu am luat rulmenti de calitate din magazinul de rulmenti din Timisoara si preturile au fost astea:

6203 19.74lei

6204 22.89lei

32X65X17 120lei

22x40x7 4lei

28x47x7 4.5lei

39x65x7 6lei

 

6203 si 6204 trebuie 2 bucati, restul cate 1 buc, total pe ambele roti a fost 220.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zece, e foarte normal :) ai prins chiar multi km cu cei originali :) Eu l-a mine a trebuit sa schimb si distantierul de pe partea cu pinionul, si evident am schimbat toate semeringurile. La mine s-a manifestat,, printr-o scurgere ruginie, problema acolo in zona rulmentului ce a patat bucata aia mica de aluminiu vizibila de la janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leilor, e normal schimbatul rulmentilor pt.roata spate la 55.000 km.?

Are un mic joc, stanga/dreapta si am comandat cei 3 rulmenti + semeringuri de praf: total 100 eur. Cum vi se pare?

macar sa fie rulmenti capsati pe ambele parti - 2RS.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja vorbiți limbi străine....

:)

nu e asa complicat.

2RS (2 rubber seal)sau capsati pe ambele parti inseamna ca au capace pe ambele parti - capac este acel plastic/cauciuc/metal(Z) intre camasa interioara si camasa exterioara, mai pe inteles - vezi "coronitza" bilelor sau nu.

mai jos 2 poze sa fie mai clar care e fara capac si care are capac (este de preferat sa aibe capace pe ambele parti pentru a proteja mai bine):

post-18136-0-35953000-1458673971_thumb.jpgpost-18136-0-69005100-1458673980_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...