TrekOut Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Cu ajutorul domnului Ivanp si a tutorialelor de pe net am reusit sa schimb uleiul si simeringurile din furca , este mai simplu decat pare Vechile simeringuri sunt nok br1922j la cele de ulei si br 4730h la cele de praf, sunt cele originale sau au mai fost schimbate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 ai avut si presa speciala de montat semeringurile la loc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Am avut eu asa ceva, functioneaza perfect, pacat ca am cumparat in trecut prese pentru Sv 650 si nu merg la Vstrom. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 sv650 are furci de 41mm diametru, dl650 de 43mm Scula se gaseste si pe louis: https://www.louis.de/en/artikel/fork-seal-driver-35-mm/10003457?list=158318628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 ai avut si presa speciala de montat semeringurile la loc ? Da, foarte speciala si ieftina 4,5 lei La fel cum a procedat si flanker Se potriveste perfect, mai ales daca pui o saiba inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) parerile sunt impartite. unii zic ca s-a rezolvat din 2008 iar altii ca l-au mai intalnit. cum ca s-ar fi folosit arcuri care nu au atata joc lateral in jambe, ca au inlocuit surubul acela lung care tine rezervorul ... idee e ca cum se produce acel clanc la tine? Oricum este un sunet inconfundabil. ca sa izolezi daca este de la jug - cu frana fata pusa - faci balans fata spate si cu degetul sa ai contact pe ambele zone (cadru si jug) sus si jos - vei simti jocul daca este (eu personal nu cred ) ce pot sa iti spun - cu arcuri sonic spring se reduce dar nu se elimina, cu valve ricor se reduce si mai mult dar tot mai apare cand dai grav in gropi. eu sincer la vstromul fost nu l-am mai auzit de tare demult ... probabil ca nu am mai dat in gropi din alea grave. bafta, paul verificat si indentificat problema ... multumesc ...se aude si se simte un joc intre cadru si jug , acum ca am indenficat problema mai am sa desfac si sa remediez Editat Martie 22, 2016 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 verificat si indentificat problema ... multumesc ...se aude si se simte un joc intre cadru si jug , acum ca am indenficat problema mai am sa desfac si sa remediez Bravo! sa pui rulmenti cilindrici...stransi corect nu mai au moarte. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Leilor, e normal schimbatul rulmentilor pt.roata spate la 55.000 km.? Are un mic joc, stanga/dreapta si am comandat cei 3 rulmenti + semeringuri de praf: total 100 eur. Cum vi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Da, ca rulmentii originali, cel putin la al meu K8, nu avea protectie pe ambele parti, ci doar pe una. Cand i-am pus anvelope noi, baiatul de la vulcanizare mi-a zis ca rulmentii sunt pe duca, ca se simteau in axul de la scula de echilibrat unele pacanituri. Asa ca am schimbat rulmentii atunci si aveam 48oookm. Dar pretul mi se pare un pic cam mare. Eu am luat rulmenti de calitate din magazinul de rulmenti din Timisoara si preturile au fost astea: 6203 19.74lei 6204 22.89lei 32X65X17 120lei 22x40x7 4lei 28x47x7 4.5lei 39x65x7 6lei 6203 si 6204 trebuie 2 bucati, restul cate 1 buc, total pe ambele roti a fost 220. Editat Martie 22, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 zece, e foarte normal ai prins chiar multi km cu cei originali Eu l-a mine a trebuit sa schimb si distantierul de pe partea cu pinionul, si evident am schimbat toate semeringurile. La mine s-a manifestat,, printr-o scurgere ruginie, problema acolo in zona rulmentului ce a patat bucata aia mica de aluminiu vizibila de la janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Leilor, e normal schimbatul rulmentilor pt.roata spate la 55.000 km.? Are un mic joc, stanga/dreapta si am comandat cei 3 rulmenti + semeringuri de praf: total 100 eur. Cum vi se pare? macar sa fie rulmenti capsati pe ambele parti - 2RS. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Nu stiu daca in kitul original sunt 2RS cred ca sunt numai RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Deja vorbiți limbi străine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Deja vorbiți limbi străine.... nu e asa complicat. 2RS (2 rubber seal)sau capsati pe ambele parti inseamna ca au capace pe ambele parti - capac este acel plastic/cauciuc/metal(Z) intre camasa interioara si camasa exterioara, mai pe inteles - vezi "coronitza" bilelor sau nu. mai jos 2 poze sa fie mai clar care e fara capac si care are capac (este de preferat sa aibe capace pe ambele parti pentru a proteja mai bine): stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) Ma laud si eu, am arcul cel mov montat pe mobra. Nu ma pot pronunta dupa cativa km prin oras si fara pasager, dar am simtit ceva imbunatatiri. Dupa primele plimbari mai revin cu detalii, per total pare sa merite investitia de doar 100 de euro plus manopera. Am ajuns la concluzia ca toti rulmentii folositi de suzuki sunt de rahat. Adica la 30 si de mii a fost shcimbat rulmentu de jug si intre 45 si 55 rulmentii cei de la roti. Acum am ajuns si eu in zona tripodului. Ce pot sa zic am un mic joc aproape insesizabil, dar existent, pe directia de lucru a bascului la rulmentii care fac legatura intre oase si tripod sau cum so numii piesa aia. Apoi mai exista un joc mic mic mic de tot si la rulmenu in care intra telescopu tot pe directia de lucru a basculei. Acum problema cea mare, ultimul rulment de la tripod ala care sta prins fix de cadru, are joc in toate directiile. S-a incercat scoaterea axului dar fara sorti de izbanda. Va trebui sacrificat cu flexu axul acela si inlocuit. S-a deformat ceva, idea e ca se invarte dar nu se poate scoate. Adevarul este ca este printre cei mai expusi rulmenti si nu vad sa aibe vreo protectie impotriva intemperiilor. Dupa cum bine stiti m-am mai plans io pe forum de bataia laterala a rotii spate, defapt a basculei. Adica o data ridicat motoru pe cricu central daca lovesti cu piciorul bascula de pe partea cu lantul se aude ca nu e perfect inchegata mobra si ca exista un joc undeva. La mine este un joc foarte foarte mic, aproape insesizabil. La intalnirea de la herculane am luat la picioare toate basculele intalnite in cale. Fie ca au stat pe cricu central, lateral sau chiar cu rideru pe ele. Singura care nu a batut deloc a fost la Foxy, fiind cel mai nou vstrom dintre toate existente acolo. In rest toate au batai laterale ale basculei mai mari sau mai mici. Cele batrane au jocuri serioase rau care chiar ma ingrijoreaza. Acel joc vine din rulmentii de la bascula. Partea interesanta e ca pana nu am strans axul basculei la 100Nm cum zice cartea nu a mai existat jocu lateral al basculei. Piulita aia de necesita cheie speciala se strange la 90Nm. O data strans la cuplu am inceput sa simt jocu lateral. Am incercat scoaterea basculei, dar niste ingineri de origine asiatica s-au gandit sa bage o teava de toba prin aceasta bascula. Am evitat desfacerea tevilor de esapament din galerie si nu am reusit sa la scot. Evident ca nu am ajuns la inspectarea rulmentilor sa vad daca au cumva ceva bucse care ar putea fi inlocuite. Solutia trista descoperita, comandarea tuturor rulmentilor si inlocuirea lor. 2 la bascula plus toti cei de la tripod si evident manopera. Cum spuneam, suzi plus rulmenti egal un mare rahat. Acum la roti am 2Rs kit aftermarket cred ca allbals. E clar ca acele semeringuri suplimentare de la roati nu au viata lunga si la un moment dat intra apa acolo, dar daca din fabrica ar fi fost rulmenti capsati pe ambele parti, ar fi durat mult mai multa vreme sa se srice.Si mai are o mizerie de piesa vstromu asta, anume suportul cricului lateral. La mine are un oarecare joc. Evident ca nu ma deranjeaza si nu ma afecteaza cu nimic, dar ma plang si eu. Dilema mea ramane, cum naiba scot bascula fara sa desfac suruburile de la galerie ? Editat Martie 23, 2016 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Ma laud si eu, am arcul cel mov montat pe mobra. Nu ma pot pronunta dupa cativa km prin oras si fara pasager, dar am simtit ceva imbunatatiri. Dupa primele plimbari mai revin cu detalii, per total pare sa merite investitia de doar 100 de euro plus manopera. Am ajuns la concluzia ca toti rulmentii folositi de suzuki sunt de rahat. poti sa tai galeria si nu mai e nevoie de desfacut surubul de la galerie daca iti comanzi rulmentii sa iti comanzi neaparat si bucsile/caile de rulare. Ai bucsi si la rulmentii de la bascula si la toti rulmentii de la tripod/oase. nu am inteles exact care ax nu iasa din rulmentul tripod/cadru. suburl de acolo nu iese? Legat de calitatea acelor rulmenti - au simeringuri de protectie insa datorita expunerii la mizerie/apa - nu au nici o sansa sa reziste fara mententanta/ungere. Si nici nu este asa complicat de desfacut acolo - cred ca intr-o ora termini treaba cu bere cu tot. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Desfa, unge, pune la loc, strange la cuplu. Si daca schimbi rulmentii la bascula in 15000 km iar o sa ai acel mic joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Desfa, unge, pune la loc, strange la cuplu. Si daca schimbi rulmentii la bascula in 15000 km iar o sa ai acel mic joc. exact de asta imi era frica si m-am gandit serios sa mai aman aceasta lucrare pana nu prezinta un joc serios care sa afecteze ciclistica cu adevarat. http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL650A/REAR+CUSHION+LEVER/parts.html surubul/axul numarul 5 nu il pot scoate din cadru si contrar desenului nu am montate cele 2 saibe acolo. Nu mai zic ca pt a ajiunge la nenorocitu ala de surub trebuie dat jos si cricul central si nu poti bate cu vreun baros sanatos in el ca stau tevile de esapament in drum. Ivanp eu sunt dispus sa dau berea daca tu reusesti sa scoti surubul/axul numarul 5 din desen astfel incat sa il mai pot folosi fara sa comand altu, iar pana comand alt rulment acolo sa stiu ca are vaselinsa Aduci tu "ora" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 exact de asta imi era frica si m-am gandit serios sa mai aman aceasta lucrare pana nu prezinta un joc serios care sa afecteze ciclistica cu adevarat. http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL650A/REAR+CUSHION+LEVER/parts.html surubul/axul numarul 5 nu il pot scoate din cadru si contrar desenului nu am montate cele 2 saibe acolo. Nu mai zic ca pt a ajiunge la nenorocitu ala de surub trebuie dat jos si cricul central si nu poti bate cu vreun baros sanatos in el ca stau tevile de esapament in drum. Ivanp eu sunt dispus sa dau berea daca tu reusesti sa scoti surubul/axul numarul 5 din desen astfel incat sa il mai pot folosi fara sa comand altu, iar pana comand alt rulment acolo sa stiu ca are vaselinsa Aduci tu "ora" ? nu mai amana. daca surubul 5 nu iese - sigur nu mai e vaselina acolo de multa vreme. daca are joc "in toate directiile" posibil ca nu mai are nici "camasa" la ace. Cele 2 saibe mari si foarte subtiri sunt intre tripod si urechile acelea din cadru - nu ai cum sa le vezi pana nu scoti axul acela si tripodul - . Problema mea e ca nici cu flexul nu stiu cum il scoti. eu as cauta o solutie sa il tin bine la inmuiat in degripant sau wd40 pana cedeaza si iese prin bataie laterala (ii pui o piulitza foarte lata in capatul surubului si bati usor lateral pana cedeaza in piulitza). Neaparat trebuie sa dai jos geleria ca sa poti scoate si bascula ca sa verifici rulmentii de bascula daca mai au vaselina. PS - nu mai stiu cum se da jos galeria oem dar (daca trebuie) o sa ai ceva distractie si la desfacut cele 2 suruburi care fixeaza galeria de motor fix la evacuare - atentie ca-s de otel care se infileteaza in aluminiu si daca nu insurubezi bine pe filet de la inceput cu simt - o sa devina complicat. ne tii la curent! stima, paul » Post actualizat in 23 Mar 2016 11:35 mai un PS - daca ai joc longitudinal in diverse locuri la tripod - sa verifici ca nu s-au ovalizat gaurile la oase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 PS - nu mai stiu cum se da jos galeria oem dar (daca trebuie) o sa ai ceva distractie si la desfacut cele 2 suruburi care fixeaza galeria de motor fix la evacuare - atentie ca-s de otel care se infileteaza in aluminiu si daca nu insurubezi bine pe filet de la inceput cu simt - o sa devina complicat. eu am reusit sa rup un surub din ala si am cam muncit sa rezolv problema . spre norocul meu am refacut filetul destul de usor dar nu as vrea sa mai trec inca o data prin faza asta ) daca e nevoie sa spargi piulitele poti folosi asa ceva : http://www.yato-shop.ro/YT-0585-Set-Dispozitive-Spart-Piulite-4-piese?search=YT-0585 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 multumesc de incurajare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 multumesc de incurajare ) o sa vezi ca la urmatoarea desfacere o sa dureze cat ziceam - 1ora. dar din pacate de la urmatoarea operatie ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Iese da-l incolo ca am scos o gramada. Mult wd40 si rabdare. Mai invarti, mai bati, mai o bere, o iei de la capat a doua zi si iese fasa se rupa nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 si foarte important : cand il montezi la loc sa pui vaselina cuprata sau pasta cuprata! Caius daca erai mai pe aproape iti dadeam eu .am si vaselina si un spray cu zeama de cupru. daca are cineva nevoie prin zona bucurestiului ii dau cu mare drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 cica de aia cuprata trebuie si intre bujii si cilindrii, dar cum nu am avut asaceva am folosit la masina, din colectia de sprauri, de aia cu grafit, in teorie face acelasi lucru La masina amexagerat un pic cu folosirea si am aplicat inclusiv pe fise, atat in delcou/bobina cat si la buji. Vom vedea in timp cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.