Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Merci Paul.

Vad ca aici sunt oameni mai normali si civilizati decat pe BMW 1200 GS/GSA. De fapt, nu mai normali, ci doar oameni. Anyway, oricum pentru sfaturi pentru BMW, nu mai apelez in vecii-vecilor la acest forum.

Part-number-urile, le am, intru si eu pe site-urile de piese. Eram curios daca se pot comenda de la vreun magazin de la noi, ca altfel, baietii care se ocupa cu Harley-uri in Bucuresti, sunt experti si in V-Strom. A mea e din 2002 sau 2003, incert. Inca nu am verificat seria la Suzuki. Zic ca e din 2002 pentru ca am fost cu ea la TNG, la Geo, sa-i refaca map-ul motorului, si mi-a zis ca nu avea nu stiu ce mufa pentru computer. Pe carte scrie 2003.

Saibele de care spui erau doar o vaga amintire. Acele, terminate, cel putin la partea de sus. Camasile, cu santuri, nu mari, dar vizibile. E clar ca nu s-a ocupat nimeni de ea in ultimii 14 ani, cel putin la partea asta. La celelalte, de cand am luat-o, m-am ocupat eu. Sau Geo, sau Doru, ma rog, cineva.

E normal sa vreau sa o iau de la zero, mai ales ca de doua luni, de cand am luat-o, am facut 8.000 de km. I-am schimbat uleiul la 6.000 km, asta ca cam enerveaza, ca la BMW schimb la 10.000 km. Ma rog. Am bagat BellRay 10w40, conform specificatiilor din carte. Placute noi, lichide de frana, ambreiaj, noi, cauciucuri noi, TKC 70, scut metal, inaltata 3 cm, cric central de la greci, manere incalzite.

Nu i-am schimbat rulmentii de jug pentru ca nu fac probleme, deocamdata. Lantul este si el nou, dar am auzit, de la alti posesori de VS ca anual trebuie schimbat pinionul, din cauza fortei. Ca se deformeaza. Nu stiu, abia am facut 1.000 km cu noul lant, albastru.

Sincronizarea carburatoarelor si problema amestecului sarac intre 2.500-4.500 turatii a fost rezolvata de TNG, prin re-mapare cu cresterea cu 2-3 la suta a amestecului de benzina. Acum trage liniar indiferent de turatie.

Rezervorul, pompa de benzina au fost desfacute la TNG, curatate si puse pe tester de presiune. OK!

Bujii iridium.

Daca mai trebuie sa fiu atent la ceva, orice sfat e bine-venit.

Ma inclin in fata dvs!

Salut,

:))

 

nu ai de ce sa te inclini - ma bucur ca te simti in largul tau pe aici.

Si da, piesele cred ca pot sa le aduca cam orice magazin de moto. In Timisoara eu imi iau piese de la reprezentanta Honda si pentru Suzuki in trecut, si pentru BMW si pentru Honda.

Preturile sunt ok si nu imi bat capul cu transportul.

Legat de mobra si ulei - eu si la bmw schimb la 6000 pentru ca se uzeaza uleiul si dupa 10k cred ca ar fi cam varza chiar daca sintetic. Nici macar de schimbat lant si verificat rulmenti sa nu iti para rau pentru ca si la BMW trebuie sa ungi canelurile cu bascula jos, ulei in cardan chiar mai repede. Si chiar si asa poti avea surprize.

Dar fiecare mobra e cu fun-ul ei.

La VStrom nu stiu despre cel de 1000 cum se impaca cu uleiul sintetic dar eu sigur as incerca. 10w50 sau 10w60 vara pe calduri si 10w40 primavara/toamna. Eu sunt fan Motul 7100, acum sunt multumit de liqui moly 10w60.

Si da, vstromul este o mobra care nu face probleme si nici nu iti bati capul prea tare cu intretinea.

Eu cel putin (in masura in care stiu si pot) raspund cu placere si la intrebarile despre BMW (PM sau pe topic - mi-e egal ca pica cuiva bine sau prost comentariile mele atata timp cat sunt obiective).

 

Numai bine si bafta cu mobra,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Azi i-am schimbat oasele pe spate, cu unele mai scurte, pentru a o inalta 3 cm. Cu aceasta ocazie am constatat, ceea ce ma asteptam sincer sa fiu, ca role, acele dinauntru piesei centrale, sa fie cam distruse.

Intrebare: de unde sa iau kit-ul de astfel de rulmenti, inclusiv cel de sus, de la prinderea amortizorului? Asta daca i-a mai schimbat cineva.

Merci anticipat!

 

09263-20073-000 BEARING, FRONT (20X27X30) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CENTER (17X24X25) 2 buc

09263-17034-000 BEARING, REAR (17X24X26) 1 buc

62684-12C00-000 SPACER, FRONT (12X78) 1 buc

09160-12037-000 WASHER 2 buc

09180-12122-000 SPACER, CENTER (12X17X85) 1 buc

02684-40A10-000 SPACER, REAR (10X17X30) 1 buc

09180-12122-000 SPACER, ROD (12X17X85) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CUSHION ROD (17X24X25) 2 buc

asta am schimbat eu, exceptand spacer rear ca nu s-a gasit nici unde. Am dat o caruta mare de bani. Am scris cu cateva posturi mai sus aproximativ cat am dat. Daca ai joc lateral la bascula ar trebui schimbati si rulmentii de acolo si evident trebuie cheie speciala pt piulitele alea din cadru...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

09263-20073-000 BEARING, FRONT (20X27X30) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CENTER (17X24X25) 2 buc

09263-17034-000 BEARING, REAR (17X24X26) 1 buc

62684-12C00-000 SPACER, FRONT (12X78) 1 buc

09160-12037-000 WASHER 2 buc

09180-12122-000 SPACER, CENTER (12X17X85) 1 buc

02684-40A10-000 SPACER, REAR (10X17X30) 1 buc

09180-12122-000 SPACER, ROD (12X17X85) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CUSHION ROD (17X24X25) 2 buc

asta am schimbat eu, exceptand spacer rear ca nu s-a gasit nici unde. Am dat o caruta mare de bani. Am scris cu cateva posturi mai sus aproximativ cat am dat. Daca ai joc lateral la bascula ar trebui schimbati si rulmentii de acolo si evident trebuie cheie speciala pt piulitele alea din cadru...

Merci pentru informatii!

Nu are joc la bascula, doar rolele sunt varza. Si axurile. De aia voiam sa le schimb cu totul.

In ceea ce priveste preturile, un prieten cu service moto a incheiat un protocol cu japonezii si cred ca piesele vor ajunge in Romania fara taxe si adaosuri. Va tin la curent.

O zi faina sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt a scoate rulmentii din bascula acolo unde sunt prinse oasele, ai nevoie de un extractor, nu le poti scoate prin presare deoarece inteligentii s-au gandit sa ii puna un guler inre rulmenti lucru pe care la tripod nu l-au facut.. Mai exista varianta dramler si o doza mare de rabdare. La mine a fost intelepint si surubul de la tripod din partea de jos unde vine prins de cadru, si l-am comandat si pe ala de nou

62658-19F00-000 BOLT, FRONT (12X78) 1 buc

 

Si da, mai aveau multa vaselina rulmentii si totusi aveau joc, unii chiar mare. Deci nu stiu ce sa zic cu intretinerea daca merita sa desfaci totu pe acolo si sa tot ungi, cred ca in timp oricum isi fac jos.

 

Daca tot comanzi piese originale si te apuci de service, poate nu ar fi rau sa iti comanzi si cauciucurile din pompele de frane, ale mele s-au dilatat foarte mult si abia mai incap sa pun capacele la loc. Cand schimbi placutele si lichidu le schimbi si pe alea :)

1 buc garnitura pompa frana fata 59667-49460
1 buc garnitura pompa frana spate 59667-04700
Si avand in vedere ca din nou trebuie sa sincronizez carburatoaree, sau corpurile de acceleratie cum ar fi traducerea corecta, si cum R600 mi-a implantat in cap o idee cu filtru de benzina, mi-am comandat si un filtru de ala si o garnitura noua la pompa.
Atentie toate codurile sunt pt 650 K8-10 ABS. Pt alti ani, cilindre si cu/fara ABS trebuie verificate codurile.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pt a scoate rulmentii din bascula acolo unde sunt prinse oasele, ai nevoie de un extractor, nu le poti scoate prin presare deoarece inteligentii s-au gandit sa ii puna un guler inre rulmenti lucru pe care la tripod nu l-au facut.. Mai exista varianta dramler si o doza mare de rabdare. La mine a fost intelepint si surubul de la tripod din partea de jos unde vine prins de cadru, si l-am comandat si pe ala de nou

62658-19F00-000 BOLT, FRONT (12X78) 1 buc

 

Si da, mai aveau multa vaselina rulmentii si totusi aveau joc, unii chiar mare. Deci nu stiu ce sa zic cu intretinerea daca merita sa desfaci totu pe acolo si sa tot ungi, cred ca in timp oricum isi fac jos.

 

Daca tot comanzi piese originale si te apuci de service, poate nu ar fi rau sa iti comanzi si cauciucurile din pompele de frane, ale mele s-au dilatat foarte mult si abia mai incap sa pun capacele la loc. Cand schimbi placutele si lichidu le schimbi si pe alea :)

1 buc garnitura pompa frana fata 59667-49460
1 buc garnitura pompa frana spate 59667-04700
Si avand in vedere ca din nou trebuie sa sincronizez carburatoaree, sau corpurile de acceleratie cum ar fi traducerea corecta, si cum R600 mi-a implantat in cap o idee cu filtru de benzina, mi-am comandat si un filtru de ala si o garnitura noua la pompa.
Atentie toate codurile sunt pt 650 K8-10 ABS. Pt alti ani, cilindre si cu/fara ABS trebuie verificate codurile.

Codurile difera, e clar.

In ceea ce priveste garniturilele alea de la frane, la mine sunt ok, abia am schimbat lichidul si placutele, inclusiv la ambreiaj. Am inteles ca, in timp, este posibil sa existe o problema la oala de ambreiaj, ceva bataie. Inca n-am ajuns acolo. Om trai si-om vedea.

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vară faină tuturor!

 

Țop și eu cu o-ntrebare,

Sper că nu-i deranj prea mare.

Givi-Airflow de aveți,

Ce puteți de el să-mi spuneți?

 

Cu alte cuvinte, mi-am luat una bucată low-side de toată frumusețea la ieșirea dintr-un giratoriu, soldat cu avarii considerabile pe partea dreapta față :(

 

post-77393-0-84493100-1470640034_thumb.jpgpost-77393-0-72757300-1470640063_thumb.jpgpost-77393-0-89510700-1470640083_thumb.jpgpost-77393-0-10288200-1470640093_thumb.jpg

 

Pe lângă plasticele bușite, am reușit să sparg și parbrizul Puig.

 

Mulțumesc mult!

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vară faină tuturor!

 

Țop și eu cu o-ntrebare,

Sper că nu-i deranj prea mare.

Givi-Airflow de aveți,

Ce puteți de el să-mi spuneți?

 

Cu alte cuvinte, mi-am luat una bucată low-side de toată frumusețea la ieșirea dintr-un giratoriu, soldat cu avarii considerabile pe partea dreapta față :(

 

attachicon.gif20160802_102107.jpgattachicon.gif20160802_102139.jpgattachicon.gif20160802_102224.jpgattachicon.gif20160802_102230.jpg

 

Pe lângă plasticele bușite, am reușit să sparg și parbrizul Puig.

 

Mulțumesc mult!

 

Cu bine,

Cristi L.

 

Pfuai de mine. Am flashback.

Cum dracu de s-au spart atatea cand aveai si crash-bar?

S-a lovit de ceva?

Daca farurile sunt ok atunci celelalte plastice sunt intre 50 si 80 de EUR bucata.

 

Legat de parbriz: eu am un Kappa de vanzare. 300 RON.

Asta :

0.0.1.acc_3101dtd3101kit.jpg

Am revenit la parbrizul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu știu să-ți spun prin ce naiba am trecut. Martorii spuneau că ar fi fost ceva lucios pe zebra de la ieșirea din giratoriu. Am fost șifonat rău de tot, chiar si echipat complet din cap până-n picioare. Mi-am pierdut și cunoștinta pentru căteva clipe, că deh, aveam filp-ul ridicat și m-am bușit fix în barbă. Plus alte leziuni în ambele solduri, cu toate că pantalonii au protecție în zona respectivă. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi fost fără echipament.

 

Crash-bar, extensii la ghidon, coburi din aluminiu și tot s-a mototolit dihania în halul ăsta; anvelopele (Anakee2) sunt noi, fabricate în noiembrie anul trecut, cu aproximativ 5.000 de km la bord.

 

Am sunat la Suzuki după piese, și mi s-a spus că mă vor costa toate undeva la 800 de lei, fără manoperă.

 

Mulțumesc pentru oferta de parbriz. Momentan vreau o părere a celor care folosesc sistemul astă cu parbriz dublu.

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu știu să-ți spun prin ce naiba am trecut. Martorii spuneau că ar fi fost ceva lucios pe zebra de la ieșirea din giratoriu. Am fost șifonat rău de tot, chiar si echipat complet din cap până-n picioare. Mi-am pierdut și cunoștinta pentru căteva clipe, că deh, aveam filp-ul ridicat și m-am bușit fix în barbă. Plus alte leziuni în ambele solduri, cu toate că pantalonii au protecție în zona respectivă. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi fost fără echipament.

 

Crash-bar, extensii la ghidon, coburi din aluminiu și tot s-a mototolit dihania în halul ăsta; anvelopele (Anakee2) sunt noi, fabricate în noiembrie anul trecut, cu aproximativ 5.000 de km la bord.

 

Am sunat la Suzuki după piese, și mi s-a spus că mă vor costa toate undeva la 800 de lei, fără manoperă.

 

Mulțumesc pentru oferta de parbriz. Momentan vreau o părere a celor care folosesc sistemul astă cu parbriz dublu.

 

Cu bine,

Cristi L.

 

Din cauza la coburi s-a mototolit asa. Coburii l-au tinut cu botul in jos si de aia nu a stat pe crash-bar.

Si cu toate liniile albe sa fii atent. Eu inca nu am dat de cauciucuri care sa stea bine pe ele. Pe ud e cel mai rau. Pe uscat mai e cum mai e, dar nici atunci nu ai aderenta decat aprox 70% din aia de pe asfalt. Pe ud cred ca mai ai cam 40% -50%.

Si ai iesit bine cu pretul. Ai verificat assembly-ul de faruri? Ca ala tine impreuna toata fata. Daca e rupta o ureche de la faruri va trebui sa o lipesti bine ca altfel iti va juca tot ansamblul de fata.

Si sa stii ca nu e complicat sa montezi tu fata la moto. Iti trebuie doar niste maini mai indemanatice.

Clipsurile de prindere nu le lua de la Suzuki ca e jaf la drumul mare. Poti gasi la magazinele de piese auto. Mergi cu un clips in mana si gasesti la 3-4 lei. La Suzuki sunt 2 EUR bucata (din cate tin minte). Jaf.

In rest nu e complicat.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat VStrom 2010 ABS, alb sidef,proiectoare,cric central ,coburi keyless, indic treapta ,cauciucuri anakee 2,fata 500 km,spate 2000 km stare foarte buna, garaj,.kit lant st f buna curatat dupa fiecare tura.etc.pret 4400 E negociabil.nu am putut pune pozele dar revin cu ele.Nu am timp de ture din cauza serviciului.dar nici fara motor nu stau.As schimba cu SV 650 dupa 2006-2007 in sus.Nu este de investit nici un banut,toate consumabilele si lichidele in stare f buna.Numai bine.


» Post actualizat in 09 Aug 2016 06:27

Daca este cineva interesat VStrom 2010 ABS, alb sidef,proiectoare,cric central ,coburi keyless, indic treapta ,cauciucuri anakee 2,fata 500 km,spate 2000 km stare foarte buna, garaj,.kit lant st f buna curatat dupa fiecare tura.etc.pret 4400 E negociabil.nu am putut pune pozele dar revin cu ele.Nu am timp de ture din cauza serviciului.dar nici fara motor nu stau.As schimba cu SV 650 dupa 2006-2007 in sus.Nu este de investit nici un banut,toate consumabilele si lichidele in stare f buna.Numai bine.0722318215 aurel stancu.moto se poate vedea acum pe frofilul de facebook.


» Post actualizat in 09 Aug 2016 06:35

Daca este cineva interesat VStrom 2010 ABS, alb sidef,proiectoare,cric central ,coburi keyless, indic treapta ,cauciucuri anakee 2,fata 500 km,spate 2000 km stare foarte buna, garaj,.kit lant st f buna curatat dupa fiecare tura.etc.pret 4400 E negociabil.nu am putut pune pozele dar revin cu ele.Nu am timp de ture din cauza serviciului.dar nici fara motor nu stau.As schimba cu SV 650 dupa 2006-2007 in sus.Nu este de investit nici un banut,toate consumabilele si lichidele in stare f buna.Numai bine.


» Post actualizat in 09 Aug 2016 06:27

Am uitat,asig ,ITP valabil un an juma,toate actele pe numele meu,singur proprietar in RO adica eu si unul in IT,fiscal etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a inclinat excesiv in giratoriu , a dat de o zona lucioasa de asfalt sau de vopsea si hop , sar eureii la reparatii .

 

Cam așa ceva...

 

Revenind, as vrea să știu dacă are cineva parbriz Givi Airflow instalat pe mobră :)

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am Airflow. E montat pe un strom 2008. Am cumparat tot sistemul parbriz + deflector . Ptr mine ,1,76 cm, mi se pare un pic cam sus 4-5 cm parbrizul in pozitia cea mai joasa. Vad prin el si nu-mi prea convine. Ca protectie la vant e"genial" cum spunea altcineva.In rest deformeaza si vibreaza destul de tare insa astea o sa le observi la inceput. Cu timpul ai sa te obisnuiesti. Dupa 5000 km deja e zgariat dar banuiesc ca toate se zgarie. Sper sa-ti fi fost de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat VStrom 2010 ABS, alb sidef,proiectoare,cric central ,coburi keyless, indic treapta ,cauciucuri anakee 2,fata 500 km,spate 2000 km stare foarte buna, garaj,.kit lant st f buna curatat dupa fiecare tura.etc.pret 4400 E negociabil.nu am putut pune pozele dar revin cu ele.Nu am timp de ture din cauza serviciului.dar nici fara motor nu stau.As schimba cu SV 650 dupa 2006-2007 in sus.Nu este de investit nici un banut,toate consumabilele si lichidele in stare f buna.Numai bine.

pune si tu o poza cu mobra asa sa vedem si noi ce vinzi.

credeam ca o sa o tii mai mult. Oricum - eu cred ca o sa iti lipseasca daca te muti pe SV (desi stiu ca stii la ce treci).

numai bine si bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa este ,vreau ceva mai mic ,asa k de oras .vin si cu poze ,am neglijat putin si am fost tare ocupat pana noaptea tarziu.de fapt este in fundul garajului si am ceva dupa ea si nu pot ajunge la ea pt poze.si timpul sa limitat pt ture mai lungi.am scos consum la ultima tura de 3,8 lt.o sa merg la MAN la sovata pe 20 august.abia am reusit sa gasesc timp pt asta.o sa lipseasca mult kstiu ce motor este Vstromul.De aceea vreau acelasi motor dar mai dezbracat mai mic k pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat VStrom 2010 ABS

As schimba cu SV 650 dupa 2006-2007 in sus.

vreau acelasi motor dar mai dezbracat mai mic k pt mine.

din ce am subliniat in posturile astea am dedus ca tot de 650 e si DL-ul. Cel mai bine ar fi sa zica si el ca nah, poate am inteles eu gresit

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am subliniat in posturile astea am dedus ca tot de 650 e si DL-ul. Cel mai bine ar fi sa zica si el ca nah, poate am inteles eu gresit

da, e de 650.

Pe de alta parte - asa din scurt - aveti vre-o recomandare de cazare in Viena?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am subliniat in posturile astea am dedus ca tot de 650 e si DL-ul. Cel mai bine ar fi sa zica si el ca nah, poate am inteles eu gresit

DA 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata buna,

 

Ce alarma decenta (calitate pret) recomandati pentru mobra? Ma intereseaza sa isi faca treaba peste noapte cand mobra sta in garaj.

 

Multumesc,

Mihai

ai 2 variante:

- cu tracker gps starlink : http://www.alarmemotoscutere.ro/alarma-moto-cu-tracker-gps-starlink-ebike.html

- cu pager bidirectional 500-800m: Defender/Guard L711 - /index.php?/topic/677848-alarme-moto/

 

 

succces!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...