Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am un Fork Brace pentru VStrom 650 model 2009 (modelul ce s-a fabricat pana in 2012), nou nout, sigilat. Din pacate am vandut motocicleta si am inceput sa fac curatenie, poate are cineva nevoie de el.

 

Pret: 50 EUR. Primul venit, primul servit!

 

 

 

post-22006-0-54665400-1487578894_thumb.jpg

post-22006-0-19202100-1487578908_thumb.jpg

post-22006-0-36586900-1487578915_thumb.jpg

post-22006-0-89855700-1487578921_thumb.jpg

post-22006-0-31366800-1487578929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Fork Brace pentru VStrom 650 model 2009 (modelul ce s-a fabricat pana in 2012), nou nout, sigilat. Din pacate am vandut motocicleta si am inceput sa fac curatenie, poate are cineva nevoie de el.

 

Pret: 50 EUR. Primul venit, primul servit!

 

Se potriveste si la L2. Cel putin pana la cele de anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie nimic de nr de km, dar oferta pare destul de corecta. Spor la vanzare!

 

Toba a fost montata, cu ceva nervi si draci, dar aparatul de sudura, polizorul de banc si antrenorul cu clicket au ajutat mult, surubul colierului fiind forfecat, s-a extras foarte greu, doar sudand o piulita de sacrificiu si impingand la cheie. Am pus doua bucatele de tabla de aluminiu (una era prea putin), uns cu silicon pentru temperaturi inalte (pentru seminee, centrale- asta am avut prin casa), pozitionat cum am putut mai bine, strans totul cu simt de raspundere. Arata decent, dar ma gandesc parca sa mai tai un pic din cot, pare cam lungut. Mai am nevoie de o banda pentru prindere a capacului tobei, a fost scurtata de fostul proprietar, mi-a dat colierul vechi, dar e cam belit. Daca nu am incotro, il pun tot pe ala.

 

Acum trebuie sa ma chinui sa ii scot roata fata, pe cric crocodil nu am reusit sa o salt, mi-e firca sa nu o dau pe jos. Ii pun inapoi etrierii, strang axul si piulita, o scot din hol si o duc la locul vechi de afara, o spanzur de grinda si sper sa ii scot naibii roata aia, ca m-a disperat. Cand da caldura imi fac stander pentru roata fata, dar pana atunci ma chinui cu ce am.

post-92464-0-98904700-1487616855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata decent, dar ma gandesc parca sa mai tai un pic din cot, pare cam lungut. Mai am nevoie de o banda pentru prindere a capacului tobei, a fost scurtata de fostul proprietar, mi-a dat colierul vechi, dar e cam belit. Daca nu am incotro, il pun tot pe ala.

da, este mult prea lung dupa cot insa din unghiul acela pare ca se va apropia de cadru foarte mult.

 

... mi-e firca sa nu o dau pe jos...

prima data e mai dureros ... dupa aia te obisnuiesti!

:D

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, unghiul nu e cel mai potrivit, iar poza e muci. Voi incerca sa o scot maine la lumina, iar in cursul saptamanii ii prind cumva si bucatica aia de "protectie" de plastic de la evacuare, care a fost taiata de fostul proprietar. Cu 4 nituri finute sper sa rezolv treaba rapid (nu neaparat elegant).

 

Mi-e ciuda ca am scos etrierii, dar decat sa o dau cu cracii in sus, mai bine ii pun la loc, scot vaca afara si o duc la locul initial. Ce-o sa ma distrez la datul afara... De intrat a intrat relativ lejer, dar cum motoarele n-au marche-arriere, o sa trebuiasca sa hamalesc un pic la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu scot roata de fata foarte usor. O pun pe cricu central, o bucata de lemn sub furca, surubu apoi axu si e afara, daca iese din prima e ok, daca nu dau jos si etrierii, cu pusu la loc e mai aiurea cu senzoru abs, dar tot e mult mai simplu ca roata spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma enervozez, cumpar o chinga de aia zdravana cu clicket, agat un capat de doua grinzi ale acoperisului (ca sa distribui greutatea), spanzur capra de ghidon si aia e. Nu ma fac pe mine 220 kile :D Eu am 77, dar atitudinea e totul. Dar sa ai un scripete bun prin curte merita toti banii :D.

La fel am scos si roata la Kawasaki, dar ala era parca mai usurel si aveam si cric central. La astalalta nu ma risc sa o urc pe stander si sa se balangane ceva, trebuie sa improvizez ceva teapan care sa tina cel mult doua minute, cat scot roata si o las sprijinita cu furca pe ceva.

 

BTW: gasesc imbus de 12 mm cu prindere de 1/2" pentru antrenor de clicket? De desfacut e usor, dar de strans- vreau sa umblu cu dinamometrica.


» Post actualizat in 20 Feb 2017 22:17

Ceva de genul asta trebuie, dar de 12 https://www.efox.ie/images/tools/E200212_PH01.jpg . Gasesc prin Piatra asa ceva? De cumparat sau cu imprumut. Daca nu, sacrific o cheie tubulara, sudez piesa facuta de mine in seara asta si am rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa am suspendat prima mobra, Dominatrixa, prinsa in chingi de bara de batut covoare de la bloc, si bagat un mare bolovan supt scut, ca nu aveam central.

Era cam lunga cursa, mult peste tovarasii cu Monstere..

 

Hai cu caldura, ca cam am stat destul. Inca un sezon sa vina din care sa avem ce sa povestim.

 

Bafta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, ca m-ai starnit... O pot duce la un vecin care are ditamai belciugele la o terasa din beton armat, tin alea 5 tone fara stres. In doi-trei oameni o spanzuram si cu cracii-n sus, daca e cazul, fara sa ma mai chinui. Io-te ca ala de-a spus c anoaptea e un sfetnic bun n-a vorbit aiurea.

Asa se aprind beculetele, merci de impuls :D.

 

Hai cu primavara!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat, pun poze mai tarziu. Nu imi dau seama exact, dar am impresia ca rulmentii de pe fata nu ar mai fi chiar ok.

Cotele sunt astea, nu?

6203 2RS - 2 bucati iar simeringuri- nu imi dau seama: 22x40x7 sau 28x47x7. As vrea sa ii cumpar astazi, poate duc roata la mester sa ii pun alti rulmenti.

 

Am plecat, citesc cand ajung in oras mesajele voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmenti roata spate DL650&1000
20x47x14mm 6204-2RS 2 bucati

Rulmenti roata fata DL1000
20x47x14mm 6204-2RS 2 bucati

Rulmenti roata fata DL650
17x40x12mm 6203-2RS 2 bucati

Rulment foaie lant DL650&1000
32x65x17mm 62/32-2RS 1 bucata

Rulmenti jug DL650&1000
30x55x17mm conici 2 bucati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excelent, ca pentru proști. 😂 Mulțumesc mult!!!

Pus guma noua, lăsat apoi roata la montat rulmenți, mecanicul a găsit disponibili doar FAG, fără joc.

S-au pus zero grame plumb pe jantă, premieră absolută pentru mine.

Am dat cu greu mobra cu cracii mai sus, dar am reușit. Bonus: o durere oribilă de gât, că am transpirat o oră pe lângă ea.

post-92464-0-32256100-1487702104_thumb.jpg

post-92464-0-92596700-1487702130_thumb.jpg

post-92464-0-18449000-1487702155_thumb.jpg

post-92464-0-23052100-1487702186_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ma alatur si eu comunitatii VStrom. Mi-am achizitionat si eu un DL650A.

Mai am nevoie de un scut si ceva accesorii (priza USB, poate termometru si voltmetru - inca nu sunt convins de utilitatea voltmetrului)

 

Eu ma gandeam sa le iau de la http://www.cosmo-accessories.com , dar daca aveti careva un scut de care vreti sa scapati, poate va ajut eu :D Eu o sa vreau sa scap de belly pan.

Ceva alternative la cosmo-accessories?

Mersi.

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci care din Buc mai vreti sa luati rulmenti pt roti, compatibile Strom vechi de 650, va rog sa postati aici. Ma combin si eu

La ce sa te combini bre? Ca sunt 25 de lei rulmentii la magazin. :))))))) Nici nu merita sa iti bati capul. Ala de foaie e scump da eu am gasit KOYO cu 120 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ma alatur si eu comunitatii VStrom. Mi-am achizitionat si eu un DL650A.

 

Mai am nevoie de un scut si ceva accesorii (priza USB, poate termometru si voltmetru - inca nu sunt convins de utilitatea voltmetrului)

 

Eu ma gandeam sa le iau de la http://www.cosmo-accessories.com , dar daca aveti careva un scut de care vreti sa scapati, poate va ajut eu :D Eu o sa vreau sa scap de belly pan.

 

Ceva alternative la cosmo-accessories?

 

Mersi.

Ce fel de scut? Daca vrei unul original, am eu. Dar presupun ca vrei scut metalic. In cazul asta ai grija ca garda la sol va fi mai mica. Eu am rezolvat problema inaltand-o din oase 3 cm pe spate. Dar asa, cand sta pe cricul central, roata spate sta pe sol. Ca sa ungi lantul trebuie sa ii pui o scandura sub cric. Cum o dai, nu-i bine. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...