Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Cele argintii au fost inital produse ca editie limitata, special pt Olanda, dar dupa succesul avut acolo s-au gandit sa extinda seria si sa le elibereze si in restul Europei (cam cum a facut Ford Puma cu Navy Blue). Au cativa cai in plus, nu ma pricep la mecanica sa iti explic ce anume... Asa cu nu te feri neaparat de ele.

Cele negru (mat, nu cele lucioase) aveau si ele ceva particularitati.. S-a discutat despre culori prima oara prin 2012, cand am achizitionat si eu Stroama mea si mi-am postat aici dorinta, nici eu nu voiam argintie, m-au pus baietii la curent, uite ce am luat:

 

 

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce m-am intors de la garaj cu o veste nu prea placuta. statorul meu s-a hotarat sa dea coltul weekendul trecut. se pare ca una dintre bobine face scurt la masa din cand in cand si mai sus de 5-7V nu se duce indiferent de turatie . celelalte doua infasurari se duc pana pe la 75V asa cum zice si in manual.

stiu ca mai sunt si alti norocosi pe aici. ati pus stator original sau after market ? ce imi recomandati?

original am vazut ca ma duce spre 300euro :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pui pe ganduri, si mie imi afiseaza uneori 12,x volti, de obicei sta la 13,6-13,7 (curentul pentru voltmetru e luat de pe circuitul pozitiilor, din ce mi-am dat eu seama), e stiuta problema cu mufele oxidate de sub rezervor, cred ca de acolo o fi problema. Cum ai masurat statorul?

 

 

BTW: felicitari colegilor pentru noile achizitii!!! Mi se pare mie sau primul model are un design mai placut decat urmatoarele?


» Post actualizat in 27 Mar 2017 22:33

Inca ceva: ce nivel ai la ulei, la 3 minute dupa oprirea motorului (in prealabil incalzit bine)?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pui pe ganduri, si mie imi afiseaza uneori 12,x volti, de obicei sta la 13,6-13,7 (curentul pentru voltmetru e luat de pe circuitul pozitiilor, din ce mi-am dat eu seama), e stiuta problema cu mufele oxidate de sub rezervor, cred ca de acolo o fi problema. Cum ai masurat statorul?

 

 

BTW: felicitari colegilor pentru noile achizitii!!! Mi se pare mie sau primul model are un design mai placut decat urmatoarele?

» Post actualizat in 27 Mar 2017 22:33

Inca ceva: ce nivel ai la ulei, la 3 minute dupa oprirea motorului (in prealabil incalzit bine)?

 

primul lucru pe care l-am facut a fost sa testez tensiunea de alimentare pe baterie la turatii diverse si am consatat ca nu creste mai mult de 12V

apoi am facut test de continuitate pe fiecare bobina si am avut 0.5ohm pe fiecare ceea ce e in regula.

dupa aia am facut test de continuitate catre masa si supriza...toate cele 3 faze aveau continuitate spre masa. nu conteaza care dintre ele e in scurt, fiind in triunghi daca una e in scurt toate vor da spre masa.

am pornit trocariciul si cu conectorul scos am masurat tensiunea dintre faze. tensiunea intre faze trebuie sa fie de pe la 14V pana pe la 75V (la 5000rpm fara sarcina. eu aveam deja sarcina din cauza scurtului din una dintre faze) . doua dintre faze aratau cum trebuie, cea de-a treia imi arata doar intre 5V si maxim 7V si nu depindea de turatie.

motorul era incalzit ca am tot pornit-o. iar de crapat mi-a crapat sambata cand erau 7-8 grade afara :D .

azi o sa iar firele la puricat pana la intrarea in motor dar deja nu prea mai trag sperante sa fie un fir in scurt accidental pana la intrarea in motor. aseara deja era tarziu si ma si enervasem asa ca am plecat acasa

alternatorul la motoreta asta costa cat jumatate din masina mea :)))

sper ca nu s-a belit si regulatorul.

apropo pe unde gasesc de cumparat si celebrele regulatoare SH775 sau SH847. daca tot am intrat in hora sa sparg si jumatate din avansul de BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as desface blocul de butoane dreapta - unde dai la buton si iti taie farurile mecanic - cred ca-s oxidate.

 

stima,

paul

 

La K9 ar trebui sa fie si problema cu mufa din spatele radiatorului de verificat. Astea sunt cele 2 puncte slabe ale instalatiei electrice: butonul de pornire si mufa din spatele radiatorului. Verifica si contactul de la ambreaj.

 

Multumesc de raspunsuri (vine asa de greu raspunsul meu pentru ca zilele astea e mai greu cu accesul la net - sunt pe la tara). Sa vedem daca reusesc sa apuc sa le curat singur zilele astea.

 

@bozoro

 

Cand as putea veni cu stroama la o verificare a sanatatii si a se vedea ce e cu FI-urile alea? (cred ca aveti inbox-ul la capacitate maxima, pentru ca nu am reusit sa trimit pm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ieri am intrat in gasca.

ea e, 7200 km,2011.

Bine ai venit!

Vezi ca pe forumul nostru dedicat (vezi linkul din semnatura mea) avem deja inscrieri pentru intalnirea de inceput de sezon (cu tura la SMAEB) si V-Stromania mare din vara la lacul Rosu. Pentru V-Stomania deja se fac plati pentru rezervare. Toate datele le ai la primul post din topicurile corespunzatoare. Ca sa vezi mai bine topicurile foloseste tab-ul "Dezbateri recente". Hai cu vara aia odata ca mi s-a urat de frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul lucru pe care l-am facut a fost sa testez tensiunea de alimentare pe baterie la turatii diverse si am consatat ca nu creste mai mult de 12V

apoi am facut test de continuitate pe fiecare bobina si am avut 0.5ohm pe fiecare ceea ce e in regula.

dupa aia am facut test de continuitate catre masa si supriza...toate cele 3 faze aveau continuitate spre masa. nu conteaza care dintre ele e in scurt, fiind in triunghi daca una e in scurt toate vor da spre masa.

am pornit trocariciul si cu conectorul scos am masurat tensiunea dintre faze. tensiunea intre faze trebuie sa fie de pe la 14V pana pe la 75V (la 5000rpm fara sarcina. eu aveam deja sarcina din cauza scurtului din una dintre faze) . doua dintre faze aratau cum trebuie, cea de-a treia imi arata doar intre 5V si maxim 7V si nu depindea de turatie.

motorul era incalzit ca am tot pornit-o. iar de crapat mi-a crapat sambata cand erau 7-8 grade afara :D .

azi o sa iar firele la puricat pana la intrarea in motor dar deja nu prea mai trag sperante sa fie un fir in scurt accidental pana la intrarea in motor. aseara deja era tarziu si ma si enervasem asa ca am plecat acasa

alternatorul la motoreta asta costa cat jumatate din masina mea :)))

sper ca nu s-a belit si regulatorul.

apropo pe unde gasesc de cumparat si celebrele regulatoare SH775 sau SH847. daca tot am intrat in hora sa sparg si jumatate din avansul de BMW

 

Vesnica poveste la miar. Sparge banul ca altfel iar se arde, din pacate daca nu il schimbi nu tine mult. Am aflat-o si eu din experienta unor posesori pe care nici eu nu am stiut din pacate sa ii sfatuiesc bine. Da am invatat lectia si recomand cu caldura si schimbarea releului.

Multumesc de raspunsuri (vine asa de greu raspunsul meu pentru ca zilele astea e mai greu cu accesul la net - sunt pe la tara). Sa vedem daca reusesc sa apuc sa le curat singur zilele astea.

 

@bozoro

 

Cand as putea veni cu stroama la o verificare a sanatatii si a se vedea ce e cu FI-urile alea? (cred ca aveti inbox-ul la capacitate maxima, pentru ca nu am reusit sa trimit pm)

Incearca cu curaj la telefon. Acolo ai mai multe sanse. Da sa insisti ca daca sunt pe mobra e greu sa raspund. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb si releul dar singura obtiune ar fi SH775 care dinc e vad nu prea imi satisface nevoile sin cauza celor 14A. pun doua :)))


» Post actualizat in 28 Mar 2017 14:39

"optiune" :D

n-am mai avut cum sa modific :)

 

pe scurt...am scos statorul. e belit pe partea de sus. dar deja nu cred ca mai are vreo relevanta caci altora li s-a prajit in partea de jos

o sa schimb tot. stator, releu, baterie. o sa ma usuce de bani dar chiar n-am chef sa raman in drum.

imi puteti recomanda un stator de calitate ? si cu releul is putin cam in ceata ca inca n-am gasit unul de 40-50 amperi cum mi-as dori eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e cam așa:și eu m-am fript, mă rog, statorul, în circumstanțe mai urât decât ție în sensul că s-a desprins un magnet de pe rotor și a frecat și o tolă a statorului. Una peste alta, am cumpărat un stator la mâna a doua (după multe căutări, am hotărât că e mai sigur), iar pe cel vechi, care avea doar o bobină prajită, l-am recondiționat în Ungaria. Este un meseriaș bătrân acolo, care se ocupă cu asta de 100 de ani. Tipul a rebobinat toate tolele spunând că din fabrică au fost de rahat. A mai făcut și pentru alte persoane din zona mea rezultatele fiind ok. Prețul cu transport a fost de 100 euro. Nu l-am încercat, că îl am montat pe cel la mâna a doua, dar, dacă vrei, te pun în legătură cu omul. Eu am luat rotorul nou, OEM, cu 300 + de euro și statorul cu aproximativ 800 lei. Deci cam asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata...m-am hotarat. iau statorul de la http://www.electrosport.com/street-bikes/suzuki/dl1000-v-strom-03-07/stator-suzuki-dl-1000-v-strom.html

si releul de pe miarul nou (SH847)

ca sa nu mai zic ca de lene nu m-am dus la recall anul trecut http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/311338-safety-recall-regarding-regulator-rectifier.html

am zis ca daca a mers pana acum ce rost are sa schimb releul. nah ca acum dau 200e pe el.

aveti idee ce conectori foloseste releul de pe miarul nou ? ma intereseaza codurile ca sa mi le comand sau eventual ma duc si le caut prin targ la autovit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vezi aici - http://www.roadstercycle.com/ detalii despre mufe si dimensiuni.

da, 847 este piesa - serie cu mosfet vs 775 serie cu tiristoare.

nu s-au raportat probleme nici cu 775 pe dl650/dl100 din cauza celor 14A (27A la 1m/s) dar clar 847 e mai oki. Eu cu 775 si voltmetru instalat nu am obsevat niciodata sa scada tensiunea pe baterie sub 13V indiferent de conditii (inclusiv stat in coada de masini la 50 de grade).

 

stima.

paul

 

gata...m-am hotarat. iau statorul de la http://www.electrosport.com/street-bikes/suzuki/dl1000-v-strom-03-07/stator-suzuki-dl-1000-v-strom.html

si releul de pe miarul nou (SH847)

ca sa nu mai zic ca de lene nu m-am dus la recall anul trecut http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/311338-safety-recall-regarding-regulator-rectifier.html

am zis ca daca a mers pana acum ce rost are sa schimb releul. nah ca acum dau 200e pe el.

aveti idee ce conectori foloseste releul de pe miarul nou ? ma intereseaza codurile ca sa mi le comand sau eventual ma duc si le caut prin targ la autovit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai doua variante: ori astepti pana cand va exista cineva care sa le duca motorul si sa masoare cotele pentru noul sistem, ori te duci matale la ei cu motorul si fac proiectul de la zero. Asa am inteles ca procedeaza ei, dar fac treaba buna. Prea ieftin nu este, ce e drept. Daca insa esti de prin zona Neamtului, avem un mester aici care face suporti custom, chiar si "pe loc", daca timpul permite.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vezi aici - http://www.roadstercycle.com/ detalii despre mufe si dimensiuni.

da, 847 este piesa - serie cu mosfet vs 775 serie cu tiristoare.

nu s-au raportat probleme nici cu 775 pe dl650/dl100 din cauza celor 14A (27A la 1m/s) dar clar 847 e mai oki. Eu cu 775 si voltmetru instalat nu am obsevat niciodata sa scada tensiunea pe baterie sub 13V indiferent de conditii (inclusiv stat in coada de masini la 50 de grade).

 

stima.

paul

mersi Paul

faza e ca nenea asta nu da detalii despre mufe ci doar dimensiunile fizice ale regulatoarelor. de fapt el vinde kitul de instalare si avand in vedere ca e din California nu am chef sa astept 3 saptamani sa imi vina coletul de la el si sa platesc si vreo 35-65$ transportul + vama...TVA si ce naiba mai vor astia de la finante. plus ca modul in care isi face el reclama nu prea imi place.

am comandat SH847 din germania si sper sa vina mai repede. daca nu gasesc codul conectorilor intre timp nu am altceva de facut decat sa astept sa vina releul si dupa sa ma duc cu el in targ la Autovit si sa le iau pe probate. este un nene care are o taraba intreaga cu conectori de automotive.

sper sa nu am norocul sa iau un SH847 din generatia celor cu probleme pentru care s-a facut recall . ar fi exact ce am nevoie :D . oricum problema e mai degraba de natura mecanica daca regulatorul sta in umiditate excesiva. sper sa nu fie cazul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Era mai mult sa te prinzi in mare - aceeasi mufa de la sh775 si la 847 si din cate imi amintesc si la FH020.

si parca FH020 e comun pe cateva biciclete -poate gasesti mufa de acolo.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine imi aduce la SMAEB cu pret bun niste placute de frana fata brembo albastre si rosii pt spate ?

Ti le aduc pe ale mele, oricum trebuiesc schimbate. Si sunt la oferta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cine imi aduce la SMAEB cu pret bun niste placute de frana fata brembo albastre si rosii pt spate ?

 

Cu scuze anticipate daca ma bag intr-o discutie mai ampla: Brembo gasesti la Ciclop in Timisoara. Eu pentru a mea de acolo am luat. Si pretul este ca peste tot.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti le aduc pe ale mele, oricum trebuiesc schimbate. Si sunt la oferta :)

 

Multumesc, dar cred ca ale mele sunt mai varza :) azi a trebuit sa pun o frana sanatoasa si ma asteptam sa se auda discu, au scapat :) sincer nu cred ca mai prind cu ele SMAEBul

 

Cu scuze anticipate daca ma bag intr-o discutie mai ampla: Brembo gasesti la Ciclop in Timisoara. Eu pentru a mea de acolo am luat. Si pretul este ca peste tot.

O sa trec pe acolo, daca nu, am primit un pret foarte decent de la Achimoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungatorul meu s-a comportat perfect astazi, dupa 340 km de traseu. Urmeaza sa schimb recipientul de ulei (am o sticluta de 100 ml si vreau sa pun una de 200, poate chiar si mai mare, sa vad ce imi incape) si sa vopsesc cu negru tablita de la bobina standerului.

post-92464-0-54318000-1491154134_thumb.jpg

post-92464-0-94510500-1491154135_thumb.jpg

post-92464-0-32981600-1491154137_thumb.jpg

post-92464-0-60614000-1491154138_thumb.jpg

post-92464-0-97724200-1491154139_thumb.jpg

post-92464-0-16648200-1491154141_thumb.jpg

post-92464-0-22869000-1491154142_thumb.jpg

post-92464-0-23742400-1491154143_thumb.jpg

post-92464-0-67711600-1491154144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...