Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Mie mi se pare ok, acopera si filtrul de ulei - adica problema cea mai mare...

Filtul de ulei e cea mai mica problema. Este ata de sus incat pana sa ajungi la el o proptesti in evacuare sau altceva. De cand a aparut dl-ul nu am vazut nici una cu filtrul lovit. Nici macar pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.De curând sunt fericitul posesor al acestui model .Atelajul e nascut in 2015 si înmatriculat prin primavara lui 2016 cu vre-o 4000km la bord 😁. ce as vrea sa intreb daca stie cineva cum se muta parbrizul la el. Am desfăcut cele 4 șuruburi cu care e prins si...m- am blocat .l- am pus la loc si..???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,intreb aici,cine indreapta jambe AG- Bucuresti.am un tov cu chopper .Multumesc.


» Post actualizat in 12 Oct 2017 18:50

Salut,intreb aici,cine indreapta jambe AG- Bucuresti.am un tov cu chopper .Multumesc. PM sau 0722318215

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,motorul este o combinatie de suzuki 1100 de prin 1997 ,DAR cu furca de chopper mult alungita si nu stim exact de ce e furca.ar parea dupa ceva comparatii ca ar fi de un Kawa GPZ cu compensatorul acela de suspensii actionat de lichidul de frana. asa a fost adusa si omologata acolo.inca nu e inscrisa pe RO,este cu nr rosii momentan.Cineva care dezmembreaza sa le putem compara ,au si prelungiri de vreo 20 cm unde se prinde in jug.multumesc.


» Post actualizat in 13 Oct 2017 07:27

Dacă găsești o tija de la furca, fără ciobituri sau îndoituri, lasă vorbă, te rog.

Cu mine vb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vezi ca exista topic cu traditie, pentru modelul tau, in setiunea "Enduro touring &adventure". Este bine ca inainte de a deschide un topic nou, sa vezi daca nu exista deja unul similar.

» Post actualizat in 13 Oct 2017 09:14

Ok multumesc pentru info. Nu l am gasit.

Si pentru corectură... Swype keyboard:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: De ce imi scade temperatura lichidului de racire in mers? E termostatul lenes sau "asa face toate"?

Caz: chiar si pe temperaturile astea, ajunge aprinde relativ repede toate cele 3 liniute, dar daca merg mai tare - 130 kmph in ultima treapta, incepe sa scada indicatia. Daca accelerez in forta se incalzeste. La fel daca scad viteza sub un anumit prag.

Inteleg, temperatura ambianta mica, viteza mare, volum mare de aer, turatie relativ mica egal racire accelerata, dar termostatul ce pazeste? Ma asteptam sa aiba ceva histeresis, cat sa nu permita oscilatia asta in jurul a 80C.

La voi cum e?

DL650 din 2006.

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la fel.....nu ai un indicator in grade ci 5 liniute care sunt intr-un rage de la 40 la 120 grade, fac si ele ce pot. Mai ales ca nu stralucesc prin precizie. Daca ai avea un termometru in grade ai vedea de la 70-80 grade in mers la 104 la semafor. Ca cam asa merge treaba pe temperaturile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune.

Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance.

Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim?

Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat.

Auzi, 10 clase!!!

Editat de sailboat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune.

Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance.

Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim?

Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat.

Auzi, 10 clase!!!

https://www.mytyres.co.uk/MCNews7818.html

 

http://ausmotorcyclist.com.au/pirelli-scorpion-trail-ii-confirms-itself-as-the-best-enduro-street-tyre-by-winning-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests/

 

Cam asta e nivelul michelin prin toate testele. Pe ultimul loc de obicei. Testate si de mine sunt bune doar la scuter. In rest mai bine nu.

 

https://www.revzilla.com/best-motorcycle-tires-2017

 

Am mai gasit.....

Michelin exceptionale in primul an de motociclit. Dupa aia mai bine cauti caucioace adevarate. :P

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pr4 trail cum rezistă pe spate?

Dacă te referi la uzură, nu excelent, dar bănuiesc că ăsta e compromisul pentru o aderență foarte bună. De exemplu, la mers sprinten, preponderent cu pasager, m-a ținut 13.000 și ceva, iar preponderent solo peste 16.000. Mai exact pot să îți spun dacă consult caietul de întreținere, care momentan nu e în apropiere.

Nu e nemaipomenit, dar după Scorpion trail 2 și cu amintirea tourance-ului, aderența mi s-a părut ireală. Nu zic și eu 10 clase peste, dar o aderență pe care nu am crezut-o posibilă mai ales pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...