Lucian_M Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Cu plăcere! Dacă am greșit, înjurăturile le iau eu, nu tu. » Post actualizat in 11 Apr 2018 08:11 Nu mă uita cu schimbătorul, te rog. Dau și eu comandă la polonezi pentru parbrize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Mno, pana la urma mi s-o luat de atata cautat. Incerc sa gasesc pe la dezmembrari cate o pedala din fiecare si le iau la pachet si cu asta, basta. Nu-mi vine sa cred cat de greu e sa gasesti pedale rabatabile pentru V-Strom 650. Pacat :S. Amu alta idee, ca tot mi-i creierul odihnit: pentru cei care ies pe off-road mai des si au mai avut de lipit la semnalizari, care varianta vi se pare mai la indemana? Ma gandesc la semnalizari mai scurte sau "flush mounted". Ce ati gasit pe la noi, preferabil cu bec normal, ca sa nu mai fie nevoie de alte adaptari? Multam mult. » Post actualizat in 09 Apr 2018 17:36 Am cautat de am turbat si n-am mai gasit link-ul de 650 - foarte posibil sa fi vazut eu gresit de prima oara. Pana acum numai cele de la Vrajitoru is cele mai aproape de realitate, numai ca, din cate inteleg, ambele necesita modificari/adaptari. Cum am zis mai sus, mai bine OEM SH, le iau in desaga, nu-s asa de mari pana la urma urmei. Am gasit pedala de la vstroma: http://vstroma.com/FldgFootShiftLever.htm Tot din state Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Le-am gasit si eu pe alea, dar erau ceva vorbe cum ca n-ar fi extraordinare. Pana la urma varianta propusa de tine ramane castigatoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Salut! A venit vremea sa servisez si eu furca la DL-ul 1000 an 2003. Intrebare intrebatoare: cat ulei si de care intra pe fiecare bucata in parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 @Vraji, @XTX, @Lucian - aveti PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Roger! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Salut! A venit vremea sa servisez si eu furca la DL-ul 1000 an 2003. Intrebare intrebatoare: cat ulei si de care intra pe fiecare bucata in parte? https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm mai exact manualul de la k2, probabil ca la 650, 500 si ceva de ml ca sa fie ceva mai mult de un bidon de 1l, la 650 e 524ml. De regula echivalentul a ce e in manual SS8 ar fi 10w, dar unii au bagat si 7,5w. PS: vremea la suspensii le vine in fiecare an sau la fiecare 12 mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Salut! A venit vremea sa servisez si eu furca la DL-ul 1000 an 2003. Intrebare intrebatoare: cat ulei si de care intra pe fiecare bucata in parte? Da mecanicul nu stie??? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Da mecanicul nu stie??? )) Ba mecanicul o sa stie, dar ei se ocupa de Harley-uri. Voiam sa stiu eu, ca sa vad cat ulei comand online, ca e mai ieftin. Iar vascozitatea chiar nu o stiu, am gasit undeva 5W. Eram curios din practica altora ce e mai indicat. Si la BMW am pus alta specificatie decat cea de fabrica, ca sa fie mai ok pe off. Asa ca repet intrebarea: ce ulei imi trebuie? » Post actualizat in 12 Apr 2018 08:23 Asta e ce am gasit despre uleiul de furca: Ulei furca:SS-05 SAE Capacitate ulei furca stanga/dreapta:133/133 mm cm3 sau mm Furca - stanga/dreapta:133/133 mm mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Ai un raspuns mai sus, apoi ai toate manualele de service pe linkul ce l-am postat mai sus. Cam ce alt raspuns ai mai avea nevoie ? Daca aveai curiozitatea sa deschizi linkul, respectiv manualul vedeai ca este SS8 cu 505 ml sau 133mm coloana. Pagina 26 din pdf ul 06A Chassis in zip ul cu K2 ul tau de 1000, ultimele randuri scrise cu bold. Un simplu google iti spunea ca ss8 e 10w, asta daca informatia data de mine nu a fost buna si trebuia sa reverifici undeva. Ma gandesc ca nici cu informatia data de mine ca unii din colegii mei de aici de pe forum au bagat 7,5w nu ai ce face. Dar unii dupa ca ce primesc mura in gura le e si lene sa citeasca si apoi se mira de ce cand cineva intreaba nu li se raspunde, desi sunt subiecte discutate si rediscutate, stiu ca functia search nu prea mere pe acest forum, dar totusi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Ai un raspuns mai sus, apoi ai toate manualele de service pe linkul ce l-am postat mai sus. Cam ce alt raspuns ai mai avea nevoie ? Daca aveai curiozitatea sa deschizi linkul, respectiv manualul vedeai ca este SS8 cu 505 ml sau 133mm coloana. Pagina 26 din pdf ul 06A Chassis in zip ul cu K2 ul tau de 1000, ultimele randuri scrise cu bold. Un simplu google iti spunea ca ss8 e 10w, asta daca informatia data de mine nu a fost buna si trebuia sa reverifici undeva. Ma gandesc ca nici cu informatia data de mine ca unii din colegii mei de aici de pe forum au bagat 7,5w nu ai ce face. Dar unii dupa ca ce primesc mura in gura le e si lene sa citeasca si apoi se mira de ce cand cineva intreaba nu li se raspunde, desi sunt subiecte discutate si rediscutate, stiu ca functia search nu prea mere pe acest forum, dar totusi ... Merci! Nu trebuie sa te superi. Nu am avut posibilitatea sa intru mai des pe net. Acum m-am edificat, inca o data multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Știe careva de ce moare motorul de câteva ori la rece după ce îl pornesc ,nu oscilează acceleratia deloc doar că tot trebuie să îl pornesc merge 5 sec după care poc și moare motoru trebuie să îl îl accelerez la rece sa nu moara ...la cald nu face așa ....e vb de un BMW f 650 2005 twinspark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Hehehe - boala veche. Si al meu facea fix la fel, dar nu de "cateva" ori ci fix de 2 ori. Dupa asta mergea bine-merci. Nu am gasit nici o rezolvare si nici nu mi-am batut capul, sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 (editat) Știe careva de ce moare motorul de câteva ori la rece după ce îl pornesc ,nu oscilează acceleratia deloc doar că tot trebuie să îl pornesc merge 5 sec după care poc și moare motoru trebuie să îl îl accelerez la rece sa nu moara ...la cald nu face așa ....e vb de un BMW f 650 2005 twinspark Cred ca voiai sa postezi in topicul de mai jos, la F650. Asta e de V-Strom. /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/ Editat Aprilie 13, 2018 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Andrei Marcu Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Salutare, ma duc maine sa vad urmatorul motor: https://www.olx.ro/oferta/suzuki-dl-1000-v-strom-echipat-full-ID9qjgH.html Ceva la ce trebuie sa fiu foarte atent in mod deosebit? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 La miar e o boala cu oala la ambreiaj. Cloncane in neutru. Dar zice lumea ca daca te obisnuiesti cu el e ok. Ca nu are nici un efect negativ. In rest uzualele consumabile. Discurile de fata sunt mai scumpe. Vezi sa nu nu fie uzate excesiv desi se spune in anunt ca sunt 90%. Pretul e bun. E incaltat cu next-uri. Sunt laudate. Nu zice nr de km dar e irelevant. In fara de consumul de ulei orice se rezolva. Iti vor trebui crashbar-uri. Stai sa se trezeasca lumea si vei mai primi sfaturi. Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Andrei Marcu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 In jur de 70k km are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Salutare, ma duc maine sa vad urmatorul motor: https://www.olx.ro/oferta/suzuki-dl-1000-v-strom-echipat-full-ID9qjgH.html Ceva la ce trebuie sa fiu foarte atent in mod deosebit? Multumesc. Salut! Foarte atent in mod deosebit nu trebuie sa fi atent la ceva anume, doar sa porneasca imediat la rece si sa nu scoata zgomote ciudate sau fum pe tevile de esapament. Intr-adevar, discurile sunt scumpe, la orice motor, de aceea e indicat sa le masori cu un subler. Din fabrica au 5 mm, uzura maxima e de 4,5 mm. Asa, din poze, pare ok, sunt schemele originale de culori, dar e bine sa te uiti si la la partea din fata, intre rezervor si bord, sa vezi daca exista suspiciunea vreunui accident frontal. In rest, sa nu te mire ca are niste fluctuatii pe la 3.500 de ture, e normal, e un motor de TL gatuit. Se rezolva prin remapare. De asemenea, avand 70k, e cazul sa iei in considerare si o revizie a supapelor, pompei de benzina, etc, revizii care la modelul nostru se fac din 24 in 24.000 km. De lant, placute, ulei, lichide, nu mai vorbesc, ca nu are sens. Schimbatul lor depinde de stilul de mers si kilometri pe care fiecare ii face si in ce conditii. Intr-adevar, cutiile laterale si cricul central sunt un bonus major, chiar daca ii lipseste crash-bar-ul si scutul metalic. Acum, daca il iei doar pentru sosea, nici nu sunt necesare. In concluzie, daca e in mintile lui, merita banii cu prisosinta. Vezi doar ca daca e inmatriculat in alta tara, iti mai trebuie vreo 100 de euro ca sa-l legalizezi la noi. In rest, toate se fac, usor-usor. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Incerc sa fac o lista cat mai cuprinzatoare de operatiuni de service ce ar trebuie facute inaintea unei ture care presupune multi Km (sau la ~48.000 de Km, cat are acum mobra mea). Mai jos ce m-o dus pe mine capul, dar va sunt recunoscator pentru completari. Foarte multam: Revizie furca: verificat/schimbat cuzineti, semeringuri, ulei Revizie jug: verificat/schimbat rulmenti Revizie roata fata: verificat/schimbat rulmenti Revizie brat oscilant: verificat/schimbat rulmenti Revizie roata spate: verificat/schimbat rulmenti, tampoane Revizie etrieri frana fata/spate Schimbat placute frana fata/spate Revizie radiator: verificat scurgeri, puncte slabite Schimbat lichid racire Schimbat lant si pinioane Verificat/reglat supape Verificat/reglat TPS Verificat/reglat clapete acceleratie Schimbat bujii Schimbat filtru de aer Revizie si curatare pompa de benzina Revizie pompa de apa: verificare Schimbat ulei si filtru Verificat/schimbat/reglat cablu ambreiaj Verificat/schimbat/reglat cablu acceleratie Verificat furtune Schimbat anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Incerc sa fac o lista cat mai cuprinzatoare de operatiuni de service ce ar trebuie facute inaintea unei ture care presupune multi Km (sau la ~48.000 de Km, cat are acum mobra mea). Mai jos ce m-o dus pe mine capul, dar va sunt recunoscator pentru completari. Foarte multam: Revizie furca: verificat/schimbat cuzineti, semeringuri, ulei Revizie jug: verificat/schimbat rulmenti Revizie roata fata: verificat/schimbat rulmenti Revizie brat oscilant: verificat/schimbat rulmenti Revizie roata spate: verificat/schimbat rulmenti, tampoane Revizie etrieri frana fata/spate Schimbat placute frana fata/spate Revizie radiator: verificat scurgeri, puncte slabite Schimbat lichid racire Schimbat lant si pinioane Verificat/reglat supape Verificat/reglat TPS Verificat/reglat clapete acceleratie Schimbat bujii Schimbat filtru de aer Revizie si curatare pompa de benzina Revizie pompa de apa: verificare Schimbat ulei si filtru Verificat/schimbat/reglat cablu ambreiaj Verificat/schimbat/reglat cablu acceleratie Verificat furtune Schimbat anvelope Daca o mai si vopsesti o ai ca scoasa din fabrica. ))) Eventual poti sa mai verifici o data sigurantele si becurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Bun, deci trec si vopsit pe lista . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Andrei Marcu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Salut! Foarte atent in mod deosebit nu trebuie sa fi atent la ceva anume, doar sa porneasca imediat la rece si sa nu scoata zgomote ciudate sau fum pe tevile de esapament. Intr-adevar, discurile sunt scumpe, la orice motor, de aceea e indicat sa le masori cu un subler. Din fabrica au 5 mm, uzura maxima e de 4,5 mm. Asa, din poze, pare ok, sunt schemele originale de culori, dar e bine sa te uiti si la la partea din fata, intre rezervor si bord, sa vezi daca exista suspiciunea vreunui accident frontal. In rest, sa nu te mire ca are niste fluctuatii pe la 3.500 de ture, e normal, e un motor de TL gatuit. Se rezolva prin remapare. De asemenea, avand 70k, e cazul sa iei in considerare si o revizie a supapelor, pompei de benzina, etc, revizii care la modelul nostru se fac din 24 in 24.000 km. De lant, placute, ulei, lichide, nu mai vorbesc, ca nu are sens. Schimbatul lor depinde de stilul de mers si kilometri pe care fiecare ii face si in ce conditii. Intr-adevar, cutiile laterale si cricul central sunt un bonus major, chiar daca ii lipseste crash-bar-ul si scutul metalic. Acum, daca il iei doar pentru sosea, nici nu sunt necesare. In concluzie, daca e in mintile lui, merita banii cu prisosinta. Vezi doar ca daca e inmatriculat in alta tara, iti mai trebuie vreo 100 de euro ca sa-l legalizezi la noi. In rest, toate se fac, usor-usor. Toate cele bune! Motorul avea probleme cu ambreiajul. Bate rău de tot. Pe loc, motorul nu mergea rotund. Nu am avut posibilitatea sa merg cu el. Am plecat. Căutările continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 Azi am iesit in prima tură mai lungă cu ea pe anul asta,un 400 km.Încărcarea vad ca e ok cu toate minunile montate de mine am între 14.0 si 14.4 in sarcina. Acum mă tot uit după alte gume. Am pe ea Bridgestone echipate din fabrica si pe ăla din față au apărut semne de imbatranire desi are doar 6500km si e din 2015.Vreau in vara sa plec in iunie in grecia si in iulie la nordkapp.La ce ma sfatuiti sa ma orientez?.Eu ma gândeam acum la niște Pirelli Scorpio Trail 2. astea care le am acum, din mica mea experiență, nu sunt de recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Motorul avea probleme cu ambreiajul. Bate rău de tot. Pe loc, motorul nu mergea rotund. Nu am avut posibilitatea sa merg cu el. Am plecat. Căutările continua. Ti-am scris mai sus. Toate miarele de modelul ala cloncane pe loc oala de ambreiaj. Nu am auzit pana acum un posesor sa sustina ca a lui nu cloncane. Si la fel ti-au mai zis VStromistii ca motorul nu merge la fel de rotund ca cel de 650 dar se rezolva cu o remapare. Astea sunt miarele. Eu iti zic toate astea din cele 836 de pagini citite de-a lungul timpului. Ce stiu este ca problemele astea sunt rezolvate la miarele noi (de dupa 2014). Sunt cateva miare la vanzare pe olx. Nu iti face niciunul cu ochiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Andrei Marcu Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Nu e vorba ca troncane, asta batea ca toaca de la biserica. Una e sa troncane/cloncane, alta e sa bata ca Germania la campionatul mondial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.