Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Esti incredibil. Si asta de loc in sensul bun al cuvantului.
Ce pana mea are de a face emulsia hyperpro. Crezi ca i ceva nemaivazut si nemaiintalnit. O potiune magica facuta de vreun unicorn. E un rahat de ulei de furca, la fel ca oricare altul. Scrie pe el clar 15w. Ti-am scris si mai devreme ca in manualul de service scrie clar 524 ml. Tu ai pus 500. Apoi tot tu esti ala care ne luam de lucruri marunte. Pt modelul meu manualul de service scrie 143mm coloana aer. De doua ori am masurat pe acolo in jur de 525ml ca nu prea ai cum sa nimeresti 524 am masurat coloana si era unde zice manualul. Cei 25 de ml lipsa nu pot alcatui 5 cm de coloana de aer cat zici tu acolo ca ar fi 200mm. Deci ceva clar nu e in regula. Nu zic ca nu ocupa mai mult volum arcul nou in lichid si atunci i-ar ajunge mai putin lichid, dar clar habar nu ai despre ce si cum e acolo.

 

Cat despre comparatiile tale. Atata vreme cat nu ai mers cu acelasi tip de ulei inainte si dupa schimbu de arcuri, parerile nu sunt prea concludente. E un arc cu o lungime fixa si cu o rata de compresie stiuta per kg. Atat cel de fabrica cat si cel de la hyper sunt progresive. Poate diferi curba de compresie si kg absorbite. Dar din nou nu face din rahatu de furca un bici care sa si pocneasca. Singura imbunatatire o vei simti cu acele valve minune. Dar pt asta tre sa fi schimbat deja mai multe uleiuri si sa simti diferenta intre ele ca sa poti sa zici ca da e cu totul altceva.

 

Mai pun a nu stiu cata oara linkul catre manualele de service, poate ajuta pe cineva. https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm Sectiunea 7-23 se vorbeste despre unicorni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei ceva mai sportiv pe segment trebuie sa te indrepti spre KTM sau DUCATI. Aia 13 (MTS 950 sau ktm1090) sau 60 (MTS 1260 sau KTM 1290) de cai in plus sigur o sa se simta si ciclistica e lainaltimea asteptarilor.

 

Multumesc pentru sfaturi. O sa arunc o privire si la S1000XR, pare interesanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inaltatoare de ghidon pot pune pe miarul nou (2013-2018, presupun ca ultimele doua generatii sunt la fel) a.i. sa nu trebuiasca sa schimb cablurile electrice si furtunurile de frana/ambreiaj?

Unul la 30mm ca cel din link-ul de mai jos ar fi ok, sau sa caut de 25mm sau de 20mm? Trebuie sa schimb traseul cablurilor sau sa scot cumva urechile de prindere a.i. sa stea mai drepte?

 

https://sw-motech.com/en/products/ergonomics/handlebar/bar+riser/4052572041154.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus poza cu ale mele mai in urma (dar toti faceti caterinca de faptul ca tot pun chestii pe motor). Ale mele ridica si "aduc" ghidonul spre rider. Tot SW-Motech. Trebuie aranjate un pic cablurile (nu e greu) si modificat o idee opritorul de la pompa de frana, daca sistemul de prindere e identic.

post-92464-0-42577700-1540230188_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oooooof, am zis "dacă".

Fuck, nu știu de ce mă obosesc...

Apai aci multi puteam zice cu "daca", ca multi am avut si avem inaltatoare. Dar am lasat sa raspunda aia care au pe miar. Ca de aia a intrebat omul 'care are si se potrivesc fara sa schimb cabluri si conducte?'.

Daca ai un raspuns il zici, dar doar sa iti dai cu presupusul doar sa aduni postari... nu's ce sa zic... o fi bine? O fi rau?

Si nici nu ai zis ce dimensiuni au ale tale. Ca sunt mai multe.... deci profund vag raspuns...

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfaturi (mai ales Vraji, pe VStromania), s-ar putea sa iau unele mai scurte, 20mm, ca sa fiu sigur (in fine, aproape) ca merg fara modificari.

Cu toate astea, daca cineva cu DL1000 generatie noua stie ce inaltatoare are, poate sa raspunda, sunt sigur ca informatia va fi utila pe viitor si pentru altii.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea despre Mitas e07 Dakar

 

Am folosit gumele acestea 9000 de km in 3 sezoane. Un sezon de offroad inseamna ca prin luna august incalt atelajul cu mitasuri si le dau jos in septembrie. Anul acesta a fost o exceptie deoarece temperaturile mai reci au intarziat sa vina. Regula e simpla. Prima ploaie la 10-15 grade si trebuie schimbate cu alte gume. Motivul e unul cat se poate de simplu. Pur si simplu parca ai conduce cu nexturile iarna la minus grade pe un carosabil semiinghetat. Ca sa va faceti o idee, orice atingere a franei, cu un deget, se transforma in actionarea absului si pur si simplu stai si te minunezi cum nu se opreste nici in ruptu capului. Nu stiu cum altii au folosit zeci de mii de km aceste gume, dar eu am ajuns spre limita markerului de uzura pe spate. Pe langa asta cateva caramele sunt deja crapate. Asta inseamna ca mai ma dau maxim un sezon cu el.

 

sa zicem cateva aspecte pozitive

- aceste gume sunt bune pe asfalt doar la peste 25 de grade, doar asa poti sa te inclini pana la limita scaritelor fara sa iti fie teama.

- pe off disloca pietrele din loc fara nici o problema

- cu pasager pe off se comporta exemplar

- isi mentin foarte bine trasa cand patineaza spatele, da eu nu am TC :) nu fug stanga dreapta

- daca terenul permite, viteze de peste 40 la ora nu sunt o problema pt ele

- pretul, destul de mic la ele

- nu cred ca poti face pana la ele

 

acum aspecte negative

- orice ploaie pe asfalt indiferent de temperaturi devine o aventura, si nu una placuta

- din pct meu de vedere limita de siguranta a lor este undeva la 20 de grade, deja de la temperatura asta frana are de suferit.

- la o temperatura mai mica de 15 grade, sunt deja periculoase

- la o temperatura mai mica de 15 grade cu umezeala pe jos sau ploaie sunt inutilizabile si foarte periculoase.

- destul de galagioase

- comportament ciudat pe curbe, iti ia cativa km buni sa te obinuiesti cu ele, dar senzatia e de fiecare data aceasi cand le incalti, parca nu stii sa mergi pe motor

- sunt foarte foarte tari, jantatul la un schimb sau oventuala pana nu este deloc o operatiune usoara

- pierde destul de mult aer prin pori

- virajele nu par sigure nici pe asfalt nici pe off

- din pacate combinatia asfalt si prea putin aer in roti nu este o optiune

 

Ca si o concluzie, sunt decente atunci cand vrei sa mergi la temperaturi mai ridicate pe un teren mai accidentat si unde asfaltul apare doar din cand in cand sau daca apare nu prezinta cine stie ce viraje. Pretul le face destul de atractive si nu iti pare rau de ele cand le tocesti. In nici intr-un caz nu sunt niste gume de folosit in turele asfaltate si nu este deloc o guma all year long. Te duc acolo unde cu o guma de asfalt nici nu ti ai imaginat ca vei putea ajunge vreodata, iar pasagerul este un must have. Legenda spune ca de aia sunt dakar cu peretii laterali asa de ramforsati ca atunci cand estepe off sa scazi presiunea din ele. Eu inca nu am fost la plimbare cu compresorul dupa mine si nu stiu cine, cand se da jos de pe un deal si intra pe asfalt, sta sa isi refaca presiunea in roti.

Daca mi-as propune sa merg spre est sau sud, probabil ca ar fi o optiune foarte buna. Daca mi-as proune sa merg spre vest sau nord m-as duce oricum cu o guma de asfalt deci nu sunt o optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Foarte bun review.

Mulțumesc.

 

Parerea mea despre Mitas e07 Dakar

...

Legenda spune ca de aia sunt dakar cu peretii laterali asa de ramforsati ca atunci cand estepe off sa scazi presiunea din ele. Eu inca nu am fost la plimbare cu compresorul dupa mine si nu stiu cine, cand se da jos de pe un deal si intra pe asfalt, sta sa isi refaca presiunea in roti.

Eu. De la 0.8 in off la 1.8/max 2 pe sosea, în. fct de guma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mare, cu totul alta guma fata de cea normala fara dakar. Cei care au folosit varianta normala sunt mult mai multumiti de gume si nu au avut emotii.

 

Eu am avut E07 normal.

Am mers cu ele 16700 km. Am facut inclusiv tura in Grecia unde se stie ca e asfaltul alunecos. Am avut suficienta incredere in ele si nu am simtit ca ar aluneca. Dar trebuie sa te obisnuiesti cu senzatia ca motocicleta danseaza pe viraj. Cand ajungi pe marginea caramelelor e o senzatie de alunecare sau de deplasare a rotii in lateral. Dar nu aluneca. Trebuie doar ca riderul sa se obisnuiasca cu senzatia.

Ah si inca ceva: se termina repede banda de rulare. Eu le-am dus pana la margine dar mai era loc de inclinat dar nu mai era cauciuc.

De vajait vajaie ca orice cauciuc care are un pic de sange de offroad dar trepidatiile de pe fata, la viteza foarte mica, sunt mai slabe decat la Heidenau K60 Scout care iti misca si ghidonul in mana la 5 km/h.

Pentru mine E07 au fost nicte cauciucuri cinstite pentru pretul platit (600 lei cu transport cu tot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...