Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

S-a mers destul de linistit cu gumele alea avand in vedere ca lateralele mai au inca mustati.

Eu am asa:

17000 cu Mitas E07 (normal)

22000 cu K60 Scout.

Ambele sunt la limita de jos. K60 S-a uzat excesit cupa o tura de 6000 km incarcat peste limita admisa a motocicletei.

cum se simt:

- E07 e mai ok pe ploaie decat K60.

- E07 se termina mai repede banda de rulare pe viraj decat la K60. Se simte ca ajungi pe marginea caramelelor si motocicleta incepe sa 'danseze' putin pe viraj (aluneca slab dar nu fuge de sub tine)

- K60 tine mai mult ca E07.

- E07 e mai capabil ca si tractiune spate pe offroad. Din cauza ca dunga de pe mijloc e mai subtire prinde mai bine pe drept.

- K60 e mai capabil ca si grip pe fata in curbe pe macadam unde vrei sa te si inclini putin.

- K60 face sa tremure fata (de se misca parbrizul) la viteza foarte mica (pana in 10 km/h)

- ambele vajaie de iti rupe capul. mai ales pe  viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, kkennyy a spus:

Hai ca m-ati facut curios si am reverificat kilometrajul, de fapt sunt cam 25.000.

Chapeau, sa arate Scout-urile asa dupa 25.000 de Km, mai rar, mai ales pe o mobra grea, incarcata si cu mai mult decat destula putere. Oricum, e bine de stiut ca exista optiuni de ture lungi, fara sa-ti bati capul cu impachetat si carat un set de gume dupa tine. Ceea ce super confortabil (sa NU le ai cu tine :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare: pot prelungi mufa de la releu cu niște cabluri cu papuci mamă/tată? Am cabluri, papuci și clește special. De ce vreau să fac manevra asta?  Repoziționarea releului, pentru o mai bună ventilare și acces facil în caz de problemă. Papucii și cablurile vor fi izolate cu tub termostringent (varnish).

Trebuie cabluri cu secțiune mai mare de 1,5 mmp?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian, sfat! Cositoreste fiecare cablu dupa ce le-ai pozitionat si izolat corect intre ele, uita de papuci! Lipiturile sunt sfinte, eviti incintarea firelor si implicit a instalatiei, prin contacte imperfecte, oxizi si alte bolbotenii aparute la papuci. Astfel protejezi si releul cat si alternatorul.👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat. Si dupa aia mi-am dat seama ca trebuie scos rezervorul. Eu n-am talentul altora, asa ca sunt oarecum nevoit sa ma adaptez. Cu papucii imi era mai usor, ca am unii zdraveni, cu piedica/siguranta impotriva desfacerii accidentale. Inca nu am bagat mobra la iernat, asa ca oricum n-am chef sa ma apuc de mesterit. Nici mansoanele incalzite nu au fost montate, desi au fost cumparate de ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.12.2018 la 14:14, Lucian_M a spus:

Că dacă se buleste, e durerea sufletului până îl scot.

Ivan, de aia am întrebat mai întâi. Știam că la auto/moto nu prea e recomandată lipirea, că sunt șanse mai mari de a se rupe cablul de lângă lipitură.

Ca fapt divers, am montat pe F-ul meu doua relee de incarcare si doua CDI-uri (ca sa schimb in caz de "deces" subit si imi ia exact 15 minute). Am repozitionat ambele piese fiindca loc si locuri sunt destule pe orice motor (trebuie doar sa le descoperi si sa faci mici ghidusii ca sa nu-ti faci alte probleme) si firele le-am lipit, pus termocontractant pe fiecare fir si pozitionat lejer, fara sa strang micul manunchi de fire. Singurele prinderi mobile (tip mufa) le-am folosit in apropierea celor doua aparate electrice, dar si pe alea le-am verificat sa cupleze corect si sa nu se incalzeasca suplimentar mai mult decat este normal in functionare. Si sunt deja la sezonul doi fara probleme. O singura data am umblat la mufe ca sa verific si sa le potejez cu spray de contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufele (la care am avut acces) le-am dat cu wd40. Pe altele le-am murdarit cu vaselina siliconica, care rezista bine. Faza e ca as vrea sa imi iau un releu (de rezerva), pe care sa-l iau cu mine la drumurile lungi, sa-l schimb imediat daca imi face figuri. Nu am chef sa ma trezesc prin Croatia sau Austria ca-mi face figuri incarcarea. Astea doua sezoane nu mi-a facut figuri, insa de la 14,4 cat mi-a indicat ca incarca pana prin primavara, imi sta la 14,2 maxim, indiferent ce i-as face. Iar cu faza scurta si cu avarii imi scade la 12v. Asa ca un releu de schimb nu mi-ar strica, sa-l schimb rapid si usor. Si daca tot iau unul, vreu ceva cu mosfet, care sa suporte si ceva sarcina mai mare (nu ca as vrea sa pun cine stie ce pe mobra, insa ma tenteaza incalzirea in sa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti. M-ar bate si pe mine gandul sa trec la un Suzuki V-Storm de 650 cc dupa ce am condus din 2010 pana acum numai maxiscutere. Maxi-ul e destul de satisfacator pentru mine acum dar as vrea moto pentru a efectua depasirile mai repede si pentru variatie. As avea un buget aproximativ de 4000 EUR si as dori un model cat mai "dotat", cu ABS daca se poate. Problema pentru mine e la inaltime, am doar 1,72 m si nu as ajunge cu picioarele bine pe jos. E exclus sa-l tin pe varfuri pentru ca am avut un accident acum 2 ani cu maxi-ul care mi-a indoit laba piciorului drept spre interior si nu pot sta pe varfuri, trebuie sa pun tot piciorul pe sol ca sa am stabilitate (si acum ma mai resimt). Voi calatori destul de mult si cu pasager deci e de inteles de as dori aceste lucruri. Am inteles ca exista kit-uri (oase) de coborare pentru acest model dar nu stiu cat l-ar cobora si daca nu cumva afecteaza ciclistica. As dori ca modelul pe care il voi achizitiona sa aiba neaparat si cric central pentru ca locuiesc la bloc si nu am incredere sa las moto parcata pe cricul lateral perioade indelungate de timp (legata de un stalp cu antifurt). Am inteles ca daca montez kit de coborare as trebui sa tai din cricul central si din cel lateral dar nu stiu cat. De asemenea, daca mai exista si alte modalitati de coborare eficiente pentru acest model va rog sa-mi spuneti. Astept parerile voastre pertinente in acest sens. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe cineva care il coborase 25mm (kit de 25mm pt spate + coborat din jug cam tot atat) si ii mai trebuiau vreo 3-4 cm ca sa stea cu toata talpa (el avand vreo 160cm). Tu la 172 as zice ca 90% vei ajunge cu toata talpa cu kit de 25mm (si eventual bocanci). Totusi, ti-as recomanda mai degraba un CBF600s (de exemplu), care va fi si mai stabil pe sosea, si nici nu-ti mai bati capul cu coborarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cobori motocicleta va trebui sa umbli si la cricuri. Ala central poti sa nu il modifici dar va cere efort mai mare ca sa ridici motocicleta pe el. Mai poti sa faci si o modificare la sa ca sa ajungi si mai bine jos. 

Si legat tot de cric: motocicleta e mai stabila pe cricul lateral decat pe cel central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa ajungeti cu ambele piciore jos si cu tota talpa? Pe mobra se merge cu picioarele pe scarite nu pe jos. Iar de oprit e suficient un picior jos. Avem destule exemple in grup de baieti nu tocmai inalti care nu au nici cea mai mica problema in a merge cu ea asa cum e. Ba daca stau bine sa ma gandesc unii ar mai inalta-o nitel! :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, bozoro a spus:

Da de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa ajungeti cu ambele piciore jos si cu tota talpa? Pe mobra se merge cu picioarele pe scarite nu pe jos. Iar de oprit e suficient un picior jos. Avem destule exemple in grup de baieti nu tocmai inalti care nu au nici cea mai mica problema in a merge cu ea asa cum e. Ba daca stau bine sa ma gandesc unii ar mai inalta-o nitel! :)))) 

Pentru ca tine de skill. Daca nu ai experienta e bine de avut cat mai mult picior pe jos, in caz contrar pui mobra jos din cauza de lipsa de experienta. Imi aduc aminte de cand eram incepator ca am culcat-o chiar daca am avut ambele picioare jos. Si V-Stromul nu e chiar o 'pana' de motoreta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am culcat eu ER5, deși eram cu ambele picioare jos. Și aia e bicicletă pe lângă Vstrom. Neatenția. Pe asta mare încă nu am dat-o jos. Adică a văzut cimentul, că se agățase furtunul de la compresor de cric (lucram la ea). Ghinion de neșansă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer să fiu, la 1.80 mi se pare chiar joasă, spre motocicletă de stradă... Iar pe off-road șaua aia e absolut infectă. Nu îți permite să te muți față-spate... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XTZ750 e mai înaltă iar de XR650R nu mai zic... Încercați un KTM Adventure... O să vi se pară în pod :D

De câte ori văd discuția asta despre înălțimea la șa la v-strom mă bușește instant râsul... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...