Lucian_M Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 (editat) Acum 3 ore, bozoro a spus: Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani. Nu am acces la poze, dar am postat acum câțiva ani poze cu plăcuțele spate arse rău, din roșii erau negre, discul a fost terminat în cca 15000 km. Am pus EBC cu plăcuțe Brembo albastre și nu au mai apărut probleme. Înainte, cu discul original, tot Brembo albastre am folosit, le schimbăm tot cu culoarea originală, nu carbonizată. În prezent am Brembo albastre pe spate, au culoarea din fabrică, nu s-au carbonizat precum alea roșii, nici nu au rupt discul. No, explicație?! Faza cu frâna slăbuță pe ploaie am observat-o și eu, singura explicație ar fi că jegul din apă slăbește aderența plăcuțelor. Așa gândesc eu. Editat Iulie 6, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 La 06.07.2021 la 12:15, Lucian_M a spus: Nu am acces la poze, dar am postat acum câțiva ani poze cu plăcuțele spate arse rău, din roșii erau negre, discul a fost terminat în cca 15000 km. Am pus EBC cu plăcuțe Brembo albastre și nu au mai apărut probleme. Înainte, cu discul original, tot Brembo albastre am folosit, le schimbăm tot cu culoarea originală, nu carbonizată. În prezent am Brembo albastre pe spate, au culoarea din fabrică, nu s-au carbonizat precum alea roșii, nici nu au rupt discul. No, explicație?! Faza cu frâna slăbuță pe ploaie am observat-o și eu, singura explicație ar fi că jegul din apă slăbește aderența plăcuțelor. Așa gândesc eu. ca ai franat odata pana ai parlit placutele. Si probabil acea situatie nu ai mai avut'o cu astea albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 (editat) Stii ca merg cu pasager, franez cum cere situatia. Totusi de ce nu le-am parlit pe astea albastre, desi franez inclusiv cu spatele aproape de fiecare data? Am facut cateva concedii incarcat zdravan, cele albastre nu s-au parlit. Bine că mi-ai amintit, plăcuțele spate sunt paaaa! Se poate observa ca sunt duse de mult, nu le-am mai verificat, ca frana inca mai era ( ), dar urmeaza concediul si n-am chef de surprize. Dupa cum se observa, culoarea e la locul ei. La fel si protectia de fibra si cea de metal. Au cam 15000 km. Cele roșii au ținut 13.080 km. Nu spun eu, ci evidența pe care o țin, hârtia nu minte. Editat Iulie 7, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 9, 2021 Share Postat Iulie 9, 2021 La 07.07.2021 la 13:57, Lucian_M a spus: plăcuțele spate sunt paaaa! Mai țin 2 sezoane! Cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 9, 2021 Share Postat Iulie 9, 2021 Doar două?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 5, 2021 Share Postat August 5, 2021 o recomandare actuala de magazin online cu piese pt vstrom? caut niste consumabile, simeringuri de ulei, rulmenti de jug, placute de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 5, 2021 Share Postat August 5, 2021 La orice magazin de piese auto, mergi cu certificatul. Iar daca nu aduc piesele corecte, le faci retur fara batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 (editat) La 05.08.2021 la 18:40, bocosb a spus: o recomandare actuala de magazin online cu piese pt vstrom? caut niste consumabile, simeringuri de ulei, rulmenti de jug, placute de frana Motodiscount.ro II zici ce model de moto ai și iti recomanda ruloemti și consumabile pentru acel model. Consumabilele sunt făcute de alte firme producătoare, fac pentru mai multe tipuri de motoare, de exemplu pentru rulmenți, simeringuri, garnituri, etc, ai firma All Balls. Foarte ok ca produse și se găsesc la orice magazin moto. Placute de frana, la fel, ai Brembo care produce astfel de produse, în funcție de agregatul moto. Toate se găsesc la orice magazin moto. Sau, aproape orice magazin moto... Ps: pentru curierat, poate nu sunt toți disponibili, îți dau câteva exemple de magazine din București: motodiscount.ro, mymoto.ro, adalmotors.ro Și kronaumoto.ro Editat August 10, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 51 minute, misionaru a spus: All Balls. Foarte ok ca produse Te piși pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 31 minute, vis-a-vis a spus: Te piși pe ele... Nu contest preferințele fiecăruia, dar dacă nu argumentezi și nu aduci alternative, e degeaba postul tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Specific pt v-strom, rulmenții țin foaaarte puțin față de original. Cuzineții de furcă, schimbați anual. Etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Unii zic că sunt buni, alții nu. Depinde și cum exploatează mobra fiecare. Nu mai rețin ce rulmenți am pus pe față ultima dată, în 2020, dar anul ăsta agățau și decât să plâng prin cine știe ce țară, am mers la un magazin de rulmenți și am luat Koyo sau SKF, nu mai rețin. Și i-am montat, firește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 La 10.08.2021 la 20:00, vis-a-vis a spus: Te piși pe ele... La 10.08.2021 la 20:32, misionaru a spus: Nu contest preferințele fiecăruia, dar dacă nu argumentezi și nu aduci alternative, e degeaba postul tău. Aici si eu sunt de acord. Rulmenti ieftini, facuti prin china, dimensiuni aproximative, durata de vita mica. Pe testate si probate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 la mine SKF au avut rezultate bune. adica dupa doi ani si 25k nu dadeau semne ca vor sa fie schimbati. si au fost si mai ieftini decat cei din magazinele moto. toata treaba e sa stii dimensiunile si codul/tipul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 Important e să fie capsulați și să le mai bagi puțină vaselină dacă nu au. Nu să îi îneci în vaselină, dar nici aproape uscați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 De obicei vin cu puțină vaselină, m-am învățat minte și le adaug eu încă un pic de CRC super adhesive grease. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 OK, deci ca o concluzie, ce recomandări aveți? Am înțeles, All Balls sunt nașpa. SKF poate? Alte sugestii? Și eu sunt la fel de interesat de subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 FAG, dacă găsești. Mai mult SKF, Koyo și Tourmax ai în ofertă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 13, 2021 Share Postat August 13, 2021 Acum 10 ore, misionaru a spus: OK, deci ca o concluzie, ce recomandări aveți? Am înțeles, All Balls sunt nașpa. SKF poate? Alte sugestii? Și eu sunt la fel de interesat de subiect. SKF in general sunt facti in china in ultima vreme. Koyo de Japonia sau Romania, FAG da sa fie de Portugalia nu de china... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 13, 2021 Share Postat August 13, 2021 Mulțumesc pentru răspunsuri domnilor. Uite, o discuție constructiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 13, 2021 Share Postat August 13, 2021 WRP sunt fabricați in China sau Taiwan. Am montat câteva găleți de rulmenți, părerea mea e că depinde cum e utilizată mobra (mers alert, cu pasager și bagaje, pe drumuri nasoale, sparte, trecut prin pâraie și bălți etc), cum e întreținută (mă refer la spălat cu spumă și jet), dacă a fost adăugată vaselină înainte de montaj samd. Btw, voi ce vaselină utilizați pentru rulmenți? Și nu musai ce utilizați, ci dați exemple de ce e mai bun de pe piață. Consider că CRC face niște produse foarte bune, dar nu sunt ei musai topul. Deci, ce vaselină băgăm în rulmenții de la roți? Dar la jug, basculă, articulații amortizor? Eu unul chiar vreau să folosesc consumabile de calitate, că nu am rulaj mare și pot folosi ceva bun fără să mă zgârcesc. Și am observat că lumea apreciază dacă vede treaba făcută cum trebuie (unii se mai pricep la detalii de genul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 13, 2021 Share Postat August 13, 2021 16 hours ago, bozoro said: SKF in general sunt facti in china in ultima vreme. Koyo de Japonia sau Romania, FAG da sa fie de Portugalia nu de china... Eu am luat skf pt roata fata facuti in bulgaria, iar semeringurile vandute de skf facuti in china. Pt roata spate, dimensiuniea a cam impus koyo, care a venit de pe japan. Cat despre kiturile allballs la roti, desi 2rs, nici macar 30k km cat tin 1rs originali. Dar cu koyo si skf in roti, rotile se invart vreo 50 k km, cea ce pt cat costa, adica 50 de euro, este absulut un cost neglijabil. On 8/12/2021 at 6:34 PM, Lucian_M said: De obicei vin cu puțină vaselină, m-am învățat minte și le adaug eu încă un pic de CRC super adhesive grease. Cum bagi vaselina intr un rulment 2RS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 13, 2021 Share Postat August 13, 2021 Simplu: scot un simering și împing vaselină înăuntru. Să nu-mi spui că n-ai scos niciodată simeringuri de la rulmenți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Salutari, caut pentru un prieten care are un V Strom 650, an de fabricatie 2012, suportul pentru side-case-uri. Daca are si cutiile aferente in stare buna, este si mai bine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 10 hours ago, Lucian_M said: Simplu: scot un simering și împing vaselină înăuntru. Să nu-mi spui că n-ai scos niciodată simeringuri de la rulmenți... Nu E sub 20 de lei 1 rulment de la roata fata, amandoi cu semringurile aferente costa 55 lei si tin 50 k km, de asta am ales 2rs ca sa nu gresez si sa nu curat nimic. De la bicicleta si alti rulmenti ce ar fi bine sa fie gresati stiu ca tot ce e in plus oricum iese afara. In principiu referitor la intrebarea ta cu firma, vaselina e vaselina, are niste specificatii, fie contine molibden, fie teflon, fie grafit, fie litiu, fie silicon, apoi exista vaselina speciala de rulmenti, pt temp ridicata, pt temp normal etc. Tot teoria zice ca trebuie sa respecte un stas. Apoi de lene am descoperit vaselinele la spray M am jucat cu mai multe sprayuri Soudal de la hornbach, cu rezultate bune ai un pret mega decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.