Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

la 1,75 nu e nici o problema in a conduce nici o motocicleta. Diferenta dintre 650 si 1000 e de maxim 2-3 cm, depinde de anii de fabricatie, sa nu uitam ca in calcul trebuie luata si latimea.

Totul se rezuma la buget. Un 650 nou 2014 e undeva la 6 mii de euro plus minus in functie de multi factori, pe cand 1000 le cel nou e la 8/9 mii. Vb de 3 mii diferenta. Se stie ca in teorie 650 u e mai fiabil decat 1000le. 1000le sufera de ceva problema la ambreaj si stator parca, bube nerezolvate cica nici dupa noua seria lansata. La modelu nou de 650 fata de cel vechi(2012) cica or imbunatatit una alta la motor dar o aparut o problema la releul de incarcare.

Ca si consum 650 nou, 650 vechi, 1000le nou, 1000 le vechi. Cel mai bine vezi consumurile pe spritmonitor.de alegi acolo paginile din mijloc ca sa iti faci o idee.

Ca putere daca mergi singur e suficient 650 u, daca mergi 2 si ii dai in freza e de preferat 1000le, dar apoi vine problema consumului :)

In ordinea finantelor e de ales intre generatia 2008-2012 de 650, apoi 2012-prezent de 650 si 2014-prezent de 1000. As evita 1000le vechi si asta doar din discutiile de pe forumuri, parere formata posibil prost. ABS ul ca dotare ar trebui sa fie obligatoriu in alegerea modelului.

La buget de peste 10 mii de euro vb deja de (alte) motociclete :) pana ni le vom permite mai ne dam pe vstroame :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a zis foarte corect ca doar in teorie e mai fiabil. in realitate cate dl1000 au ramas pe marginea drumului din cauza problemei ambreiajului?

Fabio ar putea sa ne dea o statistica mai buna ca pe mana lui au trecut destul de multe.

 

legat de inaltime, cu siguranta la 1.75 cam poti sa conduci orice motocicleta. eu am 1.66m si merg pe dl1000. si sunt multi posesori de v-strom de înălțimea mea :) . eu chiar bălesc la un ktm dar am o mica retinere legata de bani :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a zis foarte corect ca doar in teorie e mai fiabil. in realitate cate dl1000 au ramas pe marginea drumului din cauza problemei ambreiajului?

Fabio ar putea sa ne dea o statistica mai buna ca pe mana lui au trecut destul de multe.

 

legat de inaltime, cu siguranta la 1.75 cam poti sa conduci orice motocicleta. eu am 1.66m si merg pe dl1000. si sunt multi posesori de v-strom de înălțimea mea :) . eu chiar bălesc la un ktm dar am o mica retinere legata de bani :))

Mmmda , cum ziceam bugetul, inaltimea nu mai e o problema :))

» Post actualizat in 17 Jan 2016 14:22

@cooldeep :

Hai sa nu vorbim de lucruri sfinte totusiMultumesc frumos pt sfaturi , inteleg ce spui , cu abs cu ambreiajul dar fiabilitatea pana la urma ? E sau nu doar pe hartie?

Eu pusesem ochii pe un 1000 din 2004 ceea ce e cam vechiut din ce spui tu , pt mine ar fi parfum tinand cont de buget.

» Post actualizat in 17 Jan 2016 14:25

As putea alege in locul celui de 1000 unu de 650 mai nou in banii aia totusi. Cat despre pasager , n-am:)) deci as merge singura dar trebuie sa ma tin dupa Intruderul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un miar din 2004 cu 63000km la bord, absolut nici o problema

atentie : kawasaki klv 1000 sunt tot v strom 1000, dar vandute de kawasaki

singura modificare facuta sunt franele, niste distantori, alti etrieri si alte placute de frana

franele sunt mediocre atat la 650 cat si la 1000, exceptie facand modelele cu abs

dl 1000 - mai bun la ture lungi , incarcat, cu viteze mai mari de croaziera, este mai greu si sta mai bine pe sosea

dl 650 - mai bun daca mergi des si in oras, consumul mai mic, mai usurica , mai manevrabila in oras

 

daca citesti pe forumuri despre fiabilitate te ia durerea de cap oricum, nimeni nu intra pe forum sa spuna cat de bine ii merge mobra de 650 sau 1000

http://www.vstrom.info/Smf/index.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat vstrom de 650 cu ABS din 2010 :) Am facut aceasta alegere dupa ce am citit unele forumuri evident. Trebuie sa recunosc ca "fiabilitatea" a fost cel mai important lucru ce l-am luat in calcul. Cum am mai spus-o, echipajul Micadu cu plimbarile lor plus inca cineva care a pelcat de la polu nord si s-a oprit in australia, iar pe aceste drumuri nici unii nu au avut probleme (doar intretinere curenta) m-au facut sa ma hotarasc ca 650 u e cea mai ok optiune. Defapt am mai facut un test ride acum cativa ani cu un 650 pe niste dealuri prin germania cu un model 2004 si la primul contact cu el mi-a placut la nebunie.

Pe spritmonitor.de sunt 5 pagini cu dl1000 si 22 cu cel de 650. Nu zic ca e un punct de referinta, dar se pare ca in europa sunt mai multe 650uri pe drumuri.

 

PS: daca as locui in germania nu as rezista sa nu am un FJR1300 strict pt autostrazi :), iar daca as fi castigat la lotto si banii nu ar fi o problema, as avea o multime de motoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam de inaltime nu de putere tinand cont ca am mers si mai merg pe un Power Cruiser Suzuki Intruder C 1800.

Salut,

 

Nu o sa ai probleme de inaltime sa la statura ta - si eu sunt tot pe acolo (ajung cu juma' de talpa). Un pic de atentie la manevre pe loc la inceput apoi o sa te obisnuiesti.

Gandeste-te mai mult la ce vrei sa faci cu mobra. Daca predominant touring in 2 cu bagaje e recomandat 1000 (indiferent de producator) iar daca predominant oras cu ture de weekend singur + cate o tura de concediu in 2 - poti merge linistit pe 650cmc.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 18 Jan 2016 11:15

PS1 - acum vad ca intruderul e de 1800cmc ... probabil ca cel mai relaxat te tii de el cu dl-ul de 1000. :)

PS2 - daca ar trebui din nou sa-mi re-cumpar mobra as alege neaparat cu ABS

 

stima si bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un miar din 2004 cu 63000km la bord, absolut nici o problema

atentie : kawasaki klv 1000 sunt tot v strom 1000, dar vandute de kawasaki

singura modificare facuta sunt franele, niste distantori, alti etrieri si alte placute de frana

franele sunt mediocre atat la 650 cat si la 1000, exceptie facand modelele cu abs

dl 1000 - mai bun la ture lungi , incarcat, cu viteze mai mari de croaziera, este mai greu si sta mai bine pe sosea

dl 650 - mai bun daca mergi des si in oras, consumul mai mic, mai usurica , mai manevrabila in oras

 

daca citesti pe forumuri despre fiabilitate te ia durerea de cap oricum, nimeni nu intra pe forum sa spuna cat de bine ii merge mobra de 650 sau 1000

http://www.vstrom.info/Smf/index.php

Ms frumos pt raspuns , m-am uitat si la klv , intradevar sunt cam aceiasi chestie si cam tot in pretul ala se invart. Eu o vreau pt drumuri lungi , poate foarte putin oras sau ture scurte . O sa ma mai documentez intre timp.

» Post actualizat in 18 Jan 2016 20:21

eu mi-am luat vstrom de 650 cu ABS din 2010 Am facut aceasta alegere dupa ce am citit unele forumuri evident. Trebuie sa recunosc ca "fiabilitatea" a fost cel mai important lucru ce l-am luat in calcul. Cum am mai spus-o, echipajul Micadu cu plimbarile lor plus inca cineva care a pelcat de la polu nord si s-a oprit in australia, iar pe aceste drumuri nici unii nu au avut probleme (doar intretinere curenta) m-au facut sa ma hotarasc ca 650 u e cea mai ok optiune. Defapt am mai facut un test ride acum cativa ani cu un 650 pe niste dealuri prin germania cu un model 2004 si la primul contact cu el mi-a placut la nebunie.

Pe spritmonitor.de sunt 5 pagini cu dl1000 si 22 cu cel de 650. Nu zic ca e un punct de referinta, dar se pare ca in europa sunt mai multe 650uri pe drumuri.

 

PS: daca as locui in germania nu as rezista sa nu am un FJR1300 strict pt autostrazi , iar daca as fi castigat la lotto si banii nu ar fi o problema, as avea o multime de motoare

Prima data m.am gandit la miar pentru ca am zis ca o sa ma plictisesc repede de 650 si o sa vreau sa o schimb dar dupa ce am mai citit , dupa ce mi.ati raspuns voi parca parca mi.as lua 650 , fiind mai usoara si mai manevrabila, tinand cont si de consum.

1000le cu abs nu mi.l permit deocamdata , deci ar ramane tot un 650 daca as opta pt abs .

PS: si eu as vrea sa castig la lotto sa imi iau cate un motor din fiecare clasa care imi place , dar mai intai trebuie sa pun la lotto :))

» Post actualizat in 18 Jan 2016 20:31

Salut,

 

Nu o sa ai probleme de inaltime sa la statura ta - si eu sunt tot pe acolo (ajung cu juma' de talpa). Un pic de atentie la manevre pe loc la inceput apoi o sa te obisnuiesti.

Gandeste-te mai mult la ce vrei sa faci cu mobra. Daca predominant touring in 2 cu bagaje e recomandat 1000 (indiferent de producator) iar daca predominant oras cu ture de weekend singur + cate o tura de concediu in 2 - poti merge linistit pe 650cmc.

 

stima,

paul» Post actualizat in 18 Jan 2016 11:15PS1 - acum vad ca intruderul e de 1800cmc ... probabil ca cel mai relaxat te tii de el cu dl-ul de 1000. :)

PS2 - daca ar trebui din nou sa-mi re-cumpar mobra as alege neaparat cu ABS

 

stima si bafta,

paul

Eu o sa merg singura majoritatea timpului, nah barbatii nu prea interactioneaza cu saua din spate :))

Vreau sa gasesc ambele modele pentru un drive test ca sa imi pot da seama ce ma coafeaza , intradevar eu o vreau pt ture lungi , dar as prefera sa ajung cu toata talpa jos si sa fie usor manevrabila.

Sa inteleg ca e chiar indispensabil ABS-ul?

Multumesc frumos,

Adriana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa gasesc ambele modele pentru un drive test ca sa imi pot da seama ce ma coafeaza , intradevar eu o vreau pt ture lungi , dar as prefera sa ajung cu toata talpa jos si sa fie usor manevrabila.

Sa inteleg ca e chiar indispensabil ABS-ul?

Multumesc frumos,

Adriana

Nu mi s-a parut sa fie inaltimi semnificativ diferite la sa intre 650 si 1000 din cate imi amintesc si nici de greutate foarte mari intre cele 2 modele.

Fara sa vreau sa redeschid discutii mai vechi - cand esti incarcat cu bagaje o viteza de croaziera inca in siguranta pentru 650 este 130/140 - daca vrei mai dupa 160 orienteaza-te spre 1000. Cu 650 va trebui sa pregatesti depasirile, cu 1000-le poti sa fii mai impulsiv fara sa te trezesti surprins in mijlocul depasirilor. Depinde de tine ce iti place intr-o calatorie.

Acum "vad" ca esti Adriana si nu Adrian A(dam). Centrele de greutate sunt destul de sus la ambele modele si din acest motiv sunt considerate greu de manevrat pe loc - sper ca esti mai voinica de felul tau in general. Ar mai fi bine de stiut ca la ambele modele se mai poate cobori din suspensii, saua se poate modela sa mai cobori din inaltime.

Diferente de fiabilitate nu sunt intre modele incat sa merite sa fie considerate un criteriu de alegere.

ABS-ul nu este indispensabil insa pentru mine de cateva ori ar fi facut diferenta - caine sarit disperat in mijlocul strazii, mazga si trebuit sa incetinesc si corelat cu oboseala - am blocat fata si am fost jos. Ma consider foarte prudent insa se intampla sa mai fii pus si in situatii de urgenta. Nu m-as baza pe ABS dar as fi mai linistit. Nu il vei folosi des dar cand vei avea nevoie iti vei fi dorit sa il ai. Poate face diferenta intre un far spart si unul intreg, intre carene sparte si carene intregi, intre un concediu relaxant si concediu pe platforma, intre genunchi/coate intregi sau sparte.

Oricum este bine sa te decizi dupa ce vei merge pe ambele modele.

 

Bafta si te asteptam sa ne zici ce decizie ai luat.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi s-a parut sa fie inaltimi semnificativ diferite la sa intre 650 si 1000 din cate imi amintesc si nici de greutate foarte mari intre cele 2 modele.

Fara sa vreau sa redeschid discutii mai vechi - cand esti incarcat cu bagaje o viteza de croaziera inca in siguranta pentru 650 este 130/140 - daca vrei mai dupa 160 orienteaza-te spre 1000. Cu 650 va trebui sa pregatesti depasirile, cu 1000-le poti sa fii mai impulsiv fara sa te trezesti surprins in mijlocul depasirilor. Depinde de tine ce iti place intr-o calatorie.

Acum "vad" ca esti Adriana si nu Adrian A(dam). Centrele de greutate sunt destul de sus la ambele modele si din acest motiv sunt considerate greu de manevrat pe loc - sper ca esti mai voinica de felul tau in general. Ar mai fi bine de stiut ca la ambele modele se mai poate cobori din suspensii, saua se poate modela sa mai cobori din inaltime.

Diferente de fiabilitate nu sunt intre modele incat sa merite sa fie considerate un criteriu de alegere.

ABS-ul nu este indispensabil insa pentru mine de cateva ori ar fi facut diferenta - caine sarit disperat in mijlocul strazii, mazga si trebuit sa incetinesc si corelat cu oboseala - am blocat fata si am fost jos. Ma consider foarte prudent insa se intampla sa mai fii pus si in situatii de urgenta. Nu m-as baza pe ABS dar as fi mai linistit. Nu il vei folosi des dar cand vei avea nevoie iti vei fi dorit sa il ai. Poate face diferenta intre un far spart si unul intreg, intre carene sparte si carene intregi, intre un concediu relaxant si concediu pe platforma, intre genunchi/coate intregi sau sparte.

Oricum este bine sa te decizi dupa ce vei merge pe ambele modele.

 

Bafta si te asteptam sa ne zici ce decizie ai luat.

paul

Da Adriana sunt :))) si voinica de fel nu stiu ce vrei tu sa spui , am 75 de kg la 1.75m.

Asa stiam si eu cu coboratul din suspensii si chiar vroiam sa intreb , multumesc frumos pentru detalii si raspunsuri , o sa tin cont de ele . Cat despre postul cu pricina alegerii cred ca va mai dura ceva , inca lucrez la buget.

Numai bine!

Adriana

» Post actualizat in 19 Jan 2016 19:20

De asemenea este si o oferta a unui coleg de pe forum /index.php?/topic/734292-suzuki-vstrom-dl650-abs-2010/

Da am vazut-o ieri , e superba , dar intentionez sa imi iau motocicleta din Germania. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar o scurta părere. Adriana din punctul meu de vedere 1000 cam mare si greu fata de 650.

 

Încearcă Vsromul 650 cu ABS după 2012, e superioară vechiului 1000. De cel nou nu pot comenta decat de bine, dar e totuși greutz.

 

E doar o părere, nu trebuie luată in seama neaparat.

 

Mmmda , cum ziceam bugetul, inaltimea nu mai e o problema :)) » Post actualizat in 17 Jan 2016 14:22@cooldeep :

Hai sa nu vorbim de lucruri sfinte totusiMultumesc frumos pt sfaturi , inteleg ce spui , cu abs cu ambreiajul dar fiabilitatea pana la urma ? E sau nu doar pe hartie?

Eu pusesem ochii pe un 1000 din 2004 ceea ce e cam vechiut din ce spui tu , pt mine ar fi parfum tinand cont de buget.» Post actualizat in 17 Jan 2016 14:25As putea alege in locul celui de 1000 unu de 650 mai nou in banii aia totusi. Cat despre pasager , n-am:)) deci as merge singura dar trebuie sa ma tin dupa Intruderul de mai sus.

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar o scurta părere. Adriana din punctul meu de vedere 1000 cam mare si greu fata de 650.

Încearcă Vsromul 650 cu ABS după 2012, e superioară vechiului 1000. De cel nou nu pot comenta decat de bine, dar e totuși greutz.

E doar o părere, nu trebuie luată in seama neaparat.

Da , inteleg perfect ce spui , sunt constienta ca e mare si greoaie dar nu am vrut sa ma dau inapoi pana nu merg pe una iar atunci ma pot pronunta daca e sau nu de mine .

Eu abia ma gandesc la un 650 din 2007 -2008 hai poate cu un pic de strangere din dinti 2009 , deja dupa, vorbim de lucruri sfinte cum ziceam . Eu sper sa imi permit una in primavara-vara asta , daca ma gandesc la una dupa 2012 mai stau vreo 2 ani fara motor si nu mai pot, o iau razna :))

La faza cu gretutatea si marimea o sa tin cont , chiar conteaza pt mine , dar la 2012+ e deja mision imposible .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , inteleg perfect ce spui , sunt constienta ca e mare si greoaie dar nu am vrut sa ma dau inapoi pana nu merg pe una iar atunci ma pot pronunta daca e sau nu de mine .

Eu abia ma gandesc la un 650 din 2007 -2008 hai poate cu un pic de strangere din dinti 2009 , deja dupa, vorbim de lucruri sfinte cum ziceam . Eu sper sa imi permit una in primavara-vara asta , daca ma gandesc la una dupa 2012 mai stau vreo 2 ani fara motor si nu mai pot, o iau razna :))

La faza cu gretutatea si marimea o sa tin cont , chiar conteaza pt mine , dar la 2012+ e deja mision imposible .

 

Dar de ce vrei sa ramai in gama VStrom?

Un BMW 1100-1150R sau RT nu ti-ar place?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca singura ta problema ar fi tot greutatea. 230-240 de kile sunt multe chiar si pentru noi. nu se justifica in comparatie cu plusurile 650-ului.

Deci 230 -240 la cea de 1000?

» Post actualizat in 20 Jan 2016 21:47

 

Dar de ce vrei sa ramai in gama VStrom?

Un BMW 1100-1150R sau RT nu ti-ar place?

Despre ce ani vorbim? M.am uitat acum ca nu stiam sigur daca vorbim despre acelasi model , mi se pare mult mai mare si greoaie, nu stiu nimic despre gama asta, si vad ca si pretul este vizibil mai ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,,,la modelul 1000 dl ,greutatatea este de 240 kg ,.dar daca mai ai si ceva fiare pe ea ,,adica cric ,crash bar si suporti genti cred ca se mai adauga cateva kg,,legat de consum te asigur ca diferenta nu este foarte mare ,,,conteaza felul in care mergi

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,,,la modelul 1000 dl ,greutatatea este de 240 kg ,.dar daca mai ai si ceva fiare pe ea ,,adica cric ,crash bar si suporti genti cred ca se mai adauga cateva kg,,legat de consum te asigur ca diferenta nu este foarte mare ,,,conteaza felul in care mergi

 

Cu respect

din amintiri 220 versus 236 (wet weight) dar tot din aceiasi sursa nu simti diferenta (par amandoua la fel de grele).

si cred ca daca Adrianei o sa ii fie ok greutatea la dl650 nu cred ca o sa aibe o problema nici cu dl1000.

Mi-a mai trecut prin cap un avantaj pentru dl650 - in mod normal asigurarea ar trebui sa fie mai ieftina in germania.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...