MOTORIOUS Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) Ivanp...Nu există riscul ca furtunele să sară din coliere datorită presiunii?Colierele nu par din fabrică.Intreb asta fiindcă si eu vreau să relochez un regulator de presiune la un chopper.Apropo!A apărut nouă DL1000 XT lansată alaltăieri la Koln.Roti spitate,asistenta la pornire si multe altele.Ma bucur ca nu m-am grăbit. Editat Octombrie 7, 2016 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Ivanp...Nu există riscul ca furtunele să sară din coliere datorită presiunii?Colierele nu par din fabrică.Intreb asta fiindcă si eu vreau să relochez un regulator de presiune la un chopper.Apropo!A apărut nouă DL1000 XT lansată alaltăieri la Koln.Roti spitate,asistenta la pornire si multe altele.Ma bucur ca nu m-am grăbit. Salut, Fiecare mufa si filtrul au un guler care nu permite iesirea furtunului dupa ce colierele sunt stranse. Filtrul este folosit si la auto unde conexiunile sunt facute tot cu colier mecanic. Cel putin in 2 cazuri functioneaza fara probleme de vre-o 2 ani. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Aha...Merci!Există în comerț mufe din astea cu cuplaj?Mie îmi trebuie la o Yamaha Raider.Banuiesc,ca sunt standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Caut becuri Philips H4 Motovision. Se mai fabrica sau le-au inlocuit cu cele denumite CityVision? Nu le mai gasesc pe niciunde si unde le gasesc (becurionline.ro) imi zic ca nu le au pe stoc. merci, paul Aha...Merci!Există în comerț mufe din astea cu cuplaj?Mie îmi trebuie la o Yamaha Raider.Banuiesc,ca sunt standard. Hmmm ... nush' ce sa zic. Nu le-am gasit vazut niciunde de vanzare in cautarile mele pentru alte tampenii. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Caut becuri Philips H4 Motovision. Se mai fabrica sau le-au inlocuit cu cele denumite CityVision? Nu le mai gasesc pe niciunde si unde le gasesc (becurionline.ro) imi zic ca nu le au pe stoc. merci, paul Hmmm ... nush' ce sa zic. Nu le-am gasit vazut niciunde de vanzare in cautarile mele pentru alte tampenii. numai bine, paul Salut Paul! Iti iau eu daca vrei. Dar nu neaparat Motovision, ca e doar reclama de ele. Eu am fost la ei, la reprezentanta, si mi-au zis sa nu iau d-alea, ci X Tream Vision 130%. Am pus si pe moto si pe masina si am lumina ca ziua, alba, foarte ok. Cele Motovision sunt doar 100%, astea sunt 130%. Si mai ieftine cu vreo 5 lei, nesemnificativ. Anyway, daca vrei, trec luni si le iau si ti le trimit cumva. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Salut Paul! Iti iau eu daca vrei. Dar nu neaparat Motovision, ca e doar reclama de ele. O zi faina! Salut Madalin, Multumesc mult de ajutor. Xtreme vision gasesc aici local si am acum dar mi s-a pus pata pe motovision pe care le-am folosit in trecut si mi-e dor de tenta portocalie specifica. Multumesc mult. Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Salut Madalin, Multumesc mult de ajutor. Xtreme vision gasesc aici local si am acum dar mi s-a pus pata pe motovision pe care le-am folosit in trecut si mi-e dor de tenta portocalie specifica. Multumesc mult. Paul Au la emag.ro http://www.emag.ro/bec-far-philips-h4-moto-vision-30-12v-55w-12342prbw/pd/DY4K2MBBM/?gclid=CjwKEAjwj92_BRDQ-NuC98SZkWYSJACWmjhlzM45olYLmlAf3CgFMVHqG1zLA3rr52mifO5k3-1qHxoCWB_w_wcB&gclsrc=aw.ds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Au la emag.ro Nu-s alea care trebuie - din descriere au mai multa lumina (+30%) si sunt rezistente la vibratii. Dar nu au tenta aceea portocalie. Multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Ok, tu stii ce-i cu alea portocalii In alta ordine de idei vreau sa stiu si eu ce consum aveti cu DL 1000. Eu am fost pana Cheile Dambovicioarei, cu pasager, laterale si topcase full, si la dus si la intors. Am mers destul de tare pe unde am putut, si 160 km/h, spre Trgoviste si am facut calculul din pompa in pompa: 5,66%. Nu mi se pare exagerat, cu atat mai mult cu cat BMW 1200 GS, al sotiei, consuma 5,5% fara pasager. Eram doar curios cum sta cu consumul fata de altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Eu zic ca i bn la cat ai tras de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 A mea ia intre 3,9 si 4,5 (cu/fara pasager). Nu am incercat cu bagaje, ca n-am avut pe unde. Dar nici nu am tras de ea sa o rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Nici eu am tras de ea, merge lejer cu 6.000 rot/min la 160 km/h. A fost remapata de GeoTNG, a primit filtru K&N. E normal ca 650-ul sa consume mai putin, de aceea ma interesa un consum la una de 1000. Dar asa imi fac cel putin o parere. E clar ca n-am cum sa scot consum de 4 la un motor de 996 cmc. O seara faina si merci pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 de regula iei mijlocu de aici http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/48-Suzuki/979-DL_1000_V-Strom.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2012 deci un 6 juma - 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 de regula iei mijlocu de aici http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/48-Suzuki/979-DL_1000_V-Strom.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2012 deci un 6 juma - 7 Aham, merci. E sub jumatea mediei, m-am linistit. Eram curios pentru ca, prin remapare, GeoTNG a imbogatit amestecul de carburant pe anumite plaje de turatii, crescand puterea. Fix ceea ce vorbeam cu el, ca e posibil ca atunci cand teoretic ar consuma mai multa benzina, schimband raportul aer-benzina, si lasand motorul sa functioneze in parametri, ne-gatuit, sa consume mai putina benzina in general. Nu am pus-o pe un stand sa vad exact ce putere are, dar e clar ca fata de varianta stock, gatuita, acum trage ca si cum ar avea 10-20 de CP in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Ok, tu stii ce-i cu alea portocalii In alta ordine de idei vreau sa stiu si eu ce consum aveti cu DL 1000. Eu am fost pana Cheile Dambovicioarei, cu pasager, laterale si topcase full, si la dus si la intors. Am mers destul de tare pe unde am putut, si 160 km/h, spre Trgoviste si am facut calculul din pompa in pompa: 5,66%. Nu mi se pare exagerat, cu atat mai mult cu cat BMW 1200 GS, al sotiei, consuma 5,5% fara pasager. Eram doar curios cum sta cu consumul fata de altele. DL1000 K8 , Alexandroupoli - Bucuresti, ~30litri. Nu mai stiu cu ce viteza am mers dar am ajuns in Giurgiu in 5:30 ore cu tot cu o pauza de 30 min de alimentare si doua treceri de frontiera. de regula imi consuma intre 5 si 8l/100km in functie de cum merg. mai mult de 8 nu mi-a consumat niciodată TNG probabil ti-a eliminat limitarea din treapta a 6-a si de asta ai impresia ca ti-a crescut puterea . daca vrei sa faci o treaba mai buna iti iei un Power Commander si ai rezolvat problema mai elegant. TNG are stand Dyno ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Stai: 6000 rpm la 160/h? Am cu DL650 fix 5000 rpm la 110/h. Ciudate rapoarte are DL1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Stai: 6000 rpm la 160/h? Am cu DL650 fix 5000 rpm la 110/h. Ciudate rapoarte are DL1000... Ciudate rau! Si eu abia m-am obisnuit. Avem si un BMW GS 1200 si eram tentat sa-l compar cu ala. N-are nici o legatura. Plus ca am observat ca-i place la peste 5.000 rot/min, si ca mers, si consum. Schimb a sasea peste 120km/h. Cand mai fac un drum in afara Capitalei, ma uit mai exact la turatii si le notez. » Post actualizat in 10 Oct 2016 09:47 DL1000 K8 , Alexandroupoli - Bucuresti, ~30litri. Nu mai stiu cu ce viteza am mers dar am ajuns in Giurgiu in 5:30 ore cu tot cu o pauza de 30 min de alimentare si doua treceri de frontiera. de regula imi consuma intre 5 si 8l/100km in functie de cum merg. mai mult de 8 nu mi-a consumat niciodată TNG probabil ti-a eliminat limitarea din treapta a 6-a si de asta ai impresia ca ti-a crescut puterea . daca vrei sa faci o treaba mai buna iti iei un Power Commander si ai rezolvat problema mai elegant. TNG are stand Dyno ? Are. Nu stiu cu Power Commander cum e, a mea fiind K3. Nu prea se pupa toate gadgeturile electronice pe ea, dar ma interesez. Daca sti ceva mai mult... O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Ok, tu stii ce-i cu alea portocalii In alta ordine de idei vreau sa stiu si eu ce consum aveti cu DL 1000. Eu am fost pana Cheile Dambovicioarei, cu pasager, laterale si topcase full, si la dus si la intors. Am mers destul de tare pe unde am putut, si 160 km/h, spre Trgoviste si am facut calculul din pompa in pompa: 5,66%. Nu mi se pare exagerat, cu atat mai mult cu cat BMW 1200 GS, al sotiei, consuma 5,5% fara pasager. Eram doar curios cum sta cu consumul fata de altele. salutare,,,,la DL 1000 - K7 al meu sta cam asa : daca merg singur si cu bagaje fulll,,,se duce la 5,4% iar daca merg si cu sotia si cu bagaje si mai multe nu sare de 6,4%,,teste facute in mai multe randuri si rezultatul a fost acelasi avand in vedere ca filtru de aer este K&N + BUJII IRIDIUM ( viteza de croaziera nu depaseste 130 km/h ca altfel iau pumni in casca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) Nici eu am tras de ea, merge lejer cu 6.000 rot/min la 160 km/h. A fost remapata de GeoTNG, a primit filtru K&N. E normal ca 650-ul sa consume mai putin, de aceea ma interesa un consum la una de 1000. Dar asa imi fac cel putin o parere. E clar ca n-am cum sa scot consum de 4 la un motor de 996 cmc. O seara faina si merci pentru raspunsuri! media mea pt un dl 1000 k7 se poate vedea in semnatura... legat de consum de 4%... o sigura data am vazut acest consum la a mea pe un traseu de vreo 300 km unde nu am depasit 110 pe autostrada si 80 pe drumuri nationale. Avantajele si dezavantajele mersului cu incepatori ) (nu ma plang) Editat Octombrie 10, 2016 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Nici eu am tras de ea, merge lejer cu 6.000 rot/min la 160 km/h. La 8000 rpm intr-a sasea ce viteza ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 chiar vrei sa stii? nu recomand. motorul poate.... insa aerodinamica poate sa te incurce un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 nu au tenta aceea portocalie. Din biologia ochiului si perceptia creierului se stie ca, noaptea suntem mai receptivi la lumina albastra ziua suntem mai receptivi la lumina galbena deci, alegerea se face cand vrem sa fim vizibili, ziua sau noaptea iar apoi ce si cum vrem sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Din biologia ochiului si perceptia creierului se stie ca, noaptea suntem mai receptivi la lumina albastra ziua suntem mai receptivi la lumina galbena deci, alegerea se face cand vrem sa fim vizibili, ziua sau noaptea iar apoi ce si cum vrem sa vedem. Salut, Nu am stiut ca exista si argumente. Da, vreau sa fiu mai vizibil ziua - acum stii unde gasesc H7 MotoVision (be seen)? Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Legat de faruri pot sa va zic ca am trecut la instalatie xenon la care am adaugat 2 proiectoare tot cu lumina albastra....si credeti-ma ca sunt foarte bina vazut in trafic din spusele celor care au mers cu mine ,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Noaptea fa bine si mergi primul, altfel vezi odata ca soseaua face dreapta si colegu' merge inainte. Asta daca nu ai lupe. Altfel, pe far normal, e destul de greu de nimerit compromisul sa vezi bine, dar nici sa nu incomodezi in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.