borsulica Postat Februarie 18, 2018 Share Postat Februarie 18, 2018 Ai incercat la My Moto in Cotroceni? La ei am vazut ceva, dar nu stiu de cate tipuri au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 18, 2018 Share Postat Februarie 18, 2018 La un atelier de imprimeuri etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Da cata' curu' are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Și zicea gospodaru' că iau amendă dacă mă oprește poliția prin UE. Cu 116 cm chiar sunt sub record. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Și zicea gospodaru' că iau amendă dacă mă oprește poliția prin UE. Cu 116 cm chiar sunt sub record. Nu iti luai amenda...te treceau doar la agabaritice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Bună asta!!! » Post actualizat in 19 Feb 2018 09:02 Btw, se manevrează chiar ușor vaca, deși nu ai zice, judecând după aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Mi-am comandat la ravetech urmatoarele: https://ravetechmotorcycles.com/store/en/products/18-dl650-mini-skid-plate.html https://ravetechmotorcycles.com/store/en/dl650-2018-dl1000-2014-2017-dl1000-2018/36-headlight-guard.html Astept sa le montez si sa ma laud cu ele!! In alta ordine de idei, nu mi se pare ca am facut mare branza nici cu parbrizul Airmax de la kappa... Are cineva un Puig, sa fac o proba (in Martie)? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Mi-am comandat la ravetech urmatoarele: https://ravetechmotorcycles.com/store/en/products/18-dl650-mini-skid-plate.html https://ravetechmotorcycles.com/store/en/dl650-2018-dl1000-2014-2017-dl1000-2018/36-headlight-guard.html Astept sa le montez si sa ma laud cu ele!! In alta ordine de idei, nu mi se pare ca am facut mare branza nici cu parbrizul Airmax de la kappa... Are cineva un Puig, sa fac o proba (in Martie)? Multumesc! Cred ca am pierdut eu firul "povestirilor" cu parbrize, dar nu-ti luasei Givi Airflow ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Asta este: KAF3112Specific sliding wind-screen transparent, Airstream Am iesit doar cateva ore, vineri. O sa am timp sa mai incerc diferite reglaje la el. Ideea este ca, daca il pun ceva mai sus, trebuie sa ma uit prin el, ca la masina si nu-mi place cum se vede. Pana mea... pe principiul "mancarimea e mai a dracului ca usturimea", ma bag in tot felul de de-astea. Si mai este o chestie: am schimbat casca - un c3 cu neotec. Poate mai e si de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Dacă va trebui să-mi schimb parbrizul,Puig-ul ăla imi face si mie cu ochiul....sincer Givi Airflow, mie unul nu îmi place cum arată...îi strică toată linia motocicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Cum va mai place sa va chinuiti... Luati asa ceva si nu va mai bateti capul: https://www.aliexpress.com/item/S-UYUE-Airflow-Adjustable-Windscreen-Wind-Deflector-Universal-Motorcycle-Windshield-for-Triumph-Aprilia-KTM-Victory-All/32851679559.html?spm=2114.search0104.3.195.6b75cc68afFs12&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10630_10304_10307_10301_5722316_5711211_10313_10059_10534_100031_10629_10103_10626_10625_10624_10623_10622_10621_10620_10142,searchweb201603_38,ppcSwitch_5&algo_expid=3ef64dc7-f22a-42d9-911b-e5e75301f7ad-28&algo_pvid=3ef64dc7-f22a-42d9-911b-e5e75301f7ad&priceBeautifyAB=0 Il am si e chiar eficient. SI macar nu dai o galagie de bani pe un plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Ultimul pacient urcat pe masa de operatii. Vstrom 650/2018 care va primi : cutii si suport pt ele si topcase, protectii motor, cric central, parbriz turing reglabil pe inaltime, cutie scule, scarite si inca multe altele. Sambata sarbatorit de noul proprietar, azi la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Salut dragi colegi, Intentionez sa cumpar o motocicleta (cu ABS ) si m-am oprit la urmatoarele modele: 1.V Strom DL 650 (sub rezerva puterii as fi preferat de 1000 dar nu am gasit cu ABS la bugetul meu 5000-6000 Euro) 2.Honda Crossrunner (motor 800 cmc Vtec). Daca puteti sa ma ajutati in privinta alegereii mele v-as fi profund recunoscator, efectiv am " lins" internetul de 1 luna si nu am luat nici o decizie. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Totul depinde de vrei sa faci cu motocicleta aia. Touring stiu amandoua. Valize se pot pune pe amandoua. Honda e un sport tourer, iar V-Strom-ul un adventure tourer. La prima si daca vrei sa faci light offroad cu ea (nu zice nimeni ca nu poate) e destul de greu sa gasesti cauciucuri pentru asta (stiu de la un prieten care are asa ceva) si e si mai grea cu vreo 40 de kg.. La a doua poti sa faci cam de toate cu ea daca te tin "chilotii". De exemplu la V-Stromania de anul asta va fi o zi de tura offroad pe munti. Nu e hard dar poate fi facuta cu un crossrunner doar daca ai talent cu carul si esti pregatit sa te rupi si pe tine si motoreta (de oboseala). Si, un aspect important, ia-o pe aia de care iti place cel mai tare vizual. Trebuie sa iti placa de fiecare data cand te apropii de ea sa pleci la plimbare sau de fiecare data cand o vezi in parcare pe cric. Si inca ceva: vad ca esti nou venit ceea ce ma face sa presupun ca esti incepator. Daca e asa trebuie sa te uiti in interiorul tau si sa vezi daca ai mania vitezei si esti agresiv la volan. In cazul asta ia V-Strom ca Crosrunnerul nu e pentru incepatori. Unii ar spune ca nici V-Strom-ul nu e dar si eu am inceput pe asa ceva si e destul de iertatoare fata de Crossrunner. Sfatul meu: - esti incepator "nelinistit" - ia V-Strom ca nu te arunca de pe el asa de usor. - restul cazurilor: ia-o pe ala care iti place vizual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 (editat) Totul depinde de vrei sa faci cu motocicleta aia. Touring stiu amandoua. Valize se pot pune pe amandoua. Honda e un sport tourer, iar V-Strom-ul un adventure tourer. La prima si daca vrei sa faci light offroad cu ea (nu zice nimeni ca nu poate) e destul de greu sa gasesti cauciucuri pentru asta (stiu de la un prieten care are asa ceva) si e si mai grea cu vreo 40 de kg.. La a doua poti sa faci cam de toate cu ea daca te tin "chilotii". De exemplu la V-Stromania de anul asta va fi o zi de tura offroad pe munti. Nu e hard dar poate fi facuta cu un crossrunner doar daca ai talent cu carul si esti pregatit sa te rupi si pe tine si motoreta (de oboseala). Si, un aspect important, ia-o pe aia de care iti place cel mai tare vizual. Trebuie sa iti placa de fiecare data cand te apropii de ea sa pleci la plimbare sau de fiecare data cand o vezi in parcare pe cric. Si inca ceva: vad ca esti nou venit ceea ce ma face sa presupun ca esti incepator. Daca e asa trebuie sa te uiti in interiorul tau si sa vezi daca ai mania vitezei si esti agresiv la volan. In cazul asta ia V-Strom ca Crosrunnerul nu e pentru incepatori. Unii ar spune ca nici V-Strom-ul nu e dar si eu am inceput pe asa ceva si e destul de iertatoare fata de Crossrunner. Sfatul meu: - esti incepator "nelinistit" - ia V-Strom ca nu te arunca de pe el asa de usor. - restul cazurilor: ia-o pe ala care iti place vizual. Multumesc mult pentru sfaturile tale. Greseala e a mea pentru ca nu am dat toate datele. Eu am avut 4 ani un SV 650 S (tot cu ABS) si tocmai ce l-am vandut DOAR pentru pozitia "in maini: incomoda ce nu imi permitea parcurgerea fara oprire a mai mult de 50 -70km,drept pentru care nici nu prea m-am avantat pe distante mari doar Giurgiu-Bucuresti, Giurgiu-Oltenita. Nici nu cred ca ma voi avanta nici de acum inainte decat ocazional(acum nu garantez ca nu o sa imi vina cheful vazant ca se poate). Din pacate timpul nu imi permite sa ma plimb prea mult cu ea, in 4 ani am facut aprox 15000 km. Nu, nu am mania vitezei, sunt o persoana cerebrala dara daca am chef de cateva minute nebunie as vrea sa nu imi para rau de alegerea facuta. Eu am 1.85 si 95 kg. In lista initiala am avut si BMW k1200S dar am inteles ca nu braveaza la capitolul fiabilitate, desi mi-ar fi placut , ca design, mai mult decat cele 2. Pe V strom m-am urcat( pe loc) si mi-a placut mult pozitia, Crossrunerul nu l-am vazut in realizate niciodata si nici nu stiu pe cineva care sa ma lase sa il vad sa sa ma asez pe el pt a vedea cum ma simt. Din cate am citit V stromul ar avea, nu stiu sigur daca e asa, o ciclistica mai buna si as putea mai usor sa merg prin oras(teorie de pe net repet). Crossrunerul nu e prea popular , am citit review-uri doar din Italia si Anglia, dar...atat. La V-stromul de dupa 2012 , desi m-as incadra sa imi iau unul, nu ma incanta deloc farurile care chiar aduc a libelula. Sincer mi se par dragute , nu fac wow la nici una dintre ele. Daca as fi gasit un DL1000 cu ABS in banii mei nu stateam pe ganduri si il luam, inclusiv sunetul e muult peste 650. Astept in continuare opiniile dumneavoastra. Multumesc mult. P.S. Calitatile de enduro si adventure nu ma intereseaza absolut deloc! Doar sosea uscata. Editat Februarie 20, 2018 de SORIN-SORIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Ca sa fie bine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Crossrunerul nu l-am vazut in realizate niciodata si nici nu stiu pe cineva care sa ma lase sa il vad sa sa ma asez pe el pt a vedea cum ma simt. Din ce vad eu, la Motorteam ar fi disponibil 1 bucata Crossrunner 800 in showroom. Si tot acolo ai V-Strom-ul nou (daca nu ma insel, chiar ambele variante de motorizare). Iti poti face o idee asupra calitatii materialelor (chiar daca vorbim de generatii diferite de modele), iar aici balanta inclina in favoarea Honda. Culmea, de cate ori am trecut pe la ei aveau si un V-Strom 650 generatia anterioara (cum vrei tu) acolo in spate, unde au atelier sau ce-o fi. Ori e a unui client, ori a cuiva din staff, deci sunt sanse mari sa o gasesti si pe asta pt comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Din ce vad eu, la Motorteam ar fi disponibil 1 bucata Crossrunner 800 in showroom. Si tot acolo ai V-Strom-ul nou (daca nu ma insel, chiar ambele variante de motorizare). Iti poti face o idee asupra calitatii materialelor (chiar daca vorbim de generatii diferite de modele), iar aici balanta inclina in favoarea Honda. Culmea, de cate ori am trecut pe la ei aveau si un V-Strom 650 generatia anterioara (cum vrei tu) acolo in spate, unde au atelier sau ce-o fi. Ori e a unui client, ori a cuiva din staff, deci sunt sanse mari sa o gasesti si pe asta pt comparatie. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Multumesc mult pentru sfaturile tale. Greseala e a mea pentru ca nu am dat toate datele. Eu am avut 4 ani un SV 650 S (tot cu ABS) si tocmai ce l-am vandut DOAR pentru pozitia "in maini: incomoda ce nu imi permitea parcurgerea fara oprire a mai mult de 50 -70km,drept pentru care nici nu prea m-am avantat pe distante mari doar Giurgiu-Bucuresti, Giurgiu-Oltenita. Nici nu cred ca ma voi avanta nici de acum inainte decat ocazional(acum nu garantez ca nu o sa imi vina cheful vazant ca se poate). Din pacate timpul nu imi permite sa ma plimb prea mult cu ea, in 4 ani am facut aprox 15000 km. Nu, nu am mania vitezei, sunt o persoana cerebrala dara daca am chef de cateva minute nebunie as vrea sa nu imi para rau de alegerea facuta. Eu am 1.85 si 95 kg. In lista initiala am avut si BMW k1200S dar am inteles ca nu braveaza la capitolul fiabilitate, desi mi-ar fi placut , ca design, mai mult decat cele 2. Pe V strom m-am urcat( pe loc) si mi-a placut mult pozitia, Crossrunerul nu l-am vazut in realizate niciodata si nici nu stiu pe cineva care sa ma lase sa il vad sa sa ma asez pe el pt a vedea cum ma simt. Din cate am citit V stromul ar avea, nu stiu sigur daca e asa, o ciclistica mai buna si as putea mai usor sa merg prin oras(teorie de pe net repet). Crossrunerul nu e prea popular , am citit review-uri doar din Italia si Anglia, dar...atat. La V-stromul de dupa 2012 , desi m-as incadra sa imi iau unul, nu ma incanta deloc farurile care chiar aduc a libelula. Sincer mi se par dragute , nu fac wow la nici una dintre ele. Daca as fi gasit un DL1000 cu ABS in banii mei nu stateam pe ganduri si il luam, inclusiv sunetul e muult peste 650. Astept in continuare opiniile dumneavoastra. Multumesc mult. P.S. Calitatile de enduro si adventure nu ma intereseaza absolut deloc! Doar sosea uscata. Desi imi pare rau sa pierd un V-Stromer... mergi atunci pe Honda. V-Stromul de 650 e mai slab la putere decat SV. Vei da inapoi din punctul asta de vedere si te vei simti frustrat. Acum la Honda: m-am suit si dat (nu foarte mult) pe ambele modele. Cel de pana in 2012 (parca) are o pozitie neutra sus si spre vitezana din punct de vedere al picioarelor. Scaritele lui sunt mai in spate ca la V-Strom. Cel de dupa (cu doua farruri led) are, dupa parerea mea, o pozitie mai lejera si la picioare. Motorul de 4 in V e misto de tot. Poate muuuult daca ai curaj sa il duci in ture si e linistit in zona de jos. Crossrunnerul vechi e greu de gasit ca au fost foarte putine inmatriculate in Romania. Ala nou e alta poveste. Sunt mai multe. Sfatul meu e honda crosrunner modelul nou. E grea ca boala dar pe sosea e peste V-Strom. Garda la sol la cel nou e ca la V-Strom dar rotile sunt diferite. Acum, revenind la buget... cred ca nu te incadrezi la Crosrunner modelul nou in banii aia. Poate la modelul vechi. In schimb la V-Strom ai sanse si la modelul de dupa 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Salutare. Ce parere aveti de proiectoarele astea.https://www.aliexpress.com/item/2X-Car-Moto-White-6000K-15600LM-CREE-Chips-LED-Motorcycle-Headlight-Fog-Spot-HeadLamp-Spotlight-Waterproof/32829372052.html?spm=2114.search0104.3.8.630a22540wdILq&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10630_10304_10307_10301_5722316_5711211_10313_10059_10534_100031_10629_10103_10626_10625_10624_10623_10622_10621_10620_10142,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=d9cb014f-ac66-40fb-8d93-8862a3d73a6d-1&algo_pvid=d9cb014f-ac66-40fb-8d93-8862a3d73a6d&priceBeautifyAB=0 Sa le aleg pe acestea sau clasicele CREE 5 (am gasit unele cu faza lunga doar), Sau aveti recomandari mai bune.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Doar atat pt azi. Topcase-ul la locul lui, pe o placa intarita. » Post actualizat in 20 Feb 2018 13:58 Spatele a iesit 99 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Ce latime ti-a iesit? Poti pune o poza si exact din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Am spus mai sus 99 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Salut dragi colegi, Intentionez sa cumpar o motocicleta (cu ABS ) si m-am oprit la urmatoarele modele: 1.V Strom DL 650 (sub rezerva puterii as fi preferat de 1000 dar nu am gasit cu ABS la bugetul meu 5000-6000 Euro) 2.Honda Crossrunner (motor 800 cmc Vtec). Daca puteti sa ma ajutati in privinta alegereii mele v-as fi profund recunoscator, efectiv am " lins" internetul de 1 luna si nu am luat nici o decizie. Multumesc mult. HaHaHa - altul ca si mine. Doar ca eu am fo' cateva luni bune de cand fac asta :S. In cazul in care ramai la versiunea de touring cu posibilitatea de drumuri rele (off-road ii alta mancare de peste) da un ochi peste anuntul asta: /index.php?/topic/750236-de-vanzare-suzuki-v-strom-dl650-2010-45000-de-km/ Apoi povestim, nu de alta dar am vazut ca te plimbi prin Oltenita, orasul meu "de bastina". Are cam de toate, si e coafata in primul rand pentru confort, in calatorii lungi. Toate cele bune, poate nu renunti totusi la lumea V-Strom . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Cât de neajutorat trebuie să fii ca să renunţi la SV 650 ''pentru că stai în mâini'' şi să vrei K1200S ? » Post actualizat in 20 Feb 2018 21:28 Cât de neajutorat trebuie să fii ca să renunţi la SV 650 ''pentru că stai în mâini'' şi să vrei K1200S ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.