greenharleyd Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Numai bine si ne vedem la Cluj! Asa sa fie. Si nu-i cu suparare, stiu de unde vine problema, numai voiam sa arat ca mai sunt unii care chiar nu fac parte din categoria aia, pe care de fapt o uram mai toti. Apa sa curga la vale, ca din astia or sa fie veci. Drum bun si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 N-ai pentru ce. Și eu sunt comod, dar viața bate filmul. Btw, voi la cine ați modificat șaua? Ați fost mulțumiți? Cam cum decurge operațiunea? Cât costă? Vreau un pic mai moale, vreun cm sau doi înălțime, volum despărțitor, material aderent pasager. Fără culori, doar negru. /index.php?/topic/727024-ploiesti-modific-si-retapitez-scaune-moto/page-3?hl=%2Bmodificare+%2Bsei&do=findComment&comment=4279344 am facut la doua freewinduri seile aici faine daca treci prin Piatra,pot sa iti arat una din ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 (editat) Daca tot vine iarna si deschiderea sezonului se amana, continuam cu protectiile de motor si carene. Un poponeata frumosa nu foarte mare O mica modificare a suportului de parbriz care sa-l ridice cca 7 cm. Pt o persoana de max 175 cred ca este suficient parbrizul original. Editat Februarie 22, 2018 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Dacian Ploiesti,retapiteaza f bn.Moto vis pe fb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 La ei doi mă gândeam. In plus, mai e cineva in Piatra Neamț, poate îl vizitez săptămâna viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 ce diferente sunt intre modelele V Strom 650DL ? Ma refer la modelul de pana in 2011 si cel 2011-2015. Evident ca nu discutam de design. Ciclistica, pozitie, motor, cutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 (editat) Sunt diferențe? Adică sunt: - eliminat radiator ulei - două bujii pe cilindru - completați voi. Editat Februarie 23, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 (editat) ce diferente sunt intre modelele V Strom 650DL ? Ma refer la modelul de pana in 2011 si cel 2011-2015. Evident ca nu discutam de design. Ciclistica, pozitie, motor, cutie... Eu am avut K4 si acum am L2. Diferente: - K4 are vit a doua cu mai mult cuplu. si in general mai mult cuplu la turatii mici. - L2 se simte mult mai usor si mai manevrabil. - L2 are cu 2 cai mai mult. Abia daca se simt. - L2 are aspect mai slim, pare mai mica. - L2 nu mai are radiator de ulei. - La L2 nu am gasit pana acum scut care sa nu se prinda de motor (poate sunt dar nu le-am vazut eu). La K4 era prins de CrashGuard. - L2 bordul este modern. - Protectia la vant e similara. - Garda la sol e similara. Editat Februarie 23, 2018 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Eu am avut K4 si acum am L2. Diferente: ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 (editat) Referitor la 2 bujii pe cilindru : asta e implementata de la K7. Inca ceva: - modelul 2012 au toate ABS. Nedecuplabil! Editat Februarie 23, 2018 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 - două bujii pe cilindru Doua bujii pe cilindru sunt la K7 (https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650#First_generation) - si chiar isi fac treaba, consumul este mai scazut la modele cu doua bujii. Altii care se princep mai bine zic si de motor ca se simte mai rotund, mai liniar - eu unul nu-s asa de sensibil . » Post actualizat in 23 Feb 2018 08:20 LE - @Vrajitoru: am postat amandoi in acelasi timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Merci de completări. Uitasem de k7. O să testez anul ăsta un 650 2014, sunt curios de diferențe. Zic de motor și ciclistica, nu de aspect, design, dotări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 K9 al meu si o prima impresie pe L2ul lu Vraji Aceasi suspensie fata spate Aceleasi comenzi si latime la ghidon Aceasi pozitie in scarite, la pedale etc, pana una alta e acelasi cadru Aceleasi frane, abs etc Diferente L2 are alta mapa de injectie, per total consuma mai putin, vine la pachet cu mai putin cuplu in zona joasa, dar mai fasneata in zona de mijloc L2 avand scobit rezervoru, care e mai mic in litraj, are protectie de vand la genunchi, pe k uri te trage vantu n genunchi de numa L2 la parbliz, cei drept avea ceva nesimtit de mare, nu trage pic de curent in spatele lui, cel mai important am vazut ca nu mai sunt turbulente, la k uri se rezolva cu un mad stad L2 ul are alt sound in toba, mai grav mai agresiv, poate chiar mai placut L2 ul are un singur bec de pozitie frana in codita, plasticu exterior fiind la fel, dar interioru difera L2 ul are racitorul de ulei in loc de radiator, iarna e mult mai bine, ajunge mai repede in parametrii motoru, vara pe loc e mai bine, dar in mers parca la k e mai bine Ambreajul la L2 ma refer la mecanismul de actionare e diferit, nu mai e cu melc care pe la 70-80 de mii se uzeaza si nici nu mai e sensibil la noroi si mizerie, stiti voi povestea de pe off Cicistic datorita scobiturii rezervorului pare usor mai manevrabila varianta L2, asta pe asfalt si la anumite viteze, pe off e la fel Iar acum sa vb de fiabilitate, in principiu la fel, rulmentii de la roti si de la tripod trebuie servisatii in aceasi maniera indiferent de an. L2 urile si restupana la modele de 2017, au toate aceasi boala. Probleme pe partea electrica si anume statorul cu releul. In 2014 am ales varianta de k caci era usor mai ieftin decat L2urile n sus si dupa ce am vazut problemele de electrica si avand in vedere ca am deja peste 80k cu k9 le meu, chiar daca am bagat mai multa benzina in rezervor, nu regret nici un moment alegerea facuta. Bine atunci noaptea pe off, parca nu as fi vrut sa ma lase melcu la ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Cea mai placuta parte. Montajul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Felicitari! Arata tare bine "fiarele" La ce pret ajunge crashbar-ul si (estimativ) ce greutate are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Bravo, nene! Ca de fabrica! Te-as fi rugat sa-mi fi facut si mine niste cadre custom (nimic fancy), insa stam cam departe si cutiile mele nu-s deloc standard. Raman cu gioarsele mele, momentan. Spor maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 K9 al meu si o prima impresie pe L2ul lu Vraji Aceasi suspensie fata spate Aceleasi comenzi si latime la ghidon Aceasi pozitie in scarite, la pedale etc, pana una alta e acelasi cadru Aceleasi frane, abs etc Diferente L2 are alta mapa de injectie, per total consuma mai putin, vine la pachet cu mai putin cuplu in zona joasa, dar mai fasneata in zona de mijloc L2 avand scobit rezervoru, care e mai mic in litraj, are protectie de vand la genunchi, pe k uri te trage vantu n genunchi de numa L2 la parbliz, cei drept avea ceva nesimtit de mare, nu trage pic de curent in spatele lui, cel mai important am vazut ca nu mai sunt turbulente, la k uri se rezolva cu un mad stad L2 ul are alt sound in toba, mai grav mai agresiv, poate chiar mai placut L2 ul are un singur bec de pozitie frana in codita, plasticu exterior fiind la fel, dar interioru difera L2 ul are racitorul de ulei in loc de radiator, iarna e mult mai bine, ajunge mai repede in parametrii motoru, vara pe loc e mai bine, dar in mers parca la k e mai bine Ambreajul la L2 ma refer la mecanismul de actionare e diferit, nu mai e cu melc care pe la 70-80 de mii se uzeaza si nici nu mai e sensibil la noroi si mizerie, stiti voi povestea de pe off Cicistic datorita scobiturii rezervorului pare usor mai manevrabila varianta L2, asta pe asfalt si la anumite viteze, pe off e la fel Iar acum sa vb de fiabilitate, in principiu la fel, rulmentii de la roti si de la tripod trebuie servisatii in aceasi maniera indiferent de an. L2 urile si restupana la modele de 2017, au toate aceasi boala. Probleme pe partea electrica si anume statorul cu releul. In 2014 am ales varianta de k caci era usor mai ieftin decat L2urile n sus si dupa ce am vazut problemele de electrica si avand in vedere ca am deja peste 80k cu k9 le meu, chiar daca am bagat mai multa benzina in rezervor, nu regret nici un moment alegerea facuta. Bine atunci noaptea pe off, parca nu as fi vrut sa ma lase melcu la ambreaj Suuuper raspuns. Multumesc mult.Revenind la intrebarea mea initiala: V strom vs Crossrunner. Azi am avut ocazia sa stau pe u Crossrunner 2011 si ..nu m-a dat pe spate, nici design si nici pozitie. Era..ok dar nu wow. Zilele trecute am incercat Crossrunnerul nou si era muult mai bine atat design cat si pozitie, dar nu am banii de asa ceva. Asa incat ma intorc catre Vstrom. Desi tanjesc dupa un DL 1000 (sunet, putere sporita si nu in ultimul rand design-simetria ta doua tobe) incerc sa analizez situatia cu capul sinu cu inima si as opta catre ABS, asa incat sunt limitat( din nou de bani -aprox5000) la DL 650. Desi imi placedesignul parca mai mult la K-uri avatajele mentionate mai sus ma fac sa aleg L2. Pe cuvant de onoare: nici cand m-am insurat nu m-am chinuit ca acum ! Caut de 1 luna si nu stiu ce sa aleg!Sa iau DL 650 cu ABS sau DL 1000 fara ABS? o zi minunata » Post actualizat in 23 Feb 2018 17:34 Eu am avut K4 si acum am L2. Diferente: - K4 are vit a doua cu mai mult cuplu. si in general mai mult cuplu la turatii mici. - L2 se simte mult mai usor si mai manevrabil. - L2 are cu 2 cai mai mult. Abia daca se simt. - L2 are aspect mai slim, pare mai mica. - L2 nu mai are radiator de ulei. - La L2 nu am gasit pana acum scut care sa nu se prinda de motor (poate sunt dar nu le-am vazut eu). La K4 era prins de CrashGuard. - L2 bordul este modern. - Protectia la vant e similara. - Garda la sol e similara Multumesc mult. Imi sunt de mare folos informatiile tale! » Post actualizat in 23 Feb 2018 17:46 https://www.moto.it/moto-usate/suzuki/v-strom-650/v-strom-650-abs-2011-17/7091991 are ABS https://www.moto.it/moto-usate/suzuki/v-strom-650/v-strom-650-traveller-abs-2008-11/7089664 are ABS https://www.moto.it/moto-usate/suzuki/v-strom-1000-dl/v-strom-1000-dl-2006-08/6817167 nu are ABS Ce ati alege? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Man, ia varianta fara ABS, daca te stii ca mergi cumpatat. E bine sa ai ABS, iti poate salva chiar si viata, insa parca e mai bine sa mergi ca si cum nu l-ai avea, decat sa iti pui increderea in acest sistem. orice om normal ar lua cu ABS. Dar nu toti suntem normali. In concluzie: may the Force be with you! Si referitor la alegeri, asa stau eu in cumpana cu alegerea cauciucurilor. Mai am vreo doua luni sa ma decid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Cum sa i zici sa ia fara ABS?cand astia vor sa le puna la toate.ia frate cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 (editat) Uite ca mie nu mi-o zis nimeni sa iau cu ABS. Putini au mobre cu ABS. E foarte util, recunosc (din experienta de pe masina, desi nu l-as cataloga indispensabil); nu am condus mobra cu ABS si sa-l si testez. Editat Februarie 23, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Din 2017 toți producatorii au fost obligați sa puna în vânzare doar motociclete cu ABS...vorbim aici de UE. Părerea mea este că peste câțiva ani,cand vei dori sa vinzi motorul fără ABS,vei pierde ceva mai mulţi bani la revanzare...asta fără să mai pui la socoteală avantajul propriu-zis al ABS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Poate nu m-am exprimat prea clar: e bine sa ai ABS, nu si indispensabil. Mie unul mi-ar placea sa am ABS pe roata spate. O sa spuneti ca glumesc. Chiar nu glumesc. Cand sunt singur si pisc frana spate prea tare, roata e blocata instant. Naiba sa le ia de placute, ori am eu chicioru' prea greu (port 44), da' se blocheaza roata spate de zici ca e cu doua pozitii: on sau off. Pe ploaie sau pe carosabil acoperit cu jeg evit sa fortez nota, in orice caz. Asta chit ca am (avut) gume noi. Fata nu stiu daca am blocat-o vreodata pe asfalt. Sau poate nu trag eu destul de frana. Daca gaseste varianta cu ABS, poa' sa ia omul, nimeni nu zice nu. Dar sa mearga ca si cum nu l-ar avea. Ca se trezeste vreodata sa imprumute mobra altuia (si aia nu are ABS) si franeaza cum o facea pe-a lui. Asa am patit eu cu un Ninja 600, mi-am adus aminte tarziu ca ala are etrieri cu 4 pistonase + placute sinterizate EBC. SI m-am trezit ca am dat cu ceva (moale) de ceva tare (rezervor). A durut. Era la viteza foarte mica si abia am atins frana fata. Frana de motor sport. Daca aveam viteza mai mare, ma duceam pe jos la o franare mai ampla. Nu e motorul meu, nu-s banii mei, fiecare ia ce vrea. Am vazut cateva mobre la vanzare pe OLX si nu ma asteptam sa fie asa de multe. Nu am urmarit care si cum are ABS, dar sunt preturi pentru cam toate buzunarele. Spor la cumparaturi, indiferent de pe unde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Cand mi am luat stromu am spus obligatoriu ABS. M a ajutat de zeci de ori si de multe ori factorii externi au fost cei care m au facut sa ma folosesc de el. Acum 4 ani eram de parere ca TCul e o fita. Maine daca mi as cumpara alt motor la fel ca si abs ul va avea obligatoriu TC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Cum dracu mergi cu ABS nedecuplabil pe off? Poate ma lumineaza si pe mine cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Pui buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.