Vulturul Cu Dinti Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 e foarte posibil sa fie chiar lantul rosu. Aia de la EK fac lanturi colorate. Nu, nu. Este spray de lant Ipone. Cei de la Motorteam au rosu, verde si albastru. Eu mi-am luat albastru pentru Stromul meu albastru Dupa ce ungi corespunzator lantul, mai dai "un strat" si pe lateralul lantului, ca impresie artistica. Un motor de cautare doar pentru V-Strom... foarte tare! http://www.vee-strom.com/search/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Nu, nu. Este spray de lant Ipone ... mai dai "un strat" si pe lateralul lantului, ca impresie artistica. Merci, acush' stiu de ce modelul nou e mai coios. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Stiti careva, se poate face bucatica de la Cabana Babele la hotel pestera pe "scurtatura" ? Pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 La picior da. La cum arata zona Pestera... nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 La picior da. La cum arata zona Pestera... nu cred. Merci, deci sa ma abtin! ----------------------------------- In alta ordine de idei. Mi-am masurat incarcarea la baterie si sunt un pic dezamagit/ingrijorat: 13.7-14.1. Vreo posibilitate de imbunatatire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Merci, deci sa ma abtin! ----------------------------------- In alta ordine de idei. Mi-am masurat incarcarea la baterie si sunt un pic dezamagit/ingrijorat: 13.7-14.1. Vreo posibilitate de imbunatatire? la carticica zice "Charging output (Regulated voltage): 14.0 - 15.5 V at 5000 r/min" si mai zice: "Start the engine and keep it running at 5000 r/min. with the dimmer switch turned to HI position." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Asa e si la mine. A masurat cel de la care am luat bateria in primavara. Si peste 13,8 mi-a zis mesterul de la baterii ca deja incepe sa fie cam prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Salut, Are cineva nr de telefon al lui Dl ATW? ... imi trebuie ungator de lantz ca nu mai suport stresul ... Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Asa e si la mine. A masurat cel de la care am luat bateria in primavara. Si peste 13,8 mi-a zis mesterul de la baterii ca deja incepe sa fie cam prea mult. Azi m-am dus la Varta, mi-a masurat mesteru... peste 1500rpm aveam 13,78 - 13,8 constant. Cica "sunteti la limita... daca nu mergeti cu ea se descarca". Sa mor daca am inteles ce-a vrut sa zica. Dupa calculele mele, 13,8 constant e o tentsiune de incarcare ideala pt acumulatori pe plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Azi m-am dus la Varta, mi-a masurat mesteru... peste 1500rpm aveam 13,78 - 13,8 constant. Cica "sunteti la limita... daca nu mergeti cu ea se descarca". Sa mor daca am inteles ce-a vrut sa zica. Dupa calculele mele, 13,8 constant e o tentsiune de incarcare ideala pt acumulatori pe plumb. Switch, fiecare element are 2,2 V, deci, tensiunea la borne este, de fapt 13,2 V. Asa ca, o incarcare la 13,8 V nu e deloc cel mai fericit lucru care i se poate intampla unui acumulator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csotany Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Salut! Scuze daca-i putin off topic dar poate va intereseaza. La v-stromul meu suspensia spate este coborata cu un kit de coborare sv-motech. Insa eu as dori sa schimb inapoi la starea originala. Deci intrebarea mea e urmatoarea: daca vreunul dintre voi ati facut modificare de suspensie aveti cumva kitul original ? Sau este cineva, cine ar dori sa coboare suspensia spate, cauta un kit de coborare si ar schimba kitul original cu kitul meu de coborare ? Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut! Scuze daca-i putin off topic dar poate va intereseaza. La v-stromul meu suspensia spate este coborata cu un kit de coborare sv-motech. Insa eu as dori sa schimb inapoi la starea originala. Deci intrebarea mea e urmatoarea: daca vreunul dintre voi ati facut modificare de suspensie aveti cumva kitul original ? Sau este cineva, cine ar dori sa coboare suspensia spate, cauta un kit de coborare si ar schimba kitul original cu kitul meu de coborare ? Merci mult! Salut! Sunt un potential cumparator de V-Strom, fost posesor de Virago 535. Am 1,74 m inaltime. Pe v-Strom abia ating cu varful picioarelor pe jos ( in ambele parti). Stiu ca asa trebuie sa fie. Doar ca ar trebui sa ma obisnuiesc. As fi interesat de un astfel de kit, doar ca te rog sa ma ajuti cu raspunsuri la urmatoarele intrebari: 1. cat de mult coboara acest kit motocicleta, fata de situatia originala? 2. e posibil sa reglez acest kit pe mai multe pozitii? 3. daca si cum afecteaza/influenteaza aceasta solutie, ciclistica motocicletei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut! Sunt un potential cumparator de V-Strom, fost posesor de Virago 535. Am 1,74 m inaltime. Pe v-Strom abia ating cu varful picioarelor pe jos ( in ambele parti). Stiu ca asa trebuie sa fie. Doar ca ar trebui sa ma obisnuiesc. As fi interesat de un astfel de kit, doar ca te rog sa ma ajuti cu raspunsuri la urmatoarele intrebari: 1. cat de mult coboara acest kit motocicleta, fata de situatia originala? 2. e posibil sa reglez acest kit pe mai multe pozitii? 3. daca si cum afecteaza/influenteaza aceasta solutie, ciclistica motocicletei? Multumesc! 1 Cat vrei tu. Este mult spus kit. De fapt sunt doua platbande gaurite ce se schimba la suspensia spate. O variatie cu 1 mm a distantei intre axe determina o modificare a inaltimii la sa si a garzii motorului cu 3 mm. 2 Nu. Modifici inaltimea cu alt set de platbande 3 Aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 ATW' ... ne mai faci si noua ungatoare? Stima, Paul Salut, Are cineva nr de telefon al lui Dl ATW? ... imi trebuie ungator de lantz ca nu mai suport stresul ... Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 ATW' ... ne mai faci si noua ungatoare? Stima, Paul Salut, sunt asaltat din toate partile cu intrebari despre ungatoare (inclusiv unele de reparat ), dar din pacate vara asta pur si simplu n-am avut timp sa ma mai ocup. Poate acum, ca vine toamna-iarna si nu mai e vreme de iesit, o sa reusesc sa mai fac cate ceva. O sa va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Poate acum, ca vine toamna-iarna si nu mai e vreme de iesit, o sa reusesc sa mai fac cate ceva. O sa va tin la curent. Salt, Merci mult de post. Daca e vre-o lista pe undeva te rog sa ma treci si pe mine ... daca nu sper sa fiu si eu pe faza cand le scoti la vanzare. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Salut, sunt asaltat din toate partile cu intrebari despre ungatoare (inclusiv unele de reparat ), dar din pacate vara asta pur si simplu n-am avut timp sa ma mai ocup. Poate acum, ca vine toamna-iarna si nu mai e vreme de iesit, o sa reusesc sa mai fac cate ceva. O sa va tin la curent. Te rog sa nu ma uiti nici pe mine, ti-am trimis cateva pm uri, am povestit si la telefon . Astept, nu e stres, doar sa nu ma uiti. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 1 Cat vrei tu. Este mult spus kit. De fapt sunt doua platbande gaurite ce se schimba la suspensia spate. O variatie cu 1 mm a distantei intre axe determina o modificare a inaltimii la sa si a garzii motorului cu 3 mm. 2 Nu. Modifici inaltimea cu alt set de platbande 3 Aproape deloc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Switch, fiecare element are 2,2 V, deci, tensiunea la borne este, de fapt 13,2 V. Asa ca, o incarcare la 13,8 V nu e deloc cel mai fericit lucru care i se poate intampla unui acumulator! Da, cam asa e! Ne trebuie mai mult curent la borne. Deci, are cineva o solutie? Cineva imi spunea sa iau contactele la curatat, la masa, la borne si pe unde or mai fi si sa mai masor. Altfel, ce sa fie, R/R-ul? ----- Am avut sansa sa fac o cursa pana la Cimpulung Moldovenesc si sa nu fiu presat de o ora de sosire. Asa ca mi-am facut Miercuri traseu si Joi dimineata am plecat: Buc-Bv-Tg Secuiesc-Tg Ocna de aici am urcat spre Roznov-P. Neamt-Bicaz-Vatra Dornei-CLung Mold. A fost exceptional, fara evenimente. Un traseu foarte frumos si pustiu. Am prins o zi superba, calda. A fost aproape ca un drum initiatic 625 km in 9 ore, nici nu i-am simtit. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Da, cam asa e! Ne trebuie mai mult curent la borne. Deci, are cineva o solutie? Cineva imi spunea sa iau contactele la curatat, la masa, la borne si pe unde or mai fi si sa mai masor. Altfel, ce sa fie, R/R-ul? ----- Am avut sansa sa fac o cursa pana la Cimpulung Moldovenesc si sa nu fiu presat de o ora de sosire. Asa ca mi-am facut Miercuri traseu si Joi dimineata am plecat: Buc-Bv-Tg Secuiesc-Tg Ocna de aici am urcat spre Roznov-P. Neamt-Bicaz-Vatra Dornei-CLung Mold. A fost exceptional, fara evenimente. Un traseu foarte frumos si pustiu. Am prins o zi superba, calda. A fost aproape ca un drum initiatic 625 km in 9 ore, nici nu i-am simtit. Cheers Cum este drumul de la Bicaz la Vatra Dornei? Cel de la baraj pana la coada lacului era destul de ok, doar cateva alunecari de teren, dar cei 86 de km de la coada lacului la Dorna incepeau sa fie un cosmar cu fiecare an. Au refacut cumva drumul? Editat Octombrie 10, 2011 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZEROS Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Cum este drumul de la Bicaz la Vatra Dornei? Cel de la baraj pana la coada lacului era destul de ok, doar cateva alunecari de teren, dar cei 86 de km de la coada lacului la Dorna incepeau sa fie un cosmar cu fiecare an. Au refacut cumva drumul? salut drumul de la bicaz la vatra dornei via poiana largului(valea bistritei) nu sa mai refacut....e destul de prost,drum vechi cu dale de beton,presarat cu "asfaltari locale",dar ai parte de unele dintre cele mai frumoase peisaje din tara.....pentru vstrom nu ar trebui sa fie o problema sa il parcurga,dar nu poti merge in viteza sa te bucuri de zecile de viraje existente...daca vrei sa faci o tura mai lunga ei ti-asi recomanda ca din poiana largului sa faci dreapta spre borsec,toplita,iar apoi sa urci in sus ori spre vatra dornei direct(nu cunosc drumul in amanunt dar banuiesc ca e si putin drum forestier) sau spre bistrita si apoi vatra dornei(drumul acesta este refacut,multe viraje,asfalt de buna calitate,politie putina) drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 salut drumul de la bicaz la vatra dornei via poiana largului(valea bistritei) nu sa mai refacut....e destul de prost,drum vechi cu dale de beton,presarat cu "asfaltari locale",dar ai parte de unele dintre cele mai frumoase peisaje din tara.....pentru vstrom nu ar trebui sa fie o problema sa il parcurga,dar nu poti merge in viteza sa te bucuri de zecile de viraje existente...daca vrei sa faci o tura mai lunga ei ti-asi recomanda ca din poiana largului sa faci dreapta spre borsec,toplita,iar apoi sa urci in sus ori spre vatra dornei direct(nu cunosc drumul in amanunt dar banuiesc ca e si putin drum forestier) sau spre bistrita si apoi vatra dornei(drumul acesta este refacut,multe viraje,asfalt de buna calitate,politie putina) drumuri bune Merci mult pentru raspuns. Ma gandeam eu ca nu l-au facut pentru ca nu auzisem nimic in acest sens. Pacat, mare pacat. Oricum astept cu mare interes refacerea a doua drumuri din zona: acestuia, Poiana Largului - Vatra Dornei si Borsa - Iacobeni prin Pasul Prislop. In ceea ce priveste traseul Toplita - Vatra Dornei, un amic de-al meu care il facea an de an, mi-a spus ca se lucreaza destul de serios la el. Trece prin Bilbor spre Panaci si apoi Vatra Dornei. De la Panaci la Dorna s-a asfaltat, asa ca e foarte posibil sa fie ceva adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Merci mult pentru raspuns. Ma gandeam eu ca nu l-au facut pentru ca nu auzisem nimic in acest sens. Pacat, mare pacat. Oricum astept cu mare interes refacerea a doua drumuri din zona: acestuia, Poiana Largului - Vatra Dornei si Borsa - Iacobeni prin Pasul Prislop. In ceea ce priveste traseul Toplita - Vatra Dornei, un amic de-al meu care il facea an de an, mi-a spus ca se lucreaza destul de serios la el. Trece prin Bilbor spre Panaci si apoi Vatra Dornei. De la Panaci la Dorna s-a asfaltat, asa ca e foarte posibil sa fie ceva adevar. Da sigur, sunt si portiuni proaste dar nu sa ridice probleme Deleului. Au fost portiuni in care se pare ca cei de la drumuri au o intelegere cu soferii localnici pe sistemul "noi punem pietrisul asta in gropi, voi il nivelati". Niste km lungi de viraje si bile de rulment pe asfalt. Cu toate astea nu pot spune ca a fost ceva ce sa nu inghita deleul. Am facut anul asta Stana de Vale pana dincolo de Lacul Lesu. Ala da drum prost, asfalt spart, mult pietris si cratere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Da sigur, sunt si portiuni proaste dar nu sa ridice probleme Deleului. Au fost portiuni in care se pare ca cei de la drumuri au o intelegere cu soferii localnici pe sistemul "noi punem pietrisul asta in gropi, voi il nivelati". Niste km lungi de viraje si bile de rulment pe asfalt. Cu toate astea nu pot spune ca a fost ceva ce sa nu inghita deleul. Am facut anul asta Stana de Vale pana dincolo de Lacul Lesu. Ala da drum prost, asfalt spart, mult pietris si cratere. Aaa nici nu-mi puneam problema ca stroama sa sughita macar pe drumul ala dar e pacat ca trebuie fii atent mai mult la sosea decat la peisajul mirific ce te inconjoara. Chiar daca asfaltul ar fi fost coala de hartie, nu merita sa mergi cu mai mult de 80. Valea Bistritei este senzationala, curbele largi alterneaza cu unele mai stranse dar peisajul nu este totul. Avantajul de a face drumul cu mobra este ca iti poti ridica filp-up-ul sau viziera si esti incojurat de un mix de miresme. O combinatie de lemn, rasina de brad, fan proaspat cosit si rau de iti ramane pe creier multa vreme. Spre rusinea mea, pana asta vara nu am fost pe Valea Jiului dar personal Valea Bistritei este mai frumoasa dar sigur sunt mai mult decat subiectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Aaa nici nu-mi puneam problema ca stroama sa sughita macar pe drumul ala dar e pacat ca trebuie fii atent mai mult la sosea decat la peisajul mirific ce te inconjoara. Chiar daca asfaltul ar fi fost coala de hartie, nu merita sa mergi cu mai mult de 80. Valea Bistritei este senzationala, curbele largi alterneaza cu unele mai stranse dar peisajul nu este totul. Avantajul de a face drumul cu mobra este ca iti poti ridica filp-up-ul sau viziera si esti incojurat de un mix de miresme. O combinatie de lemn, rasina de brad, fan proaspat cosit si rau de iti ramane pe creier multa vreme. Spre rusinea mea, pana asta vara nu am fost pe Valea Jiului dar personal Valea Bistritei este mai frumoasa dar sigur sunt mai mult decat subiectiv Amin, amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.