magarusulmarius Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 review pt Dunlop Trailmax TR 91 - pe ploaie sunt foarte bune, dreneaza apa foarte bine - pe uscat am senzatia ca au lipici la asfalt, cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut vreodata - in afara asfaltului n-am iesit, asa ca nu pot sa zic nimic - par destul de moi, asa ca nu cred ca vor rezista prea mult,,,le-am pus anul trecut ,in vara - inainte sa le montez aveam un usor voblaj cand mergeam fara maini pe la 50 km/h ( am descoperit intamplator asta, cand am vrut sa ma inchid mai bine la geaca), dar banuiesc ca scapam de problema asta cu orice alte cauciucuri noi,,, - am mai avut pe alt motor Dunlop D 607, am fost multumit si de alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Oricum pe ploaie nu mergi prea des cu 150. Mie pe udatura nu mi-a alunecat si nu mi-a dat o senzatie de nesiguranta. Eu merg in continuare pe clasic, dar stii cum e cu parerile fiecaruia. eiii...clar ca nu merg pe ploaie cu 150 (desi cu hornetul o ardeam destul de tare pe ploaie. nu prea ma sperie ploia in general ) dar ce vroiam sa intreb era daca vajaie rau la viteza mare (pe autostrada uscata ) acum karoo-urile mele ma termina la urechi si nu mai vreau asa review pt Dunlop Trailmax TR 91 - pe ploaie sunt foarte bune, dreneaza apa foarte bine - pe uscat am senzatia ca au lipici la asfalt, cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut vreodata - in afara asfaltului n-am iesit, asa ca nu pot sa zic nimic - par destul de moi, asa ca nu cred ca vor rezista prea mult,,,le-am pus anul trecut ,in vara - inainte sa le montez aveam un usor voblaj cand mergeam fara maini pe la 50 km/h ( am descoperit intamplator asta, cand am vrut sa ma inchid mai bine la geaca), dar banuiesc ca scapam de problema asta cu orice alte cauciucuri noi,,, - am mai avut pe alt motor Dunlop D 607, am fost multumit si de alea arata bine si cred ca pe asfalt sunt minunate , dar nu stiu cum m-as descurca pe un drum de tara cu asa cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) eiii...clar ca nu merg pe ploaie cu 150 (desi cu hornetul o ardeam destul de tare pe ploaie. nu prea ma sperie ploia in general ) dar ce vroiam sa intreb era daca vajaie rau la viteza mare (pe autostrada uscata ) acum karoo-urile mele ma termina la urechi si nu mai vreau asa arata bine si cred ca pe asfalt sunt minunate , dar nu stiu cum m-as descurca pe un drum de tara cu asa cauciucuri karoo si tkc80 sunt cel mai bun compromis pt on/off insa se duc repede eu merg de obicei de toamna tarziu pana in vara cand incep drumurile lungi, mi se par mai aderente pe frig. Inafara de bridgestone-urile originale (cauciuc doar de sosea) am mai folosit 2 seturi de heidenau k76 de care am fost extrem de multumit. sunt destul de potrivite pt stilul meu de mers si foarte durabile 25000 primul set 23000 al doilea (pana au ajuns la semnul de uzura) sunt niste cauciucuri foarte tari si nu atat de confortabile precum unele radiale si cer destul de multi plumbi la echilibrare. Probabil o sa revin la ele ca mi-au lasat o impresie placuta si inafara asfaltului. Dupa asta am pus un set de tourance-uri clasice de care am fost extrem de multumit pe asfalt uscat destul de silentioase si confortabile. Insa cum s-a racit afara sau cum ma prindea ploaie se schimbau total si parca derapau mult mai repede decat K76. Le-am dat jos la sfarsitul lui octombrie ca devenise destul de periculos mersul cu ele. Alt lucru observat la tourance a fost ca motocicleta raspundea mult mai rapid la schimbarea de directie si tinea mai bine trasa in curbe foarte stabile inclinate la maxim, de departe cele mai bune pe curbe din ce am incercat mi-ar fi placut sa aiba un profil mai rotund pentru ca inchideam suprafata de rulare destul de rapid, chiar si in sensul giratoriu. Cu k76 si cu trail wing trebuia sa ma inclin muult mai mult ca sa nu ramana "pussy stripes" pe guma spate. Oricum un cauciuc foarte bun dar ma asteptam sa fie mult peste Heidenau dat fiind pretul mai mare. Inafara asfaltului destul de slabe. Urmeaza sa montez un set de anakee2 cumparate la indemnul lui Mugur si al altor prieteni cu GS-uri. Revin cu o parere dupa cateva mii de km facuti cu ele Oricum gume perfecte nu exista doar compromisuri Editat Martie 3, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 eiii...clar ca nu merg pe ploaie cu 150 (desi cu hornetul o ardeam destul de tare pe ploaie. nu prea ma sperie ploia in general ) dar ce vroiam sa intreb era daca vajaie rau la viteza mare (pe autostrada uscata ) acum karoo-urile mele ma termina la urechi si nu mai vreau asa Nu mi se par a faca zgomot pe autostrada. Nu am simtit nimic aiurea sau deranjant. Max am mers 195, dar scurt, in rest 145-160 la drum lung unde am prins portiuni mai lungi de autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 ce ai mai avut in afara de Exp? Pirelli Scorpion care rupeau aderenta pe ud foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare Ati incercat careva, ma refer la un V-Strom 650, sa inlocuiti configuratia standard la pinioane, ati pus numar diferit de dinti pe fata sau spate, fata de setarea de fabrica? Sunt foarte tentat de un mic plus de voiciune in comportament, ca atare as incerca un dinte in minus pe fata sau poate doi in plus pe spate. Aveti idee cum modifica asta comportamentul in ansamblu al motorului, respectiv la viteza mare? (teoretic stiu si eu, dar sunt curios daca a incercat cineva) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare Ati incercat careva, ma refer la un V-Strom 650, sa inlocuiti configuratia standard la pinioane, ati pus numar diferit de dinti pe fata sau spate, fata de setarea de fabrica? Sunt foarte tentat de un mic plus de voiciune in comportament, ca atare as incerca un dinte in minus pe fata sau poate doi in plus pe spate. Aveti idee cum modifica asta comportamentul in ansamblu al motorului, respectiv la viteza mare? (teoretic stiu si eu, dar sunt curios daca a incercat cineva) Multumesc eu am facut o modificare am pus 14 pe fata in loc de 15 in treapta 6 creste turatia cu aprox 500 de ture daca la 100km/k aveai 4500rpm acum o sa ai la aceeasi viteza 5000rpm modificarea asta este potrivita mai ales pentru offroad. Iti spun doar ca se simte mult mai puternica in fiecare treapta urca pantele abrupte cu mai mare usurinta. se da pe o roata mult mai usor mie mi se pare mult mai placuta la condus mai ales ca nu am observat sa-mi creasca consumul, probabil la drum lung se va simti o diferenta. Merita incercat este pana in 50 de lei un pinion de 14 dinti si dc nu-ti place il poti vinde (ti-l cumpar eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salutare, Cer o parere. Pana acum am folosit consumabile "only the best". Din nefericire criza ma doare si pe langa reduceri la abonamentul TV, telefonie, etc., tre sa reduc si pe la intretinerea motorului. In consecinta: - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salutare, Cer o parere. Pana acum am folosit consumabile "only the best". Din nefericire criza ma doare si pe langa reduceri la abonamentul TV, telefonie, etc., tre sa reduc si pe la intretinerea motorului. In consecinta: - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Merci Cred ca poti renunta de tot la spray de uns lantul. Eu am avut ungatorul de lant stricat si am continuat sa ung lantul tot cu ulei (de lant de drujba, de transmisi, motor) dat cu pensula 1l ma tine cam 20000km si este max 20 de lei. Astfel scutesti si pretul de pe spray de curatat ca lantul nu mai lipeste toate mizeriile. De cauciucuri poti merge pe heidenau k76 (cred ca un set complet acum este maxim 750 de lei, eu intotdeauna am gasit cel mai bun pret la romulus la motofly.ro), Decat sa te duci mai jos spre cine stie ce chinezarii noi mai bine iti cauti sh-uri. 'rar criza masii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salutare, Cer o parere. Pana acum am folosit consumabile "only the best". Din nefericire criza ma doare si pe langa reduceri la abonamentul TV, telefonie, etc., tre sa reduc si pe la intretinerea motorului. In consecinta: - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Merci Daca si V-Stromu iti inghite bani multi la intretinere..Costurile de intretinere sunt net inferioare celor cu bencina, daca vrei sa reduci chaltuielile calulea vinde motorul si ia-ti un scuter ceva. Cauciucuri ieftine mai au si cei de la Mitas dar orientate spre enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salutare, Cer o parere. Pana acum am folosit consumabile "only the best". Din nefericire criza ma doare si pe langa reduceri la abonamentul TV, telefonie, etc., tre sa reduc si pe la intretinerea motorului. In consecinta: - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Merci poti folosi cu incredere la uns lantul...ulei de cutie... daca faci ture mai lungi poti cumpara ungatorul de lant loobman http://loobman.com/ daca vrei sa ramai la spray incearca la praktiker era vreo 15 lei spary-ul de curatat si 35 lei spary-ul de uns si eu vreau caucicuri ieftine si bune...si inclin spre Anakee 2 dar am vazut Dunlop Trailmax TR91 la un pret bune pe http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/281-dunlop/flypage|ask/60657-trailmax-tr91-tl-front.html?sef=hcfp numai ca se duc cam repede, dar au iesit bine in teste, cel mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Eu nu prea folosesc spray, si inainte sa am ungatorul, foloseam ulei de cutie de la petrom parca <20lei/l Anul asta o sa incerc si eu ieftinaturi la cauciucuri, dar o sa pun mai inguste si mai de off: fata: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60/11140062 spate: http://www.motomike.eu/mike/search/746.01.40/article/276658 Astea erau cele mai ieftine pe care le-am gasit. Daca vrei de strada, poti incerca si K68 la acelasi pret ca si K76: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k68/11130168 http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k68/11130073 Eu am avut din astea pe primul meu motor un Kawa ER5 si am fost foarte multumit de ele si ca aderenta si ca numar de km. Mai ar fi o varianta de la ACHIMOTO, el vinde SHINKO E705 cam la acelasi pret ca si Heidenau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salutare, Cer o parere. Pana acum am folosit consumabile "only the best". Din nefericire criza ma doare si pe langa reduceri la abonamentul TV, telefonie, etc., tre sa reduc si pe la intretinerea motorului. In consecinta: - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Merci spray de la louis prociclye 750ml 49 ron la Kronau. anvelope K76 de la haindenau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 poti folosi cu incredere la uns lantul...ulei de cutie... daca faci ture mai lungi poti cumpara ungatorul de lant loobman http://loobman.com/ daca vrei sa ramai la spray incearca la praktiker era vreo 15 lei spary-ul de curatat si 35 lei spary-ul de uns si eu vreau caucicuri ieftine si bune...si inclin spre Anakee 2 dar am vazut Dunlop Trailmax TR91 la un pret bune pe http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/281-dunlop/flypage|ask/60657-trailmax-tr91-tl-front.html?sef=hcfp numai ca se duc cam repede, dar au iesit bine in teste, cel mai bine... cit de repede?km mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 cit de repede?km mai exact. nu stiu exact dar mai putin decat Anakee 2...Tourance, asta ce am citit pe site-urile de afara dar are si Marius @ magarusulmarius el poate sa ne zica mai mult /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page__view__findpost__p__3067126 dunlop trailmax tr 91 http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=12686.0 comparatii https://docs.google.com/spreadsheet/pub?hl=pt_PT&key=0AlnwXcsYa4QXdENrSTgwOEJfVGQ3Q1ctTHpBb0k4V3c&output=html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 spray de lant de la lukoil costa vreo 20 ron parca . oricum reducerea cea mai mare o faci daca reduci consumul sau numarul de kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Salutare, Cer o parere. Pana acum am folosit consumabile "only the best". Din nefericire criza ma doare si pe langa reduceri la abonamentul TV, telefonie, etc., tre sa reduc si pe la intretinerea motorului. In consecinta: - ce spray de lant, calitate mimina admisa recomandati? - am avut Anakee pana acum,nu-mi mai permit... ce anvelope ieftine, calitate minima admisa recomandati? Merci Multumesc de raspunsuri domnilor, ma pun pe cercetat anvelopele si uleiurile mentionate de voi! O vara nesfarsita va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 eu am facut o modificare am pus 14 pe fata in loc de 15 in treapta 6 creste turatia cu aprox 500 de ture daca la 100km/k aveai 4500rpm acum o sa ai la aceeasi viteza 5000rpm modificarea asta este potrivita mai ales pentru offroad. Iti spun doar ca se simte mult mai puternica in fiecare treapta urca pantele abrupte cu mai mare usurinta. se da pe o roata mult mai usor mie mi se pare mult mai placuta la condus mai ales ca nu am observat sa-mi creasca consumul, probabil la drum lung se va simti o diferenta. Merita incercat este pana in 50 de lei un pinion de 14 dinti si dc nu-ti place il poti vinde (ti-l cumpar eu ) he he... speram la un raspuns de genul acesta multumesc mult, cu certitudine o sa schimb pinionul numai de-ar veni mai repede caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Recomandati-mi va rog un ulei bun pentru Vstrom 650 din 2004 , am rasfoit topicul dar n-am gasit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) silkolene comp-4 10W-40 clar cel mai ok din ce am incercat...si am incercat ceva castrol, motul, repsol...si mobil mi s-a parut bun...dar silkolene mi se pare cel mai bun...am crezut ca am probleme cu cutia pana am bagat ulei asta Editat Martie 8, 2012 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ulei de la bunica...floriol dinala... daca nici ala de masline nu-ti place poti sa incerci niste motul 5100, sau castrol daca ai bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ulei de la bunica...floriol dinala... daca nici ala de masline nu-ti place poti sa incerci niste motul 5100, sau castrol daca ai bani nu-i chiar asa...asa ziceam si eu...dar la vstrom cel de 650 ar fi o problema la cutie...defapt de la trecerea din 1 in 2...schimba mai greu ramanea in netru sau ceva de genu...am bagat motul 5100...la fel, am luat castrol adus de afara...la fel, am incercat repsol racing la fel dupa 1000km...am bagat mobil1 15W-40 pe timp de vara si a fost ok dar vroiam un 10W-40 cum recomanda cartea si am vb cu un posesor de aprilia si mi-a recomandat silkollene comp4 si sunt la al doilea schimb iar cutia merge perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 cutia merge perfect si cu motul 5100 (recomandat de altfel de producator), dar sa fie ulei adus de afara nu mizeria de se vinde in romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Fabio...poate ai dreptate...sigur ai , eu am luat uleiul motul din tara de la ditamai magazinul...oricum sa fiu sincer m-am speriat...am crezut ca poate am probleme cu cutia...am incercat mai multe tipuri de ulei, altii imi ziceau ca poate nu stiu sa schimb...dar nu era prima motocicleta...oricum la mine s-a rezolvat problema de cand merg pe silkolene , nu-mi consuma iar cutia merge perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Fabio...poate ai dreptate...sigur ai , eu am luat uleiul motul din tara de la ditamai magazinul...oricum sa fiu sincer m-am speriat...am crezut ca poate am probleme cu cutia...am incercat mai multe tipuri de ulei, altii imi ziceau ca poate nu stiu sa schimb...dar nu era prima motocicleta...oricum la mine s-a rezolvat problema de cand merg pe silkolene , nu-mi consuma iar cutia merge perfect... Teoria lui Fabio legat de uleiul Motul nu s-a aplicat in cazul meu. La Vstrom l-am folosit aproape excusiv si l-am cumparat direct de la importator la bax 4bidoane de 4L fiecare. Luam un bax si ajungea 1an. Nu am avut nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.