bogdan_harea Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Am fost astazi la B&S pe soseaua de centura sa-mi comand niste maruntisuri. Am vorbit cu mecanicul care mi-a schimbat farul zgariat dupa o coliziune minora acum ceva timp. Mi-a spus ca DL650 pana acum nu a avut nici o problama mecanica si ca interventia la tacheti sau clapete de aceleratie inainte de 40000-50000km nu este necesara, daca motorul functioneaza normal. La capitolul DL numai la cel de 1000 au avut ceva probleme la motoare cu ambreiajele si cu ceva pinioane ce se slabeau din stangere (daca am inteles bine?) Oricum este de evitat zona zilele astea pt ca se lucreaza la sosea chiar in fata lor si este un haos total. Apropo de consum, cam cat va consuma DL650 in oras (in special in Bucuresti)? Eu mai putin de 6 n-am reusit sa scot, de obicei 6.2-6.5 sau chiar mai mult. La drum lung si mers linistit am scos cam 4, iar cu pasager si bagaje si mers repejor am scos 4.4-4.8 - deci asta pare in grafic. Astazi am facut un drum pana la Costinesti si inapoi pe autostrada si mi-am calculat consumul. La ducere cu 110km/h a consumat 4,2l/%, iar la inapoiere 140km/h 6.4l/%. Saptamana asta numai in Bucuresti 5,2l/%.Am mers singur si fara bagaje, numai topcase-ul. Ma surprins un pic diferenta de consum de 2,2l intre110 si 140. Este adevarat ca la 110 am pus cruzcontol-ul si nu m-am jucat cu aceleratia, dar tot mi se pare diferenta mare (+50%).Motorul nu are schimbat decat bujiile cu iridiu si filtrul de aer K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Eu la 1000 am scos asa: singur cu bagaje full (top case + side cases), viteza pe autostrada 150km/h, pe dn-uri 100-120km/h, aproximativ 5-5,5, cu pasager si full bagaje, aceeasi poveste 5,5-6. In oras...aproximativ 7,5-8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Si eu am scos singur+ pagaje full, pe autostrada, 180 km/h si vant din fata , 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 a mea consuma cam 4,5-5,0 iar pe autostrada intre 140-160 6,0-6,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 La mersul meu de chopperist barbos si cu multe amintiri de pe socialista (CZ 250) nu sare de 5% mai exact 80-90km/h cam 3,5% si apropie 5% in oras sau afara la 130km/h constant, asta fara demaraje fulgeratoare sau schimbat la rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Nu am avut niciodata rabdarea de a merge cu 80-90, dar e bine de stiut ca in regim de avarie cu un rezervor se pot depasi 600km. La anu poate prind o iesire cu scuteristii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comieu2005 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Din pacate, am ajuns, din cauza unor probleme de sanatate, sa fiu nevoit sa renunt la VStrom-ul meu. /index.php?showtopic=280409 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=145119 A fost achizitionata de la B&S, in 2007, in Saptama Mare. Va ramane pentru mine cea mai buna "prietena", perfecta pentru drumurile de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Eu la 1000 am scos asa: singur cu bagaje full (top case + side cases), viteza pe autostrada 150km/h, pe dn-uri 100-120km/h, aproximativ 5-5,5, cu pasager si full bagaje, aceeasi poveste 5,5-6.In oras...aproximativ 7,5-8 salutari! ca proaspat posesor de dl1000, dupa aprox 1000km ( majoritatea in doi, fara bagaj prea mult ) pot spune ca sub 7.5% nu am reusit sa scot !!??? mi se pare cam mult totusi avand in vedere ca nu am schimbat niciodata mai sus de 5.500-6000 de ture. vitezele de croaziera variau intre 110-150. si nici nu sunt adeptul mersului sportiv ( depasiri agresive etc ). ce mai pot spune despre motor: - o simt ca merge "neregulat" intre 3700-4300 ture daca o tin constant la acea viteza. - nu se preteaza la mers subturat ( sa zicem undeva la 3000 ture ) si nici nu-i prea convine accelerarea mai rapida de la acelasi regim. - super confortabila - tinuta buna pe curbe intrebari: - cu acest tip de motor cam care este plaja de turatii pe care o folositi ( oras, afara ) - de la cate liniute pe bord pot spune ca motorul s-a incalzit tare? ( in bucuresti cateodata imi ajunge scurt la 4, de obicei variaza intre 2 si 3 ). aici, care vi s-a parut a fi cel mai bun regim pentru a obtine un consum decent si a tine motorul "rece"? - cine ma poate ajuta cu un manual al utilizatorului? nu am dat peste nici unul pe net si nu stiu cum d-zeu sa reglez ceasul ala!!! per ansamblu sunt super incantat de trecerea la acest motor. nu e nici pe departe la fel de "rafinata" ca un 4 in linie, dar incep sa-mi placa si vibratiile daca vi se pare ca ceva din ce am spus nu ar trebui sa fie asa, sau credeti ca a mea nu se comporta cum trebuie din ce am povestit, dati de stire va rog! a-propos, un SUPER traseu pe care l-am facut sambata trecuta: bucuresti-pitesti-curtea de arges-campulung muscel-targoviste-bucuresti. recomand cu caldura! peisaje extraordinare! drumul in mare parte bun. si consumul meu, din nou, 7.7% va salut si sper sa ne vedem pe drum! Eu la 1000 am scos asa: singur cu bagaje full (top case + side cases), viteza pe autostrada 150km/h, pe dn-uri 100-120km/h, aproximativ 5-5,5, cu pasager si full bagaje, aceeasi poveste 5,5-6.In oras...aproximativ 7,5-8 salutari! ca proaspat posesor de dl1000, dupa aprox 1000km ( majoritatea in doi, fara bagaj prea mult ) pot spune ca sub 7.5% nu am reusit sa scot !!??? mi se pare cam mult totusi avand in vedere ca nu am schimbat niciodata mai sus de 5.500-6000 de ture. vitezele de croaziera variau intre 110-150. si nici nu sunt adeptul mersului sportiv ( depasiri agresive etc ). ce mai pot spune despre motor: - o simt ca merge "neregulat" intre 3700-4300 ture daca o tin constant la acea viteza. - nu se preteaza la mers subturat ( sa zicem undeva la 3000 ture ) si nici nu-i prea convine accelerarea mai rapida de la acelasi regim. - super confortabila - tinuta buna pe curbe intrebari: - cu acest tip de motor cam care este plaja de turatii pe care o folositi ( oras, afara ) - de la cate liniute pe bord pot spune ca motorul s-a incalzit tare? ( in bucuresti cateodata imi ajunge scurt la 4, de obicei variaza intre 2 si 3 ). aici, care vi s-a parut a fi cel mai bun regim pentru a obtine un consum decent si a tine motorul "rece"? - cine ma poate ajuta cu un manual al utilizatorului? nu am dat peste nici unul pe net si nu stiu cum d-zeu sa reglez ceasul ala!!! per ansamblu sunt super incantat de trecerea la acest motor. nu e nici pe departe la fel de "rafinata" ca un 4 in linie, dar incep sa-mi placa si vibratiile daca vi se pare ca ceva din ce am spus nu ar trebui sa fie asa, sau credeti ca a mea nu se comporta cum trebuie din ce am povestit, dati de stire va rog! a-propos, un SUPER traseu pe care l-am facut sambata trecuta: bucuresti-pitesti-curtea de arges-campulung muscel-targoviste-bucuresti. recomand cu caldura! peisaje extraordinare! drumul in mare parte bun. si consumul meu, din nou, 7.7% va salut si sper sa ne vedem pe drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Pentru a potrivi ceasul ala iti trebuie o diploma de inginer, nu-mi mai aduc aminte cum am facut dar iti sugerez sa dai un search pe www.vstromers.com Manual de reparatii iti pot da eu, si manual de utilizare dar trebuie sa facem o copie dupa el...asta daca nu te deranjeaza ca scrie Kawasaki pe coperta Dupa simptome...probleme in turatie joasa si in plaja mai sus amintita de tine, mai mult ca sigur trebuie sa ajustezi si tu clapetele de acceleratie...ar trbui sa o fac si eu dar cred ca las pt la primavara operatiunea asta. Acum depinde, daca ai modelul pana in 2003, acest model are o ,,hiba '' la ambreiaj si zmuceste ceva mai mult decat modelele din 2004+ Daca mai ai intrebari si iti pot fi de folos.... N-am citit tot...la mine apa sta constant la 2 liniute, cand merg in trafic aglomerat si folosesc masiv a1a si a2a viteza, urca la 3...niciodata la 4. Pana acum s-a comportat exemplar (am aproape 10000km cu ea), singurul lucru care ma deranjeaza uneori este pompa de benzina pe care o mai apuca tiuitul din cand in cand, cred ca se cere schimbata. De schimbat viteze sau mers cu viteza...eu in general impart cadranul turometrului in doua si schimb in prima jumatate, asta inseamna 4500-5500, am mai mers si cu viteza, ce-a mai mare atinsa 230km/h dar nu m-am uitat la turometru. Oricum de la 210 incepe sa nu-i mai convina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 salutari! ca proaspat posesor de dl1000, dupa aprox 1000km ( majoritatea in doi, fara bagaj prea mult ) pot spune ca sub 7.5% nu am reusit sa scot !!??? mi se pare cam mult totusi avand in vedere ca nu am schimbat niciodata mai sus de 5.500-6000 de ture. vitezele de croaziera variau intre 110-150. si nici nu sunt adeptul mersului sportiv ( depasiri agresive etc ). ce mai pot spune despre motor: - o simt ca merge "neregulat" intre 3700-4300 ture daca o tin constant la acea viteza. - nu se preteaza la mers subturat ( sa zicem undeva la 3000 ture ) si nici nu-i prea convine accelerarea mai rapida de la acelasi regim. - super confortabila - tinuta buna pe curbe intrebari: - cu acest tip de motor cam care este plaja de turatii pe care o folositi ( oras, afara ) - de la cate liniute pe bord pot spune ca motorul s-a incalzit tare? ( in bucuresti cateodata imi ajunge scurt la 4, de obicei variaza intre 2 si 3 ). aici, care vi s-a parut a fi cel mai bun regim pentru a obtine un consum decent si a tine motorul "rece"? - cine ma poate ajuta cu un manual al utilizatorului? nu am dat peste nici unul pe net si nu stiu cum d-zeu sa reglez ceasul ala!!! per ansamblu sunt super incantat de trecerea la acest motor. nu e nici pe departe la fel de "rafinata" ca un 4 in linie, dar incep sa-mi placa si vibratiile daca vi se pare ca ceva din ce am spus nu ar trebui sa fie asa, sau credeti ca a mea nu se comporta cum trebuie din ce am povestit, dati de stire va rog! a-propos, un SUPER traseu pe care l-am facut sambata trecuta: bucuresti-pitesti-curtea de arges-campulung muscel-targoviste-bucuresti. recomand cu caldura! peisaje extraordinare! drumul in mare parte bun. si consumul meu, din nou, 7.7% va salut si sper sa ne vedem pe drum! Eu am DL650, asa ca nu pot sa ma pronunt in privinta consumului, dar 7.5-7.7l/100km pare un pic cam mult la drum lung si viteze rezonabile. S-ar putea sa trebuiasca sincronizate clapetele de acceleratie, mai ales ca zici ca merge neregulat. Din cate am auzit, e normal ca DL1000 sa ajunga la 4 liniute. Ceasul se regleaza asa: - Pui contactul pe "on" (eventual pornesti si motorul) - Apesi ambele butoane timp de cateva secunde (3-5s) - Dupa ce incep sa clipeasca cifrele, cu "SEL" te muti intre ora si minut, iar cu "ADJ" schimbi numarul. Alte detalii gasesti pe stromtrooper.com si vstrom.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 k100rs si rider in the sky:cati km au motoarele voastre?intreb deoarece am inteles ca reglajul clapetelor se face undeva dupa 24mii km in sus.. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Al meu are 28000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 1000 e 1000 nu poate sa consume 3 litri cred ca 6.5-7.5 e super ok pentru el,daca ajungi la 9.0-10.0 trebuie sa-ti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 rider in the sky:si sa inteleg ca pana acum nu ai reglat clapetele?dar supapele le-ai verificat la 24mii? toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 N-am facut nici una nici alta (am incercat sa ma duc la Motor Team dar mi-au zis ca n-au ceasuri de reglaj....ce dealer ) Clapetele trebuie sigur sa le reglez, cam zmuceste in ture joase si uneori (foarte rar, mai da si cate un fel de rateu, mai mult ca un pufait, atunci cand merg subturat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Vand toate piesele pentru Suzuki V-Strom 650 din 2005 la pretul de 1000 euro.Piesele se vand numai toate/en-gros. Carenaj complet,evacuare completa,far,suport far/bord,janta spate complet echipata,suport parbriz,rezervor,cutie filtru aer,suport topcase givi,portbagaj,aripa spate,tripla cu suport,sistem franare spate,scarite spate cu suport,etrier stanga fata cu furtune si pompa frana,suport maneta ambreiaj,cablu ambreiaj,pompa benzina,protectie lant,bascula,oglinzi. poze trimit pe mail. astept oferte 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 salutari! ca proaspat posesor de dl1000, dupa aprox 1000km ( majoritatea in doi, fara bagaj prea mult ) pot spune ca sub 7.5% nu am reusit sa scot !!??? mi se pare cam mult totusi avand in vedere ca nu am schimbat niciodata mai sus de 5.500-6000 de ture. vitezele de croaziera variau intre 110-150. si nici nu sunt adeptul mersului sportiv ( depasiri agresive etc ). ce mai pot spune despre motor: - o simt ca merge "neregulat" intre 3700-4300 ture daca o tin constant la acea viteza. - nu se preteaza la mers subturat ( sa zicem undeva la 3000 ture ) si nici nu-i prea convine accelerarea mai rapida de la acelasi regim. - super confortabila - tinuta buna pe curbe intrebari: - cu acest tip de motor cam care este plaja de turatii pe care o folositi ( oras, afara ) - de la cate liniute pe bord pot spune ca motorul s-a incalzit tare? ( in bucuresti cateodata imi ajunge scurt la 4, de obicei variaza intre 2 si 3 ). aici, care vi s-a parut a fi cel mai bun regim pentru a obtine un consum decent si a tine motorul "rece"? - cine ma poate ajuta cu un manual al utilizatorului? nu am dat peste nici unul pe net si nu stiu cum d-zeu sa reglez ceasul ala!!! salut, am dl1000 din 2007; 15.000 km. nu am deloc probleme intre 3700 si 4300; de fapt turatiile astea le folosesc foarte mult. merg des in localitati cu 3000 de ture in treptele 1-4; nu trage foarte bine la accelerare dar nici nu pot sa spun ca nu se preteaza la mersul cu aceasta turatie. eu incerc sa merg cu 3500 dar nu se prea poate din cauza traficului din localitati. in afara localitatilor, de la 4000 in sus. in regim normal schimb la 4500 in afara de a 6-a cind schimb la 5000. pe curbe (la distractie) schimb si la 9000 dar de obicei pe la 7000 - 8000. consumul: 5.5% economic solo, 6-6.3% neeconomic solo, 6.5-7% neeconomic cu pasager, 7.5-8% solo in bucuresti. temperatura: in localitati 3 liniute, in afara 2 liniute (chiar si vara). nu am vazut 4 liniute; iti merge ventilatorul? sfatul meu: rezolva-ti problemele cu turatiile joase, mergi SI cu turatii intre 3000 si 4500 si probabil vei scadea mult si consumul. nu ma pricep la mecanica asa ca nu pot sa-ti spun care sint problemele si cum se rezolva; du-te la service daca nu ai probleme mari cu banii. da-mi o adresa de email pentru manualul de service. parca am unul electronic in engleza; nu mai stiu sigur daca e-n engleza sau nu ... . pentru manualul utilizatorului tot varianta xerox ramine, n-am nici eu varianta electronica. am o problema la 2500 de ture, mers constant. se taie uneori alimentarea cu curent (cred) a motorului pentru o fractiune de secunda. insa am citit ca e ceva comun si nici nu folosesc aceasta turatie decit accidental asa ca nu ma agit. succes adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 merci tuturor pentru raspunsuri! hai ca usor usor s-au mai luminat treburile. am reusit sa obtin si niste manuale ( merci inca o data rider in the sky !!! ), am setat si ceasul folosesc destul de mult si eu plaja de ture de la 3000 la 4500. toate-s bune pe accelerare,doar ca daca o tin mai mult la turatie constanta intre 3800-4200 o simt ca smunceste usor. iar sub 2000 sau un pic peste nu prea pare sa ii placa in mod deosebit ( observat cand mai merg in coloana sau printre masini ) . oricum, o voi trage pe dreapta dupa week-end-ul acesta cred. deocamdata sunt mai mult decat multumit de ea. ramane ca la primavara sa ma ocup mai indeaproape de ea, cu reglaje si tot tacamul. daca aveti un dealer sau un mecanic de incredere va rog dati-mi si mie de stire ( de preferat pm, ca sa nu se zica ca facem reclama mascata ). si sa caut intre timp si ceva accesorii...top case, poate cric central, poate un cruise control..... sa auzim de bine si sa avem parte de un week-end cu vreme buna !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 salutari! ca proaspat posesor de dl1000, dupa aprox 1000km ( majoritatea in doi, fara bagaj prea mult ) pot spune ca sub 7.5% nu am reusit sa scot !!??? mi se pare cam mult totusi avand in vedere ca nu am schimbat niciodata mai sus de 5.500-6000 de ture. vitezele de croaziera variau intre 110-150. si nici nu sunt adeptul mersului sportiv ( depasiri agresive etc ). ce mai pot spune despre motor: - o simt ca merge "neregulat" intre 3700-4300 ture daca o tin constant la acea viteza. - nu se preteaza la mers subturat ( sa zicem undeva la 3000 ture ) si nici nu-i prea convine accelerarea mai rapida de la acelasi regim. - super confortabila - tinuta buna pe curbe intrebari: - cu acest tip de motor cam care este plaja de turatii pe care o folositi ( oras, afara ) - de la cate liniute pe bord pot spune ca motorul s-a incalzit tare? ( in bucuresti cateodata imi ajunge scurt la 4, de obicei variaza intre 2 si 3 ). aici, care vi s-a parut a fi cel mai bun regim pentru a obtine un consum decent si a tine motorul "rece"? - cine ma poate ajuta cu un manual al utilizatorului? nu am dat peste nici unul pe net si nu stiu cum d-zeu sa reglez ceasul ala!!! per ansamblu sunt super incantat de trecerea la acest motor. nu e nici pe departe la fel de "rafinata" ca un 4 in linie, dar incep sa-mi placa si vibratiile daca vi se pare ca ceva din ce am spus nu ar trebui sa fie asa, sau credeti ca a mea nu se comporta cum trebuie din ce am povestit, dati de stire va rog! a-propos, un SUPER traseu pe care l-am facut sambata trecuta: bucuresti-pitesti-curtea de arges-campulung muscel-targoviste-bucuresti. recomand cu caldura! peisaje extraordinare! drumul in mare parte bun. si consumul meu, din nou, 7.7% va salut si sper sa ne vedem pe drum! Sal Eu am un Dl650 si cand merg pana in 120 K/h nu consuma mai mult de 4..dupa aia e alta problema..la viteze mari se poate si dubla..cat ii dai atata consuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Ma surprinde discutia despre pierderile de cuplu/ putere la diverse regimuri de turatie. Nu pot sa cred ca un motor mai puternic si cu cuplu mai mare, decat DL650 la cca aceeasi greutate si solicitare, sa aiba probleme. Sa fie constructiv sau numai o lipsa de reglaje la supape sau clapete de acceleratie? Intreb asta pt ca peste 1-2 ani ma gandesc sa trec la DL1000 daca ii pun ABS. Cu Motocicleta actuala de la 2000rot/min pana la 7500 nu am sezizat nici o intrerupere in livrarea puterii sau cuplului, totul decurge liniar, o incantare de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Stai sa-i puna Euro 3 prima data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) Din 2009 nu se va mai fabrica DL1000. Cred ca trebuie sa va reorientati Cat despre pierdere de cuplu nu stiu daca poate fi vorba. Sincer, dupa atata timp de mers pe cruisere, m-am obisnuit sa traga de jos si intradevar, asa cum zicea si K100, la turatii joase, intre 1500 si 2200, daca sunt in treapta a2a + incepe sa ,,hacaie''...in rest nu face figuri. Intrebare intrebatoare, a inceput cuiva sa-i bazaie pompa de benzina, nu tot timpul dar din cand in cand? Editat Octombrie 30, 2008 de Rider in the sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Sper sa apara totusi ceva similar si la Suzuki. Nu cred ca abandoneaza lupta cu 1200GS-ul, care acapareaza piata enduroturing mare. Pt mine DL1000 era singura alternativa pt cca 100CP, nou, la un pret rezonabil. Deocamdata sant foarte multumit de DL650 si daca chiar nu apare nimic nou, o voi schimba cu una identica, dar cu ABS si 4 bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Ma surprinde discutia despre pierderile de cuplu/ putere la diverse regimuri de turatie. Nu pot sa cred ca un motor mai puternic si cu cuplu mai mare, decat DL650 la cca aceeasi greutate si solicitare, sa aiba probleme. Sa fie constructiv sau numai o lipsa de reglaje la supape sau clapete de acceleratie? Intreb asta pt ca peste 1-2 ani ma gandesc sa trec la DL1000 daca ii pun ABS. Cu Motocicleta actuala de la 2000rot/min pana la 7500 nu am sezizat nici o intrerupere in livrarea puterii sau cuplului, totul decurge liniar, o incantare de fiecare data. Salut! Sa stii ca modelul de 650 e mai reusit. Nu degeaba a castigat atatea teste in Alpi in timp ce modelul de 1000 nu exista..cel de 650 e mai echilibrat..parerea mea. merci tuturor pentru raspunsuri! hai ca usor usor s-au mai luminat treburile. am reusit sa obtin si niste manuale ( merci inca o data rider in the sky !!! ), am setat si ceasul folosesc destul de mult si eu plaja de ture de la 3000 la 4500. toate-s bune pe accelerare,doar ca daca o tin mai mult la turatie constanta intre 3800-4200 o simt ca smunceste usor. iar sub 2000 sau un pic peste nu prea pare sa ii placa in mod deosebit ( observat cand mai merg in coloana sau printre masini ) . oricum, o voi trage pe dreapta dupa week-end-ul acesta cred. deocamdata sunt mai mult decat multumit de ea. ramane ca la primavara sa ma ocup mai indeaproape de ea, cu reglaje si tot tacamul. daca aveti un dealer sau un mecanic de incredere va rog dati-mi si mie de stire ( de preferat pm, ca sa nu se zica ca facem reclama mascata ). si sa caut intre timp si ceva accesorii...top case, poate cric central, poate un cruise control..... sa auzim de bine si sa avem parte de un week-end cu vreme buna !!! Man poate ne gasim..eu is din Slanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 am si eu o intrebare poate ma lamureste cineva. vreau sa-mi montez incalzitoare (nu originale de la suzuki) am releul care il recomanda producatorul manerelor si intreb daca e o treaba mai usoara sau sa ma duc la un electrician? vreau sa fie legate in asa fel incat sa lucreze numai cand dau drumul la moto exista o scheme electrica pe prospectul de la manere dar nu prea o inteleg si nu vreau sa fac tampenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.