alex22_xxx Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Poate era dereglet . DL1000 al unui prieten achizitionat de curand consuma 5,5 la mers 100-140 in afara loc. Mai mult decat rezonabil. Inainte de reglaje la fostul proprietar consuma cat a ta. Curios...amicului meu ii consuma tot 8! Cam ce ar putea fi dereglat la un motor pe injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Multe! Programeaza o consultatie la dl doctor Fabio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari: De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi? Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4 http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765 Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari: De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi? Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4 http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765 Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta? Din pacate nu exista momentan cineva care sa le faca homemade. E posibil ca in viitor sperantele noastre sa se lege de manualitatea si priceperea lui Bogdan Harea. Prima poza postata de tine este un engine-guard nu crash-bar. Crash-bar-ul iti protejeaza si carenele la o eventuala cazatura (mai putin semnalele, capatele de ghidon si hand-guard-urile). A doua poza de pe ebay contine un scut ceva mai ciudat cu toate ca este stantat Suzuki. In general scuturile la Vstrom se fixeaza de mobra cu doua suruburi in parte din spate iar in fata se uneste cu engine-guard-ul (nu cu crash-bar-ul de la Givi pentru care trebuie un adaptor special). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari: De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi? Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4 http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765 Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta? fereste-te de scuturile care se prind de motor daca mai iesi inafara asfaltului, Ma vazusem pe undeva un scut "hard enduro" care se prindea de suruburile de la esapament pe cilindrul din fata. Decat o traznaie de genul ala mai bine fara. Vorbeste cu Bogdan Harea sau cu altii ca el ex: heaavy duties etc sau cauta-le SH Mai ai o solutie ieftina cu crashpaduri era cineva pe forum care le facea cu 150 de lei setul, dar nu protejeaza la fel de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari: De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi? Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4 http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765 Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta? salut, cu scutul este intr-adevar o problema dar cu crashbar-ul se rezolva cu 110 euro modelul acesta: daca e sa gasesti un scut chiar daca nu e compatibil se adapteaza fara probleme. Editat Aprilie 4, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 multumesc pentru raspunsuri, imi poti trimite un PM cu o sursa pentru cel de 110E ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Mai ai o solutie ieftina cu crashpaduri era cineva pe forum care le facea cu 150 de lei setul, dar nu protejeaza la fel de bine eu ma gandeam sa-mi pun niste crash paduri prinse cumva de crash bar in partea de jos , sa pot sta cu picioarele pe ele iar la cazaturi sa protejeze mai bine pedalele . mai stii cine e tipul de le confectioneaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eu ma gandeam sa-mi pun niste crash paduri prinse cumva de crash bar in partea de jos , sa pot sta cu picioarele pe ele iar la cazaturi sa protejeze mai bine pedalele . mai stii cine e tipul de le confectioneaza ? De ce nu iti cumperi scarite sa le montezi pe crash? Sunt unele de chopper care merg. Deja suntem cativa care vrem asta...daca ne strangem poate obtinem reducere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Scarite de genul highway peg vreau si eu, dar tot ce am gasit sunt din alea de chopper care sunt nichelate si care dau ca nuca-n perete cu un tourer. Daca gaseste cineva negre sau gri sa imi zica si mie unde. Ca zica ca numai chopperistii merg cu picioarele sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 In iarna asta am montat eu pe mobra un gen de scarite pe crash-bar. A iesit asa ceva: Am plecat de la asa http://www.motomike.eu/autonet/search/710.54.22+/article/271505 Scaritele in sine (cumparate la un pret de nimic) nu sunt de o calitate foarte buna, dar rezultatul final e multumitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Eu aveam de gand la ST sa fac un crach bar din teava si undeva in interiorul tevii, sau din teava, sa se detaseze un segment, care sa se constitue in scarita pt atarnat picioarele. In orice caz "ceva-ul", sa nu se vada deloc, atunci cand este pliat. Mi se pare naspa dpdv design scaritele avansate pe un enduro-turing. La Vstrom era oarecum imperios la drum lung pt ca datorita pozitiei relativ adunate ale picioarelor dupa 2-300 km amorteam si incepeam gimnastica cunoscuta. Din fericire la ST pozitia este un pic mai relaxata, nu mult, dar suficient cat circulatia sangelui sa fie OK si sa nu-mi mai amorteasca picioarele. Cum si lenea-i mare am abandonat deocamdata ideea, dar nu se stie pt la iarna ce va mai fi. Editat Aprilie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eu am noroc ca sunt mic de statura si nu amortesc asa repede...dar dupa 6-700km as mai intinde picioarele. scaritele din poza nu ma tenteaza in schimb mi-au dat o idee cum sa prind acele crash paduri la care ma gandeam . faptul ca sunt prinse cu niste coliere sunt ok pentru o eventuala cazatura intrucat s-ar buli primele nu am pretentia sa stau cu piciorul perfect pe el ci macar atat cat sa mai schimb pozitia . o sa mai investighez problema cand mi-oi mai face timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului. Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta. Editat Aprilie 5, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Intrati pe linkul din semnatura mea. Haideti sa organizam ceva de neuitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 As-ule si eu sper sa fim cat mai multi vestromisti de plecarea din Ploiesti ma ocup eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Suna bine M.A.N.-ul ala.. am urmarit si in iarna un pic discutiile, ma bucur ca s-a concretizat ceva, si pare promitator mai ales ca organizatorii imi inspira incredere(din cat ii stiu dp forum) In privinta amortelii la drum lung, eu ma mai mut pe scaunul din spate cand sunt singur si ma mai dezmortesc asa, sau ma ridic in picioare.. Cand nu sunt singur oricum opresc mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 suna bine,dar cine are atata timp liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 M.A.N.-ul vrea sa inaugureze o traditie pt motociclisti. Un upgrade de ultim moment al obiectivelor MAN este Ziua Motociclistului. In fiecare an, in primul weekend din iulie, odata cu MAN va fi si Ziua Motociclistului, un prilej de bucurie si sarbatoare pt toti bikerii. Marea mucificare glumesc, bineinteles. Va astept pe toti deopotriva sa ne fiti alaturi la ceea ce se doreste a fi cea mai mare mobilizare moto organizata vreodata in tara noastra. Cu stima, Gospo P.S. Planul e cam asa: 28-30 iunie Vstromania, duminica 30 plecam spre Dubrovnik, unde ne lefaim vreo trei zile si apoi fuguta la MAN, ce spuneti? zicem ca daca vrei si vstromisti pe acolo sa mutam vstromania. sau ne cazezi gratis. cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 in ziua de azi problema nu e atat timpul, ci "timpul" sa mergi la o intrunire in fiecare sfarsit de saptamana nu e chia la indemana tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 e, aici e treaba, nu toti aduna zilnic monetaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine. PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 6, 2013 Autor Share Postat Aprilie 6, 2013 As-ule si eu sper sa fim cat mai multi vestromisti de plecarea din Ploiesti ma ocup eu Felicitari si la cit mai multe zile insorite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine. PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ). Mai trebuie 10-15 cm de parbriz in sus si va fi si mai bine. Saua ai facut-o la flacaul dinTimisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Saua ai facut-o la flacaul dinTimisoara? Salut. Nope. Asa am cumparat mobra din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.