Sergiu_Q Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 da, dar pretentiile costa stii cumva cat costa la noi cel din primul link ? mie imi place mai mult al doilea pentru ca are taburile putin mai protejate de plasticul panoului. panoul cu 3 sigurante care are si releu e fain ca e modular si se poate expanda la cate vrei pentru ca modulele se prind unul de altul si in plus sigurantele sunt legate direct la releu deci nu mai trebuiesc legate alte fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 din ciclul " stromistu-i stromist dar branza-i pe bani " AJUTOOOOR ! caut o camera oriunde in constanta vineri spre sambata (2 -3 august),,, sosesc vineri in jur de 16 00 pm si plec sambata in jur de 07 00 am particip la o competitie de inot(aqua challenge) sambata dimineata si trebuie sa fiu odihnit, ca altfel optam pt cort stiu ca este cam din scurt dar m-a incurcat cineva rau cu cazarea asa ca ma vad nevoit sa rezolv cumva problema nu fumez si nu sforai,,, marius 0722564401 sau pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 da, dar pretentiile costa stii cumva cat costa la noi cel din primul link ? mie imi place mai mult al doilea pentru ca are taburile putin mai protejate de plasticul panoului. panoul cu 3 sigurante care are si releu e fain ca e modular si se poate expanda la cate vrei pentru ca modulele se prind unul de altul si in plus sigurantele sunt legate direct la releu deci nu mai trebuiesc legate alte fire Pana in 30 de lei, dar nu mai stiu exact. u am preferat sa imi confectionez eu doua din kit-urile Eastern-Beaver - panoul de sigurante cu releu si kit-ul pentru lumina frana suplimentara. Am vrut sa fiu pretentios pe bani putini si am cumparat de la ei doar conectorii (mufele) specifice de V-Strom de care am avut nevoie. Restul de fire, varnis, mufe papuc, cutie de sigurante, soclu releu si releu le-am luat din magazinele autohtone. Urma sa utilizez 2 din pozitiile din cutia de sigurante pentru faza lunga si faza scurta far, una e ocupata cu priza de 12V si una era pentru viitoarele manere incalzite. Cele 2 mufe pe direct le-am pastrat pentru prize pe 12 V pe care sa le montez sub sea (pentru a putea incarca telefonul si intercomul noaptea cand dorm la cort). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 vreo tura pe la munte maine careva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 vreo tura pe la munte maine careva??? Da, hai! Trebuie sa-mi rodez cauciucurile Unde cum cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Am o problema pe care nu prea o inteleg. Nu ma lasa sa schimb viteza in sus atunci cand stau pe loc cu motorul pornit. Pur si simblu schimbatorul ramane blocat in 1-a. Cand opresc motorul intra fara nici un efort, asa cum intra si pana acum. Ceva idei? E semn de vreo problema mai grava? In timp ce pui tensiune pe levierul schimbator incearca sa dai drumul foarte incet la ambreiaj, trebuie sa mearga. Asa se intampla cant mai trebuie unblat la reglajul ambreiajului, surubul de sub capac sau pur si simplu cablul de langa maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 trebuie reglat melcul de la ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Se pare ca am o problema electrica.Daca misc mai hotarat mufa aia mare,acoperita cu un "clopot" de cauciuc,din partea stanga a motocicletei(cea care duce curentul la faruri ,bord,etc) se intampla urmatoarele; se aprind toate cele 4 semnalizatoare si ard continuu iar lumina din bord si farurile se sting.Daca o mai fredonez putin se reaprind farurile si bordul iar acele din bord se rotesc facandu-si din nou checkup-ul.Alteori nu se stinge ci doar palpaie putin si isi revine.Cred ca din aceasta cauza nu mai merge vitezometrul si nici nu mai contorizeaza kilometri parcursi.Are cumva legatura vitezometrul cu contorul,s-au s-a bulit ceva electronica din bord?Mentionez ca firele chiar la intrarea in mufa sunt al naibii de fierbinti.Sa fie un contact imperfect,un scurt,ceva...?Nu stiu care fir deoarece am pipait pe intuneric si la un moment dat m-am fript de-a binelea.Maine dau jos carena stanga si voi incerca sa vad ce si cum...Ati mai patit-o careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 da, am reparat eu vreo 2 cu problema asta. este vorba de un fir de masa din mufa repectiva care se prajeste si nu mai ai masa la partea din fata a instalatiei. tai firul respectiv din ambele mufe si pui un papuc extern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 N-am mai mers mult timp cu motocicleta de cand am luat-o. Am scos-o sambata si am urcat pe asfaltul nou pana la Piatra Arsa. Cu tot cu pasager, se misca bine. Am gasit si buba cu intreruperea farurilor - este de la butonul de pornire, dar se manifesta mai mult dupa ce o spal. Am observat ca, fiind intr-o treapta superioara (5 sau 6), daca sunt nevoit sa opresc repede, gen frana de urgenta, daca nu apuc sa schimb in timpul opririi repede treptele in jos, cat timp inca se misca motocicleta, cutia ramane intepenita. Apas pedala in jos, dar nu schimba. Abia cand plec de pe loc, incepe sa se miste si cutia. Asta nu intotdeauna, dar in multe cazuri. Din cate stiu eu, este un comportament specific cutiilor moto, si este bine sa ma obisnuisc sa schimb in timpul franarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 la stroama nu e ceva specific dar se poate intampla deseori, este un comportament oarecum normal al cutiilor secventiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Vreau sa plec pe 7 septembrie pe traseul de mai jos. In functie de numarul de participanti estimez 3~4 zile. Daca mai sunt doritori sa ma anunte din timp. https://maps.google.ro/maps?saddr=Bucure%C8%99ti&daddr=Drobeta-Turnu+Severin,+Mehedin%C8%9Bi+to:45.0262762,21.8701453+to:Re%C5%9Fi%C5%A3a+to:Timi%C8%99oara+to:Centura+Oradea%2FStrada+Ogorului+to:Ale%C8%99d+to:Zal%C4%83u+to:Cluj-Napoca+to:Baia+Mare+to:47.8929852,24.0449309+to:Bor%C8%99a,+Maramure%C8%99+to:Vatra+Dornei+to:Calea+Moldovei%2FDN17+to:Reghin+to:Gheorgheni+to:Miercurea+Ciuc+to:Bra%C8%99ov+to:45.5479292,25.8157751+to:Bucharest&hl=en&ie=UTF8&ll=44.939529,26.29303&spn=0.591996,1.234589&sll=45.501534,25.952454&sspn=0.586174,1.234589&geocode=FXT8pQIdUVCOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFQUWqQIdU8RZASlzEYeoxTFSRzFrvix1Gwo3Aw%3BFeQLrwIdQbZNASkbkW3CL8pRRzEzI4fmKguKcA%3BFSA5swId5gROASnZGKfWFCpQRzHIvv1hgp4rtg%3BFZMsugId-w5EASmntQ_LfWdFRzFJZ5NzZK9_Uw%3BFW-hzQIdpr1OAQ%3BFUYJzgIdEMBVASnRbQ0iOCpGRzHdbxB1nH01Bg%3BFeX1zwIdELdfASkxX-lcoUJIRzEXuDU33oDCVg%3BFaDDyQIdEhtoASmLC2yRHwxJRzGLFB8zHGC8Cw%3BFetV1wIdZdpnASk3byC0cNw3RzHd0alPU06RMA%3BFfnJ2gIdguVuASk7bPIKc7E3RzEv5bPQ42IXGg%3BFW4p1wIdEFR4ASkd7rM6Q2s2RzFql3tjo3Nmpg%3BFb9x0gIdVPSCASnZmTMxspM1RzFXjHdRtwWU5A%3BFcBozwIdRgx2AQ%3BFRm-yQId7QR5ASkR_iBWlTdKRzE8_aX894lVag%3BFbvoyAIdd2eGASlPqW-EYetKRzF6vxElpdwchg%3BFfBdwwId4LyJASlrDEksCSpLRzFBSct2otClag%3BFWOmuAIdMMqGASnxFKIqhluzQDEPHjlU7_L1bA%3BFZkBtwId3-qJASnlVlP1ZG-zQDHO0s3_46a7Nw%3BFXT8pQIdUVCOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&oq=bu&t=h&mra=dpe&mrsp=18&sz=10&via=2,10,18&z=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Reghin-Cluj e foarte naspa, f bine ca-l ocolesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 NU merge pe ruta Iacobeni - Moisei , este dezastru şi ai să-ţi blestemi zilele. Mai bine un macadam decât ce e acolo. Da, este asfalt, dar ascuns undeva intre gropi şi nisip. Nu ai ce vedea în materie de peisaje, dar în schimb ai şansa de a veni după tură cu întrebarea : " unde-mi îndrept jantele ? " . Noi am fost cu Africa Twin şi Transalp, de la un moment dat ne-am săturat de ocolit gropile şi le-am luat pe toate din plin, accelerând, dar jenţile sunt cu spiţe. De la Moisei la Sighetul Marmaţiei este asfalt proaspăt sau în curs de turnare. Ori e făcut în grabă traseul şi vrei numai să faci kilometrii, fără a vizita ceva, ori ai oraşe prin care doreşti să treci ca să vizitezi prieteni. Îţi recomand aşa ceva : http://goo.gl/maps/vQ7bQ Dacă vrei s-o mai lungeşti pe Europene în Nord, atunci urmează ruta Topliţa - Pipirig - Tg Neamţ - Fălticeni - Gura Humorului - Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei - Bistriţa, n-o să-ţi pară rău. Însă şi pe ruta Poiana Teiului - Broşteni - Vatra Dornei ai ce admira, însă drumul nu este din cel mai bun. Oricum să te aştepţi la drumuri proaste prin Nord, ori fi având contribuabilii palate şi afaceri de afaceri, dar drumurile nu sunt deloc îngrijite. Drum bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) NU merge pe ruta Iacobeni - Moisei , este dezastru şi ai să-ţi blestemi zilele. Mai bine un macadam decât ce e acolo. Da, este asfalt, dar ascuns undeva intre gropi şi nisip. Nu ai ce vedea în materie de peisaje, dar în schimb ai şansa de a veni după tură cu întrebarea : " unde-mi îndrept jantele ? " . Noi am fost cu Africa Twin şi Transalp, de la un moment dat ne-am săturat de ocolit gropile şi le-am luat pe toate din plin, accelerând, dar jenţile sunt cu spiţe. De la Moisei la Sighetul Marmaţiei este asfalt proaspăt sau în curs de turnare. Ori e făcut în grabă traseul şi vrei numai să faci kilometrii, fără a vizita ceva, ori ai oraşe prin care doreşti să treci ca să vizitezi prieteni. Îţi recomand aşa ceva : http://goo.gl/maps/vQ7bQ Dacă vrei s-o mai lungeşti pe Europene în Nord, atunci urmează ruta Topliţa - Pipirig - Tg Neamţ - Fălticeni - Gura Humorului - Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei - Bistriţa, n-o să-ţi pară rău. Însă şi pe ruta Poiana Teiului - Broşteni - Vatra Dornei ai ce admira, însă drumul nu este din cel mai bun. Oricum să te aştepţi la drumuri proaste prin Nord, ori fi având contribuabilii palate şi afaceri de afaceri, dar drumurile nu sunt deloc îngrijite. Drum bun ! Multumesc frumos de sfaturi. Am facut drumul anul asta dintre Sighetu Marmatiei - Borsa si nu mi-au clantanit dintii asa de tare dar mai departe nu stiam. Din ce am vazut prin google earth sunt niste peisaje dragute dupa Borsa spre Carlibaba si Iacobeni. Da, nu este inca traseul final. O sa il definitivez odata ce primesc confirmari. Editat August 6, 2013 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 big_boy cazarea o faci la cort sau la pensiuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Până la Borşa / Staţiunea Borşa e ok, după care devine din ce în ce mai rău. Oprisem să mâncăm la Hanul T(ceva) , mai sus de Staţiunea Borşa pe stânga ( nou deschis ), iar fetiţa proprietarilor ne-a spus cam aşa : drumul până la Iacobeni e rău la început, dupa aceea se face din ce în ce mai rău. Şi-a avut dreptate puştoaica. Peisajele un pic mai frumoase ( dat fiind că vezi panorama către Borşa ) se află până la mânăstirea din vârful pasului ( http://goo.gl/maps/cvyhe ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 big_boy cazarea o faci la cort sau la pensiuni? Pana acum toti cu care am vorbit au zis ca prefera cu cortul. O sa ma interesez de cazare dar cred ca o sa ramana cu cortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Pana acum toti cu care am vorbit au zis ca prefera cu cortul. O sa ma interesez de cazare dar cred ca o sa ramana cu cortul. o sa incerc sa-mi iau concediu in perioada aia, si eu prefer tot varianta cort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Salutari! O situatie: am schimbat semeringurile cu Allballs si cele de praf au ramas neintrate in jambe cam un milimetru doi. Ati mai intalnit situatia? Ar fi vre-o problema? Numai bine! Editat August 6, 2013 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 da, am intalnit ieri. daca le bati cu scula de bagat semeringuri intra tot daca nu te cam chinui. intra da greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 VA SALUT .SUNT PE CALE SA CUMPAR UN SUZUKI VSTROM- 650.CE IMI PUTETI SPUNE DESPRE EL.PUNCTE SLABE ,BUNE ,FIABILITATE,CONSUM,ORICE .MULTUMESC TUTUROR PT SFAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 salutare, hihi adica vrei un rezumat al celor 457 de pagini de pe topicul asta. in cateva cuvinte: apa, paie si bataie. asta este de ce are nevoie stroama. in rest fiabilitate de mobra japoneza, consum mediu 4,5-4,7, daca e sa pice ceva poate fi tps-ul sau vreo mufa la care sa se slabeasca contactele in rest nu prea are ce sa pice. asta nu inseamna ca e perfecta ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 ....ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. As completa sfarsitul frazei astfel: "....ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare, ocazional, accidental, incidental si sporadic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Da ms.am inteles k este o motoreta buna.deci am sa intru in grupul vostru.vom mai vorbi despre asta.salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.