Sergiu_Q Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) La faza cu greutate/consum nu stiu ce sa zic. Eu 90 kg plus prietena 50 + 70kg bagaj am scos 4.7 @ 120km/h. La faza cu macinatul cutiei, e normal ca la 650 se schimbi mai des in depasiri sau in urcari virajate, gen Transalpina/Transfagarasan. Una peste alta,personal, ma incanta puterea dl-ului de 1000 insa inca nu m-am convins daca merita consumul si greutatea. Cat iti papa? L-ai bagat pana acum pe off-road (light)? la miar consumul este intre 5 si 8.5 depinde cum ii dai in gura. daca iti palce sa mergi cu 200km/h nu e nici o problema. cu pasagera + bagaje nu se cunoaste nimic nici la viteza nici la consum. e la fel , adica mare. dar daca ii dai gaz se duce indiferent ce pasagera sau bagaj ai offroad light a facut eu de mai multe ori si ok. diferenta pe offroad intre 650 si 1000 e ca miarul e cam naravas . in rest greutatea , garda la sol, amortizoarele si frana sunt la fel de proaste Editat Ianuarie 15, 2014 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Nu o folosesc la nici un fel de off.Eventual drumul pana la cabana,care e un drum de munte cu criblura,dar destul de neted.Consumul l-am facut doar o singura data si cu 2 persoane plus topcase greu,intre viteze de 50-180(chiar nu merg la consum) am bagat la 308 km.18L.de benzina.Deci exact 6 %.Eu cred ca e foarte bine,avand in vedere ce ofera miarul.Mentionez ca am PC III.Si mai e ceva:daca si la un rahat de motor ne uitam la consum....Atunci cred ca e mai ieftina bicicleta!!! Putin off topic....Gata de aerografiere Editat Ianuarie 15, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc. Eu am 110kg, pasagera are cam 65kg si cu bagaje full(genti laterale textil pline, top case 52littrii si o geanta de 50litrii peste top case) si mi-a consumat pana in grecia 4.6. Viteza de croaziera a fost undeva pe la 110km/h Sa fim sinceri, daca iti cumperi motocicleta din considerente economice mai bine iti cumperi un scuter. MOTOCICLETA TREBUIE SA TE FACA SA ZAMBESTI! restul sunt fite sau scuze ) Editat Ianuarie 16, 2014 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Modificarea ambreiajului DL 1000. Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal) -un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?! se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU se scurteaza arcurile -NU de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului? Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot! Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant. Editat Ianuarie 16, 2014 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc. Aici iar n-ai nimerit consumul nu creste cu pasager poate cu 0,5 daca am cutiile pline pe el iar de mestecatul in cutia de viteze iar ai gresit. cu 650-ul de la 50-55 km/h (daca e reglata bine si cu bujiile iridium) mergi numai cu treapta a 6-a ia incearca asta pe 1000 Nu zic ca una e mai buna ca alta dar toate au avantaje si dejavantaje. Si elasticitatea motorului de 650 este mult peste a altor mobre in 2 cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Modificarea ambreiajului DL 1000. Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal) -un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?! se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU se scurteaza arcurile -NU de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului? Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot! Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant. nesthe poze? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Aici iar n-ai nimerit consumul nu creste cu pasager poate cu 0,5 daca am cutiile pline pe el iar de mestecatul in cutia de viteze iar ai gresit. cu 650-ul de la 50-55 km/h (daca e reglata bine si cu bujiile iridium) mergi numai cu treapta a 6-a ia incearca asta pe 1000 Nu zic ca una e mai buna ca alta dar toate au avantaje si dejavantaje. Si elasticitatea motorului de 650 este mult peste a altor mobre in 2 cilindrii Nu zic nu...Le-am avut pe ambele(650 doar doua luni) dar nu as schimba acum miarul nici batut.Pana la urma e o chestie de gusturi.La miar ai cateva atuuri in plus...Desigur,se poate si fara ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Nu zic nu...Le-am avut pe ambele(650 doar doua luni) dar nu as schimba acum miarul nici batut.Pana la urma e o chestie de gusturi.La miar ai cateva atuuri in plus...Desigur,se poate si fara ele. ba - sunteti incredibili. eu zic ca la 650 ai cateva atu-uri in plus. na! si nu as lua modelul de 1000 (modelul actual) nici batut mar. ce drac se insista pe 1000 vs 650? hai ca in weekend e soare si se distreaza fiecare cu a lui si poate ne mai linistim. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 eu sunt linistit ca ies mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 eu sunt linistit ca ies mereu : ))) pai se pare ca daca ai iesi cu ala de 1000 ai fi "mai-superior" linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Domnilor , serviciul meteo va informeaza ca in zona Prahova de Est - dealurile Urlati - Ceptura , va puteti astepta la vreme foarte frumoasa in acest weekend : Pentru o precizie ridicata previziunea meteo serioasa vine pe maxim 48 ore . Dar puteti conta ca si Sambata dupa amiaza va fi frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Modificarea ambreiajului DL 1000. Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal) -un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?! se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU se scurteaza arcurile -NU de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului? Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot! Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant. unde ai facut bucsarea ? ca asta e partea cea mai dureroasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Unde? R1 un strungar bun, adica bun...bucsile sunt conice,apoi le-am sudat mig/mag de placa int.,ajustat manual...presat pe stopuri, am pus un adeziv rezistent la temp.sa se distribuie momentul R2 bucsi cu dimens.placii int.sudate de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) : ))) pai se pare ca daca ai iesi cu ala de 1000 ai fi "mai-superior" linistit! Fara suparare,dar deja incepi sa semeni cu bmw-istii....Fa niste mii pe 1000 si ia-ma peste picior dupa aia.Niciodata nu am contestat 650,dar EU nu il gasesc pe gustul meu.Este o parere personala,nu un decret. Editat Ianuarie 16, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 mda. am ceva inclinatii ca tot intentionam sa ma mut pe rt1150. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Vinde careva suport + cutii laterale pt dl 1000 k7? 0754040932 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 mda. am ceva inclinatii ca tot intentionam sa ma mut pe rt1150. stima Auf wiedersehen!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Modificarea ambreiajului DL 1000. Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal) -un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?! se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU se scurteaza arcurile -NU de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului? Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot! Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant. Confirm, a iesit un super ambreiaj, adica cum trebuia sa fie de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Unde? R1 un strungar bun, adica bun...bucsile sunt conice,apoi le-am sudat mig/mag de placa int.,ajustat manual...presat pe stopuri, am pus un adeziv rezistent la temp.sa se distribuie momentul R2 bucsi cu dimens.placii int.sudate de ea ai pus doau bucsi ca sa nu alezezi oala sau de ce ? (referitor la R1...."baiat frumos si cu bani...nu vreau nimic , doar ma laud " . cam asa suna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Modificarea ambreiajului DL 1000. Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal) -un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?! se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU se scurteaza arcurile -NU de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului? Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot! Ambreiaj gata, noua codita gata, urmeaza lupe in faruri. Editat Ianuarie 17, 2014 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Modificarea ambreiajului DL 1000. Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal) -un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?! se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU se scurteaza arcurile -NU de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului? Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot! Ambreiaj gata, noua codita gata, urmeaza lupe in faruri. Aparatoarea de noroi este de BMW sau afterm pt suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 da a modificat a trecut lantul pe dreapta!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 posibil sa fie de freewind, ca daca era de bmw incepea sa consume ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 posibil sa fie de freewind, ca daca era de bmw incepea sa consume ulei corect, freewind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) D-le Harea,ia uite-te nitel acilea....Cam asa le faci si tu?Aici pare ca e un fel de banda circulara si lipicioasa.... Editat Ianuarie 19, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.