Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La faza cu greutate/consum nu stiu ce sa zic. Eu 90 kg plus prietena 50 + 70kg bagaj am scos 4.7 @ 120km/h. La faza cu macinatul cutiei, e normal ca la 650 se schimbi mai des in depasiri sau in urcari virajate, gen Transalpina/Transfagarasan. Una peste alta,personal, ma incanta puterea dl-ului de 1000 insa inca nu m-am convins daca merita consumul si greutatea. :) Cat iti papa? L-ai bagat pana acum pe off-road (light)?

la miar consumul este intre 5 si 8.5 depinde cum ii dai in gura. daca iti palce sa mergi cu 200km/h nu e nici o problema. cu pasagera + bagaje nu se cunoaste nimic nici la viteza nici la consum. e la fel , adica mare. dar daca ii dai gaz se duce indiferent ce pasagera sau bagaj ai :)

offroad light a facut eu de mai multe ori si ok. diferenta pe offroad intre 650 si 1000 e ca miarul e cam naravas . in rest greutatea , garda la sol, amortizoarele si frana sunt la fel de proaste :)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o folosesc la nici un fel de off.Eventual drumul pana la cabana,care e un drum de munte cu criblura,dar destul de neted.Consumul l-am facut doar o singura data si cu 2 persoane plus topcase greu,intre viteze de 50-180(chiar nu merg la consum) am bagat la 308 km.18L.de benzina.Deci exact 6 %.Eu cred ca e foarte bine,avand in vedere ce ofera miarul.Mentionez ca am PC III.Si mai e ceva:daca si la un rahat de motor ne uitam la consum....Atunci cred ca e mai ieftina bicicleta!!!



Putin off topic....Gata de aerografiere

post-44963-0-10630000-1389810522_thumb.jpg

post-44963-0-86651300-1389810535_thumb.jpg

post-44963-0-41012300-1389810547_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc.

 

Eu am 110kg, pasagera are cam 65kg si cu bagaje full(genti laterale textil pline, top case 52littrii si o geanta de 50litrii peste top case) si mi-a consumat pana in grecia 4.6.

Viteza de croaziera a fost undeva pe la 110km/h

 

Sa fim sinceri, daca iti cumperi motocicleta din considerente economice mai bine iti cumperi un scuter.

 

MOTOCICLETA TREBUIE SA TE FACA SA ZAMBESTI! restul sunt fite sau scuze :))

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

 

Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant.

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc.

Aici iar n-ai nimerit :D consumul nu creste cu pasager poate cu 0,5 daca am cutiile pline pe el ;) iar de mestecatul in cutia de viteze iar ai gresit. cu 650-ul de la 50-55 km/h (daca e reglata bine si cu bujiile iridium) mergi numai cu treapta a 6-a ia incearca asta pe 1000 :D Nu zic ca una e mai buna ca alta dar toate au avantaje si dejavantaje. Si elasticitatea motorului de 650 este mult peste a altor mobre in 2 cilindrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

 

Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant.

:D

nesthe poze?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aici iar n-ai nimerit :D consumul nu creste cu pasager poate cu 0,5 daca am cutiile pline pe el ;) iar de mestecatul in cutia de viteze iar ai gresit. cu 650-ul de la 50-55 km/h (daca e reglata bine si cu bujiile iridium) mergi numai cu treapta a 6-a ia incearca asta pe 1000 :D Nu zic ca una e mai buna ca alta dar toate au avantaje si dejavantaje. Si elasticitatea motorului de 650 este mult peste a altor mobre in 2 cilindrii

Nu zic nu...Le-am avut pe ambele(650 doar doua luni) dar nu as schimba acum miarul nici batut.Pana la urma e o chestie de gusturi.La miar ai cateva atuuri in plus...Desigur,se poate si fara ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic nu...Le-am avut pe ambele(650 doar doua luni) dar nu as schimba acum miarul nici batut.Pana la urma e o chestie de gusturi.La miar ai cateva atuuri in plus...Desigur,se poate si fara ele.

ba - sunteti incredibili.

eu zic ca la 650 ai cateva atu-uri in plus. na!

si nu as lua modelul de 1000 (modelul actual) nici batut mar.

 

ce drac se insista pe 1000 vs 650?

 

hai ca in weekend e soare si se distreaza fiecare cu a lui si poate ne mai linistim.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor , serviciul meteo va informeaza ca in zona Prahova de Est - dealurile Urlati - Ceptura , va puteti astepta la vreme foarte frumoasa in acest weekend :

 

meteogram.png



Pentru o precizie ridicata previziunea meteo serioasa vine pe maxim 48 ore . Dar puteti conta ca si Sambata dupa amiaza va fi frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

 

Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant.

unde ai facut bucsarea ?

ca asta e partea cea mai dureroasa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde?

R1 un strungar bun, adica bun...bucsile sunt conice,apoi le-am sudat mig/mag de placa int.,ajustat manual...presat pe stopuri, am pus un adeziv rezistent la temp.sa se distribuie momentul

R2 bucsi cu dimens.placii int.sudate de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: ))) pai se pare ca daca ai iesi cu ala de 1000 ai fi "mai-superior" linistit!

:D

Fara suparare,dar deja incepi sa semeni cu bmw-istii....Fa niste mii pe 1000 si ia-ma peste picior dupa aia.Niciodata nu am contestat 650,dar EU nu il gasesc pe gustul meu.Este o parere personala,nu un decret. Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

 

Am facut modificarea descrisa mai sus, merge perfect, am scapat de zgomotul enervant.

Confirm, a iesit un super ambreiaj, adica cum trebuia sa fie de la inceput.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde?

R1 un strungar bun, adica bun...bucsile sunt conice,apoi le-am sudat mig/mag de placa int.,ajustat manual...presat pe stopuri, am pus un adeziv rezistent la temp.sa se distribuie momentul

R2 bucsi cu dimens.placii int.sudate de ea

ai pus doau bucsi ca sa nu alezezi oala sau de ce ?

(referitor la R1...."baiat frumos si cu bani...nu vreau nimic , doar ma laud " :) . cam asa suna :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

 

Ambreiaj gata, noua codita gata, urmeaza lupe in faruri.

post-56760-0-80217400-1389958997_thumb.jpg

post-56760-0-18943800-1389965644_thumb.jpg

post-56760-0-10795500-1389965671_thumb.jpg

post-56760-0-41076100-1389965694_thumb.jpg

post-56760-0-49052400-1389965722_thumb.jpg

post-56760-0-76222100-1389965747_thumb.jpg

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

 

Ambreiaj gata, noua codita gata, urmeaza lupe in faruri.

 

Aparatoarea de noroi este de BMW sau afterm pt suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...