ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu se simte diferente. doar regimul de ture mai normalish pt simturile mele la viteza de croaziera - 120-140. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Eu am 4200rpm la o viteza de 130. (Dl1000) nu mi se pare mult Care ar fi diferenta de turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Eu am 4200rpm la o viteza de 130. (Dl1000) nu mi se pare mult Care ar fi diferenta de turatie? La DL650 sunt alte rapoarte, mi se pare ca la 130 are peste 5000 de ture pe minut, nu-mi mai amintesc exact, ultima mea plimbare fiind la sfarsitul lunii octombrie. A propos, e normal la un DL650 reglat corect sa porneasca mai greu dupa 3 luni si jumatate? Din cate stiu, primavara trecuta mi-a pornit super ok, in schimb aseara am dat la starter de vreo 5 ori scurt, si de inca 2 ori lung, adica tinut vreo 10 - 15 secunde pana sa porneasca. Erau aproximativ 8 - 10 grade, bateria fiind in stare perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu, nu e normal. asta ca sa ai de ce sa te stresezi. stima ca si trepte - daca imi amintesc bine cu 16 T la dl650: 100/120/140 e 4k/5k/6k ture ... dar verific in weekend. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 La DL650 sunt alte rapoarte, mi se pare ca la 130 are peste 5000 de ture pe minut, nu-mi mai amintesc exact, ultima mea plimbare fiind la sfarsitul lunii octombrie. A propos, e normal la un DL650 reglat corect sa porneasca mai greu dupa 3 luni si jumatate? Din cate stiu, primavara trecuta mi-a pornit super ok, in schimb aseara am dat la starter de vreo 5 ori scurt, si de inca 2 ori lung, adica tinut vreo 10 - 15 secunde pana sa porneasca. Erau aproximativ 8 - 10 grade, bateria fiind in stare perfecta. la 130 are 6000trpm. se mai intampla sa porneasca si greu. da nu mereu. depinde de benzina, cum ai oprit-o ultima oara, dupa drum scurt sau lung, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 la 130 are 6000trpm. se mai intampla sa porneasca si greu. da nu mereu. depinde de benzina, cum ai oprit-o ultima oara, dupa drum scurt sau lung, etc. Asta o fi. O oprisem dupa un drum de ~1km. 130km/h dupa indicator, sau dupa GPS? :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Dupa indicator in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) 130km/h dupa indicator, sau dupa GPS? :-) ... dupa cadenta bornelor kilometrice ... Editat Februarie 11, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu, nu e normal. asta ca sa ai de ce sa te stresezi. stima ca si trepte - daca imi amintesc bine cu 16 T la dl650: 100/120/140 e 4k/5k/6k ture ... dar verific in weekend. stima Pai daca-mi vine uleiul in timp util si apuc sa-l schimb, putem face un test comparativ de rapoarte: pinion de 15 vs pinion de 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pai daca-mi vine uleiul in timp util si apuc sa-l schimb, putem face un test comparativ de rapoarte: pinion de 15 vs pinion de 16 nu il schimba pana nu dispar temperaturile de 0 grade din prognoze - parerea mea. testam, testam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Ce comparativ... diferentele pe foaie intre 14,15,16 sunt mici dar in realitate diferenta este foarte mare. cu 16 nu pare ca se chinuie indiferent de viteza cu care mergi, cu 14 parca e turbata, iar 15 le imbina pe ambele este un compromis. Alt lucru observat de mine cu 14 mananci lantul imediat, cu 16 ceva mai greu iar cu 15 tine cel mai mult. Merita testat si alegi ce-ti place 50 de lei pinionul + 5 lei taxa la o vucanizare unde au cheie pneumatica sa nu te chinui cand il schimbi. aici te poti juca cu rapoartele: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu il schimba pana nu dispar temperaturile de 0 grade din prognoze - parerea mea. testam, testam ... Ar cam trebui totusi, l-am intins deja catre 7000km . Ce comparativ... diferentele pe foaie intre 14,15,16 sunt mici dar in realitate diferenta este foarte mare. cu 16 nu pare ca se chinuie indiferent de viteza cu care mergi, cu 14 parca e turbata, iar 15 le imbina pe ambele este un compromis. Alt lucru observat de mine cu 14 mananci lantul imediat, cu 16 ceva mai greu iar cu 15 tine cel mai mult. Merita testat si alegi ce-ti place 50 de lei pinionul + 5 lei taxa la o vucanizare unde au cheie pneumatica sa nu te chinui cand il schimbi. aici te poti juca cu rapoartele: http://www.gearingcommander.com/ E totul clar, da daca o fi vreme buna pe weekend tot e mai bine sa "testam rapoartele" la propriu, decat sa le testam cu mausu', ca ne-o fi dor sa ne mai dam si noi pe drumurile patriei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Si eu ma gandesc sa imi schimb pinionul... Dar daca il tot schimb o sa imi cumpar unul de 17 si il montez doar cand plec la ture lungi. Editat Februarie 11, 2014 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) La DL1000 un dinte in minus la pinion ajuta. Merge usor mai turat, dar poti baga in vit 6 mai repede. Motorul trage de rupe datorita cuplului mai mare la roata si spun proprietarii, care au incercat, scade usor si consumul, pt ca folosesti mai des vitezele superioare. Editat Februarie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Si eu ma gandesc sa imi schimb pinionul... Dar daca il tot schimb o sa imi cumpar unul de 17 si il montez doar cand plec la ture lungi. Era un tip prin SUA care se lauda ca el scoate 3,2% cu pinion fata de 17 si rotile umflate la 3,5 + gume de strada pilot road sau bt021 mergand cu viteze de 130km/h ... daca e poveste sau nu cine stie Combinatia respectiva o vad strict pentru mers pe autostrada si fara pasager plus ca mi se pare total nepotrivita pentru tara noastra. Incearca este ieftin si n-ai ce pierde. 16-le merge sigur Ce ai facut cu pompa aia de frana? Ai montat-o? Editat Februarie 11, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Era un tip prin SUA care se lauda ca el scoate 3,2% cu pinion fata de 17 si rotile umflate la 3,5 + gume de strada pilot road sau bt021 mergand cu viteze de 130km/h ... daca e poveste sau nu cine stie ... si intins pe burta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Era un tip prin SUA care se lauda ca el scoate 3,2% cu pinion fata de 17 si rotile umflate la 3,5 + gume de strada pilot road sau bt021 mergand cu viteze de 130km/h ... daca e poveste sau nu cine stie Combinatia respectiva o vad strict pentru mers pe autostrada si fara pasager plus ca mi se pare total nepotrivita pentru tara noastra. Incearca este ieftin si n-ai ce pierde. 16-le merge sigur Ce ai facut cu pompa aia de frana? Ai montat-o? Rotile umflate ajuta mult. Am experimentat si eu din greseala cu 5 atm pe spate. Editat Februarie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Ce ai facut cu pompa aia de frana? Ai montat-o? Nu am apucat. O sa duc saptamanile viitoare motocicleta la Fabio pentru revizie si o sa o montam. Oricum din ce am testat (fara sa o amorsez): -senzorul nu se potriveste perfect; trebuie trecut la doi papucei -tine mult mai sus pompa; nu mai are momenti morti Abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Buna dimineata , iata o Stroama cu atas care arata chiar excelent . Cine ar putea sa faca in Romania asa ceva ? Editat Februarie 12, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Atasul pare a fi de Ural, sau foarte asemanator, dar parca mai mic. La noi mai greu, mai ales ca Vstromul nu este omologat din fabrica pt montaj atas. Dus in Germania, adaugat atasul acolo si inscrisa in circulatie tot acolo, dupa care se poate aduce si la noi. Sau inscrisa pe BG unde motocicletele nu au consemnare distinctiva pt atas sau fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 cine aduce Stroame in tara? vreau si eu modelul nou de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 este una pe bikeshop http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650%20v-strom%20vstrom-din-2013-556256.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Buna dimineata , iata o Stroama cu atas care arata chiar excelent . Cine ar putea sa faca in Romania asa ceva ? In Romania nu cred ca se paote omologa, cel putin nu fara spaga. Stiu pe cienva care a pus atas la o Africa twin ca sa-si plimbe familia si a facut cumparand motocicleta si atasul din Germania, omologandul-le acolo si apoi importandu-le in RO. Personal, daca o motocicleta ajunge la fel de lata ca o masina, aleg masina. Dca vrei sa simti vantul prin par, exista masini decapotabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 este una pe bikeshop http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650%20v-strom%20vstrom-din-2013-556256.html pare sa fie a colegului care tocmai o cumparase: oare de ce o vinde multumesc, am luat GS-ul si dupa 2sapt. am renuntat la el .Nu vreau sa intru si eu in vesnica disputa GS vs RESTUL. BMW-ul e o super motocicleta doar ca a mea avea o varsta , ceva km si cateva mici chestii cu care trebuia sa ma obisnuiesc, asa ca am hotarat ca e mai bine sa cumpar v-strom din 2013 cu 2300km. ps.sa stii ca mi-a prins bine rew. de la tine. o poza si cu bemewe-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 cine aduce Stroame in tara? vreau si eu modelul nou de 650 Da-i un mesaj lui Fabio (bozoro@). El a adus motoare din Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.