Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Na, sa avem si noi astia mai amarati cioc la mobra. :-)

Exista si pt. modelul nou (L2)?

 

mie imi place,poti sa faci rost?

Un link, ceva?

 

Buna dimineata !

 

Fabio, felicitari pentru tura in zona de dealuri prahovene .

Am gasit o fotografie spectaculoasa pe care va invit sa o savurati :

 

1911743_739668959387118_622199585_n.jpg

Foarte misto poza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

la faruri pot fi 2 motive: ori butonul de pornire dupa ce stinge farurile nu mai face contactul inapoi (asta daca are butonul sistem de stingere la pornire) ori mufa verde din spatele radiatorul are firul de masa topit. la ambreaj probabil este contactul sau microintrerupatorul.

Nu stiu daca mobra mea are sistemul de stingere la pornire, dar daca are trei pozitii pe comutator (stins, pozitie si faza scurta) eu banuiesc ca nu ar avea acel sistem. Legat de mufa verde, din spatele radiatorului, am localizat-o cu lanterna, dar nu stiu care ar fi cea mai simpla modalitate de a ajunge la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus careva alte semnalizatoare pe fata la Strom?

Duminica a picat a 3-a oara pe partea dreapta (de data asta de pe cricul central) si deja nu mai am ce cârpi la semnalizatorul dreapta.

Ma bate gandul sa pun ceva semnalizatoare mai scurte. Ceva idei, solutii care sa arate bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca mobra mea are sistemul de stingere la pornire, dar daca are trei pozitii pe comutator (stins, pozitie si faza scurta) eu banuiesc ca nu ar avea acel sistem. Legat de mufa verde, din spatele radiatorului, am localizat-o cu lanterna, dar nu stiu care ar fi cea mai simpla modalitate de a ajunge la ea.

nu exista metoda simpla. ca sa ajungi la ea trebuie sa dai jos rezervorul si airbox. ca sa verifici daca este mufa mica firele care duc la ea si vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus careva alte semnalizatoare pe fata la Strom?

Duminica a picat a 3-a oara pe partea dreapta (de data asta de pe cricul central) si deja nu mai am ce cârpi la semnalizatorul dreapta.

Ma bate gandul sa pun ceva semnalizatoare mai scurte. Ceva idei, solutii care sa arate bine?

Eu am pe modelul nou unele de pe Louis.

Cred ca astea:

http://www.louis.de/_40eb14b188ad18753b85b94538a6bf6e9b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034003

Cand le-am luat au fost reduse, din cate imi amintesc parca in jur de 12 eur.

Sunt mici, pe led, arat misto si nu ies in afara la fel ca si "batele de baseball" originale.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe modelul nou unele de pe Louis.

Cred ca astea:

http://www.louis.de/_40eb14b188ad18753b85b94538a6bf6e9b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034003

Cand le-am luat au fost reduse, din cate imi amintesc parca in jur de 12 eur.

Sunt mici, pe led, arat misto si nu ies in afara la fel ca si "batele de baseball" originale.

:)

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

allbals sau ari.

multam fain,

am unul care umezeste l-am mai curatat cu bancnota odata acum 2-3 ani ca prinsese mizerie si a fost ok. Acum l-m curatat si nu am mai avut timp sa testez ce si cum dar ma gandesc ca are si asa prea multi km.

sa iau si cuzinetii? ai gasit uzati la multe? sau doar simeringuri de praf si ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in incercarea de a depista defectiunea la lumini, am demontat rezervorul si airboxul tot pentru a ajunge la mufa verde. Cred ca imi trebuie un filtru de aer, cel actual e plin de praf si albinute moarte.

Butonul de pornire motor nu are sistemul de stingere a luminii (am observat ca nu sunt fire lipite la conectorii respectivi.

 

post-58409-0-24019900-1392722515_thumb.jpg

 

Am verificat mufa verde si nu am observat nimic in neregula. In dreapta mufei verzi, e una neagra cu mai multe fire, iar unul dintre fire este taiat din mufa si are jonctiunea prin exterior, lipitura e facuta bine si izolata (aici cred ca a fost o problema in trecut, iar fostul proprietar a fost nevoit sa traga fir separat).

 

post-58409-0-43209900-1392722580_thumb.jpg

 

Unde credeti ca ar mai trebui sa verific?

Editat de Rhapsody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in incercarea de a depista defectiunea la lumini, am demontat rezervorul si airboxul tot pentru a ajunge la mufa verde. Cred ca imi trebuie un filtru de aer, cel actual e plin de praf si albinute moarte.

Butonul de pornire motor nu are sistemul de stingere a luminii (am observat ca nu sunt fire lipite la conectorii respectivi.

 

attachicon.gifIMG_20140218_130023.jpg

 

Am verificat mufa verde si nu am observat nimic in neregula. In dreapta mufei verzi, e una neagra cu mai multe fire, iar unul dintre fire este taiat din mufa si are jonctiunea prin exterior, lipitura e facuta bine si izolata (aici cred ca a fost o problema in trecut, iar fostul proprietar a fost nevoit sa traga fir separat).

 

attachicon.gifIMG_20140218_125910.jpg

 

Unde credeti ca ar mai trebui sa verific?

Problema intalnita la v-stroame pentru ca nu exista releu de protectie pe faza scurta/lunga si tot curentul trece prin comutatorul de lunga/scurta de pe ghidon si prin cel de on/off daca este cazul butoane care cedeaza in timp datorita curentilor mari 10A pe faza sau 20A la flash. Sfatul meu este sa desfaci si in stanga butonul respectiv si sa vezi daca ai tensiune la el.

Mai simplu spus: pui contactul si pleci din curtia cu sigurante cu masuratul (daca nu ai multimetru merge un bec de 12V) cu un fir legat pe cadru) si poi in mufele intermediare, comutator, mufa lata din stanga de sub carena (aia cu mansonul de cauciuc pe ea) si detectezi segmentul cu problema. Desi sunt sanse mari sa fie comutatorul de faze si eu acolo m-as uita prima data.

Spor la cautat si dc descoperi solutia sa revi si la noi ca poate mai are nevoie cineva pe viitor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce anul trecut unui prieten i-a facut vstromul exact figura cu butonul de lumini... m-am decis si am montat releuri :D

acum ma simt mult mai bine :D

 

Recomand operatiunea tuturor. nu este complicata, nu este scumpa, o poti face singur.

NU recomand taierea cablurilor originale pentru a efectua aceasta operatie.(se gasesc in targ/ebay toate mufele de care aveti nevoie (2mufe H4 mama + o mufa H4 tata)

Daca se intampla sa se strice vreun releu cand esti pe drum... si nu ai cu ce sa il schimb... doar scoti mufa originala din mufa H4 tata care duce la releu si o bagi direct in bec... si ai iar faruri functionale :)

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in incercarea de a depista defectiunea la lumini, am demontat rezervorul si airboxul tot pentru a ajunge la mufa verde. Cred ca imi trebuie un filtru de aer, cel actual e plin de praf si albinute moarte.

Butonul de pornire motor nu are sistemul de stingere a luminii (am observat ca nu sunt fire lipite la conectorii respectivi.

 

attachicon.gifIMG_20140218_130023.jpg

 

Am verificat mufa verde si nu am observat nimic in neregula. In dreapta mufei verzi, e una neagra cu mai multe fire, iar unul dintre fire este taiat din mufa si are jonctiunea prin exterior, lipitura e facuta bine si izolata (aici cred ca a fost o problema in trecut, iar fostul proprietar a fost nevoit sa traga fir separat).

 

attachicon.gifIMG_20140218_125910.jpg

 

Unde credeti ca ar mai trebui sa verific?

 

Doar o ipoteza pur teoretica: sigur alimentarea farurilor n-are nici o legatura cu releul de pornire (cel care alimenteaza electromotorul)? Mi s-ar parea o chestie de bun simt daca acel releu ar decupla alimentarea farurilor in timp ce alimenteaza electromotorul, pe urma la eliberarea butonului de start sa re-cupleze alimentarea farurilor - nici macar nu mai stiu daca la mine se sting farurile cand pornesc masinaria :-). Si sper ca macar alimentarea electromotorului se face printr-un releu si nu direct prin butonul de pe ghidon :|.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...