ivanp Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Are idee cineva cat curent consuma incalzitoarele de ghidon? ce incalzitoare ai? stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 si cand terenu e prea accidentat si mai e si o panta si viteza 1 e prea mare? unde sa mai downshiftuim )cat despre a 6 a la 60, o folosesc in 90% din localitatile pe care le traversez. Restu de 10% sunt localitati cu limita de 70, deci un 80 legal ))))))). Atata vreme cat nu trebuie sa accelerez brusc, motoru si cutia se inteleg de minune. Daca tre sa accelerez brusc la iesirea din localitate, schimb in 4 sau in 3, depinde. Atat la accelerari si deaccelerari, eu personal sar viteze, si la motor si la masina si la bicicleta. La Weee de regula e 1 2 4 6 sau 1 2 3 5, sau cel mai cel extrem in localitate 2-6. Dar cutiei nu prea ii place sa sara mai mult de 2 viteze fara sa dai drumu la ambreaj . Din ce am observat per total viteza a 5 a o folosesc cel mai rar. Depinde foarte foarte mult de stilu de condus care se adapteaza de regula traficului, starii drumului, si se raporteaza la cati km mai am de parcurs in ziua aia. Partea enervanta la rapoartele astea standard e ca o data ce treci de 5 mii de ture in a 6 a creste exponential si consumu. Ma bate gandu sa schimb raportul, dar ma ingrojoreaza treapta 1a. Partea a 2a oarecum enervanta e, ca sunt foarte finut cu pedala de schimbare a vitezelor si ma trezesc in N in loc de 2, ceteodata. Si mi s-a intamplat de 2 ori inainte sa reglez ambreaju sa imi intre intr-un soi de punct mort intre 4si 5 sau intre 5 si 6. Nu pot sa detailiez fenomenul, pt ca in momentele in care am simtit ca ceva nui in regula, i-am mai dat pedala ca sa zic asa )))) dupa reglarea ambreajului nu am mai patit. Contrar ce sustine manualu de rapoarte bine gandite, aceste raporte or fi bine gandite pe hartie din punct de vedere inginereste, nici decum in practica. Mi se par dereglate vitezele 1 2 si 6. 2 ul putin de era altfel era mai bine, iar 1 si 6 sunt gandite proabil ca acceleratia sa fie complet liniara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Partea enervanta la rapoartele astea standard e ca o data ce treci de 5 mii de ture in a 6 a creste exponential si consumu. Exact in asftel de momente si nu doar de grija consumului ... mie imi vine sa schimb a 7-a )) . Asa simt ca i-ar prinde bine si mobrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 ce incalzitoare ai? stima Ceva Koso.. asta cred ca e modelul http://moto-gear.ro/mansoane-incalzite-1-inch-produs-132811.html dar ma gandesc ca toate or fi facute in fabrica mama din china si rebranduite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hm...eu iar consider ca un motor de cuplu cere o cutie in 5 trepte, intotdeauna m a enervat cea de pe SV in 6. Consumul, mai da l si naibii, juma de litru in sus sau in jos e fix pix, dar macar sa mergi cum cere motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ceva Koso.. cel putin la daytona specificatiile ziceau 48W pe pozitia de start si 15 pe ON. Pe 48W - ard, la 15w sunt caldutze. tinand cont de cei 14V din instalatie - 3.5 amperi max si 1amper minim. Cele mai multe modele de manere le-am vazut aproximate la 35W - 2.5Amperi. Daca vrei sa fii "cel mai sigur" poti sa pui un ampermetru in serie si vezi cat indica cu manerele pe max. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 cold idle functioneaza? adica cand pornesti la rece iti porneste cu relanti-ul la 1500-1700 si apoi coboara incet spre relanti la cald (1300)? stima, paul Uite ca nu am bagat de seama daca functioneaza cold idle. Am pornit-o duminica si am dus-o la locul de iernat, nu m-am mai atins de ea. O sa mai merg s-o mai pornesc peste doua saptamani, cand am sa-i pun stabilizator in benzina si am sa-i fac pregatirile finale de iernat. Atunci am sa fiu atent la aspectul asta. Daca nu functioneaza cold idle, sa fie din cauza asta ? Se poate regla ? Nu prea am mai mers cu ea pentru ca pana la urma mi-am gasit o "capra" - o Yamaha WR250R, cu care m-am distrat in ultimul timp. Imi place atat de mult si m-am obisnuit asa de repede cu ea, ca duminica Stroama mi se parea o vaca mare si intepenita. Era sa intru in bordura la prima curba mai serioasa, aproape uitasem sa mai merg cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) ce sa faci bre cu a-7-a? sa stea la 3000 de ture la 130? vezi ca talica mergi subturat si te-ai obisnuit sa auzi motorul in ture foarte joase. de aici impresia asta. Exact in asftel de momente si nu doar de grija consumului ... mie imi vine sa schimb a 7-a )) . Asa simt ca i-ar prinde bine si mobrei . Editat Noiembrie 4, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Atunci am sa fiu atent la aspectul asta. Daca nu functioneaza cold idle, sa fie din cauza asta ? Se poate regla ? da, se poate sa fie de acolo - daca nu ai un cold idle reglat - trebuie sa tii tu de acceleratie un pic deschis ca sa ii dai aer la pornire. da, se poate regla super simplu dar trebuie dat rezervorul jos si poate chiar si cutia filtrului daca nu ai o surubelnita mai lunga si flexibila . stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 simptomul pare a fi din reglajul cold idle care se poate face doar cu ridicarea rezervorului pe suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Totusi in 99.99% din cazuri a pornit normal, doar de doua ori s-a intamplat figura. Am sa o pornesc in weekend si daca porneste greu, am sa caut in manualul de service procedura de reglare a cold idle. Multumesc pentru idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 cate secunde sta pornit acel cold idle? pt ca la mine porneste cand e mai frig afara pe la 1800 si scade la 1300 in cateva secunde. Saptamna trecuta cand or fost 2 grade cu plus intr-o dimineat a stat 2 3 secunde in plus pana sa scada la 1300 fata de alte dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 cate secunde sta pornit acel cold idle? pt ca la mine porneste cand e mai frig afara pe la 1800 si scade la 1300 in cateva secunde. Saptamna trecuta cand or fost 2 grade cu plus intr-o dimineat a stat 2 3 secunde in plus pana sa scada la 1300 fata de alte dati. e oki atata timp cat porneste la turatie mai mare (1500-1700-1800). nu conteaza cate secunde sta acolo (aia nu se poate regla) e important doar sa porneasca la o turatie mai mare decat relantiul la cald (1300). bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cine are experienta in utilizarea gumelor cu crampoane in sezonul rece ? Ma gandesc serios sa pun o pereche de Karoo si sa le scot in Aprilie . Si sa merg normal , probabil 70 on 30 off soft . Cat de mari sunt limitarile pe asfalt rece / ud , etc ? Ce pot sa fac acum si nu voi mai putea dupa aceea ? Fabio zice ca dupa ce le pun sa nu ma mai dau pe asfalt deloc , ca nu se incalzesc . De acord , dar totusi n-or fi patine pe gheata ... sper . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 am cazut cu crampoanele la 30 la ora intr-o curba lejera. afara erau 6 grade. in linie dreapta la 70-80 deja o simteam instabila. vezi si tu. o sa cazi odata. a doua oara o sa mergi cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) Pe V_Strom nu am pus cramponate, dar pe celalt motor - Dominator am MITAS E09 Dakar si la temp mici cam aluneca - exemplu in oras cand faci dreapta din scurt si accelerezi un pic, fuge spatele iar pe ud merg foarte naspa mai ales cand e si rece - asta e un lucru stiut la MITAS E09. Cand zic de temp mici - vorbesc de 4-5-6 grade. Editat Noiembrie 6, 2014 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 un redresor baterie "inteligent" stie cineva? am vazut alea de la ctek ... unul care mi-ar placea mie se duce spre 250 de lei. as prefera pana in 150 de lei care sa aibe si functia de "intretinere iarna". numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 un redresor baterie "inteligent" stie cineva? am vazut alea de la ctek ... unul care mi-ar placea mie se duce spre 250 de lei. as prefera pana in 150 de lei care sa aibe si functia de "intretinere iarna". numai bine, paul Lidl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Lidl )) l-am tinut in mana acum o saptamana si mi-am zis (pt prima data in viata) "hai dracu sa nu mai cumpar toate prostiile pe care apoi le tin pe 'mileu'!" si ia ghici - ieri ma suna nevasta de la distanta ca s-a descarcat bateria la moto si ca cum o porneste fara sa o dea jos. cel mai comod - ma gandeam sa fac o smecherie cu un stecher de priza 12 v la redresor si sa o incarce prin priza de bricheta existenta (priza este legata direct la baterie). daaar ... cred ca la lidl redresoarele au fost saptamana trecuta si nu mai sunt saptamana asta ... cel putin in timisoara. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 )) l-am tinut in mana acum o saptamana si mi-am zis (pt prima data in viata) "hai dracu sa nu mai cumpar toate prostiile pe care apoi le tin pe 'mileu'!" si ia ghici - ieri ma suna nevasta de la distanta ca s-a descarcat bateria la moto si ca cum o porneste fara sa o dea jos. cel mai comod - ma gandeam sa fac o smecherie cu un stecher de priza 12 v la redresor si sa o incarce prin priza de bricheta existenta (priza este legata direct la baterie). daaar ... cred ca la lidl redresoarele au fost saptamana trecuta si nu mai sunt saptamana asta ... cel putin in timisoara. merci, paul de acord cu "toate prostiile", nici eu nu l-am cumparat din acest motiv: ieftin si bun nu prea exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Vezi la Oxford. Sunt 209 RON http://www.oxfordmoto.ro/en/cumpara/incarcator-acumulatori-oximiser-900-aniversar-eu-141 Eu mi-am luat din ala iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 multumesc! m-am uitat un pic la ele si pareau interesante. o intrebare - standard vine cu un cablu din ala cu 2 cleme care se prind pe bornele bateriei? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Sau de la Telwin http://www.dedeman.ro/ro/auto/incarcatore-si-roboti-de-pornire/incarcator-telwin-t-charge-12.html#, eu folosesc unul mai ieftin din gama Telwin http://incarcator-baterii-auto.compari.ro/telwin/gemini-11-p76709486/, il am de 4 ani si am incarcat cu el diverse baterii, de la 6V/3A pana la 12V/75A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 multumesc! m-am uitat un pic la ele si pareau interesante. o intrebare - standard vine cu un cablu din ala cu 2 cleme care se prind pe bornele bateriei? numai bine, paul Am eu acasa, si parca mai avea un cablu in afara de cel cu clesti. Ma uit diseara si scriu aci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Da. Are unul cu clesti si unul care poti sa il montezi si pe moto cu cablu' din aia cu 2 cleme ce se prind in suruburi. La celalalt capat are o mufa ce are dop de ploaie si in care se poate infige incarcatorul. Deci poti sa iti montezi cuplarea direct pe motor fara sa fie nevoie de clesti. Iti pui cablul pe motor si ala ramane acolo. Doar cuplezi mufele de fiecare data cand vrei sa pui bateria la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.