brake Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Nou la romimoto din CJ.135 lei pe original » Post actualizat in 19 Feb 2015 17:15http://www.romimoto-piese.ro/category/10305110000/article/283997?sr=150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Am adus-o acasa, nu am apucat sa ma dau cu ea pentru ca nu e inmatriculata dar am scos-o asa la o tura unde nu e domeniu public. E maaare si grea fata de sv650 dar ma obisnuiesc eu cu ea. Gume super ok din cate am inteles ar fi anakee 3, lant bun, placute noi, discuri bune. Motorul toarce, nu face nici un zgomot suspect si cu siguranta nu bate acea oala de ambreiaj despre care am tot citit. Acum mai astept sa se mareasca bugetul pentru accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Nou la romimoto din CJ.135 lei pe original » Post actualizat in 19 Feb 2015 17:15 http://www.romimoto-piese.ro/category/10305110000/article/283997?sr=150 Alea JMT or sa atarne obosite. Daca esti tipicar de felul tau o sa iti sara in ochi tot timpul ... nu-s chiar oki. Eventual poti sa le iei si folosesti batzul de la aia veche daca nu ti s-a rupt la incident. Am adus-o acasa, nu am apucat sa ma dau cu ea pentru ca nu e inmatriculata dar am scos-o asa la o tura unde nu e domeniu public. E maaare si grea fata de sv650 dar ma obisnuiesc eu cu ea. Gume super ok din cate am inteles ar fi anakee 3, lant bun, placute noi, discuri bune. Motorul toarce, nu face nici un zgomot suspect si cu siguranta nu bate acea oala de ambreiaj despre care am tot citit. Acum mai astept sa se mareasca bugetul pentru accesorii. anakee3 sunt foarte ok ca si aderenta/rezistenta. sunt dintre cele mai uzuale cu metzeler tourance (care au duritate mai mare si aderenta un pic mai slaba ( asta e de control pt bibix! sa testam daca citeste pe aici) Sa te bucuri de ea cat mai multi km si fara incidente! (la un moment dat o sa ti se pare mica si mai un ps3 care sper sa scape - oalele alea care au un zgomot sunt de 1000) PS4 - pana vine caldura nu ar strica sa o treci printr-o revizie completa cu schimbat toate lichidele si uns tot ce prinzi garnitura/rulment. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu' Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 (editat) Alea JMT or sa atarne obosite. Daca esti tipicar de felul tau o sa iti sara in ochi tot timpul ... nu-s chiar oki. Eventual poti sa le iei si folosesti batzul de la aia veche daca nu ti s-a rupt la incident. anakee3 sunt foarte ok ca si aderenta/rezistenta. sunt dintre cele mai uzuale cu metzeler tourance (care au duritate mai mare si aderenta un pic mai slaba ( asta e de control pt bibix! sa testam daca citeste pe aici) Sa te bucuri de ea cat mai multi km si fara incidente! (la un moment dat o sa ti se pare mica si mai un ps3 care sper sa scape - oalele alea care au un zgomot sunt de 1000) PS4 - pana vine caldura nu ar strica sa o treci printr-o revizie completa cu schimbat toate lichidele si uns tot ce prinzi garnitura/rulment. bafta, paul la cat mai multi km fara incidente. si daca tot a adus vorba colegul ivanp despre anvelope, pun si eu niste paie pe foc cu o intrebare : - intre Continental Trailattack 2, Dunlop Trailsmart TR91,Metzeler Tourance Next si Michelin Anakee,ce ati avut si cum vi s-au parut/cati km au rezistat, sau ce ati alege? Editat Februarie 19, 2015 de finu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/page-75&do=findComment&comment=3423228 /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?view=findpost&p=3695054 Acum au 21600km, spatele mai merge 2-3-4ooo, dar fata e uzata rau de tot. Am luat deja Anakee 2, le pun sus cat de curand. Conti TA e doar de sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Din experienta altora,din ce am vazut eu la colegi mei,din ce am discutat si cu dnul Ivan P ,care a testat tot ce se cam poate la vstrom de la cauciucuri pana la motor am ales M.anakee 2.Bun pe uscat si umed,nu intru pe off,exclusiv strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 la cat mai multi km fara incidente. si daca tot a adus vorba colegul ivanp despre anvelope, pun si eu niste paie pe foc cu o intrebare : - intre Continental Trailattack 2, Dunlop Trailsmart TR91,Metzeler Tourance Next si Michelin Anakee,ce ati avut si cum vi s-au parut/cati km au rezistat, sau ce ati alege? Eu am avut Anakee 2 si am rulat cu ele 25.000 km. Acum le-am schimbat si tot Anakee 2 am pus. Sunt excelente pe asfalt uscat si pe ploaie. Sunt ok si pentru soft offroad si anume pe drumuri forestiere cu fundament. Am trecut de doua ori Calimanii si nu am scapat mobra. » Post actualizat in 20 Feb 2015 09:35 Salatutare Vstromisti, Poate imi puteti da un pont. Gasesc undeva sa cumpar suruburi la cel fin imaginea atasata? E de la aparatoare de lant si are un mic gat sa zic asa. DIn surubul din poza lipsesc vreo 3mm deaorece a trebuit sa-l tai sa-l pot da jos. Multumesc, Mihai Pana la urma mi-am comandat suruburile originale de la reprezentanta Suzuki din Galati, 11 lei bucata. Sunt foarte prompti baietii. Am trimis mail si celor de la Motorteam, dar nu am primit raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) @xsebi eu am conti TA de aprox 18500 km. spatele mai poate fi folosit 3-4000, fata deloc. excelente asphalt ( atat uscat cat si ud ). nu prea au treaba cu off-ul. acum asteapta sa fie montat un set de TKC 70. Editat Februarie 20, 2015 de samuraimache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Eu sunt novice la categoria asta, nu am cautat nici macar odata sa vad ce gume sunt mai bune pentru v-strom, vreau si on si off. Nu am citit nimic despre anakee 3 dar am o cunostinta care si-a luat r1200 gsa ultima fita cu keyless, full led etc si din fabrica are montat anakee 3, deci ma gandesc ca sunt bune de ceva. Pe sv650 am avut michelin pilot road 3 de care am fost super multumit, mergeam pe ploaie la fel ca si pe ud cu ele. Mi-au placut foarte mult dar alea nu stiau nimic pe offroad. Oricum gumele de pe motocicleta sunt ca noi, am scapat de-o cheltuiala sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) daca vrei si on si off mergi cu incredere pe batranele tourance normale. sunt poate printre cele mai echilibrate caucioace dintre toate. daca pe fita aia de bemve au pus anakee 3 e tocmai ca nu se poate face off cu ea. deloc. iar pe macadam sau un amarat de drum de tara poti iesi si cu gume de strada. anakee 3 pe off sunt jalnice, submediocre, nule, nu sunt bune de nimic, nu au nici un pic de sprijin lateral se incarca imediat cu mizerie si aluneca mai abitir ca sapunul. nu ca anakee 2 erau mai breze da macar aveau o urma de crampon. le-am cam probat pe toate pe off. dintre toate gumele mixte tourance e singura care merita atentie. chiar si in noroi se descurca binisor si reuseste sa treaca. poate or fi mai bune anakeeurile pe starada da pe off......offfffff!. desi pe asfalt si tourance se duc fara ezitari pana la scarite si pe ploaie se tin bine si te poti inclina linistit fara sa ai senzatia aia tampita de alunecare si mai tin si aproape dublu fata de concurenta. nu mai lua etalon bemveul decat daca vrei o canapea de strada. acolo nu ii bate nimeni. pe off insa l-au depasit toti. asa ca nu conteaza ce cauciucuri are prietenul tau ca pe off tot greu o sa ii fie. bafta la alegere. Editat Februarie 20, 2015 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salutare! Am si eu nevoie de un manual ptr dl 650 - 2005. Sunt sigur ca exista prin toate paginile de aici....dar chiar sunt multe sa le pot lua la mana. multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 http://lmgtfy.com/?q=suzuki+v-strom+k4+manual&l=1 ) chiar primu link de acolo din lista ) k4 -> k6 e acelasi model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) Donez mapping Power Commander 3 facut la Vegh tech Racing,Ungaria.Configuratie:filtru aer K&N,evacuare LeoVince SBK3(Baffels-urile montate),sonda Lambda deconectata.Pentru V Strom 1000.Mai trebuie adaugat doar un emulator Lambda care e vreo 25 USD.Consum in plus,vreo 0,5L.dar trezeste bestia.Tuningul a costat 250 euro,dar nemaiavand Strom nu mai am ce face cu mappingul in cauza.Recomand!!!! Editat Februarie 21, 2015 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Multumesc f mult! Doar ce am achizionat v stromul eram curios sa vad cum se comporta ptr ca este f lăudat pe net si de revistele de specialitate. Se pare ca a iesit motocicleta anului...evident la categoria ei... » Post actualizat in 22 Feb 2015 14:12 mi a fost de folos site ul , am aflat ce ma interesa !!!! multumesc!! » Post actualizat in 22 Feb 2015 15:01 Salutare! Azi am reusit sa parcurg ceva km cu Vstromul de 650-2005. Ce m a fascinat cel mai mult a fost manevrabilitatea. Se comporta exemplar ca si ciclistica in afara orasului dar mai ales in traficul aglomerat urban. Am reusit sa ies si pe un drum neasfaltat si datorita greutatii ei reduse e destul de usor de stapanit (nu cred ca se preteaza la un hard offroad). Faptul ca cei de la Suzuki au reusit sa I dea o treapta de viteza in plus si 67 cp ptr un enduro touring de 650 e un mare avantaj. Si asta ptr ca poti parcurge multi km cu vreo 120km/h cu motorul linistit si un consum redus (exemplu este Transalpul care a fost creat dupa 2000 cu Valente mai mari de strada dar care are vreo 53cp si 5 trepte ceea ce la drum pe langa o viteaza de croaziera de doar 90-100km/h nici nu are puterea necesara sa poti iesi din vreo depasire riscanta. Atentie nu vb de viteze de top ale celor 2 motociclete, ci viteze de croaziera unde motoarele merg linistit). Ceea ce nu mi a placut la Vstrom este acelasi zgomot mizerabil si mers neregulat al motorului de Suzuki in general , atat in relanti cat si in mers si de asemenea cutia de viteze usor imprecisa. Insa suma calitatilor ei invinge micile imprefectiuni si de aceea consider ca e cea mai buna alegere pe care o poate face cineva dintre toate motocicletele din categoria si capacitatea ei. P.S. : am expus exclusiv parerea mea!!! In rest sa aveti drumuri bune si fara evenimente!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 ... Ceea ce nu mi a placut la Vstrom este acelasi zgomot mizerabil si mers neregulat al motorului de Suzuki in general , atat in relanti cat si in mers si de asemenea cutia de viteze usor imprecisa. ... se numeste zgomot de masina de cusut. daca vii de pe transalp/varadero iti inteleg durerea dar pot sa iti spun ca incet incet o sa te obisnuiesti (mai ales daca ii schimbi toba OEM cu una aftermarket). la cutie - trebuie sa fii un pic mai ferm versus cutie transalp/varadero - vine si asta cu timpul. bafta si distractie cu dl-ul! curiozitate - o sa pastrezi si varadero? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut ! Nu păstrez nimic...nu am tinut mult motocicletele....imi place sa merg cu multe , ma plictiseste mereu aceeasi moto. Asa pot sa mi fac păreri obiective. Ultima insa a fost vfr vtecul . Dar favorită mea ramane enduro touring oricum s o numi ea... » Post actualizat in 22 Feb 2015 16:05 Apropos de varadero. Este o super motocicleta insa cea dupa 2003 cu injectie si o treapta in plus. Cea pana in 2003 trage ca un bivol insa consumul este pe masura. Faptul ca nu are o treapta (doar 5) face ca viteza de croazieră să fie cam mica si consum prea mare....si cel mai deranjant lucru ptr o moto de touring este faptul ca nu are indicator de benzină (doar bec). Dar motorul toarce exact ca al unui mercedes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 salutare vstromisti, poate ati observat si la stroamele voastre aceeasi mica problema: am manere incalzite Saito si cel cu acceleratia se cam rasuceste si tot trebuie sa-l invart inapoi altfel se intinde prea tare cablul. aveti idee daca si cum se poate rezolva problema? multumesc & numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csotany Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 salutare vstromisti, poate ati observat si la stroamele voastre aceeasi mica problema: am manere incalzite Saito si cel cu acceleratia se cam rasuceste si tot trebuie sa-l invart inapoi altfel se intinde prea tare cablul. aveti idee daca si cum se poate rezolva problema? multumesc & numai bine! Eu am folosit o cantitate mica de 2 component epoxy cu succes. Dinainte am incercat super glue dar nu tine mai mult de cateva saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eu am folosit o cantitate mica de 2 component epoxy cu succes. Dinainte am incercat super glue dar nu tine mai mult de cateva saptamani. Ai dat jos manerul si au pus epoxy? Daca vrei sa schimbi manerele nu e problema?..le mai poti da jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Eu am folosit prenadez, strat subtire, iar manerele bagate pe adezivul proastat. Se intareste intr-o zi si la nevoie se dezlipesc relativ usor cu aer comprimat. Editat Februarie 23, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 salutare vstromisti, poate ati observat si la stroamele voastre aceeasi mica problema: am manere incalzite Saito si cel cu acceleratia se cam rasuceste si tot trebuie sa-l invart inapoi altfel se intinde prea tare cablul. multumesc & numai bine! eu am folosit la toate banda izolatoare intre. sau din auzite fixativ de par - freza rezista. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eu am folosit prenadez, strat subtire, iar manerele bagate pe adezivul proastat. Se intareste intr-o zi si la nevoie se dezlipesc relativ usor cu aer comprimat. O intrebare poate aiurea, dar nu am mai dat jos manerele: cum se dau jos?..pur si simplu tragi de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) m-am gandit sa scriu cateva vorbe despre cateva imbunatatiri facute la vstromul meu 650 (L2) din 2012. Un timp am cochetat cu ideea de a-l vinde pentru ca erau cateva chestiuni cu care nu ma intelegeam: a. vantul b. confortul c. spatiul pt doi pasageri d. preturile la accesorii / bagaje... nu l-am vandut doar pt ca am avut noroc, cei care mi-au ofertat au fost mult sub plafonul asteptarilor mele si nu aveam lumanare la mine sa o dau in preturile acelea, asa ca m-am decis sa .. ii dau o sansa. asa mi-am amintit de Bogdan Harea si http://www.nsewmoto.ro/... pe care ii vanasem cu cateva luni in urma. I-am cerut: a. suport cutii laterale + cutii laterale 40 litri fiecare b. un top case generos, din categoria mutat casa cu tine, volumetric peste necesitati, sa fiu acoperit daca vreau sa iau ceva extra magnetei din calatoriile mele c. alt parbriz care sa imi linisteasca zgomotul din casca si sa ma lase sa ma bucur de calatorie in loc sa fie o chestiune de supravietuire cand sunt in spatele dubelor / camioanelor, etc. parbrizul sa fie reglabil pe inaltime pt a putea sa il adaptez vremii / chefului... etc d. sa imi gaseasca un loc comod si bun pt camera de filmat e. sa imi aseze undeva carcasa pt telefonul mobil, care functioneaza si ca gps si alte alea.... f. diverse alte bibileli (montat cric central, de ex). Scriu NU ca sa ii fac reclama, ci ca sa dau idei constructive celor care aveau aceleasi probleme ca si mine. Ieri am iesit la o tura de vreo 250 km, a fost PRIMA OARA in 15.000 km cand nu am simtit turbulentele deranjandu-ma, filmarea a fost impecabil centrata si acoperitoare ca si unghi, nu m-a deranjat in casca vantul si chiar am mers cu viziera ridicata la 140 km/h. Inca nu am mers cu cutiile asa ca nu povestesc. legat de preturi, toata povestea m-a costat sub 50% din ce costau grosso - modo accesoriile si bibileli lui Bogdan la aftermarket ! Asadar, daca va foloseste... va invit sa incercati. poze cu motorul gasiti.... /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-633 Drumuri inveselitoare... » Post actualizat in 23 Feb 2015 09:16PS: e adevarat, Bogdan inca nu stie ca vreau sa ii cer sa imi confectioneze un carucior de carat 3 biciclete in spate la motor... Editat Februarie 23, 2015 de ccuculas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 PS: e adevarat, Bogdan inca nu stie ca vreau sa ii cer sa imi confectioneze un carucior de carat 3 biciclete in spate la motor... )) io tz-am zas sa nu dai mobra nici daca primesti pretul de nou. (e o mobra de vis - daca vrei altceva gen alta categorie - strange un pic de malai si ia si acel ceva). PS - se poate te rog o poza cu suportul de la topcase si eventual cu fundul topcase-ului? merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 top-case-ul e in fabricatie... avand in vedere ca e "vag" extragabaritic, nu sunt sigur ca ma voi lauda cu el in mod public. :-) cert este ca il prefer mai putin estetic, insa sa imi multumeasca functionalitatea... in cateva zile poate dau poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.