TrekOut Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Au ajuns si jucariile, luni o sa ma apuc de treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 (editat) Salutare. Am si eu un v strom 1000 k7. De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea. Mergea bine in ture dar la relanti sau cand reduceam mai dadea cate un rateu. Am schimbat bujii, acelasi lucru. A parut ca nu mai are probleme cu benzina de afara. Am masurat pipe, bobine pare totul ok. Filtre ok. Nu am sincronizat clapete dar nu vad legatura. Nu am nici o eroare pe bord in modul diagnoza. A patit cineva asa ceva? Ps cum dau de baietii de la tng, ca nu vad rubrica de contact ). Editat Martie 19, 2016 de panther_cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 pai daca sti tot de ce ai nevoie de un specialist? dar ghinion. apeleaza un specialist! nimeni nu se naste mecanic a.......... cauta unul adevarat nu mecanic din tastatura! ai masurat jocul la supape? de exemplu! sau poate a sarit admisia la cilindrul din spate! suces. la cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 (editat) Salutare. Am si eu un v strom 1000 k7. De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea. Salut, Eu unul nu am intalnit - dar probabil daca isi baga cineva mainile rezolva problema fara prea mult stres. In alta ordine de idei au ramas prin garaj o pereche de burdufuri din cauciuc de foarte buna calitate pentru jambe si un corpul injector (de pe o motoreta cu 30k km si folosit foarte putin de mine - functioneaza perfect). Daca si le doreste cineva (100lei burdufele si 500lei corpul) - dati-mi un semn. stima, paul » Post actualizat in 19 Mar 2016 23:51 Ah - si o cheie pentru jug (150lei): stima, paul Editat Martie 19, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 (editat) salut , problema , mergand cu stroama un numar de km am inceput sa sesizez ceva dubios la actionarea franei fata , o trosnitura puternica in furca , ce e drept la viteze mai mari , zgomotul se auzea foarte accentuat , la gropi sau borduri la fel , ori a intervenit obisnuita si am eu impresia ori ceva este in neregula , am inteles ca ar putea fii rulmentii de la juguri slabiti...oare ? a mai avut cineva probleme similare in intervalul 30.000 si 37.000 km ? capra este 2008 si are 37.000 km , necesita o interventie mai complexa ? Editat Martie 21, 2016 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 salut , problema , mergand cu stroama un numar de km am inceput sa sesizez ceva dubios la actionarea franei fata , o trosnitura puternica in furca , salut, este clanc-ul clasic de la furca fata de vstrom, inca nu am gasit o explicatie decenta legata de ce produce acel clank. evident nu strica sa verifici jocul la rulmentii roti si rulmentii de la jug. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 acel sunet nu este produs pana in 2007 , daca nu ma insel ? sau e loterie la cum le prinzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 acel sunet nu este produs pana in 2007 , daca nu ma insel ? sau e loterie la cum le prinzi ? parerile sunt impartite. unii zic ca s-a rezolvat din 2008 iar altii ca l-au mai intalnit. cum ca s-ar fi folosit arcuri care nu au atata joc lateral in jambe, ca au inlocuit surubul acela lung care tine rezervorul ... idee e ca cum se produce acel clanc la tine? Oricum este un sunet inconfundabil. ca sa izolezi daca este de la jug - cu frana fata pusa - faci balans fata spate si cu degetul sa ai contact pe ambele zone (cadru si jug) sus si jos - vei simti jocul daca este (eu personal nu cred ) ce pot sa iti spun - cu arcuri sonic spring se reduce dar nu se elimina, cu valve ricor se reduce si mai mult dar tot mai apare cand dai grav in gropi. eu sincer la vstromul fost nu l-am mai auzit de tare demult ... probabil ca nu am mai dat in gropi din alea grave. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Se aude in 80% din furcile de vstrom. Face asa din cauza saibei din supapa jambei. au modidficat-o din 2007 dar tot mai face cand dai in gropi sau denivelari foarte bruste. Eroare de proiectare a jambei. Se reduce cand e uleiul proaspat sau cu alte valve inauntru. Ai grija sa schimbi la timp uleiul in furca si o sa il auzi foarte rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu' Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Daca ai fi rascolit putin netul, poate gaseai informatii . Tin minte ca am mai citit despre acea mobra pe undeva, mai ales acele cutii de aluminiu Tin minte ca facuse un targ cu cineva, le-a luat pe 2 lei si voia sa le vand scump.. Pe langa, mobra sta de mult timp la vanzare, are Vizualizari:2152 , nu te-ai gandit ca a fost nitel ocolita ? /index.php?/topic/722254-sidecaseuri-aluminiu-40-litri-konvoi-100e/ Asta e » Post actualizat in 21 Mar 2016 09:30 /index.php?/topic/722254-sidecaseuri-aluminiu-40-litri-konvoi-100e/ Asta e http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-set+sidecase+topcase+suzuki+vstrom+coburi+v+strom+650+set+2x+sidecase+aluminiu+4+-231145.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 pai daca sti tot de ce ai nevoie de un specialist? dar ghinion. apeleaza un specialist! nimeni nu se naste mecanic a.......... cauta unul adevarat nu mecanic din tastatura! ai masurat jocul la supape? de exemplu! sau poate a sarit admisia la cilindrul din spate! suces. la cautari » Post actualizat in 21 Mar 2016 10:14 Pai nu sunt specialist dar am un pic habar si m am bagat cat am stiut. Mobra a ajuns la cineva si sper sa ii dea de cap. O sa vedem. » Post actualizat in 21 Mar 2016 10:14 Pai nu sunt specialist dar am un pic habar si m am bagat cat am stiut. Mobra a ajuns la cineva si sper sa ii dea de cap. O sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Cu ajutorul domnului Ivanp si a tutorialelor de pe net am reusit sa schimb uleiul si simeringurile din furca , este mai simplu decat pare Vechile simeringuri sunt nok br1922j la cele de ulei si br 4730h la cele de praf, sunt cele originale sau au mai fost schimbate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 ai avut si presa speciala de montat semeringurile la loc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Am avut eu asa ceva, functioneaza perfect, pacat ca am cumparat in trecut prese pentru Sv 650 si nu merg la Vstrom. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 sv650 are furci de 41mm diametru, dl650 de 43mm Scula se gaseste si pe louis: https://www.louis.de/en/artikel/fork-seal-driver-35-mm/10003457?list=158318628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 ai avut si presa speciala de montat semeringurile la loc ? Da, foarte speciala si ieftina 4,5 lei La fel cum a procedat si flanker Se potriveste perfect, mai ales daca pui o saiba inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) parerile sunt impartite. unii zic ca s-a rezolvat din 2008 iar altii ca l-au mai intalnit. cum ca s-ar fi folosit arcuri care nu au atata joc lateral in jambe, ca au inlocuit surubul acela lung care tine rezervorul ... idee e ca cum se produce acel clanc la tine? Oricum este un sunet inconfundabil. ca sa izolezi daca este de la jug - cu frana fata pusa - faci balans fata spate si cu degetul sa ai contact pe ambele zone (cadru si jug) sus si jos - vei simti jocul daca este (eu personal nu cred ) ce pot sa iti spun - cu arcuri sonic spring se reduce dar nu se elimina, cu valve ricor se reduce si mai mult dar tot mai apare cand dai grav in gropi. eu sincer la vstromul fost nu l-am mai auzit de tare demult ... probabil ca nu am mai dat in gropi din alea grave. bafta, paul verificat si indentificat problema ... multumesc ...se aude si se simte un joc intre cadru si jug , acum ca am indenficat problema mai am sa desfac si sa remediez Editat Martie 22, 2016 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 verificat si indentificat problema ... multumesc ...se aude si se simte un joc intre cadru si jug , acum ca am indenficat problema mai am sa desfac si sa remediez Bravo! sa pui rulmenti cilindrici...stransi corect nu mai au moarte. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Leilor, e normal schimbatul rulmentilor pt.roata spate la 55.000 km.? Are un mic joc, stanga/dreapta si am comandat cei 3 rulmenti + semeringuri de praf: total 100 eur. Cum vi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Da, ca rulmentii originali, cel putin la al meu K8, nu avea protectie pe ambele parti, ci doar pe una. Cand i-am pus anvelope noi, baiatul de la vulcanizare mi-a zis ca rulmentii sunt pe duca, ca se simteau in axul de la scula de echilibrat unele pacanituri. Asa ca am schimbat rulmentii atunci si aveam 48oookm. Dar pretul mi se pare un pic cam mare. Eu am luat rulmenti de calitate din magazinul de rulmenti din Timisoara si preturile au fost astea: 6203 19.74lei 6204 22.89lei 32X65X17 120lei 22x40x7 4lei 28x47x7 4.5lei 39x65x7 6lei 6203 si 6204 trebuie 2 bucati, restul cate 1 buc, total pe ambele roti a fost 220. Editat Martie 22, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 zece, e foarte normal ai prins chiar multi km cu cei originali Eu l-a mine a trebuit sa schimb si distantierul de pe partea cu pinionul, si evident am schimbat toate semeringurile. La mine s-a manifestat,, printr-o scurgere ruginie, problema acolo in zona rulmentului ce a patat bucata aia mica de aluminiu vizibila de la janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Leilor, e normal schimbatul rulmentilor pt.roata spate la 55.000 km.? Are un mic joc, stanga/dreapta si am comandat cei 3 rulmenti + semeringuri de praf: total 100 eur. Cum vi se pare? macar sa fie rulmenti capsati pe ambele parti - 2RS. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Nu stiu daca in kitul original sunt 2RS cred ca sunt numai RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Deja vorbiți limbi străine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Deja vorbiți limbi străine.... nu e asa complicat. 2RS (2 rubber seal)sau capsati pe ambele parti inseamna ca au capace pe ambele parti - capac este acel plastic/cauciuc/metal(Z) intre camasa interioara si camasa exterioara, mai pe inteles - vezi "coronitza" bilelor sau nu. mai jos 2 poze sa fie mai clar care e fara capac si care are capac (este de preferat sa aibe capace pe ambele parti pentru a proteja mai bine): stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.