massive818 Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Di unde anume scrie sa nu folosesti motorina? Tu stii engleza? Nu stiu atat de bine ca si tine dar la partea cu "similar fluids" am crezut ca e vorba si de motorina. I-mi cer scuze, greseala mea. » Post actualizat in 11 Jul 2016 06:28 Nu este mentionata motorina la contraindicatii, plus ca motorina este asemanatoare cu kerosenul, deci, baga! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) De ce nu e bine sa se spele cu benzina si alte produse similare (toluen, acetona) componente din cauciuc? Nu pt ca va crapa cauciucul sau se va dizolva. Ci pt ca se va dilata foarte mult. Dupa un timp cauciucul se va contracta la loc, dupa ce se va evapora toata benzina din el. In cazul lanturilor cu O-ringuri, acestea vor iesi dintre zale din cauza dilatarii lor. Apoi se vor contracta la loc dar nu vor mai putea sa se aseze in locasurile lor. Anumite cauciucuri sunt facute sa reziste la benzina, cum ar fi garniturile si membranele din carburator, dar restul cauciucurilor au caracteristica asta de a se dilata un timp.... Editat Iulie 11, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Eu as pune iridium. Nu ca ar fi diferente majore de performante dar nu iti mai bati capul cu verificatul lor (tinand cont ca la cilindrul din fata se ajunge mai greu la bujie). Ar fi de preferat sa folosesti pasta cu cupru la montare - tinand cont ca or sa stea acolo foarte multe vreme nemiscate. stima, paul Ok, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Salutare, Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt. As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina ) Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362) Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ? Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard. Mersi ! Editat Iulie 11, 2016 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare, Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt. As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina ) Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362) Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ? Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard. Mersi ! Ciudat ca la 180 vezi prin puig. Pare ca foloseste prinderile standard - si pe pozitia cea mai de jos tot prin el vezi cand te uiti inainte? Eu (177) si un alt amic (180 si un pic peste) pe suportul standard de parbriz - cel mai multumiti am fost de MRA Vario. Mai cred ca nici standard + xcreen nu e o combinatie proasta. Pe alt tip de suport (madstad) cel mai ok a fost cu parbriz Harea cu inaltimea ajustata ajustatata. avantaj acolo ca intre pozitiile extreme de la suport aveai distanta eu zic de cel putin 10 cm. Inaltimea era astfel ajustata incat pe inaltimea minima vedeam exact peste el. Evident cand mergeai pe drum cu gropi ... cam injuram ca nu vedeam fix in fata motocicletei fara sa ma ridic in picioare (cu wilbers si ricor imi era lene rau) dar mergeam foarte, foarte putin. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Ca sa vad peste el (la cea mai joasa pozitie) trebuie sa indrept spatele perfect, sa lungesc gatul ca girafa si sa dau capul pe spate... abia apoi vad vreo 4 cm peste Din pacate nu am parbrizul standard ca sa pot cumpara doar xcreen, asa ca trebuie sa cumpar tot pachetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina. Stai linistit, Motorina nu strica oring-urile. Eu spal doar cu motorina si perii kettenmax de la Louis si am mers 7 ani si peste 70ooo cu lantul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 ... si am mers 7 ani si peste 70ooo cu lantul original. nush daca am mai zis dar sigur am avut in cap ... daca se organizeaza vre-o intalnire si se dau diplome eu propun ca Emi sa primeasca diploma de "Stapanul Lanturilor" ... nu cred ca are concurent aici ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Inca o intrebare legata de parbriz.. daca imi iau unul original nou si vreau sa dau gauri pt deflector merge cu orice bormasina? parca am citit pe undeva de crapaturi la gaurire/taiare dar e posibil sa fie vorba de alt material.. Merge cu orice bormasina (fara percutie) Foloseste burghiu de lemn (are un un varf mic, ascutit) Pune banda de izolat peste locul unde dai gaura si pe fata si pe spate. Dai gaura incet si cu rabdare si nu va crapa. Spuna asta din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Lant 70.000 km?Oh my god. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Stai linistit, Motorina nu strica oring-urile. Eu spal doar cu motorina si perii kettenmax de la Louis si am mers 7 ani si peste 70ooo cu lantul original. Multumesc, Emi. Foarte tare, la mine insa cred ca nu o tina asa mult pt. ca nu ma abtin tot timpul sa ma dau in modul econom, vreu doar din punct de vedere technic sa fie in stare buna de functionare iar cand se uzeaza schimb si pun unul nou inpreuna cu kit-ul. Stroama (Tankul, cum ii spun eu) acuma e la 17.500 km si inca e in stare buna si sper sa tina cat mai mult ca nu am de gand s-o vand. M-am indragostit de ea. Multumesc de toate sfaturile inclusiv Andrei Belcic si Paul care mi-au spus din prima ca se poate spala cu motoruina. Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Multumesc de toate sfaturile inclusiv Andrei Belcic si Paul care mi-au spus din prima ca se poate spala cu motoruina. Asfalt uscat tuturor! Stai linisit. Eu unul de obicei spun insa nu tin neaparat sa se tina cont - poti sa speli cu ce crezi tu ca este mai bine pentru mobra ta. Fiecare avem fixurile noastre (evident si eu) fara ca asta sa fie o problema. M-am indragostit de ea. DA, vstromul este o motocicleta superba! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Cristian Doru Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei. Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei. Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km) Multumesc. Nu sunt un specialist in domeniu dar din cunostintele mele, pana cineva care stie sigur, nu mai porni motorul deloc, sunt sigur ca baieti de pe forum care repare motoare te vor lamurii daca nu o sa-mi sun eu mecanicul si te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei. Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km) Multumesc. Din cate imi aduc aminte la masina daca aparea spuma la ulei era garnitura de chiulasa impuscata. La motor e posibil sa fie la fel. Asa ca mai bine mai stai cu el putin pe bara pana afli exact ce are ca sa nu agravezi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut, eu am luat de aici: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom Salut sulta_00, am primit crashbarul si engine guardul azi dimineata, arata super fain si sunt foarte bucuros, maine cred ca o sa le montez, o sa postez si niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut! Am montat acum doua zile scutul metalic de la SW Motech pe V-Strom-ul 1000/2003. Acum, cu noul scut, atinge bordurile. Nu vreau sa ma gandesc cum e pe off. Pe spate e cu suspensiile setate pe hard, atat din surubul de pe amortizor, cat si din pre-load. Intrebare: are cineva idee cu cat trebuie scurtate "oasele", linkageurile, pentru a o ridica vreo doi cm? Nu vreau mai mult ca pe urma nu o sa mai stea pe cricul central. Merci! PS: Cricul central l-am luat ieri, de la grecii de la Cosmo, cu 95 de euro si a venit in doua zile. Transportul a fost alti 20 de euro. Super baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Cristian Doru Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Am vorbit cu TNG si a zis sa schimb uleiul pentru ca el e problema. O sa va anunt ce se mai intampla.Mi-a recomandat Bel-Ray V-Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) La 650 e raportul de 1/2.8 - ma astept ca la 1000 sa fie pe aproape: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?view=findpost&p=3472451 PS: raspunsul este pentru Madalin Pribu - legat de ridicat motorul. Pentru 2cm in plus inseamna ca oasele noi sa aibe gaurile cu 7-8 mm mai apropiate fata de stock. Editat Iulie 15, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salutare, Intrebare pentru cei cu DL650 modelul cu ABS. Dupa ce pornesti motorul becul rosu de ABS de pe bord trebuie sa ramana aprins sau se stinge? Nu e motorul eu (eu am fara ABS) si habar nu am. Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Dupa ce pornesti motorul becul de ABS ramane aprins daca stai pe loc. El se stinge dupa primii metrii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salutare, Intrebare pentru cei cu DL650 modelul cu ABS. Dupa ce pornesti motorul becul rosu de ABS de pe bord trebuie sa ramana aprins sau se stinge? Nu e motorul eu (eu am fara ABS) si habar nu am. Multumesc, Mihai Ti s-a aprins un bec rosu pe bord si speri sa fie de la ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Ti s-a aprins un bec rosu pe bord si speri sa fie de la ABS? E sigur de la ABS ca scrie ABS langa el. AM o mobra in teste si nu stiam cum functioneaza becul respectiv. Paul, daca tot esti pe frecventa. Mobra in teste are o problema la frana spate..nu prinde bine la prima pedala. Din ce zice proprietarul e dusa garnitura de la pistonas. Poate sa fie si altceva in afara de garnitura? Mersi, Mihai » Post actualizat in 15 Jul 2016 11:40 Dupa ce pornesti motorul becul de ABS ramane aprins daca stai pe loc. El se stinge dupa primii metrii... Mersi zece d rosu. bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Da ,cum spune si zece cum pleci se stinge becul galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 E sigur de la ABS ca scrie ABS langa el. AM o mobra in teste si nu stiam cum functioneaza becul respectiv. Paul, daca tot esti pe frecventa. Mobra in teste are o problema la frana spate..nu prinde bine la prima pedala. Din ce zice proprietarul e dusa garnitura de la pistonas. Poate sa fie si altceva in afara de garnitura? Mersi, Mihai te sacaiam un pic ... da, si eu inclin sa zic ca e garnitura de la pistonasul pompei spate. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.