bozoro Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Mie mi se pare ok, acopera si filtrul de ulei - adica problema cea mai mare... Filtul de ulei e cea mai mica problema. Este ata de sus incat pana sa ajungi la el o proptesti in evacuare sau altceva. De cand a aparut dl-ul nu am vazut nici una cu filtrul lovit. Nici macar pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Hmm... interesant asta cu filtrul. Thx man! Asadar, recomandarea este sa iau unul solid sau deloc. S-ar putea sa iau deloc, eu merg mai mult pe asfalt. Inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Eu mi-am pus scutul pe la 60.000km, cand pana si mobra se saturase de offroad. Dovada galeria de evacure si cricul central care au suferit chinurile iadului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Salutare lume.De curând sunt fericitul posesor al acestui model .Atelajul e nascut in 2015 si înmatriculat prin primavara lui 2016 cu vre-o 4000km la bord . ce as vrea sa intreb daca stie cineva cum se muta parbrizul la el. Am desfăcut cele 4 șuruburi cu care e prins si...m- am blocat .l- am pus la loc si..??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Salut,intreb aici,cine indreapta jambe AG- Bucuresti.am un tov cu chopper .Multumesc. » Post actualizat in 12 Oct 2017 18:50Salut,intreb aici,cine indreapta jambe AG- Bucuresti.am un tov cu chopper .Multumesc. PM sau 0722318215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Daca indreapta cineva jambe ar trebui spanzurat de oo! Si ala de monteaza asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Atelajul e nascut in 2015 si înmatriculat prin primavara lui 2016 cu vre-o vreo 4000km la bord ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Dacă găsești o tija de la furca, fără ciobituri sau îndoituri, lasă vorbă, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Salut,motorul este o combinatie de suzuki 1100 de prin 1997 ,DAR cu furca de chopper mult alungita si nu stim exact de ce e furca.ar parea dupa ceva comparatii ca ar fi de un Kawa GPZ cu compensatorul acela de suspensii actionat de lichidul de frana. asa a fost adusa si omologata acolo.inca nu e inscrisa pe RO,este cu nr rosii momentan.Cineva care dezmembreaza sa le putem compara ,au si prelungiri de vreo 20 cm unde se prinde in jug.multumesc. » Post actualizat in 13 Oct 2017 07:27Dacă găsești o tija de la furca, fără ciobituri sau îndoituri, lasă vorbă, te rog. Cu mine vb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Vezi ca exista topic cu traditie, pentru modelul tau, in setiunea "Enduro touring &adventure". Este bine ca inainte de a deschide un topic nou, sa vezi daca nu exista deja unul similar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Vezi ca exista topic cu traditie, pentru modelul tau, in setiunea "Enduro touring &adventure". Este bine ca inainte de a deschide un topic nou, sa vezi daca nu exista deja unul similar. » Post actualizat in 13 Oct 2017 09:14 Ok multumesc pentru info. Nu l am gasit. Si pentru corectură... Swype keyboard:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 14, 2017 Share Postat Octombrie 14, 2017 /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Salutare, Are cineva pe moto Michelin Pilot Road 4? Daca da ,cum sunt? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Salutare, Are cineva pe moto Michelin Pilot Road 4? Daca da ,cum sunt? Multumesc Nu am avut, dar depinde f mult ce vrei de la ele... De ex pe off-road nu imi inspira deloc incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 (editat) Intrebare: De ce imi scade temperatura lichidului de racire in mers? E termostatul lenes sau "asa face toate"? Caz: chiar si pe temperaturile astea, ajunge aprinde relativ repede toate cele 3 liniute, dar daca merg mai tare - 130 kmph in ultima treapta, incepe sa scada indicatia. Daca accelerez in forta se incalzeste. La fel daca scad viteza sub un anumit prag. Inteleg, temperatura ambianta mica, viteza mare, volum mare de aer, turatie relativ mica egal racire accelerata, dar termostatul ce pazeste? Ma asteptam sa aiba ceva histeresis, cat sa nu permita oscilatia asta in jurul a 80C. La voi cum e? DL650 din 2006. Editat Octombrie 16, 2017 de mucix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 E la fel.....nu ai un indicator in grade ci 5 liniute care sunt intr-un rage de la 40 la 120 grade, fac si ele ce pot. Mai ales ca nu stralucesc prin precizie. Daca ai avea un termometru in grade ai vedea de la 70-80 grade in mers la 104 la semafor. Ca cam asa merge treaba pe temperaturile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Nu am avut, dar depinde f mult ce vrei de la ele... De ex pe off-road nu imi inspira deloc incredere. nu fac off-road. tin prea mult la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Nu sunt convins ca exista de fata pe dimensiunea de vstrom. Si de ce ai lua michelin, cand exista Pirelli si Metzeler stradale pentru strom care la aceeasi bani sunt 10 clase peste michelin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Pirelli Scorpion Trailer 2 sau Metzeler Tourance Next. Și eu tot intre astea oscilez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) 10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune. Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance. Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim? Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat. Auzi, 10 clase!!! Editat Octombrie 17, 2017 de sailboat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Pr4 trail cum rezistă pe spate? Editat Octombrie 17, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) 10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune. Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance. Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim? Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat. Auzi, 10 clase!!! https://www.mytyres.co.uk/MCNews7818.html http://ausmotorcyclist.com.au/pirelli-scorpion-trail-ii-confirms-itself-as-the-best-enduro-street-tyre-by-winning-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests/ Cam asta e nivelul michelin prin toate testele. Pe ultimul loc de obicei. Testate si de mine sunt bune doar la scuter. In rest mai bine nu. https://www.revzilla.com/best-motorcycle-tires-2017 Am mai gasit..... Michelin exceptionale in primul an de motociclit. Dupa aia mai bine cauti caucioace adevarate. Editat Octombrie 17, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față Cam care le este durata de viata? Si la ce regim, evident. Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Pr4 trail cum rezistă pe spate?Dacă te referi la uzură, nu excelent, dar bănuiesc că ăsta e compromisul pentru o aderență foarte bună. De exemplu, la mers sprinten, preponderent cu pasager, m-a ținut 13.000 și ceva, iar preponderent solo peste 16.000. Mai exact pot să îți spun dacă consult caietul de întreținere, care momentan nu e în apropiere.Nu e nemaipomenit, dar după Scorpion trail 2 și cu amintirea tourance-ului, aderența mi s-a părut ireală. Nu zic și eu 10 clase peste, dar o aderență pe care nu am crezut-o posibilă mai ales pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.