Jump to content

Recommended Posts

Acum 12 ore, Florin_Nx a spus:

A incercat cineva sa puna baterie mai inalta la V-strom 650?

Cea standard are 130mm - ma intreb daca ar incapea una de 145 mm.

Nu merge. 

Prima data cand am cumparat am luat aiurea si era cu 1 cm mai inalta si nu intra

Link to post
Share on other sites
  • Replies 19.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1567

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    1010

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

La 30.05.2019 la 11:06, Lucian_M a spus:

Dacă aș avea cu ce, aș lua. Nu prea găsesc la cine să merg prin zonă, așa că mai cer sfaturi. Dacă mă pricepeam, nu ceream.

Am pus eu la un moment dat poze cu unde tre data gaura...dar mi.e greu sa caut de pe telefon...daca nu gasesti o sa le repun cand ajung la un pc.

stima,

paul

Link to post
Share on other sites

Chiar te rog!

Filtrul e cumpărat, Knecht KL 14, mai trebuie furtun cu inserție și coliere. Plus un cot la 90 grade. Dacă nu încape filtrul, aia e, pagubă de 30 lei. Cu toate că la americanosi am văzut că ăsta merge.

Ambreiajul nu l-am mai desfăcut, nu a fost timp. Problema cu gatuiala la 7000 rpm persistă, indiferent de treaptă.

Link to post
Share on other sites
La 16.05.2019 la 20:18, Fury a spus:

Salutare, trebuie sa scap de nise chestii asa ca..

DONEZ:
1x aripa de stroama 650 k4 cu defectele de rigoare (in poze), cine vrea si poate, sa o repare.

1x cadru de codita de la aceeasi stroama, putin indoit, se poate indrepa.

Daca nu scap de ele soon le arunc 😑

 

Vand:

Set de inaltatoare pentru bascula de 128mm, nu stiu ce cal a avut motorul inainte dar eu nu ajung nici pe varfuri cu ele puse. 100 lei 

Set cauciucuri Metzeler Tourance 110/80/19 si 150/70/17 DOT 2415 fata si 1915 spate. 200 lei setul.

 

 

Inaltatoarele s-au dat

Link to post
Share on other sites

Salutare! As dori sa incerc un VStrom 650 model 2012-2015, in Timisoara sau imprejurimi. Daca e dispus un proprietar sa mi-l lase 30min, ii multumesc si dau o selectie de bere, ce merge mai bine pe caldura asta :)

PM daca e.

Merci!

Edited by arcgotic
Link to post
Share on other sites

Am scapat de turbulente dar e prea cald acum😂.

Pana la Veliko si inapoi, lantul e curat. Ungatorul isi face treaba si nu am ulei pe haine .

20190616_134957.jpg

20190617_065435.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Sunt începător și aș vrea sa cumpăr un Vstrom de 650. Îmi puteți recomanda un service prin București unde pot verifica motorul înainte de cumpărare?

 

Mulțumesc,

Eduard

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Oficial de câteva săptămâni sunt și eu deținător de V-Strom 650 - 2008 ABS (și de permis de anul ăsta :D).

 

Am ajuns la V-strom prin recomandarea instructorului moto (de la Adi-Moto) și pot să spun că nu regret nicio secundă. 

Se simte și merge extraordinar, aveam niște prostii în cap cu niște naked-uri mai scunde (hornet / gsr600 / er6n) dar mă bucur că nu mers pe variantele respective (in conditiile in care eu am 1.88 cm si 110 kg).

 

Motorul e destul de umblat (e fosta motocicleta a lui Mihai Tica de la motorcycling.to).

Am dus-o direct in service pentru schimb Kit Lant și probabil luna viitoare o să schimb și Throttle Position Sensor (moare motorul când scad brusc turatia pana pe la 1000 rpm, fostul proprietar spune că e de la TPS).

 

Seeya! :D

 

 

Link to post
Share on other sites
22 hours ago, ComyGM said:

Motorul e destul de umblat (e fosta motocicleta a lui Mihai Tica de la motorcycling.to).

Cum adica?! A mers doar la biserica cu ea! 😂

Bine ai venit, sa ne vedem cu bine pe la intruniri.

Edited by xtx
Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, nolimi904 a spus:

Salut!

Azi m-am apucat de curatat lantul si am depistat ca am un joc axial la pinionul mare de la roata. Este normal?

Daca nu, de la ce ar putea fi?

Salut,

Nici un joc nu este normal ... acolo cred ca s-au uzat tampoanele de cauciuc si trebuie schimbate.

numai bine,

paul

Link to post
Share on other sites

Vineri l-am vizitat pe Fabio, întrucât motorul meu avea pierderi de putere și o bătaie puternică la relanti. S-a descoperit că am rugină în rezervor, filtrul de înaltă presiune destul de înfundat. Nu s-a putut face bypass, deoarece nu a avut niciunul filtru și furtune. A curățat Fabio cât a putut fultrele, pus înapoi, presiune cât trebuia. Adică mult peste ce era înainte de demontare. S-au schimbat bujiile și filtrul, s-a făcut jocul la supape, apoi sincronizarea. Surpriză, bătaia a dispărut! A fost reglat și șocul electronic. Motorul a prins din nou viață, accelerează liniar în ture mari.

Îi mulțumesc încă o dată lui Fabio că și-a făcut timp și pentru mine! 👍

La întoarcere am prins inundații în Miercurea-Ciuc, apă de jumătate de metru la intrarea dinspre Brașov. Valuri până la far. Nici în restul orașului nu era mai lejer, am mers pe trotuar. A plouat bine în zona aia. Îmi era că nu mai pornește dacă intră apă la bujii. A mers ceas. Motoreta asta aduce multe satisfacții, dacă știi ce vrei de la ea.

 

@igi, ai rezolvat cu anvelopa?

Link to post
Share on other sites
La 22.06.2019 la 17:49, nolimi904 a spus:

Salut!

Azi m-am apucat de curatat lantul si am depistat ca am un joc axial la pinionul mare de la roata. Este normal?

Daca nu, de la ce ar putea fi?

Sau rulmentul de la foaie mai degraba. Probabil si aia de la roata sunt la fel.

Link to post
Share on other sites

Salutare!

Recomandă cineva din București o vulcanizare/atelier de rectificare a jantelor moto? Am observat de dimineață că am câte o buză-două ușor îndoită pe fiecare jantă (probabil din pricina săriturilor pe/de pe borduri :bike-037:).

Mulțumesc,

Cristi L.

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, bozoro a spus:

Sau rulmentul de la foaie mai degraba. Probabil si aia de la roata sunt la fel.

Pfff, sunt mai multi rulmeti? Am crezut ca doar intre roata si ax.

Bine ca am vazut, cred ca un mecanic imi poate spune exact. Initial am intins putin lantul si am zis ca nu am strans suficient piulita de la axul rotii dar nu este de acolo...

Acum voi cauta un service. Ce recomandati prin bucuresti care sa stie v-strom?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...