Jump to content

Recommended Posts

Acum 22 ore, frigider a spus:

N-ai patit sa opresti, dai sa pui piciorul jos si sa gasesti singura "pata" de nisip/pietris/ulei ulei?

Si sa iti alunece talpa de sprijin vreo 5-10-15cm pana regaseste aderenta?

Daca esti "scurt" ai pus-o jos la faza aia, ca se inclina prea mult si nu mai poti s-o tii.

Aia e. ghinion, dar pentru o posibilitate, destul de redusa de altfel daca esti atent, sa renunti la confort nu stiu daca merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merg linkurile cu traseul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, vis-a-vis a spus:

Nu merg linkurile cu traseul...

Poate la tine sau poate de pe telefon (care e o chestie cunoscuta: google nu poate reproduce pe telefon un traseu facut pe calculator cu google maps).

Incearca de pe un calculator si o sa vezi ca merge.

LE: am mai refacut putin traseele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut domnilor, incerc norocul si aici, pana apare un anunt pe gandurile mele pe site-uri de vanzare.

Doresc sa cumpar un v-strom dupa 2012 cu abs, fara prea multe accesorii.

Daca sta cineva pe ganduri sa isi schimbe motocicleta, poate sa imi dea un mesaj, poate cadem pe ganduri.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 31.07.2019 la 11:10, Macsy a spus:

Eu zic că îi clar topicul ăsta. 

În altă ordine de idei, folosiți GPS tracker? Dacă da, de care?

Mulțumesc. 

Saptamana asta am luat legatura cu Florin de la furat.ro si am achizitionat un gps tracker microAVL. Un pic mai mare decat o bricheta, are gps, gprs, gsm, atentionare la miscare, se poate regla sensibilitatea, atentionare la iesire din perimetru, se poate regla aria,  la interogare cu sms poti vedea in timp real, pe telefon, pozitia pe google maps sau pe harta de pe furat.ro, traseul strabatut in 3, 24, 48 de ore. Usor de montat, doua fire doua paie, nu am mai folosit si optiunea de a opri motorul din telefon, mai erau ceva fire de legat, acolo doar cineva de profesie se baga, cred ca daca se doreste furat, nu ti-l porneste nimeni si il ridica pe sus. Pret 500 de lei in care intra un an de monitorizare din partea furat.ro in primul an, plus 24 curier.

In concluzie, multumit !

Thanks Fabio 🤟

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 47 minute, Sică37 a spus:

Saptamana asta am luat legatura cu Florin de la furat.ro si am achizitionat un gps tracker microAVL. Un pic mai mare decat o bricheta, are gps, gprs, gsm, atentionare la miscare, se poate regla sensibilitatea, atentionare la iesire din perimetru, se poate regla aria,  la interogare cu sms poti vedea in timp real, pe telefon, pozitia pe google maps sau pe harta de pe furat.ro, traseul strabatut in 3, 24, 48 de ore. Usor de montat, doua fire doua paie, nu am mai folosit si optiunea de a opri motorul din telefon, mai erau ceva fire de legat, acolo doar cineva de profesie se baga, cred ca daca se doreste furat, nu ti-l porneste nimeni si il ridica pe sus. Pret 500 de lei in care intra un an de monitorizare din partea furat.ro in primul an, plus 24 curier.

In concluzie, multumit !

Thanks Fabio 🤟

Dupa ce il montezi, cu mobra oprita ca si cum ar fi parcata,  pune si tu un ampermetru un serie pe alimentarea dispozitivului si vezi cat curent haleste. Sa iti faci o idee cam in cat timp iti roade bateria. Eventual poti pune direct pe baterie sa vezi cu toti consumatorii ce curent se absoarbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca nu poate consuma mai mult decat un telefon performant cu gps. Are acumulator nedetasabil 210 mAh (3.7V) pe care l-am testat incarcat si neconectat la bateria moto si care a functionat continuu timp de o ora si ceva. Acu', nu ma pricep la calcule, dar cred ca e ok. In plus gps sta oprit, transmite coordonate o data la 5 min, se activeaza continuu la miscare, deci economie. Consuma doar gprs si gsm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe testate da gata o baterie buna in circa 25-30 de zile in functie de marimea ei. Daca sta in subteran cam 2 saptamani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, Sică37 a spus:

Ma gandesc ca nu poate consuma mai mult decat un telefon performant cu gps. Are acumulator nedetasabil 210 mAh (3.7V) pe care l-am testat incarcat si neconectat la bateria moto si care a functionat continuu timp de o ora si ceva. Acu', nu ma pricep la calcule, dar cred ca e ok. In plus gps sta oprit, transmite coordonate o data la 5 min, se activeaza continuu la miscare, deci economie. Consuma doar gprs si gsm.

E usor de calculat: pui ampermetrul si vezi cat spune. Sa zicem 10 mA

Asta inseamna 240 mAh pe zi. In 30 de zile sunt aproape 7,5Ah. Si vezi ce scrie pe bateria ta.

Calculul e simplist da iti da o idee.

Daca ai un acumulator de 11Ah nou nout in 30 de zile probabil ca mobra nu va mai porni. Si asta "decat" cu 10 mA. 

Si picam pe aproape de experienta lui @bozoro

La mine a pus la pamant acumulatorul de la RT-u in 3 saptamani. Si asta in aer liber nu in subteran. Acumulator de 19Ah care e drept avea 2 ani vechime si mobra mai consuma si ea cu calculatoarele ei cate ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura inadvertență e funcționarea timp de doar 1h și ceva cu acumulatorul de 210mAh, dacă l-a epuizat ceva dă cu virgulă... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Revin și eu cu două întrebări:

 

1. Îmi puteți recomanda un loc unde să îmi vopsesc și eu rezervorul? Al meu cred că e vopsit „cu trafaletul” de fostul proprietar.

Vreau să fac ceva similar cu atașamentul.

 

2. Vouă cât vă încarcă în idle motocicleta? a mea are undeva la 12,05 și înțeleg că ar trebui să încarce mai mult.

 

Mulțumesc frumos,

wcy8n4g8iyc31.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin 12,05,verifica releul,cel mai bn mergi la bozoro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, brake a spus:

Putin 12,05,verifica releul,cel mai bn mergi la bozoro.

Am fost, dar au fost multe de făcut la ea într-un timp foarte scurt (plăcuțe, discuri, ambreiaj, furca, etc), trebuie să mai merg.

 

P.S. Statorul și bateria sunt schimbate în primăvară.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa incarca dupa stator nou si la mine... Abea peste 1500 incepe sa bage, daca apesi butonul de pornire si astepti cateva sec bune (din cauza farurilor stinse) ai sa vezi ca urca peste 14.0, tre doar un pic de rabdare 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motocicletele nu sunt facute sa incarce la relanti, verificarea se face la 5000ture. De aia imi tot racesc gura si va spun sa nu folositi mobra pe post de redresor sa incarcati bateriile iarna la relanti. La relanti atat incarca toate, adica atat nu incarca nici una. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 01.08.2019 la 0:05, Florin_Nx a spus:

Am avut un tracker cumparat de pe aliexpress, I-track se numea parca. A tinut vreo 2 luni pana s-a stricat. Tind sa cred ca mi-a luat si bateria cu el ca prea s-au intamplat deodata.

 

In lumina experientei neplacute, m-am ambitionat si-am luat o alarma cu tracker  - vinde un baiat si pe aici - facuta in Israel, cica. Scumputa, dar merita. Dupa vreo 3 saptamani cu alarma armata - motorul a pornit instant. Nu e chiar perfecta, uneori raspunde mai greu la dezarmare daca e activata - insa are niste chestii interesante: daca e miscata sau inclinata motocicleta, suna o perioada alarma, apoi tace - insa continua sa trimita sms-uri la greu cu pozitia  si nu se opreste pana ce n-o dezarmezi - super chestie in caz ca chiar ti-o fura poti vedea in timp real traseul pe care il are. Plus consumul extrem de redus....

Salut,

 

Tot am zis ca o sa scriu despre eBike - super tare mi s-a parut  - https://ermtelematics.com/products/starlink-ebike.

Consumul este cat zic ei ca am masurat:

Active Mode                            20-80 mA
Transmit Mode                        160-300 mA
Power Save Mode (GPS & modem off)    2.3mA 

Are baterie de  backup interna de 750mAh.

Daca e corect configurata - consum 2.3mA - vis.

Ce mi s-a mai parut interesant - poti sa ii configurezi modulul GPRS (cel putin in trecut Iulian nu zicea prea multe despre asta ca e un pic de bataie de cap la configurare) si poti sa iti inrolezi device-ul pe un site gratuit de tracking - gps-trace.com de exemplu si ai istoric de trip-uri 30 de zile. Iti vezi online locatia si ce mai era fain - aveau share location - un link pe care il avea familia cand plecam in ture.

 

Numai bine,

Paul

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, bozoro a spus:

Motocicletele nu sunt facute sa incarce la relanti, verificarea se face la 5000ture. De aia imi tot racesc gura si va spun sa nu folositi mobra pe post de redresor sa incarcati bateriile iarna la relanti. La relanti atat incarca toate, adica atat nu incarca nici una. ;)

Vorbesti de alea cu regulator normal. La mine încarcă 14,2 la orice turatie cu becuri led. Cu becuri normale 13.6, iar cu becuri led si proiectoare led 13,6.

Am stator schimbat in recall si regulator sh775. 

Acekeasi valori in 1200 si 5000 de ture. 

Si asta e normal, nu ce zici tu. De aia e regulator!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine cand s a dus statorul la relanti toate cele 3 faze erau egale pana pe la 2mii de ture. Am verificat si impedanta intre faze si erau perfecte, nici una in scurt la masa. Cu toate astea abea la 3-5000 de ture cat zice manualu de service am vazut ca pe o faza aveam buba... Miarul nou cu un singur bec pe faza la relanti sta undeva la sub 14 bine de tot, mai ales dupa ce e pornita mobra. Noroc ca sta la 1500 ture ceva mai mult ca vechiul 650 si reuseste in alea 2-3 minute sa redreseze cat de cat bateria dupa porniere.

Sh775 ala, nu a venit standard pe mobra, nu e nici usor de procurat, nu e nici ieftin.

 

PS iarna pt ca drumuri scurte in oras, 7-8 min, am dezactivat un bec la vechiul 650 si cand ajungeam la destinatie ma uitam pe ceas ca sa se faca 10 min de cand am pornit mobra si evident stateam cu butonu de pornire apaaat ca sa nu nearga becul ramas. Cu aceasta metoda a fost prima iarna care am trecut o complet fara sa pun bateria pe redresor si evident fara sa ma lase in drum pe undeva. Singura problema a fost dupa 2-3 sapt de ger si stationare. Numai ce se dezghetase poleiul. Dar a fost singuru incident fata de alte ierni cand am ramas cu mobra n curte la lucru ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, vrajitoru a spus:

Vorbesti de alea cu regulator normal. La mine încarcă 14,2 la orice turatie cu becuri led. Cu becuri normale 13.6, iar cu becuri led si proiectoare led 13,6.

Am stator schimbat in recall si regulator sh775. 

Acekeasi valori in 1200 si 5000 de ture. 

Si asta e normal, nu ce zici tu. De aia e regulator!

Ce ai tu nu e normal, ca daca era normal iesea asa din fabrica. Alea sunt upgrade-uri pe care le facem noi sa rezolvam unele probleme. Dar manualul nu zice ca aia e normal. Si nici fabrica. Cand o sa bage de serie regulatorul minune atunci o sa fie normal si la relanti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, cooldeep said:

Miarul nou cu un singur bec pe faza la relanti sta undeva la sub 14 bine de tot, mai ales dupa ce e pornita mobra. Noroc ca sta la 1500 ture ceva mai mult ca vechiul 650 si reuseste in alea 2-3 minute sa redreseze cat de cat bateria dupa porniere. 

Miarul, incepand cu generatia pe care o ai tu, are regulator in serie, Shindengen SH847. Ar trebui sa functioneze si sa incarce similar cu motorul upgradat al lui Vraji.

Chiar, de curiozitate, la 650-urile astea noi au pastrat regulatorul ala vechi, in shunt, sau au facut upgrade si au pus si pe ele regulatoare in serie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scut motor idee proprie si aparatoare radiator. Scutul din duraluminiu de 4 mm, aparatoarea de radiator din plasa de la un magazin apicol si un cadru din sarma de 4 mm de la montaj plafoane false, Dedeman( cost 10 lei cu totul la aparatoare radiator)

20190816_123648.jpg

20190816_123658.jpg

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil de protejat, protejaza chiar bine. Da estetic... :))

Plasa in schimb arata bine.

Edited by bozoro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si popa si hot?🤣🤣🤣

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...