vrajitoru Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Quickshifter nu cred ca se monteaza decat pe motociclete cu ride by wire. Pentru ca el intervine si in turatia motorului. In sus poti sa inveti sa schimbi fara ambreiaj doar jucand din acceleratie: lasi gazul si in acelasi timp tragi de pedala in sus. In jos nu mai e asa de simplu dar, in vitezele superioare, merge... cu simtz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Am încercat și eu să văd cum e, dar n-am atâta experiență și parcă nici nu aș face experimente pe mobra mea. Vorba aia: nu-i așa de tare ambreiajul încât să merite să stresam cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 4 ore, vrajitoru a spus: Quickshifter nu cred ca se monteaza decat pe motociclete cu ride by wire Se montează bine mersi și pe cele cu wire de oțel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Zice HealTech ca al lor e compatibil, dar eu nu as da banii pe el in cazul V-Strom-ului de 650. https://www.healtech-electronics.com/products/iqse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Mai ficiori, io bag sama ca voi nu stiti ce e ala un quickshifter, ce face el si daca parintii lui stie. Ala de l-atu numait mai sus nu e quickshifter ci e un sistem sa faca upshifting fara sa lasi usor gazul. Caca maca. Si daca va uitati in prezentari downshifting il face cu ambreiaj. Un quickshiter schimba si in sus si in jos fara ambreiaj. Si e nevoie de ride by wire pentru ca schimbatul in sus necesita taiat gazul (simplu de facut si la wire) dar schimbatul in jos necesita gaz dat la motor. Si ala... nu se poate face cu fir decat cu costuri mari. Studiati pentru asta MC Cruise care face cruise control si pe cablu dar cu servomotoare. Greenhorni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Iar discuția asta amuzantă cu quickshifteru' și că nu se poate schimba în jos făra ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 3 ore, vrajitoru a spus: Si ala... nu se poate face cu fir decat cu costuri mari. Da, un electomagnet inserat pe cablu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 (editat) Uitându-mă la niște filmulețe, mi se pare total inutil chiar și magnetul ăla. Pe lângă senzor văd acolo un controller destul de complex care folosește și o interfață de android prin comunicare bluetooth. Sunt destule reglaje, cred că durează ceva până îl setezi să nu dea rateu. Pentru urcat în trepte, da, se taie gazul puțin, dar pentru coborât e inutil, pentru că trebuie dat un semi șpriț scurt sau urcat un pic din turație pe retrogradare. Cu puțin antrenament, merge fără și în sus și în jos. Fără niciun gadget. Pentru exercițiu, bun chiar și dacă nu schimbi fără ambreiaj, șpriț înainte de orice schimbare în jos. Dacă-ți faci mâna și stăpânești tehnica asta, restul vine de la sine. În timp, dintr-un șpriț inutil de agresiv, totul devine o mică accelerare la momentul potrivit. Mai nasol e când trebuie să și frânezi agresiv cu fața și nu mai ai încheietura chiar atât de liberă Editat Iunie 10, 2021 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 Acum 14 ore, ENEOS a spus: Da, un electomagnet inserat pe cablu! Cred ca mai repede cu un servomotor. Iar asa cum zice vis-avis: merge si cu antrenament. La ce sa mai dai bani. Eu am asa ceva pe AT si pot spune ca e ceva super fain. Pana si schimbarile normale de viteza le face mai fine pentru ca nu se dezactiveaza sistemul electronic de potrivire a vitezei cu turatia. Si chiar daca trag de ambreiaj aud cum motorul este turat un pic si asta face ca atunci cand dau drumul la ambreiaj sa fie o tranzitie fara smucituri la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 Acum 10 minute, vis-a-vis a spus: Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul Da' tu ai mers cu quickshipter ? Nu schimbi mai iute cu ambreiaj! 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 (editat) Eu zic de modul de a accelera, nu de-a schimba. Adică, la orice cutie pentru a egaliza turația (de a sincroniza roțile dințate), la urcarea în trepte, trebuie scăzută puțin turația motorului, aici se pierde timp, chiar dacă e de ordinul milisecundelor, contează. La stilul agresiv, când lași turația în blană și schimbi din ambreiaj, când dai drumul la manetă, ambreiajul preia din inerția motorului care se învârte mai repede. Practic ai un zvâc în loc să ai un gol de putere. E fix ca la mașini când vrei să pleci cu scârț. Turezi blană și dai drumul la ambreiaj. Numai ca aici ții blana la toate treptele. Poți testa. quickshifterul îți taie gazu', chiar dacă se schimbă mai rapid, se pierde nițel din putere. Bine, astea-s chestii de nebuni, nu pentru utilizatorul normal de v-strom Editat Iunie 11, 2021 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 Acum 4 ore, vis-a-vis a spus: Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul Greșit, tăind gazul/scânteia schimbarea e mai rapidă! Oricum în treapta superioară ai turație mai mică. Mai rapid e doar seamless-ul. Acum 4 ore, vrajitoru a spus: Cred ca mai repede cu un servomotor Crezi greșit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 Schimbarea e mai rapidă, pierderea de timp mai mare. Uită-te la filmulețele vechi de prin DTM cu motoare turbo pe circuit. Ăia nu lăsau piciorul din gaz ca să nu piardă putere la schimbările de viteză. Același drac și aici. Preiei din inerția motorului la schimbări în blană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 (editat) Tu o ții langa în timp ce toată lumea taie aprinderea/gazul la powershiftere! Ambreiajul nu ar rezista, iar patinarea face să se piardă mult mai mult decât în cele câteva fracțiuni de secundă (sutimi) cât ia "pauză" motorul. Și nu e musai să ia de tot, unele taie doar 1/2 din cilindri. Și toate powershifterele cu care am avut de-a face au electromagnet pt throttle blip. Habar n-am când avea dtm turbo, dar acolo e treaba cu lag, dacă iei gazul trece timp până "se umflă" turbina la loc. De aia s-a inventat și als. Editat Iunie 11, 2021 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 (editat) Eu folosesc cu bucurie maneta de ambreaj cat mai mult, pentru ca e posibil sa nu mai am parte de placerea asta daca viitorul e electric. Zic si eu . Editat Iunie 12, 2021 de Marius Mihasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Iunie 13, 2021 Share Postat Iunie 13, 2021 Salutare, Mi-am luat un set de furtune pentru motocicleta mea de la probrake.de și am primit acest voucher valabil până la 30.06. Sper să-i fie de folos cuiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 (editat) Salutare! Careva a montat GiPro? Am luat unu de pe aici dar m-am pacalit ca e cu cablaj de KTM, n-am stiut si cand a venit pachetul m-am trezit cu traznaia. Se poate folosi asta la Vstrom, sau caut sa-l dau si iau ce trebuie? Multumesc! Sanatate! Editat Iunie 30, 2021 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor.Z Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 Salut, sa mai confruntat cineva cu eroarea c32 pana acum pe un v-strom 650 din 2017? "Injector Circuit/Open-Cylinder 1 - Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 Verifică tot circuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 Salutare, urmeaza sa schimb placutele de frana fata spate la stroama mea de 650 xt din 2019 si mi-ar prinde bine niste recomandari atat legat de producatorul pe care sa il folosesc cat si daca sa fie sinter sau ceramice? Ma uitam la acestea : https://m.louis.eu/artikel/trw-brakepads-organic-organic-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-xt-euro-4/10044101?list=af57c63aa890652f7a8bab3ba2bcef07&filter_bike_id=3567&filter_article_number=10044174 A folosit cineva? Va multumesc inca de acum celor care o sa raspundeti si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 La 30.06.2021 la 16:34, Victor.Z a spus: Salut, sa mai confruntat cineva cu eroarea c32 pana acum pe un v-strom 650 din 2017? "Injector Circuit/Open-Cylinder 1 - Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected" Salut, da eu, de câteva ori mi-a apărut și a tot asa a disparut. M-am apucat o data și am verificat mufa de la injectoar, totul era ok. Razvan de la Axa mi-a spus ca doar dacă schimb injectorul o rezolv. În sezonul asta a mai apărut de 2 ori și nu vad nici o modificare în mersul motorului, consum, zgomot, lipsa putere. Acum 12 minute, Z.Lucian a spus: Salutare, urmeaza sa schimb placutele de frana fata spate la stroama mea de 650 xt din 2019 si mi-ar prinde bine niste recomandari atat legat de producatorul pe care sa il folosesc cat si daca sa fie sinter sau ceramice? Ma uitam la acestea : https://m.louis.eu/artikel/trw-brakepads-organic-organic-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-xt-euro-4/10044101?list=af57c63aa890652f7a8bab3ba2bcef07&filter_bike_id=3567&filter_article_number=10044174 A folosit cineva? Va multumesc inca de acum celor care o sa raspundeti si asfalt uscat tuturor. Brembo roșii spate și albastre față, asta mi-a recomandat un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 (editat) Pe dreq Brembo roșii pe spate, mănâncă discul de rup, frâna e prea puternică (blochează rapid discul). Din 2016 merg pe Brembo albastre pe față și spate, dar la următorul set spate pun ceva organic. Editat Iulie 5, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 1 oră în urmă, bozoro a spus: Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani. Un ultimii 4 ani am tot avut placutele din fabrica și sunt destul ok mai putin pe ploaie, atunci am sesizat ca nu mai agață asa bine de discuri. Am am pus rosii pe spate și sunt tare curios sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.