Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 19.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1569

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    1014

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

Salut, imi recomanda cineva un service din Cluj unde as putea merge sa fac un service la furca de la un v-strom 650 din 2017?

Link to post
Share on other sites
La 24.01.2021 la 12:49, Victor.Z a spus:

Salut, imi recomanda cineva un service din Cluj unde as putea merge sa fac un service la furca de la un v-strom 650 din 2017?

COC Motors

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Tot caut pe net manualul de service pt V-Strom 650XT si nu-l gasesc niciunde in format pdf. Doar format tiparit.

Am intrat si pe Vstrom-UK, nimic..

Aveti careva in format pdf ?

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Erhard a spus:

Salutare,

 

Tot caut pe net manualul de service pt V-Strom 650XT si nu-l gasesc niciunde in format pdf. Doar format tiparit.

Am intrat si pe Vstrom-UK, nimic..

Aveti careva in format pdf ?

Multumesc.

Vezi pe pe pagina anterioara, postul utilizatorului joby_toss. Si bine ai venit.

Edited by Marius Mihasan
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Marius Mihasan said:

Vezi pe pe pagina anterioara, postul utilizatorului joby_toss. Si bine ai venit.

 

Multumesc de ajutor. Vreau sa-i fac service-ul la furca - schimbat ulei + bucsi + simering-uri. Am inteles de la cineva ca desi furcile par a fi a fel, cantitatea de ulei in furca este diferita la fiecare generatie.  Gen 1 : 524 ml (143mm nivel) ; Gen 2 : 530ml (139mm nivel) ; Gen 3 : ?????

Mai mult pentru asta si altele care ar putea fi diferite : cupluri strangere, demontare carene + rezervor pt acces la filtrul de aer, etc...

 

42 minutes ago, Erhard said:

 

Multumesc de ajutor. Vreau sa-i fac service-ul la furca - schimbat ulei + bucsi + simering-uri. Am inteles de la cineva ca desi furcile par a fi a fel, cantitatea de ulei in furca este diferita la fiecare generatie.  Gen 1 : 524 ml (143mm nivel) ; Gen 2 : 530ml (139mm nivel) ; Gen 3 : ?????

Mai mult pentru asta si altele care ar putea fi diferite : cupluri strangere, demontare carene + rezervor pt acces la filtrul de aer, etc...

 

 

Primit manualul ! Multumesc joby_toss si Marius Mihasan pentru ajutor !

Link to post
Share on other sites
La 16.12.2020 la 12:11, cooldeep a spus:

Din researrchul de acu 2 ani. Vb de topcaeeul ala cel mai mare de la givi in combinatie cu alte sidecasuri. Cred ca gasisem pe unu de avea swuri la side si topbox la givi si nu i se deschideau sideurile. Imi aduc aminte ca vazusem un video cum dadea capacu in topcase. Dar ce i drept poate nici nu era montat pe vstrom.

PS tu zi acolo de enduristanuri ca din cauza ta mi am luat si eu ūüėĀūüėĀūüėĀ

Pai cand combini mere cu pere iese ceva aiurea :D

Givi in combinatia topcase mare + sideurile lor nu are nicio problema.

Cum nici SW in combinatia topcase mare + sideurile lor.

 

Link to post
Share on other sites

A folosit cineva ambele versiuni de V-strom 650 simplu si XT, serii dupa anul 2019, ca sa poata sa-mi spuna avantajele vs dezavantajele lor?

 

Nu ma refer la diferentele vizibile, jante spite si scut plastic, care dupa parerea mea nu merita banii in plus, ci ma refer la cele invizibile gen frane, directie, suspensie. Mai ales franele care au un feedback prost din ce am gasit pe YT.

 

Multumesc.

Edited by yglos
Link to post
Share on other sites
5 hours ago, yglos said:

A folosit cineva ambele versiuni de V-strom 650 simplu si XT, serii dupa anul 2019, ca sa poata sa-mi spuna avantajele vs dezavantajele lor?

 

Nu ma refer la diferentele vizibile, jante spite si scut plastic, care dupa parerea mea nu merita banii in plus, ci ma refer la cele invizibile gen frane, directie, suspensie. Mai ales franele care au un feedback prost din ce am gasit pe YT.

 

Multumesc.

Eu am 650XT 2017 dar am mers si pe 650 "simplu". N-am simtit nici o diferenta la modul cum se comporta la drum in mod general. Aceeasi ciclicitate / geometrie.  Franele in opinia mea sunt destul de bune la ambele modele si similare cu alte motociclete din aceeasi clasa. Suspensia mi s-a parut la XT e mai tare pe fata dar nesemnificativ. 

Link to post
Share on other sites

Cadru identic, motor si mapa injetie indentica, frane identice, suspensie identica.

Ca si exemplu la DL1000 L4-L6 desi alt cod pe ambalaj, in realitate sunt fix aceleasi placute de frana cu DL1000XT L8, codul care este stantat pe placute de Toyo este identic dar diferit de cel de suzuki de pe ambalaj.
Mai facut curios si am cautat. Sunt aceleasi placute de frana din 2007  pana in 2020 indiferent ca e XT sau normal :) https://www.partzilla.com/product/suzuki/59102-33870 (asta i una ca cealalta e diferita)

La modelul 650 si anul 2019 nu exista nici o diferenta in afara de handguarduri, plastic la motor si roti spitate. La 1050 2020 lucrurile stau diferit pt ca doar XTul are cruis control si alte balarii, iar la DL1000 pe L8 pe XT mai avea cornering ABS ce varainta normala nu are.
https://suzukicycles.com/adventure/2019/v-strom-650

https://suzukicycles.com/adventure/2019/v-strom-650xt

Deci daca nu vrei roti spitate, atunci ce sa faci cu xt ul ? :)

Link to post
Share on other sites

asa cum s-a mai spus si mai sus pot sa confirm si eu 100% ca la 650 diferenta este la roti spitate si plastice. In rest nimic, totul e identic. Eu am luat XTul pt ca cel normal + roti spitate ma costa mai mult decat XTul si asta din cauza reducerilor pe care mi le-a acordat dar care se aplicau doar la XT. 

la 1050 povestea e alta. Acolo sunt diferente care nu pot fi ignorate. 

Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, cooldeep a spus:

Deci daca nu vrei roti spitate, atunci ce sa faci cu xt ul ? :)

Cine vrea XT, probabil ca o vrea numai pentru design...

 

Eu unul vad anumite lipsuri mari de pe ambele modele DL 650 vs DL 250 pe care il am acum: Lipsa scut metal, lipsa urechi cu prinderi existente pentru suporti cutii laterale.

 

Cine cumpara 650 vrea sa o foloseasca la un touring mai lung si mai confortabil, deci musai pune cutii si topcase. Micile accesorii gen suport topcase + topcase, bare de prindere suporti cutii laterale + cutii, inlocuire suporti originali pe 650 care nu au acele urechi de prindere pentru barele de cutii laterale, scut motor din fier, te mai costa o cartutza de bani caci vin la preturi exorbitante.

 

Normal ca mai vrei si un deflector touring + sa custom care sa fie mai moale decat cea stock, deci toate adunate, te duc la peste 1500 de euro in plus fata de pretul mobrei, un lucru care trebuie luat in calcul de la inceput cand faci upgrade.

Link to post
Share on other sites

 

1 orńÉ √ģn urmńÉ, yglos a spus:

Normal ca mai vrei si un deflector touring + sa custom care sa fie mai moale decat cea stock, deci toate adunate, te duc la peste 1500 de euro in plus fata de pretul mobrei

e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus. 

Edited by Mihaif2000
Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Mihaif2000 a spus:

 

e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus. 

Depinde ce intelegi prin "facuta cum trebuie".

Daca ai bani poti sa pui si scut de argint. Dar nu inteleg ce e asa de scump sa faca 2500EUR.

Cele mai scumpe sunt cutiile de aluminiu. Dar si alea le poti pune in 1000 si ceva de EUR. Heavy-Duties si rack de la GIVI iesi la 650EUR pentru laterale. Inca vreo 450 pentru un topcase si prindere (Givi de 46L a fost 350EUR). Crashbar: 150 EUR, scut vreo 200 si ala. Te incadrezi in 1500.

Daca vrei sa o faci boboc ... apai cerul e limita: arc hyperpro pe spate (minim), manete mici si reglabile, deflector la parbriz (ca e facuta pentru japonezi mici)... si tot ce iti mai trece prin cap.

 

Ce zicea @yglos de a avea urechi pentru cutii originale e o prostie. Cutiile originale la orice producator de motociclete sunt cu cel putin 30% mai scumpe decat la orice producator de cutii, chiar daca sunt facute de acel producator.

 

Si inca ceva: la o motoreta de sub 8000 EUR voi va asteptati si la echipare premium? Uitati-va la concurenta: BMW F750GS, Honda NC750X, Kawaski Versys 650. Toate motorete mai smechere dar ... cu totul si cu totul alti bani. Singura care se apropie la bani e CB500X de la Honda care e pe la 7000 EUR si are 48 de cai deci nu e in clasa asta. VStromul nu a fost niciodata o motocicleta de top, ci o motocicleta cinstita si fiabila pentru bani putini. Touringul saracului. Si isi face treaba foarte bine. Dar nu e top si nu are dotari ... wow.

Edited by vrajitoru
Link to post
Share on other sites

vrajitoru, ai inteles gresit. Eu am cumparat V-Strom de 250 care este si mai entry-level, dar a venit stock cu acele prinderi pentru cadrul unor cutii laterale, care nu e musai sa fie originale de producator.

 

La fel a venit si cu scut metalic si nu poti spune ca e mai high level decat 650-ul standard.

 

Eu am pus cutii SHAD SH 23 cu suporti cu tot prinsi in acele urechi originale ale motocicletei. Topcase SH 39 tot de la SHAD cu sistem de prindere propriu. As prefera sa le mut pe noua mobra de 650 fara sa fac prea multe schimbari si investitii suplimentare. 

 

La fel as muta si deflectorul touring PUIG daca stiu ca am acelasi sistem de prindere pe 650, la fel ca la 250.

Scutul metalic si saua custom nu se pot muta, clar nu sunt compatibile, dar in loc sa bag vreo 1500-2000 in plus, prefer sa recuperez ce si cat pot de la vechea mobra. 

 

Mihaif2000, daca poti te rog detaliaza ce dotari ai gasit si la ce bani. La mine am bagat cam 1000 de euro pana acum pe toate acestea. Surse louis.de, si firme private din RO, nu dealer oficial Suzuki.

 

Este un factor foarte important in decizia mea de upgrade viitor. Nu ma grabesc, mai pot sa ma dau inca vreo 2-3 ani cu 250-ul, mai ales ca l-am echipat touring cu tot ce trebuie.

 

Singurul lucru cu care vine in plus stock 650-ul fata de 250 sunt protectiile de maini, cam 40-50 de euro pe olx...montaj in regim propriu.

Edited by yglos
Link to post
Share on other sites
Acum 54 minute, yglos a spus:

Mihaif2000, daca poti te rog detaliaza ce dotari ai gasit si la ce bani. La mine am bagat cam 1000 de euro pana acum pe toate acestea. Surse louis.de, si firme private din RO, nu dealer oficial Suzuki.

S-a mai vorbit pe subiect aici 

pe langa ce e acolo eu am mai luat si arcuri pt suspensii fata spate ... burta mare, kg multe, bagaje multe. cineva din zona (nu dau nume persoana importanta) a zis ca fara arcuri hipo nu ma ia cu el :)

Ca si preturi e greu sa fac acum un calcul exact si individual dar ce a zis mai sus vrajitoru e foarte aproape de ce o sa gasesti in piata. 

 

La mine se duce spre 2500 pt ca eu am luat si multe prostii (mlte chestii pe care in general altii nu le considera necesare) si nu am luat neaparat ce era mai ieftin. Spre exemplu pe mine top case + engine guard + suportul pt side cases m-a dus pe la 850eur ca am vrut eu sa fie SW-MOTECH. Daca mergeam pe givi era 600.

proptectia radiator e si aia vreo 50-60 eur. Eu sunt patit de la trasnalp asa ca am zis ca e musai. Eu bag in astia 2500 si cauciucuri pt ca o sa le schimb cel mai probabil dupa 1000km. deasemenea intra si partea asta de "pregatit" mobra de drum. Sunt o gramada de chesti de care ai nevoie la drum: scule, trusa prim ajutor, kit pana, saculeti de toate marimile etc

 

in momentul de fata sunt sarit de 2000 cu cheltuielile si cel mai probabil ca o sa ajung la 2500 dar sunt in bugetul gandit initial. 

 

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Si inca ceva: la o motoreta de sub 8000 EUR voi va asteptati si la echipare premium? Uitati-va la concurenta: BMW F750GS, Honda NC750X, Kawaski Versys 650. Toate motorete mai smechere dar ... cu totul si cu totul alti bani. Singura care se apropie la bani e CB500X de la Honda care e pe la 7000 EUR si are 48 de cai deci nu e in clasa asta. VStromul nu a fost niciodata o motocicleta de top, ci o motocicleta cinstita si fiabila pentru bani putini. Touringul saracului. Si isi face treaba foarte bine. Dar nu e top si nu are dotari ... wow.

cu tot cu astia 2500 bagati in XT tot sunt sub pret de BMW si honda cea ce ma face sa fiu foarte incantat de stromica al meu.  

 

PS: saptamana asta vine ... deabia astept. 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mihaif2000 said:

merci mult dar am cumparat deja. Am luat kit cu arcuri fata, spate si ulei. Sunt altii care or sa le vrea cu siguranta. 

Salut. Ce arcuri ti-ai luat si care ar fi motivul pentru alte arcuri ? 

Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, cooldeep a spus:

iar la DL1000 pe L8 pe XT mai avea cornering ABS ce varainta normala nu are.

Cum sa nu aiba?!

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Mihaif2000 a spus:

 ...

cu tot cu astia 2500 bagati in XT tot sunt sub pret de BMW si honda cea ce ma face sa fiu foarte incantat de stromica al meu.  

De aia e VStromul asa de popular.

Mie mi-au placut tare motoretele.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Erhard a spus:

Salut. Ce arcuri ti-ai luat si care ar fi motivul pentru alte arcuri ? 

am luat hyperpro Front and rear suspension Combi kit. motivul sunt kilele in plus si faptul ca vreau sa merg destul de mult vara asta, distante lungi cu bagaje. Sugestia a venit de la cineva cu experienta. Cand m-a vazut a zis ca eu am nevoie de suspensie extra ... trebuia sa ma simpt jignit dar am trecut peste :) 

 

 

Acum 1 orńÉ, vrajitoru a spus:

De aia e VStromul asa de popular.

Mie mi-au placut tare motoretele.

Eu intial m-am uitat la africana. am avut trasnalp si foarte incantat am fost. am zis ca merg tot pe Honda. Problema a fost pretul. Mi s-a parut prea mult pentru un moft. Sa iau africana noua m-ar fi dus cam dublu la pret. SH nu prea am gasit sa imi placa si asa ca am ales sa merg pe VStrom lucru pe care nu il regret. Peste 3 ani vedem ce o sa fie ... 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, igi said:

Cum sa nu aiba?!

Pai ce ? si la 1000 e doar spite si plastice...?! :(

The V-Strom’s Anti-lock Brake System (ABS)** has been updated with Suzuki’s Motion Track & Combination Brake System. This system aids rider control during sudden braking, even in corners, and will help the rider continue cornering on the originally intended line.

Citat din https://suzukicycles.com/adventure/2018/v-strom-1000

 

Deci tragem linie si concluzionam ca diferente majore de ce si cum face si evident pret intre standard si XT sunt doar la 1050 ?

 

Ca tot zicea Mihai ca si a comandat si arcurile fata, acu mi am adus aminte ca la wild am coborat cativa metri un 650 de asta nou si nu mi a placut deloc cat de moale era fata si nu era setata pt slabi.

Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Mihaif2000 a spus:

S-a mai vorbit pe subiect aici 

proptectia radiator e si aia vreo 50-60 eur.

La ce te referi cu protectie radiator? Plasa de protectie din foto atasat?

Sa nu-mi spui ca 650-ul vine si fara asta ca e prea de tot...

IMG_20210209_102323.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
√énscrie-te √ģn grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
√énscrie-te √ģn grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...