Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pentru cei interesati de ungator pentru V-strom (si nu numai), asta e varianta pentru comercializare. La V-strom se livreaza cu brat pentru bobina (prindere cu surub, intre bobina si suport). Dau copy-paste anuntului:

 

 

Vand ungatoare ulei pentru lant, home-made. Ungatorul e la a treia varianta, a fost testat si imbunatatit pe parcursul a 16.000 km, pe doua motoare (Kawasaki ER5 si Suzuki V-strom). Sistemul este manual, are foarte putine componente, deci fiabilitate ridicata (nu prea are ce sa cedeze). Se poate adapta cam pe orice tip de motor, prinderea picuratorului se face cu fasete (soricei) sau pe suportul bobinei de stander. Rezervorul se umple usor, are o capacitate de 100 ml (veti folosi ulei de transmisie, are cel mai bun raport calitate/pret). Furtunele sunt siliconice (foarte greu de rupt in conditii de utilizare normala), materialul pentru prinderea pompei si a picuratorului este aluminiu de 2 si 3 mm (am folosit aluminiu ca sa nu necesite vopsire- deci zero rugina). Pretul este de 50 lei- predare personala (montaj inclus) sau se poate trimite prin posta (plata pe card, in avans). In functie de cati kilometri se fac anual, un litru de ulei (cca 11-19 lei) ajunge pentru 10-12.000 km. La cerere se poate livra cu recipient mai mare, de 200 ml (fara cost aditional, in limita posibilitatilor). Garantie la pompa- 1 sezon. Relatii la 0745863277 sau PM pe facebook. Modelul din imagine nu este disponibil, pleaca maine spre Braila (pentru TDM 850).

Avantajul ungatorului de ulei este ca implic ao investitie initiala minora, isi scoate banii dupa cca 1500-2000 km. Cred ca atat se fac cu un spray de curatare si unul de uns lantul (ma refer la ceva de calitate medie). Dar cel mai important e ca lantul este uns fix atunci cand se da comanda, cu 100 ml se pot face peste 2000 km, fara sa fie necesara curatarea lantului cu spray si ulterior ungerea lui. Uleiul unge si curata in acelasi timp lantul.
Vor spune unii ca va curge, acopera roata cu ulei si se pot produce accidente. Nu este cazul, uleiul curge FIX cand e actionata pompita. Ungerea se face pe pinion, forta centrifugala il distribuie pe lant in mod uniform. Sistemul e testat, nu m-as apuca sa comercializez ceva fara sa fiu sigur de fiabilitatea lui.

 

 

post-92464-0-38476000-1499201204_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

 

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

 

Stie cineva pentru ce sunt?

» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46

Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

 

(DL650A K9)

post-69138-0-82366800-1499208079_thumb.jpg

post-69138-0-17682400-1499208110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cea din dreapta este mufa de diagnoza.

Ce priza ai luat si nu.s ok calitativ?

 

stima,

paul

 

 

Salut.

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

Stie cineva pentru ce sunt?» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

(DL650A K9)

Salut.

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

Stie cineva pentru ce sunt?» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

(DL650A K9)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca la modelul meu, mufa de diagnoza este sub rezervor, nu sub carena stanga spate

» Post actualizat in 05 Jul 2017 07:35

Ce priza ai luat si nu.s ok calitativ?

 

Am luat prizele astea: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html (una de 12V si una de USB)

 

- materialele sunt de proasta calitate

- la cea USB polii erau inversati

- am cumparat cu cabluri (ready to connect, chipurile) - papucii prost conectati, sar imediat de pe fire - au trebuit schimbati cu altii (la 7 euro, ma asteptam sa fie muuult mai bun cablul ala nenorocit)

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.

Din toata smecheria de acolo - partea cea mai importanta era tabla. Si parca si voltmetrul era fain.

Restul se gasesc pe aci insa pentru tabla nu prea avea concurenta.

 

numai bine,

paul

 

 

 

Eu stiam ca la modelul meu, mufa de diagnoza este sub rezervor, nu sub carena stanga spate
» Post actualizat in 05 Jul 2017 07:35

 

Am luat prizele astea: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html (una de 12V si una de USB)

- materialele sunt de proasta calitate

- la cea USB polii erau inversati
- am cumparat cu cabluri (ready to connect, chipurile) - papucii prost conectati, sar imediat de pe fire - au trebuit schimbati cu altii (la 7 euro, ma asteptam sa fie muuult mai bun cablul ala nenorocit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.

Din toata smecheria de acolo - partea cea mai importanta era tabla. Si parca si voltmetrul era fain.

Restul se gasesc pe aci insa pentru tabla nu prea avea concurenta.

 

numai bine,

paul

 

exact pentru asta am vrut sa le iau de la ei. am presupus ca daca au fost suficient de tari sa vina cu un concept misto, o sa vina si cu chestii de calitate. Aparent, nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact pentru asta am vrut sa le iau de la ei. am presupus ca daca au fost suficient de tari sa vina cu un concept misto, o sa vina si cu chestii de calitate. Aparent, nu

nu, prizele si voltmetrul sunt chinezisme la aceeasi calitate.

cablajul "ready to use" ... si cu sarmele care ies din papuci ... o problema veche la astfel de conexiuni mai ales daca papucii sunt de aluminiu

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa e pretul 8 si ceva USD.nu am cont ,card de pay pal ala sau draq ii zice.sau sa mi faca si mie comanda cn are cont ,daca s ar putea din bucuresti k are cine sa l ridice de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aca avea magnetii dezlipiti nu cred ar fi avut valorile ok cand masura statorul :what:

 

ar trebui sa testeze cu alt releu inainte sa se apuce sa umble la stator, oricum.

dap. nici eu nu cred ca statorul ar avea vreo problema...

 

La ce spui tu ca e acolo, e releul. Da-l jos si vezi daca e umflat.

Am facut rost de un releu dimineata si voi testa in seara asta. revin cu info si poze dupa.

» Post actualizat in 07 Jul 2017 10:15

Salut,

 

am luat si eu acum 1 an tabla, bricheta si voltmetrul. cablajul l-am facut eu si nu pot sa ma plang decat de voltmetru pe care nu il pot citi daca bate soarele pe el.

 

In afara de asta... totul merge ok si fara pb.

Salut.

 

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

 

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

 

Stie cineva pentru ce sunt?

» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46

Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

 

(DL650A K9)

» Post actualizat in 07 Jul 2017 17:40

Deci mi-am luat inima in dinti si am dat jos statorul.... Poza spune tot

» Post actualizat in 07 Jul 2017 17:40

Deci mi-am luat inima in dinti si am dat jos statorul.... Poza spune tot

post-68439-0-21148100-1499449212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eterna poveste cu statoare arse....m-a lasat de 2x si numai in concediu (1 data in Finlanda si 1 data in Italia) cu L2-ul.

Recomandarea mea e sa aveti mereu la voi 1 stator de rezerva, ca nu ocupa mult spatiu.

 

La modelele noi (2017) au integrat Voltmetrul in bord ca sa vezi mereu cat/cum incarca si sa prevezi nenorocirea....

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ in ultima vreme din ce in mai multe statoare prajite. Si de obicei la cei ce au montate o groaza de accesorii.Cred ca ar fi timpul sa luam in calcul si utilizarea accesoriilor. La vstrom nu prea avem multa rezerva la dispozitie. Daca vreti sa tineti mereu in proza cate ceva, plus proiectoare, plus voltmetru (da, si ala consuma), plus termometru (si ala consuma), plus indicator de treapta (tot pe curent e si ala). Numai becurile consuma circa 150w, fara sa socotim semnalele si stopul. Aprinderea si electeonica mai consuma cam tot pe aici......hai sa fim darnici si sa zicem ca ne mai raman 80/90w. Manere consuma in medie 28/30w, la maxim in jur de 50w. Cu putina matematica o sa vedem ca mergem mai mereu cu instalatia la capacitate maxima. asa ca sa nu ne miram si sa nu dam vina neaparat pe statoare. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chiar asa...in ciuda accesoriilor montate (manare incalzite, proiectoare, prize, etc), ambele statoare mi s-au ars fara sa folosesc nici un accesorii (practic le-am pus doar de fitze).

Mai mult decat atat, la al doilea stator, anul trecut, am urmarit exact daca acesta ar fi motivul, deci nu are legatura.....se ard ca sunt prost facute....e o problema tipica SUZUKI, intalnita si pe alte modele (GSXR, B-KING, etc)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chiar asa...in ciuda accesoriilor montate (manare incalzite, proiectoare, prize, etc), ambele statoare mi s-au ars fara sa folosesc nici un accesorii (practic le-am pus doar de fitze).

Mai mult decat atat, la al doilea stator, anul trecut, am urmarit exact daca acesta ar fi motivul, deci nu are legatura.....se ard ca sunt prost facute....e o problema tipica SUZUKI, intalnita si pe alte modele (GSXR, B-KING, etc)....

 

Te contrazic. Tu vorbesti de o problema de proiectare. Modelul dupa 2011 a avut o buba recunoscuta de suzuki si se schimbau pe garantie chiar.

Este cu totul altceva decat ce zicea Fabio.

 

Hai se zic cu alte cuvinte ce a zis si el: Daca tragi mai mult curent decat a fost proiectat sa scoata il incalzesti si prajesti.

Degeaba iti adaugi un releu de incarcare bun daca "alternatorul" ( stator + rotor) nu iti scot cat vrei tu sa consumi.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti au spus ca sunt nebun sa folosesc cutii proiectate pentru uz profesional pe un amarat de motor. Le-am demonstrat contrariul. Pe langa faptul ca sunt incredibil de rezistente (pentru banii dati pe ele), am constatat ca nu incomodeaza nici la 140/h cu vant moderat. Iar de curbe nu m-am ferit deloc, dimpotriva, multe au fost luate destul de agresiv. Au vazut inclusiv Transfagarasanul, incarcate full (indesate chiar). Da, e cam lat agregatul acum, in forma aceasta are 118 cm, dar suportii sunt provizorii (cu tendinta de a-i face definitivi). M-am lasat in baza cuiva ca mi-i face "profi", dar tot la un prieten am rezolvat treaba, in ciuda faptului ca 4 ore n-am avut curent, iar generatorul (de 9 kw) nu a putut sa furnizeze invertorului destul curent. La 1 noaptea veneam acasa cu suportii, la 4 si jumatate aveam cutiile montate. Dimineata le-am incarcat si am plecat spre Roata de foc.

Cost:

- 400 lei cutiile

- 17 lei teava

- vreo 20-30 lei suruburi, panza flex etc

- electrozi au fost pe acasa

- bere, suc si tigari meseriasului.

post-92464-0-08375700-1499718453_thumb.jpg

post-92464-0-49020500-1499718454_thumb.jpg

post-92464-0-86826200-1499718455_thumb.jpg

post-92464-0-13046300-1499718457_thumb.jpg

post-92464-0-35327000-1499718458_thumb.jpg

post-92464-0-73630000-1499718459_thumb.jpg

post-92464-0-14868200-1499718461_thumb.jpg

post-92464-0-32857100-1499718462_thumb.jpg

post-92464-0-77216200-1499718490_thumb.jpg

post-92464-0-08254100-1499718492_thumb.jpg

post-92464-0-27912200-1499718493_thumb.jpg

post-92464-0-61949800-1499718494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luam cazul standard, stator original+releu original de incarcare.

Consumi mai mult curent decat poate el genera, se va incalzi releul de incarcare si daca e canicula poate cedeaza.


Consumi prea putin curent fata de cat debiteaza statorul(leduri de exemplu in locul becurilor), releul de incarcare trimite surplusul inapoi in stator unde e descarcat in motor sub forma de energie termica, respectiv daca e mai prost consturit pt economie, se prajeste.

Nici cum nu i bine. Cel mai bine pare sa fie schimbarea releului de incarcare cu modelul acela cel mai nou si evident ne solicitarea apoi a statorului cu consumatori prea multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. La modelul vechi erau facute bine si nu se ard decat suprasolicitate. La modelul dupa 2012, unde economia de materiale este la ea acasa, sunt de cacao si se ard si daca pui un telefon la incarcat. Se pare ca au mai inbunatatit situatia odata cu modelul 2017.


» Post actualizat in 11 Jul 2017 06:05

Toti au spus ca sunt nebun sa folosesc cutii proiectate pentru uz profesional pe un amarat de motor. Le-am demonstrat contrariul. Pe langa faptul ca sunt incredibil de rezistente (pentru banii dati pe ele), am constatat ca nu incomodeaza nici la 140/h cu vant moderat. Iar de curbe nu m-am ferit deloc, dimpotriva, multe au fost luate destul de agresiv. Au vazut inclusiv Transfagarasanul, incarcate full (indesate chiar). Da, e cam lat agregatul acum, in forma aceasta are 118 cm, dar suportii sunt provizorii (cu tendinta de a-i face definitivi). M-am lasat in baza cuiva ca mi-i face "profi", dar tot la un prieten am rezolvat treaba, in ciuda faptului ca 4 ore n-am avut curent, iar generatorul (de 9 kw) nu a putut sa furnizeze invertorului destul curent. La 1 noaptea veneam acasa cu suportii, la 4 si jumatate aveam cutiile montate. Dimineata le-am incarcat si am plecat spre Roata de foc.

Cost:

- 400 lei cutiile

- 17 lei teava

- vreo 20-30 lei suruburi, panza flex etc

- electrozi au fost pe acasa

- bere, suc si tigari meseriasului.

Daca iesi din tara cu ele te aresteaza. De 2 ori. Odata ca esti gabarit depasit (cu mult), odata la cum arata!!! :alcy:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...