Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Eu personal recomand Continental TKC70, in special pentru cei ce nu fac offroad prea mult si ala doar pe drumuri forestiere. La noroi, nu prea tin, se incarca repede.

 

Pe asfalt insa, e cu totul alta mancare de peste. Sunt extrem de aderente pe uscat, iar pe ud sunt mult mai aderente decat alte cauciucuri (Metzeler Tourance, E09, Shinko 705 ca pe astea le-am mai avut). Linia continua pe centru e perfecta pentru asfalt din multe puncte de vedere. Iar in curbe, sunt excelente, cel putin pentru mine. 

 

Setul e 1200 roni si te tine cam 15-18k km, depinde de stilul fiecaruia.

 

Am avut de 4 sau 5 ori setul si l-as fi luat mereu daca nu era singurul dezavantaj al lor pentru mine, si anume cel financiar.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi-au placut Continental TKC70, mai mult decat Tourance super aderente si iti dau incredere pe viraje, le schimb acum cu E07+ pentru ca umblu mai mult pe coclauri  in ultima vreme.

20190608_164720.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Metzeler e tata lor, si daca se poate Tourance classic desi are 15 ani de fabricatie (oldies but goldies)

Cel mai potrivit cauciuc pentru o mobră concepție la fel de veche.

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Daca ai intrat in noroi nici mama lu' cauciucul nu te scoate decat tras sau impins.

E diferență mare aici între cramponate și restul. Cu putină tehnică treci și prin noroaie cu V-Stromul. Treaba e să nu-i dai ca înecatul în gaz dar nici s-o lași să moară. Doar cât să se descarce cauciucul de noroi.

Marea problemă e însă la roata față. Dacă  se încarcă și nu e baltă ca să se spele, atunci se înfrânează în apărătoarea de noroi și atunci chiar e groasă treaba.

 

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Care face mai mult de atat stie ce sa puna pe ea si stie cat il tine buzunarul

Unii dau banii pe cauciucuri noi, alți pe mobre noi... Fiecare cum poate 😛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, vis-a-vis a spus:

.......

Unii dau banii pe cauciucuri noi, alți pe mobre noi... Fiecare cum poate 😛

Baaaaiiii... eu sunt din ala inteligent. Am luat o mobra noua cu acelasi model de cauciucuri doar ca erau noi. La VStrom trebuiau schimbate si am zis ca sa nu ma mai obosesc, le iau noi direct montate. A fost chilipir.

 

LE: m-am uitat la film.. tare.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, vrajitoru a spus:

Am luat o mobra noua cu acelasi model de cauciucuri doar ca erau noi.

E, uite aici altă greșeală frecventă. Același model de cauciuc dar pe altă dimensiune e foarte probabil să aibă alte caracteristici. Mai ales dacă e pus și pe alt fel de motocicletă cu atât mai mult. D-aia testele ADAC la anvelopele auto se fac pe dimensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, vis-a-vis a spus:

E, uite aici altă greșeală frecventă. Același model de cauciuc dar pe altă dimensiune e foarte probabil să aibă alte caracteristici. Mai ales dacă e pus și pe alt fel de motocicletă cu atât mai mult. D-aia testele ADAC la anvelopele auto se fac pe dimensiune.

Ma risc! 😀😀

Da-i in pix de nemti ca nu stiu nimic! Sa nu il pun pe Fabio pe tine cu BMW si Schuberth.

 

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, bocosb a spus:

si mie mi-au placut Continental TKC70, mai mult decat Tourance super aderente si iti dau incredere pe viraje, le schimb acum cu E07+ pentru ca umblu mai mult pe coclauri  in ultima vreme.

20190608_164720.jpg

 

Da, in coclauri, avantajele cauciucului de pe asfalt, sunt dezavantaje pe noroi si iarba uda :) adica fix linia aia continua de cauciuc de pe axul central...aia e, nu poti sa le ai pe toate, niciodata in nici un domeniu, probabil :))

 

Acum 1 oră, vis-a-vis a spus:

Cel mai potrivit cauciuc pentru o mobră concepție la fel de veche.

E diferență mare aici între cramponate și restul. Cu putină tehnică treci și prin noroaie cu V-Stromul. Treaba e să nu-i dai ca înecatul în gaz dar nici s-o lași să moară. Doar cât să se descarce cauciucul de noroi.

Marea problemă e însă la roata față. Dacă  se încarcă și nu e baltă ca să se spele, atunci se înfrânează în apărătoarea de noroi și atunci chiar e groasă treaba.

 

Unii dau banii pe cauciucuri noi, alți pe mobre noi... Fiecare cum poate 😛

 

Man, esti sadic rau :))) Plus mare pentru skill, dar eu nu faceam asa ceva nici daca ma plateai :) Prima si ultima data cand am incercat o vitejie pe noroiala (si asta doar ca am vazut ulterior, nu de la inceputul traseului), a fost cand aveam Aprilia Pegaso Strada cu niste cauciucuri de super moto. Care, la primul noroi, s-au incarcat atat de mult incat au blocat fata, de la noroiul dintre roata si aripa. Am cazut de 3 ori la vale, pana sa imi dau seama de ce cad. Deja eram una cu noroiul. Care era ca o pasta, apropo. Noroc ca am avut o trupa foarte buna si experimentata in ale noroielii si m-au ajutat sa trec peste la proproiu si la figurat :) mi-au scos aripa si au trecut motorul peste anumite pasaje urate...

Am jurat ca nu mai bag noroiala fara un utilaj care sa imi dea satisfactie, nu frica si nervi :)

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2020 la 15:43, vrajitoru a spus:

Iata aici niste sfaturi de la batrani:

Nu va luati dupa mencanici:

- daca e Fabio Metzeler e tata lor, si daca se poate Tourance classic desi are 15 ani de fabricatie (oldies but goldies), da' in niciun caz sa nu iti iei Michelin.

- pentru mecanicul nostru din Sibiu, orice in afara de Michelin sunt "borduri" (adica o aderenta de ciment pe asfalt). E drept ca se da cu o troaca de 1400 si nu il tine o pereche de gume mai mult de 5-7000 km.

 

Parerile celorlati sa le luati cu un oarecare scepticism pentru ca fiecare merge in stilul lui si abordeaza virajele in stilul lui, mai agresiv, mai cursiv, mai lent.

Iar la offroad nu prea conteaza mai mult de 50-50 pentru ca nu rezista sa te duci de la Ala B ca sa incepi offroadul care duce la C si pe urma sa te intorci la A. Motocicletele sunt grele si mari. Daca ai intrat in noroi nici mama lu' cauciucul nu te scoate decat tras sau impins. Cel mai bine sa luati gume care sunt aderente pe asfalt (umed) si care au un 30-40% dedicatie pentru offroad. Care face mai mult de atat stie ce sa puna pe ea si stie cat il tine buzunarul (vezi pe vis-a-vis).

 

Cred ca am mai facut review la cele cu care am mers (search function is your friend) dar oricum e egal cu 2-3, ca sa nu zic 0.

Mitas (ca vad ca se bate apa in piua cu el) am avut E07 simplu, foarte multumit de el pana la capat. Primaproblema pe care i-am gasit-o (si Igi a confirmat): nu sunt suficient de rotunde si ajungi, in viraje,  repede pe marginea cauciucului si incepi sa mergi pe caramele ceea ce face ca motocicleta sa devina o barca pe viraj. Nu zic ca fuge dar iti da senzatia ca esti pe o saltea umflata (zici ca se unduieste soseaua).  A doua problema e ca vajaie. In rest e blana si on si off.

M-au tinut 16750km.

Luati de invatati ca are dreptate.

 

La 06.05.2020 la 20:42, vrajitoru a spus:

Ma risc! 😀😀

Da-i in pix de nemti ca nu stiu nimic! Sa nu il pun pe Fabio pe tine cu BMW si Schuberth.

 

la ce au facut in ultimele luni poti sa imi zici de orice ca oricum ma iau de ei.  :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, bozoro a spus:

Luati de invatati ca are dreptate.

Auleo.... ce-am facut ;)

 

Acum 31 minute, bozoro a spus:

la ce au facut in ultimele luni poti sa imi zici de orice ca oricum ma iau de ei.  :D

Esti statut!!!

:)))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, bozoro a spus:

Luati de invatati ca are dreptate.

 

la ce au facut in ultimele luni poti sa imi zici de orice ca oricum ma iau de ei.  :D

Ce-au facut bre ? Acum poti zice .... 😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dacă tot s'a deschis cutia Pandorei plină de anvelope, întreb și eu: ce părere aveți de Continental TrailAttack 3?

Mă interesează doar pentru asfalt 100%.

Mulțumesc.

1 hour ago, Macsy said:

Salutare. Dacă tot s'a deschis cutia Pandorei plină de anvelope, întreb și eu: ce părere aveți de Continental TrailAttack 3?

Mă interesează doar pentru asfalt 100%.

Mulțumesc.

PS: mă interesează în principiu comparația cu Pirelli Scorpion Trail 2 și Metzeler Tourance Next...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, deja s'a complicat ecuatia. Credeam ca am simplificat destul de mult lista, folosind search-ul 😞.

Ar fi mai de folos o lista scurta, bazata pe recomandari calde 🙂.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la prelungitoarele de oglinzi chinezesti. Surubul imbus este ffooooarte slab, s-a stricat locasul de imbus. La 120km/h s-au desfacut oglinzile 😀. Ori merg mai incet ori schimb suruburile. Au pas de 1,25 si pana acum nu am gasit. 

Am testat doar pe asfalt  suspensia modificata cu cartusele Ricor. 

Daca cineva din București vrea sa vada cum se comporta suspensia, cu placere dupa 15 Mai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand roadtec 01 daca vrei doar asfalt sunt mult peste nexturi, la fel o sa iti spuna si Gabi Balta care a fost singuru care nu a schimbat gumele pe drum cand a fost pana in norvegia si inapoi.
Fabio o sa iti spuna ca scorpioanele sunt cele mai tari.

Mai sunt unii care le plac michelinurile, cat despre contiuri sunt fani si in segmentul lor.

Daca te pui sa citesti forumurile americane o sa vezi de shinko si de batlmaxuri care eu am auzit oameni care le au schimbat pe mobrele noi in primii 2-3 mii de km.

 

Dar daca o iei economic incerc sa o iau si logic

90/10 | pret 900-1100 | model 6-8 ani | 8-16 k km uzura | pt touring adventure | aici intra scoprionele si nexturile, nu ai cum sa faci o diferenta intre ele sunt la fel de bune si cred ca aici poti baga anake 2 ul parca

100/0 | pret 1200-1400 | model 2-5 ani | 10-20 k km uzura| pt touring sport | aici intra roadtecurile 01 intra pilot road 4 si ce or mai produce pireli si altii

80/20 | pret 900 - 1200 | model 1-2 ani | 8-14 k km uzura | pt advenutre | aici sunt karo streeturile scorpiont STR urile

Daca ai mai mult de 2 seturi de gume schimbate pana acum si esti in limita de jos a km la schimbat gume in exemplele de mai sus garantat pt strada meria sa incerci o guma touring sport.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, george13 a spus:

Problema la prelungitoarele de oglinzi chinezesti. Surubul imbus este ffooooarte slab, s-a stricat locasul de imbus. La 120km/h s-au desfacut oglinzile 😀. Ori merg mai incet ori schimb suruburile. Au pas de 1,25 si pana acum nu am gasit. 

De ce nu pui oglinzi de Aprilia Pegaso, cu braț lung?

IMG_20200328_172625.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ți-am zis mai demult că te complici cu extensiile alea. Dacă vrei aspect standard, pui de Pegaso. Dacă vrei new -look, pui de Tuono, dacă nu mă înșel.

 

Parcă așa arată:

IMG_20200510_171056.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, cooldeep said:

Eu iti recomand roadtec 01 daca vrei doar asfalt sunt mult peste nexturi, la fel o sa iti spuna si Gabi Balta care a fost singuru care nu a schimbat gumele pe drum cand a fost pana in norvegia si inapoi.
Fabio o sa iti spuna ca scorpioanele sunt cele mai tari.

Mai sunt unii care le plac michelinurile, cat despre contiuri sunt fani si in segmentul lor.

Daca te pui sa citesti forumurile americane o sa vezi de shinko si de batlmaxuri care eu am auzit oameni care le au schimbat pe mobrele noi in primii 2-3 mii de km.

 

Dar daca o iei economic incerc sa o iau si logic

90/10 | pret 900-1100 | model 6-8 ani | 8-16 k km uzura | pt touring adventure | aici intra scoprionele si nexturile, nu ai cum sa faci o diferenta intre ele sunt la fel de bune si cred ca aici poti baga anake 2 ul parca

100/0 | pret 1200-1400 | model 2-5 ani | 10-20 k km uzura| pt touring sport | aici intra roadtecurile 01 intra pilot road 4 si ce or mai produce pireli si altii

80/20 | pret 900 - 1200 | model 1-2 ani | 8-14 k km uzura | pt advenutre | aici sunt karo streeturile scorpiont STR urile

Daca ai mai mult de 2 seturi de gume schimbate pana acum si esti in limita de jos a km la schimbat gume in exemplele de mai sus garantat pt strada meria sa incerci o guma touring sport.
 

Multumesc mult pentru toate informatiile, mi'e mult mai clar acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.05.2020 la 8:44, KINGS a spus:

Ce-au facut bre ? Acum poti zice .... 😂😂😂

Ce au facut? Au tufut toata Europa, aia au facut.

 

Acum 14 ore, Macsy a spus:

Multumesc mult pentru toate informatiile, mi'e mult mai clar acum.

https://motorbugs.com/pirelli-scorpion-trail-ii-wins-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests-as-the-best-enduro-street-tyre/

 

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, cooldeep a spus:

care a fost singuru care nu a schimbat gumele pe drum cand a fost pana in norvegia si inapoi.
 

Nu chiar singurul. Nici eu nu le-am schimbat pret de fo 13.000 de Km, cu pasager. Michelin Anakee 3. Nu mi-or placut ca s-o uzat fata mai repede decat spatele, ciudat, dar specific la modelul asta. In rest, si-or facut treaba excelent, pentru ce am avut eu nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...