Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !!

vreau sa-mi pun si eu niste drl-uri pe mobra, zi-mi te rog de unde le-ai luat, cat ai dat, detalii de-astea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt posesor de DR 650, dar ma tenteaza un DL650. Daca nu va deranjez, as pune si eu vreo doua intrebari, care poate ca s-au mai ridicat pe aici, dar nu am gasit eu raspunsurile.

Inca nu am urcat pe niciunul din ele, astept sa se organizeze vreun teste drive la dealeri. Credeti ca DL650 este un pas mic de la DR650 ? Eu am aproape 1,90 si 100kg. As vrea sa pun si sotia in spate, cu bagaje. Sa ma gandesc mai bine la DL1000 ?

Ati urcat pe modelul nou, cel din 2012 ? Este diferenta mare ? Exista pe undeva pe net vreo comparatie obiectiva intre cel nou si cel vechi ?

Eu nu m-as grabi cu DL-ul, inca mai vreau sa merg cu DR-ul si anul asta, sa mai capat experienta si poate sa mai strang si ceva bani. Asa ca as mai astepta sa se ieftineasca modelul nou la revanzare. Asta daca intr-adevar merita cumparat cel nou, altfel ma orientez catre unul de prin 2008-2009.

Care ar fi sursele principale de procurare a unui DL650 sh ? Vad ca nemtii au preturi mai mari, dar probabil sunt mai ingrijite. Ce probleme ar putea avea si ce ar trebui inspectat inainte de cumparare ? Ce operatiuni de intretinere se fac des, in afara de ulei si filtre? Cat de usor este accesul la diverse componente, gen buji, filtrul de aer, etc ? Filtrul de ulei vad ca este jos, la indemana.

Multumesc.

 

 

Daca mergi mult pe asfalt ,in ture lungi, cu pasagera si bagaje, eu as zice sa iei ceva de minim 1000 cmc (V Strom, Varadero etc.) Nu o sa regreti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevin omul vine de pe un dr 650 ori v-stromul 650 are deja cu 50% mai multa putere decat ce are el acum. Pe foaie 1000-le este peste 650 in orice aspect dar in realitate e putin diferit si conteaza preferinta fiecaruia. Nu exista satisfactie mai mare decat sa-mi vad prietenii cu varadero sau alte mobre mari cum se uita urat la mine dupa fiecare oprire la benzinarie :D

Am mai spus-o si imi mentin parerea V-stromul de 1000 merita daca nu ai abs-ul o prioritate, daca ramai mai mult timp pe asfalt si daca mergi frecvent peste 160-170km/h Pana la vitezele alea trage si 650-ul mai mult decat onorabil indiferent de incarcatura si bagaj, eu merg frecvent pe sarcina maxima (200kg eu + pasager si bagaj ) si nu am probleme

Ideal este ca domnul Dogaru sa le incerce pe ambele, cert este ca s-a orientat bine catre stroame si nu poate gresi cu niciuna sunt niste tancuri ca fiabilitate si rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca are putere mai mare, dar cuplul? Nu e mult peste al DR ului. Un 650 incarcat cu pasager si pagaje va gafai langa un miar.

La 130km/h turometrul este la jumate cu rezerva de putere destula chir si incarcat faci depasiri usor de la viteza aia, problema intervine la 160-170km/h si de acolo se schimba treaba, pe mine nu ma intereseaza pentru ca atunci cand am doua cuti de 42 de litrii pe parti si pasager nu merg atat de tare, nu cred ca pe cutiile givi scrie degeaba 120km/h

Monocilindrul da gafaie la viteza aia pentru ca si-a pierdut cuplul de mult, transalpul de 600-650 la fel dar v-stromul la 6500rpm este fix in cuplu si are vreo 145km/h unde mai pui ca pe rosu intra la 10500rpm crede-ma nu este chinuita deloc, este cam singurul 650 din categoria asta cu sarcina maxima peste 200kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Stiu exact comportamentul V2 ului de 650, am avut SV. Ai si dreptate, dar miarul ofera un mers mai relaxat, cu mai putine schimbari de viteze,e vorba si de elasticitate. Clar ca are si dezavantaje, greutatea si consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Stiu exact comportamentul V2 ului de 650, am avut SV. Ai si dreptate, dar miarul ofera un mers mai relaxat, cu mai putine schimbari de viteze,e vorba si de elasticitate. Clar ca are si dezavantaje, greutatea si consumul.

aici iar te inseli :) miarul are un mers mai necizelat in ture joase si necesita un schimb mai des de trepte plus ca a 6-a este overdrive :D si nu prea faci depasiri in forta in a 6-a satana aia de mobra are la 6000 de ture 180km/h

iar ca elasticitate 650-ul reglat bine merge cu 60km/h in a 6-a lucru care pt miar este o gluma buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL 1000 este un mister pt mine. Am mers pe cateva si m-am inteles foarte bine cu ele. Nu sunt nici pe departe atat de proaste, necizelate pe cat se spune. Cred ca sunt doar ceva mai sensibile la reglaje si o mica nepotrivire in ceva se traduce intr-o functionare aiurea mai mult decat la alte motoare, dar daca totul este functional si corect reglat, nu sunt probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan nu am spus ca este un motor prost dl-ul 1000, departe de mine gandul asta, eu il compram strict cu 650-ul care este mai rafinat. Pana acum am mers pe mai multe dl-uri de 1000 dar si foarte putin pe klv-ul lui marius (care este acelasi lucru) toate scutura mai mult decat 650-ul. Pana la urma este un V2 mare si e normal sa nu-i placa turele mici oricum dupa 4500 este roooock :eek:

Tare nerabdator sunt sa apara 2014-le

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de miar: demolez un miar. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nu prea faci depasiri in forta in a 6-a satana aia de mobra are la 6000 de ture 180km/h

depinde cu cine te intinzi la drum :crack:

...iar la drum lung nu poti sa rezisti tentatiei :)

(alfa romeo 159 chiar prinde 240 :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan nu am spus ca este un motor prost dl-ul 1000, departe de mine gandul asta, eu il compram strict cu 650-ul care este mai rafinat. Pana acum am mers pe mai multe dl-uri de 1000 dar si foarte putin pe klv-ul lui marius (care este acelasi lucru) toate scutura mai mult decat 650-ul. Pana la urma este un V2 mare si e normal sa nu-i placa turele mici oricum dupa 4500 este roooock :eek:

Tare nerabdator sunt sa apara 2014-le

Cu cele patru pe care am mers in vit 6 am coborat pana la 70 km/h si constant nu au fost probleme. Am tras de acceleratie si s-au dus la 150. Mai mult de atat ce ar trebui? Parerea mea daca un DL1000 nu se comporta asa are probleme. Injectoare, pompa, CDI, filtre, reglaje.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de miar: demolez un miar. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

are si suruburile de care am nevoie? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca v-ati aruncat intr-o polemica 650 vs 1000. Cred ca am sa raman la 650, pentru ca in cazul meu trecerea la 1000 este un pas prea mare.

Mie imi ajunge si DR-ul ca putere, nu-i dau mai mult de 110-120 unde imi permite drumul, dar ma cam enerveaza vibratiile si lipsa de rafinament a motorului. Parca stau pe o motocositoare. Si vreau ceva mai nou, ca asta e din '91.

Totusi, cred ca am sa merg si sezonul asta cu DR-ul, si intre timp mai strang niste bani pentru DL.

Multumesc pentru sfaturi si am sa trec si pe la garajul vostru cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut F650 si l-am schimbat c-am din aceleasi considerente - vibratiile si faptul ca nu m-am inteles cu el deloc pe autostrada cu bagaj si pasager. In rest a fost o motoreta buna. Am luat Strom de 650 si inca nu m-am invatat cu diferentele de dimensiune si greutate. In rest, motorul e mult mai lin, imi place mai mult cum suna, merge foarte bine la plimbarile de relaxare pe asfalt si pe piatra. Cum ridici acul la peste 6000 rpm, e cu totul alta mobra si tare imi mai place.

 

apropos de miar: demolez un miar. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

 

Cat ar fi oglinzile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ar fi oglinzile?

 

Oglinzi se potrivesc si de la alte modele.. cele de aprilia tuono sunt recomandate de multi pe forumurile de dincolo, sunt ieftine, arata mai bine si cica ajuta si la reducerea turbulentelor (@bozoro: daca iti stric vanzarea de oglinzi dau o bere despagubiri :friends: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si suruburile de care am nevoie? :P

 

da sunt si suruburi.

Eu am avut F650 si l-am schimbat c-am din aceleasi considerente - vibratiile si faptul ca nu m-am inteles cu el deloc pe autostrada cu bagaj si pasager. In rest a fost o motoreta buna. Am luat Strom de 650 si inca nu m-am invatat cu diferentele de dimensiune si greutate. In rest, motorul e mult mai lin, imi place mai mult cum suna, merge foarte bine la plimbarile de relaxare pe asfalt si pe piatra. Cum ridici acul la peste 6000 rpm, e cu totul alta mobra si tare imi mai place.

 

 

Cat ar fi oglinzile?

100 ron bucata

 

Oglinzi se potrivesc si de la alte modele.. cele de aprilia tuono sunt recomandate de multi pe forumurile de dincolo, sunt ieftine, arata mai bine si cica ajuta si la reducerea turbulentelor (@bozoro: daca iti stric vanzarea de oglinzi dau o bere despagubiri :friends: )

problema cu alte oglinzi e ca nu sunt asa de mari ca astea si vizibilitatea este mai proasta. am incercat si eu fo 2 modle si nu mi-a placut cum se vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mai mers cu motorul,ia-ti miarul si le ai pe toate.Ca-i de 650,ca-i de 2000,tot aia....Te obisnuiesti imediat dupa cateva plimbari.Ce daca are cateva kile in plus si cai mai multi?Iti vor prinde bine in muuulte situatii.Fa o tura incarcat + nevasta,prin Alpi si vei vedea cum iti va lipsi puterea si cuplul miarului,chiar si la mers relaxat.E ca si la prezervative:mai bine sa il ai si sa nu iti trebuiasca,decat invers....Mai ales ca sustii ca esti inalt si zdravan.Miarul si o sa te feliciti pentru decizie......

Vad ca v-ati aruncat intr-o polemica 650 vs 1000. Cred ca am sa raman la 650, pentru ca in cazul meu trecerea la 1000 este un pas prea mare.

Mie imi ajunge si DR-ul ca putere, nu-i dau mai mult de 110-120 unde imi permite drumul, dar ma cam enerveaza vibratiile si lipsa de rafinament a motorului. Parca stau pe o motocositoare. Si vreau ceva mai nou, ca asta e din '91.

Totusi, cred ca am sa merg si sezonul asta cu DR-ul, si intre timp mai strang niste bani pentru DL.

Multumesc pentru sfaturi si am sa trec si pe la garajul vostru cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, ar trebui ca astia de la suzuki sa dea bani pt marketing celor de pe acest forum... macar o reducere la achizitia de piese etc etc... ca vad ca de-a lungul anilor multa lume a fost convinsa de forumisti sa cumpere suzuki si le umfla bugetul :D

(eu unul daca nu intram pe forumuri as fi avut Dakar acum)

 

Fabio pune te rog de o parte suruburile, o sa trec sapt urmatoare, te sun din timp

 

Bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de miar: demolez un miar. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

 

M-ar interesa si pe mine scaritele spate daca se potrivesc la 650.(doar partea pe care stai cu piciorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors ieri dintr-o tura de 2-3 zile prin tara.

1300 km, Stromitza incarcat cu ~200kg. S-a comportat exemplar, trage super ok si la incarcarea asta, pe curbe e superb. Consum mediu 4.9 la suta.

Am schimbat ceva mobre in ultimii 4-5 ani, insa DL-ul asta n-o sa ma paraseasca prea curand..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...