Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Bai ce ma dezamagiti voi cu parerile despre continental trail atack, tocmai dupa ce le-am cumparat :(

Sunt ok, clar mai bune decat Bridgestone Trailwing, tin destul de mult, pe asfalt uscat sunt fantastice, dar pe ud si pe off sunt doar... acceptabile. Tourance parca erau mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ok, clar mai bune decat Bridgestone Trailwing, tin destul de mult, pe asfalt uscat sunt fantastice, dar pe ud si pe off sunt doar... acceptabile. Tourance parca erau mai bune.

Ms pentru detalii! Daca spui ca sunt mai bune decat trailwing m-am mai linistit

Eh... :( acum le pun cand dau jos anake-urile si asta e. Ce e drept mi-a placut mult profilul pentru o guma de strada.

 

da nu puteai sa citesti si tu niste pareri pe ici pe colo despre ele? eu nu am auzit pe nimeni sa dea pe spate de la ele.

tocmai aia e ca prin afara lumea le lauda ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... :( acum le pun cand dau jos anake-urile si asta e. Ce e drept mi-a placut mult profilul pentru o guma de strada.

 

De la Anakee la TA, dupa parerea mea, este o oarecare evolutie. ;)

Pe ploaie insa, TA nu mi-au placut deloc; pe asfalt uscat si pe off ok.

 

Am avut apoi Trailmax TR91 si a fost cu totul alta viata; am trecut apoi la Tourance Next si este de asemenea excelent, poate chiar ceva mai bine decat cu TR91. Cu astea doua aderenta este la superlativ iar pe ploaie nu ai griji deloc. Stiu, nu tin foarte mult, dar nu le poti avea pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Anakee la TA, dupa parerea mea, este o oarecare evolutie. ;)

Pe ploaie insa, TA nu mi-au placut deloc; pe asfalt uscat si pe off ok.

 

Am avut apoi Trailmax TR91 si a fost cu totul alta viata; am trecut apoi la Tourance Next si este de asemenea excelent, poate chiar ceva mai bine decat cu TR91. Cu astea doua aderenta este la superlativ iar pe ploaie nu ai griji deloc. Stiu, nu tin foarte mult, dar nu le poti avea pe toate.

Trailmax m-au tinut 15000 si le-am si topit de cateva ori pe curbe, speram sa gasesc ceva mai bun cu TA. Cred ca tot la ele ma intorc dupa ce consum TA-urile. Sunt curios de tourance next ce durata de viata au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trailmax m-au tinut 15000 si le-am si topit de cateva ori pe curbe, speram sa gasesc ceva mai bun cu TA. Cred ca tot la ele ma intorc dupa ce consum TA-urile. Sunt curios de tourance next ce durata de viata au

 

Banuiesc ca stii ca exista si Trailmax (simplu) si Trailmax TR91. Tu de care spui?

http://www.dunlop.eu/dunlop_dede/mc/tyres/on_off_road/index.jsp

 

Sincer, avand in vedere ca singuranta este pe locul intai si placerea imediat pe doi, cat dureaza ma interesaza cel mai putin.

Tourance Next sunt de asemenea excelente, inca nu stiu cat vor tine dar conform testului de anul asta tin mai bine decat TR91. Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea. Dar e chestie de gust pana la urma...

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea.

 

da' de unde "se stie"? ... esti prima persoana pe care o aud spunand (scriind) asta.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' de unde "se stie"? ... esti prima persoana pe care o aud spunand (scriind) asta.

 

stima,

paul

 

......"aderenta clar inferioara,mai ales pe ud" comparativ cu ce ?

 

stima,

yamoco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da' de unde "se stie"? ... esti prima persoana pe care o aud spunand (scriind) asta.

 

stima,

paul

 

......"aderenta clar inferioara,mai ales pe ud" comparativ cu ce ?

 

stima,

yamoco

pai cred ca pot sa iti raspund eu - in comparatie cu trailmax simplu, trailmax TR91 si trail attack.

:D

dar cred ca intre timp am descoperit sursa de zicere: http://news.gibgummi24.de/reise-enduroreifen-test-2011/545/

(mai cititi si voi astia cu deleuri! :D )

nah .. o fi si asa, noi sa fim sanatosi.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea.

 

Nu stiu de unde "se stie", dar dupa 1000km cu Anakee 3 pot sa zic ca au aderenta clar superioara, mai ales pe ud ;) fata de ce am mai incercat pana acum (repet: Trailwing, Tourance, Trail Attack). Inclusiv pe forestiere.

N-am avut Trailmax de niciun fel, intr-adevar, si nici Anakee 2, asa ca nu stiu cum sunt fata de alea.

 

 

Uite si un review "long term":

http://www.roadtrooper.com/michelin-anakee-3-review-first-400km/

http://www.roadtrooper.com/michelin-anakee-3-review-7000km-euro-tour-test/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile despre cauciuce pot fi diferite in mod subiectiv, dar si datorita motorului pe care sunt testate. 67 CP nu sunt acelasi lucru cu 110 CP, la cam aceeasi greutate. Singura certitudine, un cauciuc nou este net superior celui vechi, indiferent de combinatie.

De aici si diferentele de opinie,... poate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea. Dar e chestie de gust pana la urma...

 

Scuza-ma ca n-am inteles : aderenta clar inferioara a Anakee-ului fatza de Trailmax TR91?

Si de unde "se stie", ca io le-am avut si pe unul si pe celalalt, si-s mai multumit de Anakee 2 (nu stiu cum o fi 3-ul)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

pentru pasionatii de surubarit ... atasat am gasit cel mai simplu documentat cum se sincronizeaza TB.

Interesant ca pana acum eu dadeam si rezervorul jos si cutia filtrului de aer ... se pare ca nu e nevoie si merge cu rezervorul doar ridicat pe suportul inclus.

 

stima,

paul

VStromThrottleBody.pdf

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

pentru pasionatii de surubarit ... atasat am gasit cel mai simplu documentat cum se sincronizeaza TB.

Interesant ca pana acum eu dadeam si rezervorul jos si cutia filtrului de aer ... se pare ca nu e nevoie si merge cu rezervorul doar ridicat pe suportul inclus.

 

stima,

paul

daca ma intrebai iti spuneam. niciodata nu am demontat nimic ca sa fac o sincronizare la dl. treaba e ca trebuie sa demontezi oricum ca sa schimbi bujiile si filtrul de aer inainte de sincronizare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai kn nu se curata si el? o sincronizare corecta se face obligatoriu cu filtru de aer si bujii noi (sau filtru curatat si bujii de maxin 6k daca sunt iridium). altfel rezultatul este alterat. ma rog, asa zice la carte.

iridium max 6k? eu le-am schimbat dupa 20k si aratau ca alea noi.

filtru il curat o data pe an dar de obicei nu o fac in acelasi timp cu sincronizatul si de sincronizat de obicei cand imi caut de surubarit.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iridium max 6k? eu le-am schimbat dupa 20k si aratau ca alea noi.

filtru il curat o data pe an dar de obicei nu o fac in acelasi timp cu sincronizatul si de sincronizat de obicei cand imi caut de surubarit.

 

numai bine,

paul

Salut paul.la ce te referi ,sincronizat?ce anume ?.sti am zis k iau si eu un vstrom si sa mai stiu asa despre el.inca nu am gasit cam ce-mi place ,dar mai caut.numai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut paul.la ce te referi ,sincronizat?ce anume ?.sti am zis k iau si eu un vstrom si sa mai stiu asa despre el.inca nu am gasit cam ce-mi place ,dar mai caut.numai bine .

uh ... sincronizat clapetele de admisie sa deschida la fel. daca nu se face sincronizare - vibreaza un pic motorul, relanti un pic instabil.

Daca te uiti in pdf-ul ala de mai sus o sa te prinzi.

E super simplu doar ca iti trebuie un vacuumetru care sa iti masoare depresiunea pe cele doua admisii.

:D

vad ca ai avut f650gs - pp ca monocilindru - la ala nu trebuie echilibrat :D

 

stima.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ziceti voi de bujii, la cati km schimbati bujiile standard (adica cele cu electrod de cupru)?

Ca sa nu scriu doar un rand: dar la cele cu iridiu? se simte diferenta de performanta/consum de la bujie standard la cea cu iridiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iridium max 6k? eu le-am schimbat dupa 20k si aratau ca alea noi.

filtru il curat o data pe an dar de obicei nu o fac in acelasi timp cu sincronizatul si de sincronizat de obicei cand imi caut de surubarit.

 

numai bine,

paul

 

filtru tot o data pe an il curat si eu desi KN zice ca daca mergi pe offroad poti sa il speli si la 25000 mile! (la noi mersul stradal il putem considera offroad )

bujiile in manula zice ca se schimba la 12k km dar e vorba de bujii normale. cu cele cu iridium din ce stiu eu n-ai treaba mult si bine . am auzit unii care le-au schimbat si la 30k mile . la 20k km am vazut si eu cum arata si cum zici si tu arata ca noi :)

 

legat de cauciucuri nu stiu cum le tociti voi dar eu am TR91 de mai bine de 10k mile si nu-s nici la jumatate. cand le-am luat mi se pareau foarte aderente dar dupa prima tranta mi-am schimbat parerea :). pe ud la fel daca nu ai mana fina te duci cu cracii in sus. pe curbe stau bine si nu mi-au dat emotii dar la franare am un mare morcov in ass cand trebuie sa franez mai violent.

bibix, diferenta intre iridium si normale din ce am simtit eu....porneste mult mai bine indiferent de vreme, la consum mi s-au parut la fel. cele cu iridium pe orice motoreta am avut nu le-am schimbat niciodata. cu v-stromul am trecut de 10k mile cu bujiile astea. si inca o chestie. la hornet dupa ce le-am schimbat nu mi-a mai dat rateuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru tot o data pe an il curat si eu desi KN zice ca daca mergi pe offroad poti sa il speli si la 25000 mile! (la noi mersul stradal il putem considera offroad )

bujiile in manula zice ca se schimba la 12k km dar e vorba de bujii normale. cu cele cu iridium din ce stiu eu n-ai treaba mult si bine . am auzit unii care le-au schimbat si la 30k mile . la 20k km am vazut si eu cum arata si cum zici si tu arata ca noi :)

Daca o sa cauti pe stromtrooper.com si pe v-strom.info majoritatea le schimba intre 50000 si 100000km. Daca vrei sa fi mai catolic decat papa le schimbi mai des, eu nu sunt :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...