bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 La noi in Buc exista in targ Vitan si la chinezi peste garla semnale bune, maricele, dar normale cu picior, la 15-20 roni buc. Unele imita semnalele de la F650 pe carburatie altele mai drepte si trapezoidale. Carenate nu am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Semnalizari ultra dure nu exista,deoarece au alt scop decat acela de a lua mostre de sol.Orginalele,fata de altele sunt chiar bune....Cred ca semnalul ti-a salvat carena superioara si farul stang,din cate vad.... Editat Decembrie 1, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Carena si farul le-a salvat crashbar-ul Givi, semnalizarea putea fi din frisca la ce efect a avut. Nu mi se par deloc bune, mai ales la banii astia - vreo 130 lei/bucata. Sunt destul de fragile si dintr-un plastic casant, zici ca sunt din portelan. S-a spart in vreo 5 bucati dar becul a ramas intact, inca merge ) In plus ies si foarte mult in afara, la modelul nou de 650 am vazut ca le-au schimbat locul de prindere si sper ca si materialul. Pe forumurile de dincolo americanii vad ca le schimba cu cele de Buell - jumate de pret, bratul mai scurt si foarte flexibile. Uite ce zice un nene: "FWIW: we have a fleet of 11 DL650's for our tours: MotoCaribe Motorcycle Tours «MotoCaribe Motorcycle Tours One thing for sure: every time a bike has gone down, including zero speed drops, the stock turn signals break. We replace them with the Buell's. And not one of them have ever broken. You can bend and twist them all you want, no problem, they are fully flexible. The stock ones are not only not particularly flexible, they are downright fragile. They are the signals the bike should have come with in the first place" Editat Decembrie 1, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sau faci un crashbar custom si nu iti mai ating semnalele pe jos .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Si eu am Givi si desi inca nu le-am testat imi par cam de cacao....Dar decat nimic.... Are cineva un cric central bun la un pret cat de cat pentru miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri. Rezultatul: - semnalizarea stanga - s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul? - zgariat coltul de la carena fata si crashbarul Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena? IMG_8736.jpg Salut! Eu le-am schimbat pe modelul nou (L2). Arata beton, sunt mici, pe led si nu ies in exterior - 15 eur/buc de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri. Rezultatul: - semnalizarea stanga - s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul? - zgariat coltul de la carena fata si crashbarul Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena? IMG_8736.j Semnale fata in carena: Editat Decembrie 2, 2013 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Ce parere aveti de aceste semnale? http://www.ebay.com/itm/Clear-Aero-Turn-Signals-Suzuki-GSX-R-600-750-1000-Katana-SV-650-GSF-DL-V-Strom-/160717962605?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item256b897d6d&vxp=mtr Si dimensiuni Editat Decembrie 2, 2013 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Aha.cam smekere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Poti sa pui o poza? Ce cod pe Louis? Salut! Eu le-am schimbat pe modelul nou (L2). Arata beton, sunt mici, pe led si nu ies in exterior - 15 eur/buc de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Poti sa pui o poza? Ce cod pe Louis? Daca nu ma insel, astea sunt (erau reduse atunci cand le-am luat eu): http://www.louis.de/_1065959f24a1c012e63533a1fc0b785d3d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034003 Poze nu am la indemana, dar gasesti pe blog cate vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Si nu mai ai nevoie de rezistenata aia la ele?semnalizeaza normal sau la foc automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Toate au nevoie de rezistenta sau de releu semnalizare dedicat led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Asa cum a spus si Bogdan, este nevoie si de releu ca sa semnalizeze normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Ms. domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Daca vrei, sa impusti doi iepuri dintr-un foc, cauta releu. Vei avea semnale mai fitoase, vizibile,mici, dar si un consum infim comparative cu becurile standard. Daca nu, rezistente, doua, una standa si cealalta dreapta. Rezistentele au aceeasi putere ca si becurile si se incalzesc. Trebuie amplasate cu grija in zone ventilate si departe de plastic, 1-2 cm. Ideea este sa nu fie chiar in contact pt ca vara poate inmuia sau chiar topi plasticul. La fel soricei, cu care le imobilizezi, trebuie sa treaca peste fire nu peste rezistenta direct, din aceleasi motive. Editat Decembrie 3, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Bun expert.ms.releu de care ar tb.din acela cum pui la proiectoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Semnale fata in carena: Te rog sa ne dai specificatii complete despre astea: ce semnale sunt? cum le-ai montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Semnale "hand made", oglinda, dispersor, geam exterior...manopera multa. Dupa un an le-am schimbat cu astea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 este vreun stromist din satu mare ? as vrea sa cumpar o mobra de acolo si parca n-as risca sa ma deplasez din bucuresti si sa vad vreo trompeta,,,este vorba de un kawasaki kle 500,,, fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Apropo de semnalizari si becuri. Eu mi-am comandat leduri cu strobo. Fata albe spate rosii. Ca sa fiu taran cu luminite ca de politie. Abia astept sa vina sa le vad. In alta ordine de idei vreau si eu sa imi spuneti ce marca de furtune metalice sa imi iau pentru frane. Pana in primavara mi le-as schimba pe alea de cauciuc. SI nu in ultimul rand Fabio am ramas fara ulei. EU.Nu motorul. si mi se usuca si usturoiul si painea prajita ma haraie pe gat. Ai vreo solutie pt aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Era o firma in Timisoara care facea la comanda furtunuri metalice, foarte bune. Avantajul ca puteau fi cerute cu 2-3 cm mai lungi daca ghidonul era ridicat fata de original. Eu le am pe motor de 5-6 ani. Cu placutele originale s-a simtit o inbunatatire a franarii, dupa care am pierdut avantajul pt ca nu am mai gasit nissin iar toate celelalte folosite au fost mai proaste, unele foarte proaste. Este adevarat ca nu am pus Brembo, pe vremea aia nu aducea Fabio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 In TM este userul mac, el face furtune de frana la ce dimensiune vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Daca le vrei mai rapid, am eu pe stoc furtune metalice marca Venhill la aproape orice dimensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Doresc eu o oferta pentru 2009 V Strom ABS , ceva mai lungi. Am pe mobra un inaltator de 20mm iar furtunele originale sunt cam la maxim intinse si intentionez sa montez inaltatoare de 25mm-30mm + apropiere de rider. Din pacate habar nu am sa precizez lungimile exacte de care am nevoie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.