Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

multumesc :ok:

ca sa nu mai cauti

 

The Dl 650 shock is 342mm eye to eye with 61mm of stroke.

 

The DL1000 shock is 347mm eye to eye with 66mm of stroke.

 

arc aproximativ:

44,5 mm interior

65 mm exterior

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce mi-am montat handguard-urile de la SW-Motech,azi am iesit la tura scurta pana la Albota la un peste.

In ciuda faptului ca sunt foarte bine gandite ca si protectie la o eventuala cazatura,nu protejeaza mana asa bine cum o faceau cele originale la vant.

Partea de jos a mainilor,de sub ghidon, mi-a inghetat groaznic. Degetul mare e expus vantului si cu tot cu manerele incalzite,mi-a inghetat.

Cu cele originale parca nu se intampla treaba asta.

Mai are cineva handguard-urile astea?

Afara au fost intre 8-14 grade,deci nu foarte frig.

 

Si inca o intrebare:

se aude ca o bataie in furca in momentul in care dai intr-o groapa mai mare sau un hop luat mai in viteza. Un zgomot metalic,stiu ca si cealalta facea la fel,deci e ceva sfecific.

Cum scap de treaba asta?

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce mi-am montat handguard-urile de la SW-Motech,azi am iesit la tura scurta pana la Albota la un peste.

In ciuda faptului ca sunt foarte bine gandite ca si protectie la o eventuala cazatura,nu protejeaza mana asa bine cum o faceau cele originale la vant.

Partea de jos a mainilor,de sub ghidon, mi-a inghetat groaznic. Degetul mare e expus vantului si cu tot cu manerele incalzite,mi-a inghetat.

Cu cele originale parca nu se intampla treaba asta.

Mai are cineva handguard-urile astea?

Afara au fost intre 8-14 grade,deci nu foarte frig.

 

Si inca o intrebare:

se aude ca o bataie in furca in momentul in care dai intr-o groapa mai mare sau un hop luat mai in viteza. Un zgomot metalic,stiu ca si cealalta facea la fel,deci e ceva sfecific.

Cum scap de treaba asta?

Asa este, protectiile originale nu foarte rezistente, in caz de cazatura, protejeaza foarte bine la curent,frig, ploaie. Cu manusi de iarna si manere incalzite poti merge fara griji si la 2-3 grade. Daca nu le ai montate Fabio pe motoechipamente are Oxford cu reglare electronica la super pret cca 230 roni. Legat de zgomot, cel mai ieftin este sa te obisnuiest cu el. Se pot face cateva inbunatatiri ale suspensiei fata, dar singura care da rezultat este o furca dupa 2008, cand se pare, cu modificari minore, au eliminate zgomotul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am SW Motech + Oxford. Poate mai reglezi SW Motech-urile in jurul axei pentru imbunatatirea protectiei la vant. Eu, la 2 grade, pe autostrada, nu am nici cea mai mica problema.

 

Asfalt uscat...... cat o mai fi anul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu se strica motoarele astea.. sa le tot laudam ne-am saturat, dja nu mai avem povesti :D

 

Pun o poza de vineri de pe Muntele Mic sa nu zica lumea ca au intrat vstromistii la iernat

attachicon.gifIMG_8723.jpg

Chiar vroiam sa intru pe forum si sa laud vstromistii caci de cand s-a racorit afara pe strazi din 10 motoare 8 sunt vstrom.

Si eu ma bucur de vremea asta frumoasa pe motor. Am facut si niste poze acum in seara asta pe o ceata crunta cel putin pe centura Bucurestiului.

Vroiam sa va mai spun ca prin septembrie mi-am luat niste gume anakee 3. de atunci am facut vreo 2 mii juma de km , un transfagarasan cu bagaje si pasager pe mazga si nu am decat cuvinte de lauda. Am avut destule tipuri de cauciucuri de la bridgestone si dunlop pana la continental. Mi se par de departe cele mai bune. Am mers pe tot felul de suprafete incusiv usoare offroad si sunt incredibile. De la franare , aderenta pe curbe accelerat. Ce le pot reprosa este ca vajaie f putin la viteze intre 60-90km/h. in rest...nota 10. Sa vedem cat tin acum.

post-5888-0-51276200-1385160304_thumb.jpg

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stroama nu se baga la iernat... stroama ia mici pauze cand este viscolul mare si pana se curata dn-ul :D

Cand ma gandesc ca iar incepe razboiul cu taranii care arunca zapada de pe trotuarul din fata portii pe sosea ma ia capul :P

@butrosica multumim pentru review si asteptam sa ne spui si cat te-au tinut

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar vroiam sa intru pe forum si sa laud vstromistii caci de cand s-a racorit afara pe strazi din 10 motoare 8 sunt vstrom.

Si eu ma bucur de vremea asta frumoasa pe motor. Am facut si niste poze acum in seara asta pe o ceata crunta cel putin pe centura Bucurestiului.

Vroiam sa va mai spun ca prin septembrie mi-am luat niste gume anakee 3. de atunci am facut vreo 2 mii juma de km , un transfagarasan cu bagaje si pasager pe mazga si nu am decat cuvinte de lauda. Am avut destule tipuri de cauciucuri de la bridgestone si dunlop pana la continental. Mi se par de departe cele mai bune. Am mers pe tot felul de suprafete incusiv usoare offroad si sunt incredibile. De la franare , aderenta pe curbe accelerat. Ce le pot reprosa este ca vajaie f putin la viteze intre 60-90km/h. in rest...nota 10. Sa vedem cat tin acum.

Eu am acum Michelin Pilot Road 3 dar nu se compara cu Conti RoadAttack 2.Am avut si Conti TrailAttack 1 si 2 dar RoadAttack sunt bestiale la mers sportiv si virajat,indiferent de umiditate.Singura hiba este ca se termina in 4-5 mii km. si strict asfalt.....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri.

Rezultatul:

- semnalizarea stanga

- s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul?

- zgariat coltul de la carena fata si crashbarul

 

Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena?

 

post-9248-0-56233100-1385837361_thumb.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalizari ultra dure nu exista,deoarece au alt scop decat acela de a lua mostre de sol.Orginalele,fata de altele sunt chiar bune....Cred ca semnalul ti-a salvat carena superioara si farul stang,din cate vad....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carena si farul le-a salvat crashbar-ul Givi, semnalizarea putea fi din frisca la ce efect a avut.

Nu mi se par deloc bune, mai ales la banii astia - vreo 130 lei/bucata. Sunt destul de fragile si dintr-un plastic casant, zici ca sunt din portelan. S-a spart in vreo 5 bucati dar becul a ramas intact, inca merge :)) In plus ies si foarte mult in afara, la modelul nou de 650 am vazut ca le-au schimbat locul de prindere si sper ca si materialul.

 

 

Pe forumurile de dincolo americanii vad ca le schimba cu cele de Buell - jumate de pret, bratul mai scurt si foarte flexibile. Uite ce zice un nene:

 

"FWIW: we have a fleet of 11 DL650's for our tours: MotoCaribe Motorcycle Tours «MotoCaribe Motorcycle Tours

One thing for sure: every time a bike has gone down, including zero speed drops, the stock turn signals break.
We replace them with the Buell's. And not one of them have ever broken. You can bend and twist them all you want, no problem, they are fully flexible. The stock ones are not only not particularly flexible, they are downright fragile.
They are the signals the bike should have come with in the first place"
Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri.

Rezultatul:

- semnalizarea stanga

- s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul?

- zgariat coltul de la carena fata si crashbarul

 

Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena?

 

attachicon.gifIMG_8736.jpg

 

Salut!

Eu le-am schimbat pe modelul nou (L2).

Arata beton, sunt mici, pe led si nu ies in exterior - 15 eur/buc de pe Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri.

Rezultatul:

- semnalizarea stanga

- s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul?

- zgariat coltul de la carena fata si crashbarul

 

Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena?

 

attachicon.gifIMG_8736.j

Semnale fata in carena:

 

post-56760-0-43156900-1385989840_thumb.jpg

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...