Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

da, yamoco a avut si el e inalt, pstefan are acum ( :D nu stiu cat de bine e crescut).

anakee2 se patratzeste destul de repede pe spate - poti merge linistit pe un anakee 3 pe spate sau un metzeler tourance (evident daca nu ai nimic impotriva combinatiei diferite fata/spate).

 

stima

Nu am fost niciodata pentru asa ceva. E posibil sa fie o prostie, dar sti cum e cu fixurile omului...

 

Si eu vreu sa schimb parbrizul...e cel original....am 1.87 inaltime...daca bag capul la cutie e mai bine ...in rest la viteze mai mari 120 ---ma cam sparge vantul

Exact asa se intampla si la mine. Si nu am reununtat la sportiva ca sa ajung sa stau tot cocosat, deci clar trebe modificat parbrizul! :D

 

Glisierele din aluminiu, vopsite electrostatic negru mat, se prind in cazul Vstrom-ului in suruburile parbrizului pe suportul original. Minim 10-12 cm cursa pe vertical.

Foarte misto, in cazul asta este de incercat intai cu parbrizul original si cu sistemul asta! Tre sa ne vedem! Ma ademenesti ca pe un copil mic cu bombonele, sper ca nu esti vreo vrajitoare rea de vrei sa ma mananci :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am fost niciodata pentru asa ceva. E posibil sa fie o prostie, dar sti cum e cu fixurile omului...

:D nu-i rau sa mai incerci si idei care la inceput ti se par "neinspirate".

imi amintesc foarte clar cand acum ceva luni florin imi zicea cum ca etrierii de gsxr sunt o imbunatatire semnificativa pt oprirea motoretzului si eu i-am dat cu tifla pe moment.

dupa cele cateva luni in care am realizat ca am mai multa acceleratie decat frana - le-am schimbat cu o cheltuiala de vre-o 500lei (adaptoare + etrieri, pompa frana si conductele au ramas aceeasi). nu-i ieftin dar diferenta este MARE (nu ca as fie eu nush ce racer - departe de mine) dar:

- efortul este mult mai mic pt blocat fata (:D nu neaparat un avantaj) - se poate controla cu un deget (eu de obicei merg tot timpul cu 2 degete pe frana)

- dozajul este mult mai uniform si liniar

- inainte cand eram 2 si bagaje - ma rugam sa se opreasca utilajul - mai ales la viteza + stopuri active la distanta destul de mica in fata - nu mai este cazul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la frana spate nu s-a gandit nimeni ?

la frana fata mai bine sa am o plaja mai larga pana la blocare...dar pe spate e jale. nu reusesc s-o blochez in mers sub nici o forma.

oricum eu am vazut o mare diferenta pe fata dupa ce am servisat etrierii si am schimbat lichidul. avand in vedere ca nu am abs nici nu as vrea sa fie mult mai eficienta ca risc sa blochez fata mai des decat as vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glisierele din aluminiu, vopsite electrostatic negru mat, se prind in cazul Vstrom-ului in suruburile parbrizului pe suportul original. Minim 10-12 cm cursa pe vertical.

Un pret pt ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la frana fata mai bine sa am o plaja mai larga pana la blocare...

cu modificarea de etrieri ai o plaja mai larga. cu etrierii vechi (intretinuti) se bloca roata cumva brusc. reactia franei nu era liniara la o apasare liniara a manetei de frana.

forta cu care blochezi roata fata este mai mica acum.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret pt ele?

Numai glisierele nu pot fi folosite, datorita gaurilor de prindere a parbrizelor originale care nu sunt aliniate si nici la distanta potrivita. Impreuna cu parbrizul costa cam cat un parbriz mare de firma. Pt detalii 0722646373.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu modificarea de etrieri ai o plaja mai larga. cu etrierii vechi (intretinuti) se bloca roata cumva brusc. reactia franei nu era liniara la o apasare liniara a manetei de frana.

forta cu care blochezi roata fata este mai mica acum.

 

stima

Sau mai simplu: Ca cat ai mai multe pistonase cu atat dozezi mai bine frana.

 

@Sergiu daca vrei frana pe spate incearca placutele Carbon Lorraine RX3 sunt 100 de lei si daca le faci rodajul corect fara sa le arzi vreo 150-200 de franari usoare cu timp de racire intre ele o sa te dai cu capul de bord la o frana mai hotarata cu spatele.

Acelsi sistem de franare cum are v-stromul pe spate este la majoritatea vitezanelor de la gsxr600 pana la hayabusa, r1 etc

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand Carbon Lorraine....Sunt prea agresive cu discurile si le cam sapa...Mai bine Brembo.

Esti sigur? Am vazut cum arata discurile de v-strom dupa ce au mers cu brembo si sunt pline de santuri mari.\

Eu n-am avut probleme cu CL A3+, XBK5 si RX3.

In schimb cu ebc hh, goldfren. ferodo, brenta, si braking da! luau vizibil din disc Si sbs-urile mi s-au parut calitative dar le-am mancat in 7000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

pentru cei care vor sa isi modifice semnalizarile in running lights (aprinse la contact pus si cand pui semnal - blink prin stingere ).
daca se doreste trecere pe led fata/spate - exista relee cu 7 pini pentru semnale pe led (http://www.romimoto-piese.ro/search/releu+led/in/all/article/325290 - se inlocuieste releul standard).
smecheria se vad ca se face super simplu cu 2 relee clasice si ceva timp pentru identificare sarme prin instalatie.
o sa incerc sa gasesc si o sursa pt relee mai mici fata de cele auto de 40A.

post-18136-0-69994500-1396861687_thumb.jpg

PS - nu pot sa nu atasez si un pdf cu cateva idei pro-modificarea de mai sus:
W Pro_130_engelsk_103117.pdf

de unde iau tot ce trebuie pentru upgrade la sistemul de franare fata?


adaptor pentru alti etrieri (tokico sau nissin) - http://www.svracingparts.com/store/#!/~/product/category=472406&id=10245069
cred ca etrieri tokico gasesti mai usor la dezmembrari versus nissin.
etrieri - gasesti la dezmembrari - gsxr 600/750 - k1, k2, k3 - eu am luat de aici: (100-150 lei ) /index.php?/topic/696487-dezmembrez-suzuki-gsxr-6007501000k1k2k3/
merg conductele originale pastrate - vor sta o idee mai intinse dar nu la max.

 

post-18136-0-67206200-1396863019_thumb.jpg

stima



:))))

pdf-ul de mai sus e gresit.

asta e cel corect:

05-0178-W.pdf

 

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CC A3+ am pe fata si RX3 pe spate. totusi spatele nu pot sa zic ca franeaza prea bine.

eu am fost multumit de Carbon Lorraine . cred ca sunt cele mai bune placute din cate am incercat eu pana acum. ma gandesc totusi ca frana spate nu e prea eficienta in general de asta si franeaza greoi la viteze mai mari.

am tot cocjetat si eu cu schimbare etrierilor. analizand chetuielile ca sa fac din motoreta mea o motoreta cum mi-ar place mie...si vazand noul DL 1000....m-am hotarat sa nu mai investesc nimic acum si sa strang banii. si cand o sa am toata suma...sa-mi iau ktm 1190 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adaptor pentru alti etrieri (tokico sau nissin) - http://www.svracingparts.com/store/#!/~/product/category=472406&id=10245069

cred ca etrieri tokico gasesti mai usor la dezmembrari versus nissin.

etrieri - gasesti la dezmembrari - gsxr 600/750 - k1, k2, k3 - eu am luat de aici: (100-150 lei ) /index.php?/topic/696487-dezmembrez-suzuki-gsxr-6007501000k1k2k3/

merg conductele originale pastrate - vor sta o idee mai intinse dar nu la max.

 

attachicon.gifVstromBrakeCaliperAdapterBracket-1.jpg

 

 

trebuie si alte placute? Prin europa se gasesc adaptoarele respective?

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie si alte placute? Prin europa se gasesc adaptoarele respective?

altele.

EBC FA158HH am ales eu (pt consolare - acelasi set st/dr si un pic mai eftinde decat pt etrierii standard :D ).

partea proasta la mine ca tocmai schimbasem placutele cu cateva zile in urma (tot ebc hh) dar sper sa ii trebuiasca la careva in criza de placute ebc hh.

adaptoare - eu nu am gasit in europa (svracing nu au distribuitor in eu si alti producatori nu am gasit).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la frana spate nu s-a gandit nimeni ?

la frana fata mai bine sa am o plaja mai larga pana la blocare...dar pe spate e jale. nu reusesc s-o blochez in mers sub nici o forma.

oricum eu am vazut o mare diferenta pe fata dupa ce am servisat etrierii si am schimbat lichidul. avand in vedere ca nu am abs nici nu as vrea sa fie mult mai eficienta ca risc sa blochez fata mai des decat as vrea.

 

Daca ti se pare ca nu poti bloca spatele e doar din cauza ca esti si sofer. Ala e piciorul cu care apesi "gently" acceleratia. Asa ca treci la condusul agresiv, adica gazul pana la podea mai des la masina sau nu atinge fata pana devii crispat ca nu poti opri mobra. Alternativa sa folosesti celalalt picior (ala de debreiaza la auto) este exclusa....nu incape pe sub rezervor printre cilindrii :peace:

Acum serios, spatele nici nu trebuie blocat, ca nu mai controlezi nimic inafara de dorinta de a te tine pe mobra si sigur nu poti face vreo miscare de evitare in trafic. Probabil ca din cauza ca l-am blocat prea des la inceput acum nici nu mai franez cu spatele si am tot placutele originalele la 44000 si imi bate obrazul Fabio si Harea ca nu demontez frana aia daca tot nu o folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sergiu la mine indiferent de viteza daca apas spatele mai tare intra instantaneu abs-ul cu placutele astea, lucru care nu se intampla inainte. Verifica sa fie aerisita bine frana, pistonasul polisat sau sa nu-ti ramana intepenite placutele in tablita aia din interior (am patit eu sa se deformeze dupa o revizie la B&S cand am plecat cu placuta din interior cazuta) verifica si culisantele etrierului sa fie unse si fara mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sergiu la mine indiferent de viteza daca apas spatele mai tare intra instantaneu abs-ul cu placutele astea, lucru care nu se intampla inainte. Verifica sa fie aerisita bine frana, pistonasul polisat sau sa nu-ti ramana intepenite placutele in tablita aia din interior (am patit eu sa se deformeze dupa o revizie la B&S cand am plecat cu placuta din interior cazuta) verifica si culisantele etrierului sa fie unse si fara mizerie.

bune sfaturi!

cred ca o sa dau pompa jos sa-i fac o verificare. o banuiesc de mult ca ea ar fi sursa problemelor. lichidul l-am schimbat, aer nu am., placutele au fost noi ...deci ar mai ramane pompa in ecuatia asta.

Edutzu eu cam franez cu ambele asa ca am nevoie si de frana spate. si uneori chiar vreau sa blochez roata spate fara prea mult efort :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edutzu eu cam franez cu ambele asa ca am nevoie si de frana spate. si uneori chiar vreau sa blochez roata spate fara prea mult efort :)

N-am vrut sa fiu sarcastic, sper ca stii asta. Era doar un comentariu bun la bere, pe care o dau eu, ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai jos diferenta de luminozitate cu farurile alimentate standard vs prin relee.

pozele nu sunt facute de mine le-am gasit pe net si cu analiza de rigoare (poza mai luminoasa este facuta un pic mai aproape) sunt realiste si diferenta este usor sesizabila:

 

post-18136-0-24664400-1397032227_thumb.jpgpost-18136-0-53379100-1397032238_thumb.jpg

 

 

stima

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...