Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

o alta intrebare:

axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos:

 

post-18136-0-23087900-1414488026_thumb.jpg post-18136-0-03943400-1414488037_thumb.jpg

 

intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea?

 

stima,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece :whip:

 

Mulţumesc frumos,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta intrebare:

axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos:

 

attachicon.gif03intake-front.jpg attachicon.gif03intake-rear.jpg

 

intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea?

 

stima,

paul

Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi?

Imi pare cel putin periculos ce vrei sa faci, motorul fiind unul de interferenta, orice greseala de aliniament al distributiei e costisitoare de reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi?

Ideea a pornit de vre-o 2 ani de aici:

http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=154847

axele difera la inaltimea camelor.

In principiu modificarea a tot fost facuta fara sa fie probleme si poate fi usor verificat daca nu se greseste la montare prin rotatii la liber inainte de a da cheie.

cele existente de admisie se pun pe evacuare si cele SV (admisie) se pun pe admisie.

din masuratori apare o crestere de putere de 4-6-8 hp si crestere de cuplu pe toata plaja de turatii - exista cred ca pe acel topic cateva masuratori dyno.

pentru mine ar fi fix puterea ce imi lipseste atunci cand sunt cu pasager+bagaje.

m-am tot gandit in cei doi ani daca merita cheltuiala - au fost perioade in care am renuntat, au fost perioade in care a revenit idea si tot asa. acum a revenit si nu mi-a mai iesit din cap. nu as fi facut modificarea daca nu trebuia sa schimb pastile.

:)

vedem cum o fi dupa ce le inlocuiesc.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece :whip:

 

Mulţumesc frumos,

Cristi L.

cred ca am eu oxford la 230 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat azi un set de la Oxford. Mâine merg cu ele la service să le montez.

 

Mulţumesc fain!

Cristi L.

pai tu de ce nu ti le montezi? :D

vezi macar sa ti le lege pe circuitul de la ventilatorul radiator sau la mufa OEM lasata de zuzuki pentru manere incalzite.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motiv de garanţie. Cam pe unde e mufa cu pricina?

 

Merci,

Cristi L.

chiar in in spatele plasticului de langa radiator, in partea de sus. posibil sa fie dat cu banda izoliera peste si prins peste un cablu existent.

vezi mai jos 2 poze:

 

post-18136-0-94487800-1414594646_thumb.jpgpost-18136-0-12902300-1414594658_thumb.jpg

 

PS - nu stiam cum sa ma bucur ca nu am garantie la motocicleta.

:D

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. Noroc ca am scos bateria si am pus-o la incarcat cu vreo doua zile inainte de asta, ca am dat mult la automat.

Iarna trecuta a stat 4 sau 5 luni nepornita si a pornit "la sfert de cheie", de parca as fi pornit-o cu o ora inainte. Atunci ii pusesem stabilizator in benzina si a stat in garaj incalzit. A mai stat si in timpul verii cate o luna nepornita si a pornit foarte usor.

Acum a prins niste nopti mai reci, dar nu cred ca dat inghet in vreuna. Rezervorul plin ochi.

Ei, acum efectiv nu a vrut decat dupa ce am inceput sa ciupesc cate un pic acceleratia. Stiu ca la injectie nu se face asa, dar altfel nu a vrut si am zis sa incerc si asta.

In aproape un an de cand o am, mi-a facut doar o singura data o figura asemanatoare anul trecut, dar a pornit pana la urma mai usor, si neajutata din acceleratie. Ca si acum, imi amintesc ca umplusem rezervorul ochi. Bine, nu am pus sa dea pe-afara, doar ca am depasit nivelul gaurii interioare. Sa aibe vreo legatura asta ? Ce altceva ar mai putea fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu.

cold idle functioneaza?

adica cand pornesti la rece iti porneste cu relanti-ul la 1500-1700 si apoi coboara incet spre relanti la cald (1300)?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut in ultimele saptamani circa 2500 km pe asfalt bun, in conditii bune, de trafic lejer si conditii meteo favorabile . Tendinta generala a fost sa schimb vitezele in zona de 3000 - 4000 ture . Ca o consecinta directa m-am pomenit de foarte multe ori incercand sa schimb a 7-a , care evident ca nu exista acolo unde o cautam eu . Care e solutia ? Sa schimb pinionul de atac cu unul mai mic sau sa schimb vitezele la turatii mai ridicate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut in ultimele saptamani circa 2500 km pe asfalt bun, in conditii bune, de trafic lejer si conditii meteo favorabile . Tendinta generala a fost sa schimb vitezele in zona de 3000 - 4000 ture . Ca o consecinta directa m-am pomenit de foarte multe ori incercand sa schimb a 7-a , care evident ca nu exista acolo unde o cautam eu . Care e solutia ? Sa schimb pinionul de atac cu unul mai mic sau sa schimb vitezele la turatii mai ridicate ?

schimba vitezele mai sus ...5-6k macar. 3-4k e un fel de relanti mai agitat pt vstrom.

uita-te si la curba de cuplu la dl650 - la 4000 abia incepe sa traiasca cu un max pe la 6500.

daca nu te dai offroad - pinion de atac cu un dinte mai mare - 16 dinti o sa iti placa mai mult.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba vitezele mai sus ...5-6k macar. 3-4k e un fel de relanti mai agitat pt vstrom.

uita-te si la curba de cuplu la dl650 - la 4000 abia incepe sa traiasca cu un max pe la 6500.

daca nu te dai offroad - pinion de atac cu un dinte mai mare - 16 dinti o sa iti placa mai mult.

bafta!

 

Mersi de sfaturi , o sa le urmez .

Desi manualul mi-a creat confuzia asta. El recomanda schimbarea treptei 3 la 30 km/h , 4 la 40 , 5 la 50 , 6 la 60 km/ora . Pai aia e subturare serioasa . Asta inseamna ca pe toata plaja intre 60 - max km/ora nu schimbi deloc ? Si ca pana in 60 km /ora schimbi de innebunesti , din 10 in 10 ?

 

Nu sunt atat de tipicar incat sa ma uit in manual litera cu litera , ba chiar dimpotriva , as zice . Insa japonezul a avut o logica atunci cand a scris cifrele acolo . La ce i-o fi folosit ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa japonezul a avut o logica atunci cand a scris cifrele acolo . La ce i-o fi folosit ?

... si inca modul ala de schimbat mai sus e unul ... batranesc se zice :D. sa nu uitam ca pe rosu se intra la 10500 rpm (parca).

nu stiu unde scrie in manual - ai un link, ceva? ... ca intr-adevar trebuie sa fie o logica in spate.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba , mai mult , japonezul scrie negru pe alb in manual , de parca ar vrea sa se justifice , i-auzi :

 

" The gear ratios had been carefully chosen to meet the characteristics of the engine "

 

si mai zice :

 

" Never slip the clutch to control road speed , but rather downshift ... "

 

Cumva e contrar a ceea ce obisnuim noi sa facem si credem ca e corect , asa e ?

Pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu a 6-a nu cred ca ma duc mai jos de 80.. mi se pare ca nu ii place la motor. De schimbat tot asa, pe la 5-6k mi se pare cel mai ok. Ciudate rau cifrele alea

 

 

Are idee cineva cat curent consuma incalzitoarele de ghidon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...