Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

cifra magica e 4 mii la consum. Cu cat acea cifra creste cu atat creste si consumu. La 4 mii de ture in a 6a nu modifica cu mult consumu de 4 mii de ture in a 5 a. Peste 5 mii trage pe nas din rezervor :)

 

Defapt consumu la vstrom e dat de personajul dintre sa si ghidon, in functie de spasmele musculare care le are in mana dreapta :) nici de cum de numarul dintilor de pe pinioane : ))

 

Apropo de consum, aveti careva cont pe spritmonitor.de de exemplu sa vedem niste cifre reale ? :)

la o viteza de 120-140 cu pinion de 16 - 5000/6000rpm

la aceeasi viteza cu pinion de 15 - 5500/6500rpm

pp ca la aceeasi viteza de croaziera cu pinion de 14 - 6500/7500 rpm.

la acelasi stil de condus - versiunea omului cu pinion de 14 e ca nu creste consumul versus pinion de 16.

 

personal nu am simtit modificari de consum la trecerea de la 15 la 16 (doar turatie mai relaxata cu 500rpm) si ma interesa si o opinie a unui om care are instalat pinion de 14 (ca sa imi salvez 50 de lei la buget).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma interesa si o opinie a unui om care are instalat pinion de 14 (ca sa imi salvez 50 de lei la buget).

Daca ti-l cumperi si nu iti place cum merge, ti-l cumpar eu, ca vreau sa incerc si eu ceva combinatii de pinioane.

Am un lant de 116 si mie imi trebuie 118, asa ca voi fi nevoit sa pun alte pinioane - de spate am de 43, 45, 47 si 48 daca imi aduc aminte bine, iar de fata am 15 si 16.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-l cumperi si nu iti place cum merge, ti-l cumpar eu, ca vreau sa incerc si eu ceva combinatii de pinioane.

Am un lant de 116 si mie imi trebuie 118, asa ca voi fi nevoit sa pun alte pinioane - de spate am de 43, 45, 47 si 48 daca imi aduc aminte bine, iar de fata am 15 si 16.

:))) - impresionanta colectia ...

 

cred ca invers - ai lant de 118 (pt modelele cu abs care au bascula o idee mai lunga) si iti trebuie 116.

(si mie desi comandat pt model 2004 tot cu 118 zale mi-a venit lantul dar am scos 2 zale).

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe moto am 118 si am cumparat acu 2 ani un lant nou de 116.

 

Era la Polo lichidare de stoc si am luat un lant de 116 si unul de 124 (plus cheite) - doar astea mai erau pe stoc, la pret mic - sub 30 euro.

Am luat si pinioane de care erau pe stoc - cele de fata la 4-5 euro si alea de spate la 7-9 euro.

 

La vremea aceea nu am stiut ca imi trebuie de 118, am aflat ulterior.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. nush de ce eram convins ca e modelul pana in 2006 si da atunci iti trebuie de 118 zale.

faza faina e ca in general daca comanzi acum lant pt dl650 - 2004/2006 - iti vine cu 118 zale.

... poate gasesti sa schimbi cu cineva care ca si tine nu vrea sa il decapseze :D .

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a tau consuma putin :) esti pe pagina 2 compartaiv cu altii din 5 pagini

eu am ajuns cu consumu pe pagina 12 din 20..... Sa vedem dupa ce vine un dinte in plus la un pinion daca scade ceva. Vb doar de statistica caci pana una alta in 14 luni si 16 mii de km de cand il am, am bagat in benzina doar 1080 euro, pe cand intretinerea cu gume cu tot a costat 715 euro, iar actele sa ma pot plimba asigurari/inscriere/trasncriere 430 euro. Defapt ca sa ma pot plimba am platit 1145 de euro ulei/gume/acte/alte reparatii si 1080 euro combutibil. Daca totusi acel dinte in plus ar fi scazut consumu cu 0,2 litri atunci as fi fost cu 45 de euro mai bogat si in total as fi cheltuit 2180 euro in loc de 2225 euro. Stiu ca nu intereseaza pe nimeni ciferele astea, dar sunt interesante atunci cand ti o evidenta mai amanuntita a gaurilor din buzunar : )

 

La naiba cu calculele astea, sunt eronate, caci nu am calculat noul kit de lant si placutele de frana ce vin inlocuite maine si lichidu de frana si nu am in tabel fisele de la spalatu motorului sau sprayurile de intretinere. Scump vstromu asta :) m-ati aburit cu forumurile inainte sa mil cumpar ca va fi ieftin :)

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/632225.html

Efectiv daca nu pun in calcul costul motorului, efectiv ma costa 62 de lei fiecare suta de km cu motoru, parca la masina era mai ieftin un picut : ) ca aia duce ceva mai multi km : ))

 

Si totusi e bine in romania, revizia de 24 de mii l-a costat pe neamt 660 de euro, pe mine in romania m-a costat 660 lei revizia de 48.

 

tre sa imi gasesc un alt hoby mai putin costisitor : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lant la metru, habar nu am, regina?, da cica i in regula, pinioane la cutie. Placutele gold fren sau cum so scrie de alea cu 90 de lei in loc de 109, ceva moi, nu vreau sa schimb discul curand, arata tare bine asa cum e pana acu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare stromeri :wavey: , de doua saptamani sunt fericitul posesor al unei astfel de capodore ingineresti si sunt foarte mandru ,dupa mai multe dezbateri cu un prieten foarte bun care detine o jucarie similara , am facut o alegere de care nu-mi pare rau nici o secunda , initial obtasem pentru o honda , mai exact vfr800 fi , din 2001 ,avand in trecut un astfel de model , am zis sa ma reintorc pe sport/touring , dar m-am razgandit repede si am ales un strom pentru fidelitatea lui asupra stapanului :P . Am deja 2000 km cu ea , nu-mi vine sa mai ma ma dau jos dupa ea , am alergat putin pe web dupa ea , tocmai de la cluj am gasit conexiunea intre mine si dumneaiei , sunt foarte multumit de ea , ma primiti si pe mine in gasca :D?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lant la metru, habar nu am, regina?, da cica i in regula, pinioane la cutie. Placutele gold fren sau cum so scrie de alea cu 90 de lei in loc de 109, ceva moi, nu vreau sa schimb discul curand, arata tare bine asa cum e pana acu.

:)))

e lant EK SRO presupun (e mai oki decat regina) - ar fi fost mai oki srx (cam cu un 100lei mai mult). pinioanele sunt JT - sunt oki.

la placute daca se mai poate - cere CL A3+ (fata) si RX3 (spate).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..................................................

 

PS - pentru cei care au utilizat si 650 si 1000 - exista diferenta semnificativa de forta aplicata la actionat ambreiajul?

(la cel cu cablu - cablul este bine uns). Nu as vrea sa se declanseze contradictii subiective intre opinii - ar fi de preferat parerile obiective.

:peace:

Este justificat efortul in convertirea la ambreiaj hidraulic la 650?

 

numai bine,

paul

N-am gasit dinamometrul potrivit asa ca am tras de manere ambreiaj cu un cantar cu resort: 7.5 kg DL1000, 6kg DL 650.

Se simte si la mana, nu exista dubiul privind eroare de masura, dar, ambreiajele sunt diferite, sistemele de actionare ale tijelor sunt diferite, asa ca nu poti spune care ar fi forta de tragere a unui maner actionat hidraulic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am gasit dinamometrul potrivit asa ca am tras de manere ambreiaj cu un cantar cu resort: 7.5 kg DL1000, 6kg DL 650.

Se simte si la mana, nu exista dubiul privind eroare de masura, dar, ambreiajele sunt diferite, sistemele de actionare ale tijelor sunt diferite, asa ca nu poti spune care ar fi forta de tragere a unui maner actionat hidraulic

merci. o sa testez un miar cand prind pe la indemana sa vad un pic diferenta "pe viu".

am observat ca atunci cand merg in trafic de oras - imi oboseste mana stanga la mers in coloana la semafor (unde nu e loc de bagat :D) mai ales dupa ce o perioada buna de timp nu mai merg cu el.

ca idee - cred ca modificarile nu ar fi asa mari si mai ales nu sunt ireversibile - pompa de ambreiaj de dl1000, conducta, cilindru receptor si daca imi amintesc bine mai trebuie taiat ceva si din tija impingatoare.

 

multumesc mult de date,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, am rezolvat cu tzacanitul. Am fost plecat cu alta casca mai silentioasa si a disparut tzacanitu:) Gata s-a rezolvat :)

 

Dar avand in vedere ca nu mai puteam sa fac retur la piese ... am schimbat kitu de lant si chiar a disparut tzacanitu, chiar si fara casca in cap. Nu i rea treaba cu pinionu cu 16 dinti pe fata, cel putin in oras, dar cam te mana sa schimbi cat mai tarziu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, am rezolvat cu tzacanitul. Am fost plecat cu alta casca mai silentioasa si a disparut tzacanitu:) Gata s-a rezolvat :)

 

Dar avand in vedere ca nu mai puteam sa fac retur la piese ... am schimbat kitu de lant si chiar a disparut tzacanitu, chiar si fara casca in cap. Nu i rea treaba cu pinionu cu 16 dinti pe fata, cel putin in oras, dar cam te mana sa schimbi cat mai tarziu :)

oricum trebuia schimbat lantul daca avea zale blocate ... cu sau fara tzacanit ...

:D

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dus si io vaca la pascut pe circuit, la evenimentu organizat de Freedom Crew.

Pana acum aveam tot timpu pe caucicuri la capete o banda de vreo 5 mm de alta culoare, semn ca nu ajung chiar la capat cu inclinarile. Acum au disparut acele banzi complet : )

Eu pe stanga am un cui mai lung la scarita decat pe drepta, drept urmare am frecat cu el pe jos mult si bine. Din poze ma inclin la fel de mult si pe dreapta ca si pe stanga dar lipseste lungimea cuiului.

Avand in vedere ca am schimbat pinionul din fata cu cel cu 16 dinti, viteza a 3 a o foloseam foarte rar. Pe drum in schimb in sfarsit parca face sens viteza a 6a. 112-115 la ora pe gps cu 5 mii de ture fata de 105-107 inainte. Deci diferenta e vreo 7-8 km in plus la aceasi turatie. In localitate la 3 mii de ture tre sa stau in a 4 a la 60 pe bord, in loc de a 5a. Dar tot o data aceasta configuratie este la limita pt puterea motorului. S-a transformat intr-o martzoaga :) Daca nu esti in viteza care trebuie e posibil ca aceasta configuratie sa nu fie la fel de eficienta din punct de vedere al consumului fata de original, de multe ori am ajuns cu maneta de gaz la maxim in a 6a, lucru care cu rapoartele originale nu se intampla. Dar sa mergi un 70-90 cu a 5a iar nu poate fi eficient datorita maparii injectiei. Nu pot sa spun decat ca vom vedea in timp daca merita sau nu aceasta schimbare. In oras clar merita ca schimbi in a 2 a si cam atat cateodata : )

 

Si acum discutia unde vroiam sa ajung, franele.

 

Frana spate, inlocuita vineri, Gold fren modelul de placute AD. Singur pe strada e destul de eficienta frana, nu imi dadeam seama intre vechile placute is cele noi de vreo diferenta. Cand am pus pasagerul deja ceva s-a schimbat in rau. Am o senzatie ca celelalte placute erau mai dure si franau mai puternic. Daca nu strica discu nu am nici o problema cu treaba asta, in functie de cati km o sa tina placutele astea poate trec la urmatoarea clasa de la ei si anume S3, dar asta abia la anu, sper. Problema e ca nici discu de frana nu mai arata cum arata acum 16 mii de km si asta nu ma prea incanta. Desi oarecum dezamagit de performantele de franare o data ajuns din nou singur pe motor pe circuit lucrurile s-au schimbat in foarte bine. Ori cat de incalzite erau franele, reuseau sa fie foarte eficiente.

 

Acum discutia cu frana fata. Dupa a 3 a tura, indiferent de runda, franele de fata deveneau ineficiente. Strangeam maneta de frana pana in ghidon si degeaba. Lichidul l-am schimbat vineri, deci nu e de acolo, iar placutele mai aveau jumate din viata(vineri). Pur si simplu cum se incalzeau, cum dispareau din peisaj. Noroc cu frana spate care isi facea mereau treaba. Poate exagerez cand spun ca degeaba, era frana acolo, dar nu era ca si cum ar fi fost rece. Dupa ce am plecat de acolo si s-au racit in continuare pot frana lejer cu un deget, dar la caldura si pe circuit vb de cu totul si cu totul alte date ale problemei. Sunt intr-o dilema si nu stiu daca pe fata sa pun S3 sau AD, insa inclin spre S3.

 

Ca sa va mai faceti o idee ce inseamna circuitul, pe spate am plecat cu 2,8 presiune in roata si am terminam cu 3,4. Conform senzorului de la Garmin care are ascuns in el o baza de date si cu temperatura, cica plecam la 19/20 de grade si ajungeam cu 36. Pe fata nu e la fel de spectaculs. De la 2,2 la 2,6 si doar 25 de grade. De derapat, derapa un pic de tot spatele, dar doar intr-un singur loc unde toata lumea se plangea de portiunea de pista. Sunt fenomenale NEXTurile.

 

Si inca un gand :) avand in vedere ca de 2000 si un pic de km folosesc bel ray in loc de motul, pot spune ca imi place la nebunie cum schimba cutia, atat la rece cat si la cald. Eu sunt un finut cand vine vb de schimbat viteze, iar cu motul am reusit de cateva ori sa ii gasesc intre a 5a si a 6 a un fel de punct mort daca nu trageam ca animalu in sus. Acum ating pedala si viteza e schimbata. Inclusiv la schimbari de mai multe viteze, din 6 in 2 de exemplu fara a da drumu la ambreaj se comporta parca mai bine, cu motul parca la a 3 a viteza in jos numai era ce tre, acu parca la a 4 a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu, goldfren ie placute facute la misto si economie. nu iti risca viata cu ele. Pune brembo, rosii sa franeze bine, da platestri cu discul. Albastre sa ai ceva frane decente si sa nu dai gata discul din 2 seturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...