Adriana Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Este iarna si sta la caldura ca daca ar fi sezon te as fi invitat la un test drive cu 650 2010 ABS. Da, merci frumos pt intentie, intradevar e iarna si eu sunt in Germania. Deci cam imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Vreau sa gasesc ambele modele pentru un drive test ca sa imi pot da seama ce ma coafeaza , intradevar eu o vreau pt ture lungi , dar as prefera sa ajung cu toata talpa jos si sa fie usor manevrabila. Sa inteleg ca e chiar indispensabil ABS-ul? Multumesc frumos, Adriana Nu mi s-a parut sa fie inaltimi semnificativ diferite la sa intre 650 si 1000 din cate imi amintesc si nici de greutate foarte mari intre cele 2 modele. Fara sa vreau sa redeschid discutii mai vechi - cand esti incarcat cu bagaje o viteza de croaziera inca in siguranta pentru 650 este 130/140 - daca vrei mai dupa 160 orienteaza-te spre 1000. Cu 650 va trebui sa pregatesti depasirile, cu 1000-le poti sa fii mai impulsiv fara sa te trezesti surprins in mijlocul depasirilor. Depinde de tine ce iti place intr-o calatorie. Acum "vad" ca esti Adriana si nu Adrian A(dam). Centrele de greutate sunt destul de sus la ambele modele si din acest motiv sunt considerate greu de manevrat pe loc - sper ca esti mai voinica de felul tau in general. Ar mai fi bine de stiut ca la ambele modele se mai poate cobori din suspensii, saua se poate modela sa mai cobori din inaltime. Diferente de fiabilitate nu sunt intre modele incat sa merite sa fie considerate un criteriu de alegere. ABS-ul nu este indispensabil insa pentru mine de cateva ori ar fi facut diferenta - caine sarit disperat in mijlocul strazii, mazga si trebuit sa incetinesc si corelat cu oboseala - am blocat fata si am fost jos. Ma consider foarte prudent insa se intampla sa mai fii pus si in situatii de urgenta. Nu m-as baza pe ABS dar as fi mai linistit. Nu il vei folosi des dar cand vei avea nevoie iti vei fi dorit sa il ai. Poate face diferenta intre un far spart si unul intreg, intre carene sparte si carene intregi, intre un concediu relaxant si concediu pe platforma, intre genunchi/coate intregi sau sparte. Oricum este bine sa te decizi dupa ce vei merge pe ambele modele. Bafta si te asteptam sa ne zici ce decizie ai luat. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 De asemenea este si o oferta a unui coleg de pe forum /index.php?/topic/734292-suzuki-vstrom-dl650-abs-2010/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriana Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Nu mi s-a parut sa fie inaltimi semnificativ diferite la sa intre 650 si 1000 din cate imi amintesc si nici de greutate foarte mari intre cele 2 modele. Fara sa vreau sa redeschid discutii mai vechi - cand esti incarcat cu bagaje o viteza de croaziera inca in siguranta pentru 650 este 130/140 - daca vrei mai dupa 160 orienteaza-te spre 1000. Cu 650 va trebui sa pregatesti depasirile, cu 1000-le poti sa fii mai impulsiv fara sa te trezesti surprins in mijlocul depasirilor. Depinde de tine ce iti place intr-o calatorie. Acum "vad" ca esti Adriana si nu Adrian A(dam). Centrele de greutate sunt destul de sus la ambele modele si din acest motiv sunt considerate greu de manevrat pe loc - sper ca esti mai voinica de felul tau in general. Ar mai fi bine de stiut ca la ambele modele se mai poate cobori din suspensii, saua se poate modela sa mai cobori din inaltime. Diferente de fiabilitate nu sunt intre modele incat sa merite sa fie considerate un criteriu de alegere. ABS-ul nu este indispensabil insa pentru mine de cateva ori ar fi facut diferenta - caine sarit disperat in mijlocul strazii, mazga si trebuit sa incetinesc si corelat cu oboseala - am blocat fata si am fost jos. Ma consider foarte prudent insa se intampla sa mai fii pus si in situatii de urgenta. Nu m-as baza pe ABS dar as fi mai linistit. Nu il vei folosi des dar cand vei avea nevoie iti vei fi dorit sa il ai. Poate face diferenta intre un far spart si unul intreg, intre carene sparte si carene intregi, intre un concediu relaxant si concediu pe platforma, intre genunchi/coate intregi sau sparte. Oricum este bine sa te decizi dupa ce vei merge pe ambele modele. Bafta si te asteptam sa ne zici ce decizie ai luat. paul Da Adriana sunt )) si voinica de fel nu stiu ce vrei tu sa spui , am 75 de kg la 1.75m. Asa stiam si eu cu coboratul din suspensii si chiar vroiam sa intreb , multumesc frumos pentru detalii si raspunsuri , o sa tin cont de ele . Cat despre postul cu pricina alegerii cred ca va mai dura ceva , inca lucrez la buget. Numai bine! Adriana » Post actualizat in 19 Jan 2016 19:20 De asemenea este si o oferta a unui coleg de pe forum /index.php?/topic/734292-suzuki-vstrom-dl650-abs-2010/ Da am vazut-o ieri , e superba , dar intentionez sa imi iau motocicleta din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 19, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2016 (editat) Doar o scurta părere. Adriana din punctul meu de vedere 1000 cam mare si greu fata de 650. Încearcă Vsromul 650 cu ABS după 2012, e superioară vechiului 1000. De cel nou nu pot comenta decat de bine, dar e totuși greutz. E doar o părere, nu trebuie luată in seama neaparat. Mmmda , cum ziceam bugetul, inaltimea nu mai e o problema ) » Post actualizat in 17 Jan 2016 14:22@cooldeep : Hai sa nu vorbim de lucruri sfinte totusiMultumesc frumos pt sfaturi , inteleg ce spui , cu abs cu ambreiajul dar fiabilitatea pana la urma ? E sau nu doar pe hartie? Eu pusesem ochii pe un 1000 din 2004 ceea ce e cam vechiut din ce spui tu , pt mine ar fi parfum tinand cont de buget.» Post actualizat in 17 Jan 2016 14:25As putea alege in locul celui de 1000 unu de 650 mai nou in banii aia totusi. Cat despre pasager , n-am:)) deci as merge singura dar trebuie sa ma tin dupa Intruderul de mai sus. Editat Ianuarie 19, 2016 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriana Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Doar o scurta părere. Adriana din punctul meu de vedere 1000 cam mare si greu fata de 650. Încearcă Vsromul 650 cu ABS după 2012, e superioară vechiului 1000. De cel nou nu pot comenta decat de bine, dar e totuși greutz. E doar o părere, nu trebuie luată in seama neaparat. Da , inteleg perfect ce spui , sunt constienta ca e mare si greoaie dar nu am vrut sa ma dau inapoi pana nu merg pe una iar atunci ma pot pronunta daca e sau nu de mine . Eu abia ma gandesc la un 650 din 2007 -2008 hai poate cu un pic de strangere din dinti 2009 , deja dupa, vorbim de lucruri sfinte cum ziceam . Eu sper sa imi permit una in primavara-vara asta , daca ma gandesc la una dupa 2012 mai stau vreo 2 ani fara motor si nu mai pot, o iau razna ) La faza cu gretutatea si marimea o sa tin cont , chiar conteaza pt mine , dar la 2012+ e deja mision imposible . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Si eu cred ca singura ta problema ar fi tot greutatea. 230-240 de kile sunt multe chiar si pentru noi. nu se justifica in comparatie cu plusurile 650-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Da , inteleg perfect ce spui , sunt constienta ca e mare si greoaie dar nu am vrut sa ma dau inapoi pana nu merg pe una iar atunci ma pot pronunta daca e sau nu de mine . Eu abia ma gandesc la un 650 din 2007 -2008 hai poate cu un pic de strangere din dinti 2009 , deja dupa, vorbim de lucruri sfinte cum ziceam . Eu sper sa imi permit una in primavara-vara asta , daca ma gandesc la una dupa 2012 mai stau vreo 2 ani fara motor si nu mai pot, o iau razna ) La faza cu gretutatea si marimea o sa tin cont , chiar conteaza pt mine , dar la 2012+ e deja mision imposible . Dar de ce vrei sa ramai in gama VStrom? Un BMW 1100-1150R sau RT nu ti-ar place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriana Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Si eu cred ca singura ta problema ar fi tot greutatea. 230-240 de kile sunt multe chiar si pentru noi. nu se justifica in comparatie cu plusurile 650-ului. Deci 230 -240 la cea de 1000? » Post actualizat in 20 Jan 2016 21:47 Dar de ce vrei sa ramai in gama VStrom? Un BMW 1100-1150R sau RT nu ti-ar place? Despre ce ani vorbim? M.am uitat acum ca nu stiam sigur daca vorbim despre acelasi model , mi se pare mult mai mare si greoaie, nu stiu nimic despre gama asta, si vad ca si pretul este vizibil mai ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Salut ,,,la modelul 1000 dl ,greutatatea este de 240 kg ,.dar daca mai ai si ceva fiare pe ea ,,adica cric ,crash bar si suporti genti cred ca se mai adauga cateva kg,,legat de consum te asigur ca diferenta nu este foarte mare ,,,conteaza felul in care mergi Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Salut ,,,la modelul 1000 dl ,greutatatea este de 240 kg ,.dar daca mai ai si ceva fiare pe ea ,,adica cric ,crash bar si suporti genti cred ca se mai adauga cateva kg,,legat de consum te asigur ca diferenta nu este foarte mare ,,,conteaza felul in care mergi Cu respect din amintiri 220 versus 236 (wet weight) dar tot din aceiasi sursa nu simti diferenta (par amandoua la fel de grele). si cred ca daca Adrianei o sa ii fie ok greutatea la dl650 nu cred ca o sa aibe o problema nici cu dl1000. Mi-a mai trecut prin cap un avantaj pentru dl650 - in mod normal asigurarea ar trebui sa fie mai ieftina in germania. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 DL650 192 la gol pusa pe cantar. DL1000 235 la gol, pe acelasi cantar. Am facut verificarea asta in Italia acum ceva ani. Nu cred sa se fi schimbat mult. Numai la tobe sunt aproape 10 kg diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Despre ce ani vorbim? M.am uitat acum ca nu stiam sigur daca vorbim despre acelasi model , mi se pare mult mai mare si greoaie, nu stiu nimic despre gama asta, si vad ca si pretul este vizibil mai ridicat. Ca an incepi cautarile de la 2000 in sus. Diferenta de greutate intre 1100-1150R(235kg)Vstrom 650(220kg). Diferenta 15 kg. Avantajul la 1100-1150 R este ca ai garda mult mai jos decat Vstrom. La inaltimea ta stai flexata cu picioarele, si se mai poate regla seaua, parca are 2 pozitii de reglaj. la fel cred ca este si la RT. Iar ca dotari sunt sigur ca intrece Vstromul. Este doar o parere. Cauta daca cumperi ceva sa iei de la privat, nu de la handler, astia imi par snapani rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) Ca an incepi cautarile de la 2000 in sus. Diferenta de greutate intre 1100-1150R(235kg)Vstrom 650(220kg). Diferenta 15 kg. Avantajul la 1100-1150 R este ca ai garda mult mai jos decat Vstrom. La inaltimea ta stai flexata cu picioarele, si se mai poate regla seaua, parca are 2 pozitii de reglaj. la fel cred ca este si la RT. Iar ca dotari sunt sigur ca intrece Vstromul. Este doar o parere. Cauta daca cumperi ceva sa iei de la privat, nu de la handler, astia imi par snapani rau de tot. Eu am mers cu 1100RT cam 7-8km si e muult mai greu decat DL650. Se simte greutatea BMW-ului pe loc si in mers, V-Stromul e mult mai fasnet. Pentru mers singur, V-strom e superior. In 2 se schimba situatia: BMW-ul nu "simte" pasagerul. M-am suit o data si pe un 1150GS si era mai inalt si mai greu de tinut pe loc decat DL650. @kalator: Anul asta daca iesim la vreo tura, iti dau o tura daca vrei sa vezi cum merge DL650. Editat Ianuarie 21, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) Categoric iesim. Suntem pregatiti. Am obsrvat ca este mai fasnet vStromul,@cooldeep mi-a dat fum in nas la ultima tura, si avea si pasager. Cu Gs nu m-am dat, dar in schimb am mers cu Yamaha Super tenere 1200, nu am avut nici o problema, numai cu vantul in casca si schimbatorul de viteza, era prea coborat incat trebuia sa fac laba piciorului parghie si sa intru sub el. Editat Ianuarie 21, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Ti a fost putin lene kalator sa ridici pedala cu o fixa de 8 sau 10 cat e acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Nu m-am bagat, nu era proprietatea mea. Am remarcat ca se poate regla, are o tija filetata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriana Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Salut ,,,la modelul 1000 dl ,greutatatea este de 240 kg ,.dar daca mai ai si ceva fiare pe ea ,,adica cric ,crash bar si suporti genti cred ca se mai adauga cateva kg,,legat de consum te asigur ca diferenta nu este foarte mare ,,,conteaza felul in care mergi Cu respect Am inteles , nu mi se pare mult oricum dar e diferenta de centru de greutate presupun si se simte altfel . » Post actualizat in 21 Jan 2016 20:11 din amintiri 220 versus 236 (wet weight) dar tot din aceiasi sursa nu simti diferenta (par amandoua la fel de grele). si cred ca daca Adrianei o sa ii fie ok greutatea la dl650 nu cred ca o sa aibe o problema nici cu dl1000. Mi-a mai trecut prin cap un avantaj pentru dl650 - in mod normal asigurarea ar trebui sa fie mai ieftina in germania. stima, paul Nu e diferenta mare oricum , nu stiu cat e asigurarea aici dar in mod cert cred ca o sa iau 650 pana la urma. » Post actualizat in 21 Jan 2016 20:17 Ca an incepi cautarile de la 2000 in sus. Diferenta de greutate intre 1100-1150R(235kg)Vstrom 650(220kg). Diferenta 15 kg. Avantajul la 1100-1150 R este ca ai garda mult mai jos decat Vstrom. La inaltimea ta stai flexata cu picioarele, si se mai poate regla seaua, parca are 2 pozitii de reglaj. la fel cred ca este si la RT. Iar ca dotari sunt sigur ca intrece Vstromul. Este doar o parere. Cauta daca cumperi ceva sa iei de la privat, nu de la handler, astia imi par snapani rau de tot. Da m.am uitat , nu prea ma pasioneaza ca sa zic asa , e frumusica si nu te contrazic la dotari dar mie mi.a picat pe VStrom Da de cumparat am auzit si eu aceleasi chestie cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Nu m-am bagat, nu era proprietatea mea. Am remarcat ca se poate regla, are o tija filetata. Atunci e ok boss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Multumim Adriana ca ai revigorat un pic forumul ca era adormit rau. Hai, deșteptarea vstromistilor, ca deja se propune o vstromania de primăvara la Durau. Dați-vă părerea (pozitiva) să poată Gospo' transmite o confirmare la patroană ca mergem. Cabana Vânătorul de la Durau a fost locul Vstromaniei de vara din 2012 (epic) Adriana, merita sa vii si din Germania pentru întâlnirile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Am fost cazat la Cabana Vanatorul din Durau de doua ori: o data cu ocazia unui Team Building iar altadata pe cont propriu cu motoarele cu un prieten motociclist si cu prietenele. Recomand locatia, privelistea e deosebita. Daca se organizeaza Vstromania aici si nu am de mers la vreo nunta in acel weekend ma bag si eu. Multumim Adriana ca ai revigorat un pic forumul ca era adormit rau. Hai, deșteptarea vstromistilor, ca deja se propune o vstromania de primăvara la Durau. Dați-vă părerea (pozitiva) să poată Gospo' transmite o confirmare la patroană ca mergem. Cabana Vânătorul de la Durau a fost locul Vstromaniei de vara din 2012 (epic) Adriana, merita sa vii si din Germania pentru întâlnirile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriana Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Multumim Adriana ca ai revigorat un pic forumul ca era adormit rau. Hai, deșteptarea vstromistilor, ca deja se propune o vstromania de primăvara la Durau. Dați-vă părerea (pozitiva) să poată Gospo' transmite o confirmare la patroană ca mergem. Cabana Vânătorul de la Durau a fost locul Vstromaniei de vara din 2012 (epic) Adriana, merita sa vii si din Germania pentru întâlnirile astea. Cu placere!Dupa cate vedeti eu nu prea postam, stateam si citeam, nu ma bagam in seama dar acum a trebuit . Cu mare placere as venii daca s.ar potrivii datele intalnirii cu concediul, sunt convinsa ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Salutare, Este vreun vstromist din Mures care se baga la Vstromania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 (editat) Modificare ambreiaj DL 1000. Referinta: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,11745.600.html Exista doua metode, cea americana si cea enlezeasca. Diferenta dintre ele este modul de fixare a placii interioare (inner plate). Desi consider mai buna metoda englezului nu am avut masina care sa permita prelucrarea perfecta in coordonate. Lucrarea in sine este pretentioasa din doua motive: cosul nu are suprafete prelucrate mecanic fiind dificila prinderea si fixarea lui pe strung si cotele de executie bucsi, cos, pinion trebuie sa fie stricte. Am facut aceasta lucrare in doua etape pentru a testa eficienta si fiabilitatea fiecareia. 15000km am mers numai cu placile interioara si exterioara fixate avand ca rezultat disparitia zgomotului la relanti si diminuarea vibratiei in plaja 1500-2500rot/min. Acum am executat si bucsile care centreaza pionul pe cos, urmand sa vad rezultatul. Consider ca banii ceruti de englez sunt binemeritati. Ultima foto este modul meu de a face reglajul electric al inaltimii farului...simplu si extrem de folositor. » Post actualizat in 28 Jan 2016 10:28Parbriz reglabil electric: Editat Ianuarie 28, 2016 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 28, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2016 Ivanp. Ce mai faci omule? Long time no see. Vezi ca ai un mesaj pe PM din amintiri 220 versus 236 (wet weight) dar tot din aceiasi sursa nu simti diferenta (par amandoua la fel de grele). si cred ca daca Adrianei o sa ii fie ok greutatea la dl650 nu cred ca o sa aibe o problema nici cu dl1000. Mi-a mai trecut prin cap un avantaj pentru dl650 - in mod normal asigurarea ar trebui sa fie mai ieftina in germania. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.