Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 21 minute, cooldeep a spus:

cumva raspund la amandoi de mai sus :) cu toata electronica din lume, incepator fiind habar nu ai cum e cu maneta aia, sunt unii care invart de ea si cand iau curba... Nimeni nu s-a nascut invatat si nu exista shortcut catre experienta, ea se dobandeste bagand km sub roti. A nu se intelege gresit, nu sunt impotriva cursurilor, dar cursurile nu sunt solutia pt un incepator care vrea peste 70-80 de cai.
Mai spun o data cu alte cuvinte, miarul e o bestie ce nu iarta, si ai sanse mari ca incepator sa faci bubu. 2 zile m-a durut o mana dupa ce l -am redresat dintr-un high side pe ceva nisip pamant ascuns bine pe asfalt in padure. Fara experienta, kilogramele ce le am si multa forta nu aveam nici o sansa sa nu il vad cu negru in sus... si nici macar nu aveam viteza si nici macar pe franare/accelerare nu eram, nu m a salvat nici electronica de pe mobra nici caii putere, doar forta bruta si experienta.
650 ul ramane o mobra perfecta pt oricine multi ani de zile de cand incepe sa mearga pe doua roti, mai ales cel nou cu ABS si TC. Si cum spuneam cand dai cu 4 mii de asfalt/pamant parca nu i asa grav ca si cand dai cu 8 mii, daca e sa vb de preturile noi 7 mii vs 13...
Si sa fim seriosi cu suspensiile mai bune, cati dintre noi stiu ce e aia o suspensie mai buna? cati dintre noi au experimentat cu uleiuri in furca de la 7,5 pana la 20w ? Cati dintre posesorii de miar stiu exact unde este reglajul pt viteza de comprimare a furcii fata. Cati dintre posesorii de vstrom au invartit pe la suspensii de tot ce era de invartit si sa isi faca o parere ca sa nu zic ca mie imi e lene sa imi modific preloadul pe spate in functie de incarcare. Franele dupa k8 de cand cu ABSul sunt mega decente. Si daca ne uitam prin alte tari multi nu numai ca lauda battlewingurile dar le si recomanda...
650 ul ramane compromisul perfect. Face de toate la un pret foarte decent nu exceleaza cu nimic si nu e nasol din nici un punct de vedere.

Nu neaparat... o mobra moderna are ride-moduri care scad puterea suficient cat sa nu ai probleme. La Multistrada de 950, care are tot ce se poate pune ca si siguranta pe o motocicleta poti sa scazi puterea motorurlui de la 113hp la 80. Si ramai cu toata electronica sa te scoata din belele si putere putina sa nu intri in ele. Treaba cu datul de asfalt e la fel cand dai in primiii ani sau in aia in care te crezi zeu. Si e mai posibil sa o faci dupa. Atunci nu mai luam agregate noi ca poate cadem, sau poate cade de pe cric sau poate cade copacul pe ea, sau poate...

iar cursurile te fac motociclist. daca ai sti cum se face scoala in tari civilizate ti-ai schimba ideea. ;)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

@Silver Arrow e vorba de greseala care o faci cu mana dreapta. Cand dai peste un damb, si scapa mana in gaz, aia de 650 nu se ridica cu tine sau nu iti da capul pe spate. Cu 650 din a doua sau a treia nu te mai smuceste oricat ai trage de gaz. Deci nu e vorba de cat de tare mergi ci cat de bine iti iarta motocicleta greselile de incepator. La fel cu lasatul ambreiajului. Miarul te poate pune pe o roata, 650 nu. Despre asta e vorba: o motocicleta mai mica te lasa sa scapi de greselile involuntare facute inerent de incepatori. Daca iti iei mobra puternica de prima data s-ar putea sa nu apuci sa ii inveti limitele. 

Cati motociclisti cunosti care au ajuns la spital sau mai rau pentru ca au scapat ambreiajul sau a dat din greseala in gaz sau s-a ridicat mobra pe o roata? Cei pe care ii stiu eu ca au avut belele au patit-o in cel putin 80% din cazuri pentru ca mergeau mult prea repede. Nu neaparat ilegal dar mai repede decat ar fi impus-o situatia.

Iar aici nu este vorba de greseala de incepator sau ca la un damb a scapat mana in gaz. Au scapat mana in gaz cu intentie.

Si unul dintre ei, care din pacate a murit,  mergea chiar cu un scuter si avea si o casca care nu era ce trebuie.

Nu contest ca este mai protejat incepatorul cu o mobra mai micuta dar nu e musai sa isi rupa gatul cu cea mare.

Dar atunci sa incepem frumos cu 125, apoi cu 250/300, apoi cu 500/650 si pe urma de ce nu un 750/800. Si abia apoi sa trecem pe alea de peste 1000.

Doar ce sa vezi, bag seama ca unii tusesc cu 125, ca mobele sunt sub-motorizate. De ce, nu cumva pentru ca nu este avion?  Dar alea de 650 sunt ok.

Cum decidem  care este pragul ala bun? Dupa care se ridica pe o roata din spate si care nu? Acesta sa fie oare criteriul?

 

Nu te simti in stare sa strunesti de la inceput mobra, iti pui o limitare de putere pe care o scoti cand te simti sigur pe tine. Ca sa nu tot cumperi/vinzi mobre.

 

Cel mai corect este sa iti cumperi mobra pe care esti convins ca o poti stapani.

 

Si inca o chestie: in socoteala ta nu apare criteriul varstei sau tipul mobrei (touring, naked, SS ... ).  Nu ar trebui? Uite GW-ul are 1800 cc, si nu am reusit sa il ridic pe nici una dintre roti 😂, deci e bun de incepatori.

 

@Lucian_M aici nu este vorba de a te plictisi de un motor. Ci daca este chiar o catastrofa sa incepi pe una mai mare decat numarul fatal de 1000 cc. Si eu ma dau cu un Transalp si nu am nici un motiv sa il schimb cu altceva. Nu zic ca nu sunt altele mai bune, dar imi place TA si nu am nevoie de altceva.

 

@cooldeep  ca sa te aventurezi cu o mobra pe care nu o stapanesti pe un traseu dificil nu e de vina mobra. Ci tu care nu ai apreciat corect cat te tin balamalele. Cu 650-ul nu ai fi fost in pericol pentru ca il stiai si il puteai tine. Daca la prima suire pe el te aruncai unde ai avut problema cadeai cu el, nu conta ca e mic.

 

Asa cum a spus @bozoro ai posibilitatea sa te duci pe la niste cursuri sa inveti ce si cum cu mobra mai mare si mai grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, tzunoi said:

Culmea ca ma tentează miarul prin prisma faptului că e mai sigur - frane mai bune si mai modulabile si cornering absul. Diferenta de putere nu ma atrage..chiar as renunta la ea ..deocamdată.

 Greutate in plus nu mi se pare relevantă..din cate am inteles nu se simte.

Iar alte moto cu cornering abs, frane bune si putere mai mică nu prea stiu. Si sa imi fie si buna...am 1.87m/100 kile

Cred ca ai aici toate raspunsurile de care ai nevoie. Puterea s-ar putea sa nu te intereseze, dar e acolo si o vei folosi fie ca vrei sau nu. Alegerea e a ta. Orice V-Strom iti vei lua, te asteptam la VStromanii. Asfalt uscat si multa bafta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio, raspunsul tau e al unui vanzator de multistrade 😁 am uitat ca motoarele astea duble triple la pret au limitari la putere pe diferite moduri 😁

Vraji, Xtx, eu zic sa ne optim aci 😁 nu ai cu cine, iar polemicile aici vad ca nu duc nici unde. Las ca ne dam noi cu stroamele in continuare 😁

 

PS: de cand e transșlapul comparabil cu stromul? Fara suparare, dar nu au nici o treaba una cu alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cooldeep a spus:

Fabio, raspunsul tau e al unui vanzator de multistrade 😁 am uitat ca motoarele astea duble triple la pret au limitari la putere pe diferite moduri 😁

Vraji, Xtx, eu zic sa ne optim aci 😁 nu ai cu cine, iar polemicile aici vad ca nu duc nici unde. Las ca ne dam noi cu stroamele in continuare 😁

 

PS: de cand e transșlapul comparabil cu stromul? Fara suparare, dar nu au nici o treaba una cu alta.

Nici o suparare. Nu am comparat TA cu VStrom. Incerc pe cat posibil sa nu compar mobrele intre ele. Important este sa iti indeplineasca asteptarile.

Era vorba ca nu e musai sa alergi dupa motoare tot mai mari sau ca te plictisesti de o mobra si vrei una mai mare.  Poate ca am dat un exemplui neinspirat (la aceasta sectiune).

M-am dat si eu acuma 1 an cu un VStrom de 1000, modelul cel nou, si mi-a placut. Nu m-am dus pe coclauri, am mers pe asflat.

Chiar am intrebat-o pe fii-mea daca nu doreste asa ceva, dar desi i-a placut si ei nu l-a vrut pentru ca la ce plimbari facem este suficient ceea ce are.

Pentru un tip de 1,87 si 100 Kg cum este colegul nostru mi se pare foarte in regula cel de 1000.

Daca cumva se va speria la inceput de puterea mobrei si crede ca nu o poate stapani, isi monteaza un limitator si are timp sa o invete.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa recapitulam (din istoricul postarilor): in anno domini 2019 @tzunoi e incepator, vrea sa-si ia primul motor dar are permisul luat in 2008 si prin 2010 se gandea sa-si ia un VFR, alta mobra care in mod clar nu e de incepatori (deci oricum se arunca la chestii prea puternice pentru el). Sa-i spui ca e ok sa se urce pe un motor de 100 de cai pentru ca are 40 de ani (ceea ce, imi pare rau, e un dezavantaj major: reflexele mele la 30 de ani nu mai sunt ce erau acum 10 ani, d-apai peste inca 10, d-apai cu zero experienta), 1,87m si 100 de kile e ca si cum i-ai spune unui "prieten" beat si fara permis ca e ok sa dea noaptea o tura cu un motor fara lumini si fara frane. Dupa 11 ani de cand si-a luat permisul cu zero km experienta, cum credeti ca o sa faca la prima curba mai serioasa pe un motor greu si puternic?! Sau la prima situatie "delicata" in trafic? Voi sunteti intregi la cap?! Daca omul asta apare la rubrica accidente ca s-a infipt intr-un cap de pod sau intr-o masina pe contrasens, oare cati dintre cei care acum sunt plini de "sfaturi" testosteronice 'or avea probleme sa doarma noaptea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îi tot dați cu puterea... Eu mi-am luat un 600 pt că merg și prin oraș. Chiar dacă nu-mi place și evit pe cât posibil, drumurile pe care trebuie să le fac consumă mult mai puțin timp dacă merg cu mobra. Nu e o plăcere traficul urban nici cu 600, dar cu 1000 ar fi chin, și vă rog să nu încercați să mă contraziceți, știu cum e și cu 1000 prin oraș! Iar omul zice din start că o va folosi preponderent în oraș! Da, când merg cu pasageră și bagaje câteva sute de km mi-aș dori altceva, în primul rând mai confortabil, poate cu protecție mai bună la vânt, poate cu mai mult cuplu la turații mici când urc pe serpentine. Și merg câteva mii de km pe an așa. Pt mixul ăsta pe care îl fac însă consider că am ales corect 600, chiar dacă nu e VStrom (l-am avut în vedere, dar am vrut 4 în linie, și mai depășea și bugetul a dreaq ștroamă, una din 2004-6 costa în 2015 la fel ca prin 2009-10). Și nu, nu sunt începător, cred că m-aș încadra mai degrabă spre moto hodorog.

Cornering abs my ass, pun pariu că tizu' țunoi mai are de învățat până să ia corect un viraj fără trail braking și alte finețuri! Da' miaru' e mai sigur... Batman, Batman! :moron:

Eu cred că de fapt caută doar susținere și confirmare pt ideea deja fixă pe care o are în minte.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum e - daca mai mulți iti spun ca esti beat...te duci si te culci. Trăgând linie..logica

Plusurile miarului fata de cel de 650

- are cornering abs

- frane mai bune

- suspensii mai bune

 

Minusurile  1000

- putere mare - pt mine e minus..

- pret mai mare

- mai greu

- consum mai mare

 

Dintre toate astea acum am nevoie doar de cornering abs/frane mai bune.

 

De fapt dilemă mea daca merita cornering abs. Care ar fi super ok daca franezi pe curbă..ceea ce apare in 2 condiții - intri prea tare in curbă..sau iti apare ceva neprevăzut in curba..care tot cam intrat prea tare in curba este. Ca si incepator nu cred ca o sa ma lovesc de asta..inca. Sau am?

Carnetul il am demult dar am uitat din puținul pe care il stiam. Oricum vreau să mai iau ceva ore pana sa ma sui pe motor..nu ma bazez pe ce stiam acu 11 ani( ce trece timpul... @xtx  esti bun de detectiv ma duc si ma uit in carnet daca chiar  atat a trecut).

 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa l vad pe riderul ala care intra intr o curba mai stransa inclinat deja la 40 de grade si isi da seama ca a belit o daca nu franeaza brutal ca trasa il va arunca in parapet si atunci cu sange rece apasa pedala de frana, intra in actiune cornering absul, motorul se culca si iese teafar si nevatamat de acolo :) Daca se poate undeva pe un drum unde parapetii sunt din loc in loc, imi vin in minte niste drumuri din albania, muntenegru, austria :) ca nah pe transalpina acum exista prea multi parapeti :)
Frane mai bune... incearcati va rog mitas e07 dakar la 15 grade si daca se poate usor ud pe jos cu ce stroama vreti voi. Sa vedem cum e cu franele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La aproape 70 de cai, V-Stromu ăsta "mic" are aproape 350 de cai per tonă, ca un Logan cu 300 de cai. 

Mai contează și greutatea lui la plin ce sare bine de 200 de kile. Merg zilnic prin București (fie iarnă sau vară, ger, ploaie, mâzgă, apă din cisternă, etc) cu unul, fix de un an. Că sunt eu nebun și mă strecor destul de bine, ca să nu stau o veșnicie în trafic, e o altă discuție, dar per total nu e o motocicletă de oraș și mai ales de începător.

O vei scăpa la viteze mici fără doar și poate, vei intra în situații pe care nu e neapărat să le creezi tu. E mult prea haos în orașul ăsta și nicio electronică nu va suplini lipsa experienței și a reflexelor formate în timp. Sfatul meu e să nu arunci cu banii pe mobră nouă.... Iar miarul ăla chiar nu-i de tine. 

Fii înțelept pe măsura vârstei și îndreaptă-ți atenția către un maxi scuter de 250 sau chiar 125. După un an de mers vei știi dacă e de tine mersul pe două roți sau dacă e cazul să pui casca în... dulap. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam mai sus, și eu sunt începător pe un 650, dar nu aș merge așa departe, către scutere... dacă ajungi cu picioarele pe pământ când ești în trafic greu, e chiar foarte ok motorul și în oraș. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

De fapt dilemă mea daca merita cornering abs. Care ar fi super ok daca franezi pe curbă..ceea ce apare in 2 condiții - intri prea tare in curbă..sau iti apare ceva neprevăzut in curba..care tot cam intrat prea tare in curba este. Ca si incepator nu cred ca o sa ma lovesc de asta..inca. Sau am?

Carnetul il am demult dar am uitat din puținul pe care il stiam. Oricum vreau să mai iau ceva ore pana sa ma sui pe motor..nu ma bazez pe ce stiam acu 11 ani( ce trece timpul... @xtx  esti bun de detectiv ma duc si ma uit in carnet daca chiar  atat a trecut).

 

Cornering ABS merita cu siguranta pentru un incepator. Dar, dupa parerea mea, nu justifica cumpararea unui motor mai mare, tocmai ca sa ajungi in situatia de a avea in dotare optiunea. Te invarti in bucla. 

 

Ca incepator, iti spun cu mana pe inima si din ce am facut pe propria piele: cel mai predispus vei fi sa intri tare in curba, ACUM LA INCEPUT, pe langa factorul neprevazut de aparea ceva. Dar, din experienta mea, mai multe incidente am avut cu intrat prea tare in curba, in primii 10k km, decat sa sa imi apara ceva neprevazut. Si retine, eu am inceput cu un monocilindru. Poti intra tare in curba cu orice motor. Daca poti cu un monocilindru, gandeste-te cum ai putea sa intri cu una de 1000. Eu, spre norocul meu, am reusit sa redresez motorul cu frana de spate si odata ajuns pe zona de pietris de pe marginea drumului, sa nu mai folosesc frana de fata pentru ca, altfel, era game over.

 

In plus, am scapat de pe loc motorul meu v-strom 650 in manevra stransa de intoarcere la 180 de grade si chiar de pe loc, pentru ca am nimerit o groapa la piciorul de sprijin sau la urcare pe drumuri forestiere, de aproximativ 4-5 ori. Asta a fost in primii 10k km, pana sa ma obisnuiesc cu greutatea ei la manevre facute la viteza mica.

 

O vei scapa si te va costa financiar, daca nu mai mult. 

 

Nu iti recomand motorul de 1000 pentru inceput.

 

Citat

La aproape 70 de cai, V-Stromu ăsta "mic" are aproape 350 de cai per tonă, ca un Logan cu 300 de cai. 

Mai contează și greutatea lui la plin ce sare bine de 200 de kile. Merg zilnic prin București (fie iarnă sau vară, ger, ploaie, mâzgă, apă din cisternă, etc) cu unul, fix de un an. Că sunt eu nebun și mă strecor destul de bine, ca să nu stau o veșnicie în trafic, e o altă discuție, dar per total nu e o motocicletă de oraș și mai ales de începător.

O vei scăpa la viteze mici fără doar și poate, vei intra în situații pe care nu e neapărat să le creezi tu. E mult prea haos în orașul ăsta și nicio electronică nu va suplini lipsa experienței și a reflexelor formate în timp. Sfatul meu e să nu arunci cu banii pe mobră nouă.... Iar miarul ăla chiar nu-i de tine. 

Fii înțelept pe măsura vârstei și îndreaptă-ți atenția către un maxi scuter de 250 sau chiar 125. După un an de mers vei știi dacă e de tine mersul pe două roți sau dacă e cazul să pui casca în... dulap. 

 

La aproape...cu ceva mult sub 70 de cai si o greutate de aprox 220 kg, este ca un logan al motocicletelor. Nu compara mere cu pere :D E frumos cum ai descris din condei, dar nu e chiar asa. I-ar mai fi trebuit niste cai pentru greutatea ei. Loganului, inca cel putin 200 si tot nu se simtea ca un motor :)

 

In rest, de acord cu colegu', nu e ok pentru incepator, nici in afara, nici in oras. Am avut 2 ani un monocilindru de 190 de kile si ceva mai jos si ingust decat v-strom. Experientele din traficul urban si extraurban, au contat mult in a invata gabaritul, ciclistica, greutatea, etc etc...unei motociclete. Poate unii o iau mai incet, dar poate nu. Cert e ca nu unul de 1000 e etalonul pentru asa ceva.

 

 

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.07.2019 la 2:18, cooldeep a spus:

vreau sa l vad pe riderul ala care intra intr o curba mai stransa inclinat deja la 40 de grade si isi da seama ca a belit o daca nu franeaza brutal ca trasa il va arunca in parapet si atunci cu sange rece apasa pedala de frana, intra in actiune cornering absul, motorul se culca si iese teafar si nevatamat de acolo :) Daca se poate undeva pe un drum unde parapetii sunt din loc in loc, imi vin in minte niste drumuri din albania, muntenegru, austria :) ca nah pe transalpina acum exista prea multi parapeti :)
Frane mai bune... incearcati va rog mitas e07 dakar la 15 grade si daca se poate usor ud pe jos cu ce stroama vreti voi. Sa vedem cum e cu franele ...

Uite am facut-o eu. Si daca nu aveam cornerig o beleam rau.

Ca si concluzi din ultimele pagini:

1, ia-ti agregat de 125

2, dupa 3 luni treci la 250,

3, dupa alte 3 treci la ceva 4-500

4, mai rezisti nitel si iei un 650

5, constati ca nu e ce vrei si iei 1000

 

Si uite asa ai pierdut 2 ani de motociclit si o gramada de bani, citind experientele altora pe forum.

In ultimii 5 ani am avut cel putin un sfert din clienti cu carnetul luat proaspat. Au plecat toti fericiti cu agregatul pe care l-au vrut, nici unul sub 100cp si pana acum nu a patit nici unul nimic. Daca iei capatana cu tine cand pleci la drum poti sa iti iei si 300cp la prima mobra. Mana dreapta sa fie cuplata la creier si ala atent la ce face. Ia-ti ce iti place si have fun!!!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, bozoro a spus:

Uite am facut-o eu. Si daca nu aveam cornerig o beleam rau.

Ca si concluzi din ultimele pagini:

1, ia-ti agregat de 125

2, dupa 3 luni treci la 250,

3, dupa alte 3 treci la ceva 4-500

4, mai rezisti nitel si iei un 650

5, constati ca nu e ce vrei si iei 1000

 

Si uite asa ai pierdut 2 ani de motociclit si o gramada de bani, citind experientele altora pe forum.

In ultimii 5 ani am avut cel putin un sfert din clienti cu carnetul luat proaspat. Au plecat toti fericiti cu agregatul pe care l-au vrut, nici unul sub 100cp si pana acum nu a patit nici unul nimic. Daca iei capatana cu tine cand pleci la drum poti sa iti iei si 300cp la prima mobra. Mana dreapta sa fie cuplata la creier si ala atent la ce face. Ia-ti ce iti place si have fun!!!

Bravo. Bine ai spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, 

In locul tau as lua intai niste sedinte de moto, inclusiv in trafic.

Apoi vedeam de unde pot face un ride test, si pe 650, si pe 1000.

 

Comunitatea de V-Strom are in general oameni de calitate, bine intentionati. 

Insa cati dintre cei care ati raspuns, ati avut V-Strom 1k ca si prima mobra?

 

Va stiu cum mergeti, normal ca va ajuta miarul si sitemele, ati depsit nivelul de 650 chel.

 

Aduceti-va aminte cum erati la prima mobra.. 

 

Daca mergi safe, ceea ce e recomandat pt inceput, te descurci fara sisteme moderne. Ca doar asa am mers toti pana de curand.

 

Hai sa recunoastem ca e mai safe sa inceapa pe 650.

 

De asemenea, poti sa incepi pe 1000 si sa nu patesti nimic (am amic care a inceput pe gixer miar, se dadea tare, nu a patit nimic in 10 ani and still counting). 

Era un baiat in cartier, si-a luat Vulcan 500 si a murit, odihneasca-se in pace, in linie dreapta pe Bd Timisoara, intrand noaptea in refugiul de tramvai.

Nu putem sa ne luam dupa extreme.

 

E mai safe 650.

E facubil si miarul (si future proof), depinde de tine. 

 

Eu ma bucur ca am inceput pe 650.

Daca aveam bani, acum luam 1000. Si multistrada V4 cand o scot

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi folosim GPS-urile furnizate de www.furat.ro  Tine bateria circa 3 saptamani fara sa pornesti mobra. Mai mult nu. Poate ceva mai putin daca e prin parcare pe sub pamant ca se zbuciuma mult sa gaseasca semnal. Eftine si eficiente. Si mici. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect D-lor,

deoarece am devenit posesor de Vstrom DL1000 de foarte putina vreme, incerc sa aflu ceva despre vibratia ambreiajului intre 3000/4000rpm.

  Am cumparat motocicleta cu aceasta vibratie ( destul de pronuntata) constient, deoarece din cautarile mele pe net,am aflat ca e o problema rezolvabila si care vine  in principal, de la jocul format intre camasa exterioara a  rulmentului cu ace de pe axul ambreiajului si carcasa de aluminiu.

  Astazi am dat jos ambreiajul si SURPRIZA!!!!!! Nici un joc.....! ?!? Cand spun nici un joc, inseamna ca nu exista nici macar jocul acela minim intre flansa si arcuri, care l-am vazut pe net si la carcasele noi de ambreiaj.Nici vorba de uzura la camasa rulmentului, nici alte urme de uzura, discurile de ambreiaj bune( in sensul ca materialul de frictiune nu apare uzat, iar grosimea discului este de aprox.2,98mm),......si totusi in mers vibra foarte tare........! 

  Nu stiu daca am postat bine aici, dar daca Da, atunci poate cineva sa ma ajute cu ceva sfaturi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la tine cum o fi, dar la mine a fost facuta sincronizarea si zgomotul a disparut. Ce e drept, e vorba de 650, nu de 1000, dar deznodamantul a insemnat o economie substantiala de bani. Suna ciudat, dar Fabio poate spune mai bine ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...